Het Bezemtopic

05-08-2009 21:43 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.

Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
Het klinkt allemaal erg heftig Mamz. Pas op de plaats is misschien nog niet zo'n heel gek idee. En wat Fuz zegt boeken lezen kan geen kwaad. En als je cliënten tevreden zijn hoef je daar niet onzeker van te worden. Misschien wel een goed idee om het plan van aanpak van je collega te lezen. Kan nooit slecht zijn voor je onzekerheid. Wel fijn dat je nog lekker zit in je huidige baan.

En je hebt een druk gezin en dat moet je ook niet onderschatten.

Na zo'n vakantie is werk altijd weer even wennen. Vind ik ook altijd een crime. Je moet weer even in het ritme komen.

Slaap lekker.

Hizzel nog een nachtje. JIHAAA
Ben er toch nog. Gefeliciteerd, Hizzel!!!

(en nu hup naar bed).
Ik kan niet slapen...! Het is toch wat, ik lijk wel 7!!

Maar dankjewel voor het leuke plaatje Mamz! En "hup naar bed" is misschien toch wel weer een goed idee....
Mamz, rustig aan he. Ik snap best dat je méér wilt, echt waar. Maar waarom niet eerst eens met die 2 dagen p/wk, 1 cliënt per dag en je privé-leven leren te dealen en alles in goede banen te leiden? Je hebt er naast je baan een verdomd drukke 'baan' bij, je hebt je beperkingen (klinkt lullig als het er zo staat ) waarom toch weer extra willen? 'Maar' een paar boeken lezen is denk ik meer belastend dan het lijkt.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Hiz gefeliciteerd!

Ik begin vandaag een half uurtje later en ik ben helemaal in de war.
Na vandaag ben ik 5 dagen vrij!!!!!!!!!!!!!!

Lieve Hizzel, gefeliciteerd!
Goedemorgen!

Gisteren kon ik op het werk niet posten, alleen maar lezen. Help! (Hoezo forum-verslaafd )
Hizzel, gefeliciteerd!
Moggûh!

Lekker geslapen Pips? En hoezo in de war?

Ixsje ligt te kraaien, dus later meer!

Geniet!
Moggû,

Lekker HotPip 5 dagen vrij, succes deze laatste dag.

Mamz, rustig aan, je moet niet alles willen.

Hizzel, gefliciteerd!

Vandaag ga ik weer eens werken, ben er 4 vrij geweest en moet er nu 7.

Fijne dag allemaal!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
hiep hiep hoeraa voor hizze; !! Van harte gefeliciteerd.

Mamzie: Ik heb het al wel vaker gezegd, maar ik vind je een topvrouw, als je bekijkt wat je allemaal mee gemaakt hebt, en wat je allemaal doet vind ik je een uber kanjer.

Denk aan jezelf en jouw lieve kinderen.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Mogguh...

Wij (heel de gemeente) zitten hier zonder water....

Is me dat onhandig!

Gelukkig heb ik nog 4,5 liter 'verpakt' water staan. En er staat een volle emmer zwembadwater naast de wc beneden om door te spoelen..

Geflissiteert Hizzeltje!

Had ik al gezegd dat ik het zooow leuk vind dat je er weer bent?

Wat Boro zegt Mam, ik lees steeds met grote bewondering wat je allemaal doet. Ik vind je ook een Kanjer!

Nikki,...Werkze meid....

Jonna, Geniet met Ixje!

Lekker Pips, 5 dagen vrij.

Ik ga straks eerst tennissen.

Ik hoop dat als ik terugkom er weer water is...

Dan kan ik verdere plannen maken.

Laterrrr!

Hizzeltje een fijne dag.

Môgguh meissies.

Gold geen water is erg lastig. Hadden wij laatst op het werk. Geen koffie of iets anders en geen gebruik van de toiletten.

Tsja wij hadden geen zwembad in de buurt.

Lekker Pips vijf dagen vrij.

Maar Nikki zeven dagen werken! Brrr. Moet er niet aan denken.

Ik heb me verslapen. Ik werd wakker van de vuilniswagen. Dus moest ik een sprintje maken. Was hem gisteravond vergeten buiten voor te zetten. Gelukkig is de bak wel leeg nu.

En de zon schijnt nog steeds. 't Is lekker hier.

Wat gisteren de laatste warme dag? Ik geniet van elk zonnestraaltje. (Ja dus zit ik binnen)
Wat raar dat ze eerst zeiden dat het vandaag 30 graden zou worden, en dat het nu amper 20 graden wordt.

Ik vind het maar frisjes.
Goedemorgen!

Hizzel, jarige job! Gefeliciteerd!

Ik mocht van mezelf nog heeel even hier kijken voor ik aan de slag ga, staan er hele teksten. Dames, zo kom ik toch niet aan bezemen toe he?

Mamz, eerst een basis en dan weer verder bouwen. Een huis bouw je ook niet zonder fundamenten, dan stort het zo weer in.Maar rustig aan beginnen is soms zo moeilijk he?

Gold, gelukkig heb je nog een heel zwembad om water uit te halen voor je wc. Wat een luxe Hopelijk kun je straks gewoon lekker douchen!

Lijstje voor vandaag:

- schuren, schuren, schuren

- blikken verf halen

- schilderen

- naar het echte werk

- huisbaas bellen voor sleuteloverdracht

- naar ikea voor stoelen en dingetjes

- in bad

Lijkt me weer meer dan genoeg voor vandaag. Merk dat 's avonds mijn voeten niet willen bijkomen van een hele dag werken. Isniefijn! Vandaag nog even bikkelen en dan morgen maar rustig aan doen op mijn werk....

Oh, waar halen jullie die leuke smileys vandaan trouwens?
Fuz die smileys staan op:

http://vrouwenpower.nl/smilies/

deze is wel leuk
Fussieke wou jij bezemen. Nu ben je verkocht, want er staan wel 2000 smiley's op.

Hmm, vrouwenpower laat ons in de steek, net stond 'ie er wel nog?!

(Valt het op dat ik werk-ontwijkend gedrag vertoon? Ik moet een rapportje schrijven voor vanavond, maar het wil niet)
Valt mee hoor Zoeb

heb al 2 smileys achter mijn lijstje! Schuren is voor nu even klaar, en de huisbaas belde mij al. Zó handig

De was ligt alweer in de mand, te wachten tot het weer droog is. En ik, zei de gek, ga door de regen naar de bouwmarkt fietsen voor verf.

Oh, en ik zie de smiley wel hoor MissM. Maak je rapportje even, heb je daarna de hele dag de tijd voor smileys
Oh, en er moet idd nog veel gebeuren als je zo op die foto kijkt op de BH. Maar dan moet eerst de kast in de lak, want dan kan de kast op zijn plek en alle spullen ingeruimd. Gelukkig zijn alle muren nu geschilderd, hoef nu 'alleen nog maar' de erker te lakken en de deur. Maar daar hoeft het inrichten niet op te wachten. Dus het lijkt op de foto erger dan het is.

Zo werk ik trouwens altijd Eerst er een nog grotere zooi van maken, tot ik helemaal in de paniek schiet en denk dat het nooit meer goed komt en dan gaat het opeens weer lukken.
Hmmzz, mss dat ik vrijdag toch nog fff een uurtje heen en weer ga naar het werk, er is een sessie waar ik graag bij wil zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven