NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
First en formost meen ik me te herinneren dat ik destijds heel veel hierover gesproken en geschreven heb en mijn excuses aangeboden enzovoorts.

Het ging allemaal mis bij de nietjes en daar waren we allemaal bij, dat kun je niet bij 1 persoon neerleggen. En dat is de reden waarom ik het niet tof vind om over oude koeien te beginnen. Ik vind het niet nodig me te verantwoorden voor keuzes die ik destijds gemaakt heb en jullie weten ook niet hoe mijn leven er de afgelopen maanden uit heeft gezien en wat de preciese redenen waren om niet te forummen, de ruzies even daargelaten als rede.

Maargoed, ik merk dat ik hier niet welkom ben en dat respecteer ik, dus Marels, kom maar uit die negeerstand.

En Roosje, sorry dat ik destijds niet weer online kwam, weet al niet meer waarom, maar er moet een goede rede voor geweest zijn.
Volgens mij legt marels noch ik niets alleen bij jou neer lalein. Maar wordt er wel kritisch gereageerd.

Ik heb net terug zitten lezen en kom een posting van jou tegen waarin je duidelijk aangeeft forumsgewijs verhuisd te zijn naar een andere plek. Dat is prima, maar op die andere plek schrijven mensen waar ik niet mee om wens te gaan.

Als jij je daar goed bij voelt moet je dat doen, maar verwacht niet van mij dat ik sta te juichen als jij dan nu binnen komt. En verwacht ook niet van mij dat ik dan niet mag beginnen over een periode die mij heel veel pijn heeft gedaan.

Als je dan ook nog eens begint over het feit dat niemand heeft gevraagd hoe het met jou ging de afgelopen maanden , draai ik het gaarne om.

"Goh boro, hoe heb jij je eigenlijk gevoeld met al die ellende, gaat het weer een beetje."
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Lein, lees eens even wat er geschreven wordt, echt lezen. Ik zeg niet dat je niet welkom bent en volgens mij Boro ook niet (correct me if I'm wrong Bor) alleen dat wij er moeite mee hebben dat je na maanden van stilte weer binnenvalt zonder ergens over te willen praten.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 01 september 2009 @ 09:53:

Lein, lees eens even wat er geschreven wordt, echt lezen. Ik zeg niet dat je niet welkom bent en volgens mij Boro ook niet (correct me if I'm wrong Bor) alleen dat wij er moeite mee hebben dat je na maanden van stilte weer binnenvalt zonder ergens over te willen praten. Hier heb ik idd moeite mee.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Lieve Boro, ik krijg de kans niet te vragen hoe het met iedereen is hier, omdat de kritiek al begint voordat ik dat kan doen. Die periode heeft ons allemaal pijn gedaan.

Besluiten weg te gaan is niet altijd onomkeerbaar in mijn ogen. Zo'n besluit heeft altijd te maken met de gevoelens die je op dat moment hebt. Ik kom hier ook niet schrijven om maar gewoon weer "erbij te horen", maar om te zien hoe het met jullie is en om te laten weten dat ik het verleden een plekje heb gegeven. Ik was oprecht geinteresseerd in de meiden die ik ooit tot mijn vriendenkring heb gerekend en waar ik nog steeds om geef.

Mijn fouten heb ik destijds toegegeven, de ruzie is gemaakt en ik was toe aan een adempauze die jullie ook van mij nodig hadden denk ik.
Roos: Ik weet ook niet of het een goed idee is het er hier op t forum over te hebben, vandaar dat ik er moeite mee heb om zo benaderd te worden hier. Ik sta er zeker niet negatief tegenover het hier over te hebben maar liever niet en public.
quote:Lalein schreef op 01 september 2009 @ 09:55:

Lieve Boro, ik krijg de kans niet te vragen hoe het met iedereen is hier, omdat de kritiek al begint voordat ik dat kan doen. Ah. Dus je bent hier in de afgelopen vier maanden regelmatig binnengekomen om te vragen hoe het ging, maar iedereen begon gelijk met kritiek? Heb ik dat even gemist.
668, the neighbour of the Beast
Ik heb het over vandaag Marels.
Ik ga me ook niet hier op t forum verantwoorden voor het feit dat ik dat pas na 4 maanden doe. Daar heb ik zo mijn eigen redenen voor die ik je met liefde een keer vertel maar niet hier.
En ik over die afgelopen vier maanden waarin je niks hebt laten horen.
Moge ladies. -zucht- zal nu maar even eerst lezen voor ik wat schrijf.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Kritiek is 1 ding Marels, maar ik zou het op prijs stellen als je respect hebt voor mijn 1 na laatste bericht. Ik kan het er hier even niet over hebben nu.
Als jij dat in één bericht plaats zodat ik ze allebei kan lezen vóór ik mijn bericht schrijf, wil ik dat best doen.
Eens met Marels en Boro. Je kan gewoon niet na al die bakken stront van destijds binnenvallen en ons doen alsof er niets aan de hand is. Ook geen zin in oude koeien maar ik ga ook niet doen alsof er niets gebeurd is. Was net zo lekker rustig. Snap echt niet dat je zo komt binnenvallen alsof er helemaal niets is voorgevallen.
Dan had je ook zo slim moeten zijn Lalein dat je niet zo binnenkomt vallen. Je zou toch wel moeten weten inmiddels dat we het niet allemaal vergeten zijn.
Ik ben niet binnengevallen met de intentie te doen alsof er niks is voorgevallen. Mijn intentie was om weer contact te leggen om vervolgens buiten het forum deze onvermijdelijke en broodnodige discussie te voeren, zodat ik ook uit de doeken kan doen waarom ik die 4 maanden stil ben geweest.
Het interesseert me niet eigenlijk waarom je 4 maanden niets heb laten horen. Ik heb 4 maanden geleden de deur achter je dicht gedaan en die wil ik graag dicht houden.
Dat is je goed recht Mleen. Als je dat niet wil weten begrijp ik dat. besef dan wel dat de mening die je over mij hebt niet juist zal zijn.
Marels zal zo even naar die link van jou kijken maar ik zou de politie inlichten.
quote:Lalein schreef op 01 september 2009 @ 10:26:

Dat is je goed recht Mleen. Als je dat niet wil weten begrijp ik dat. besef dan wel dat de mening die je over mij hebt niet juist zal zijn.Hoe jij destijds Boro hebt behandelt dat pik ik van niemand dus wat je reden daarvoor ook was. Je komt gewoon niet aan Boro.
* breekt even in*

hey MV mijn mail heeft kuren, als in niet willen versturen.

Wilde je even laten weten dt het poesekind het bij het nwe vrouwtje goed doet en niet piest (het kreng)

* gaat weer weg*

Oh hallo Nietjes, wel zo netjes he.
Dat respecteer ik Mleen.

Misschien is het slim als ik jullie hier gewoon met rust laat.

Als iemand van jullie de discussie wil voeren, waar ik voor open sta, dan doe ik dat met liefde via de mail of msn. Ik sluit me er in elk geval niet voor af en onderga de verdiende zure appel.
Hey! Jacqie! Hoe is het met jou dan!
Hey Jacqui, wat een fijn nieuws lieverd. Nee heb geen mail van je ontvangen. Rust in huis nu weer terug? Mis je poezekind?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven