Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Beterschap met je kind Vievke
Een met Babsjuh, jammer dat het er nog steeds staat. Bekend dat dat dropje ook nog op het forum kan? Zie r niet in het blokkadetopic staan..

Iig geval vind ik het fijn om te zien dat de rest van de forummers zo volwassen zijn om de eigenlijke discussie weer op te pakken.
quote:Viva Angel5 schreef op 07 september 2009 @ 13:47:

Net zoals in het echte leven heeft ook een Angel wel eens een ziek kind. Sorry voor de vertraging hoor.

Ik heb het topic doorgelezen en heb het in de groep gegooid. Normaliter zou ze nl een waarschuwing krijgen, maar in dit geval vind ik dat te mild. Ik ga vanavond sowieso even bewerken (nu geen tijd voor) in het topic.

Beterschap voor de zieke mini-engel.

Nogmaals: ik snap best dat er dingen zijn die gewoon vóór gaan, daar hoeft w.m.b. geen uitleg voor te komen. Vond de uitspraken echter dermate beneden alle peil dat ik het op prijs zou stellen als er i.i.g. iets aan gedaan kon worden. Ik weet niet hoe het achter de schermen bij jullie aan toe gaat, of engeltjes evt. dingen tijdelijk van elkaar over kunnen nemen bij explosieve situaties etc. etc. Zo was mijn opmerking bedoeld, niet als aanval maar als reminder.
Iets anders
Babsjuh dit is geen explosieve situatie hoor. Bovendien zijn de andere engelen druk aan het werk. Anyhow....ik heb overlegd en we zijn het eens dat ze alle perken te buiten gaat. Daarom krijgt ze dus (nu) een blokkade van 2 weken. Ik ga zoals gezegd vanavond bewerken, lees er tot die tijd maar omheen ik heb echt geen tijd om dat nu te doen.
Oh en natuurlijk bedankt voor de beterschapswensen
Engelen is gewoon een 'klusje', hoe vervelend soms ook. We werken inderdaad bijna allemaal en hebben per dag een half uurtje voor modereerwerk.

Dit zal meestal dus in de avond vallen...
Behoeft geen uitleg wat mij betreft, jullie doen het Vievke werk allemaal vrijwillig en vaak naast een volledige baan, een gezin, studie of wat dan ook.
quote:Viva Angel5 schreef op 07 september 2009 @ 14:08:

Babsjuh dit is geen explosieve situatie hoor. Bovendien zijn de andere engelen druk aan het werk. Anyhow....ik heb overlegd en we zijn het eens dat ze alle perken te buiten gaat. Daarom krijgt ze dus (nu) een blokkade van 2 weken. Ik ga zoals gezegd vanavond bewerken, lees er tot die tijd maar omheen ik heb echt geen tijd om dat nu te doen.Ik druk me niet goed uit merk ik. Hoe dan ook, ik was geenszins van plan om kritiek te leveren, heb begrip voor de situatie maar weet niet hoe eea achter de schermen werkt. Vandaar mijn opmerking/vraag. Jammer dat het als kritiek overkomt, niet mijn bedoeling.
Iets anders
De helft is gedaan, morgen de rest.
quote:Viva Angel5 schreef op 07 september 2009 @ 21:43:

De helft is gedaan, morgen de rest.

Fijn Angel, dank je wel!

PS: Hoe is 't met de zieke? Ik hoop dat hij/zij aan het opknappen is!
Iets anders
Dropje is terug, en een jaartje ouder geworden, maar wel honkvast en dus nog in hetzelfde topic. Dropje 17 dus...
Iets anders
quote:Babsjuh schreef op 07 september 2009 @ 23:18:

Dropje is terug, en een jaartje ouder geworden, maar wel honkvast en dus nog in hetzelfde topic. Dropje 17 dus...Ik was ook al onderweg
kijk dan ook gelijk op het topic van eleonora op kinderen, want wat ze daar post is echt beneden alle peil, die opmerking moet je echt weghalen Viefje

ik laat me zelden echt opnaaien door iemand, maar zij haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Door bepaalde forummers is een melding gemaakt bij het "MDI" misschien dat het nodig is om de berichten te bewaren?

dropje17 in "Christenen?"

vanaf daar is vrij weinig ontopic gezegd geloof ik.
Kan de titel van mijn topic Welk topic raakt jou, veranderd worden in topic-alert-topic?

Dank je!
Angel, doe me een lol en geef die dropje een ban. In het topic 'christenen' komt ze de boel nogal verstieren op extreem grove wijze, scheldt anderen uit, maakt allerlei nare referenties aan bv. gaskamers enzo (het spijt me zeer ik heb niet al die vijfentwintig pagina's vuilbekkerij gelezen). Ik heb nog nooit om een ban voor iemand gevraagd, maar nu dan toch.
heeft ze al, 4 heeft dat gedaan
quote:Skytje schreef op 08 september 2009 @ 00:34:

Door bepaalde forummers is een melding gemaakt bij het "MDI" misschien dat het nodig is om de berichten te bewaren?

dropje17 in "Christenen?"

vanaf daar is vrij weinig ontopic gezegd geloof ik.Berichten hebben wij altijd, ook al ze verwijderd zijn van t forum.
Mooie avatar zo met de flügel, 5!
Ja he? Wederom met dank aan Jonna! Ben heul blij met haar
Hulde, Jonna!
quote:Viva Angel5 schreef op 08 september 2009 @ 09:49:

[...]

Berichten hebben wij altijd, ook al ze verwijderd zijn van t forum.k
En vannacht komt dat mormel weer terug als Dropje18? Een ip blokkade lijkt me veel constructiever.
Wordt al aan gewerkt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven