Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Whoehahahaha ja inderdaad ja, die kan haar klep niet houden

Al door je mailbox heen?
We hadden hier tijdje terug ook een licht genante situatie met opa en oma nadat vriend Mare had uitgelegd wat dat pakje was dat ze naast het bed had gevonden (een condoom dus)....

Enniewee, mailbox nog steeds deprimerend. Ga maar weer eens verder.
Oe, Hel dat zijn van die leuke situaties!

Suus, klinkt helemaal super je babykamer! Wij hadden destijds voor Max rood en oranje, was ook erg leuk.

Bam, het was 11.15. Brengen van 8.45 tot 9.00, voor je dan thuis bent (met boodschapjes is het 9.30 en dan moest ik om 11 uur weer halen. Dit is een stuk beter!

Ik heb de site opgeslagen. Nu even door het geld heen, maar die helicopter is een leuke voor verjaardag/Sinterklaas/Kerst.
quote:bambino schreef op 01 september 2009 @ 10:03:

meldplicht voor mij???

Ha ha, posting te vroeg aangeklikt

Maar jij moet je ook iedere dag even melden hoor.
dat is kort idd, maar dat is nu voorgoed veranderd begrijp ik?

klinkt Leuke Suze, die kleuren, ben benieuwd.
Leuk die kinderen die je zo voor schut zetten. Laurens vroeg laatst opeens in de auto aan ons: hoe komt een baby in je buik.

Zo, out of the blue.

We hebben het even genegeerd. Mocht er ooit een baby in mijn buik zitten en de vraag komt weer dan zullen we het eens overwegen in kindertaal uit te leggen

Zo MP even volgeplemp met winterjasjes. Ben er wel een kwijt, heel irritant. Van Pointer, dus had nog wel gedacht dat die voor een leuk prijsje weg kon. Maar ik heb alleen de capuchon nog, dat verkoopt niet zo goed lijkt me

Mamax, het is zeer simpel. Ik mail je even de route. Hoei, zonder TT kom ik de straat nog niet uit

11.15 is erg vroeg zeg. Hier is brengen van 8.45-9.15 (om 9 uur kan je weg, dan is er toezicht) en halen van 11.45-12.00. Ik sta er altijd 11.45 anders zitten ze zo stom te wachten met jas aan in de kring. Zielig.

Nou, niet lekker geslapen vanwege rugpijn, zucht. Maar nek ging wel goed gelukkig. Kinderen slapen tegenwoordig ook tot 8 uur, dus dat is dan wel weer prettig.

Volgende week die rug maar eens aanpakken.
quote:Helenita2 schreef op 01 september 2009 @ 12:55:

We hadden hier tijdje terug ook een licht genante situatie met opa en oma nadat vriend Mare had uitgelegd wat dat pakje was dat ze naast het bed had gevonden (een condoom dus)....

Enniewee, mailbox nog steeds deprimerend. Ga maar weer eens verder. En dat ging ze dus uitleggen aan opa en oma?
Ha ha ha, ik dacht: even kijken of er nog iets bijzonders te doen is in NY als we er zijn. Toevallig de MTV video awards. Ik klik op kaartjes. Wil ik de goedkoopste van 2699 dollar of de wat duurdere van 9122 dollar?

Mwa, de dollar staat gunstig tov de euro, maar zooo gunstig ook weer niet
Lekkere prijzen zeg.

Nou ja, dan maar langs de rode loper gaan staan en sterren kijken
oja, dat kan ook nog! Wel een goeie trouwens.
quote:Star schreef op 01 september 2009 @ 13:58:

[...]

En dat ging ze dus uitleggen aan opa en oma?

Erger. Ze kwam ermee aanlopen (op zich al niet iets waar je op zit te wachten met je ouders op bezoek...) en wilde 'm open maken. Dus ik van nee joh, doe nou maar niet. Zij: Waarom dan niehiet... Ik: Nou eh, die hebben we nog nodig. Zij: Maar als het regent kan papa toch gewoon met de auto gaan? Dan wordt z'n pipi ook niet nat...

Ik bedoel, ik kan me voorstellen dat je even zo gauw niet weet wat je moet antwoorden als je peuter komt vragen wat het voor dingen zijn, maar een regenjasje voor papa z'n pipi.... Please!
waaaaaaahhhhhhhhhhhhhh Hel, wat erg! LOL
O, wat gênant Hel, haha wel erg grappig!

Christ, hebben jullie die baby gezien op de Telegraaf. Geboren met een gewicht van 6,8 kilo.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Helenita2 schreef op 01 september 2009 @ 14:48:

[...]

Erger. Ze kwam ermee aanlopen (op zich al niet iets waar je op zit te wachten met je ouders op bezoek...) en wilde 'm open maken. Dus ik van nee joh, doe nou maar niet. Zij: Waarom dan niehiet... Ik: Nou eh, die hebben we nog nodig. Zij: Maar als het regent kan papa toch gewoon met de auto gaan? Dan wordt z'n pipi ook niet nat...

Ik bedoel, ik kan me voorstellen dat je even zo gauw niet weet wat je moet antwoorden als je peuter komt vragen wat het voor dingen zijn, maar een regenjasje voor papa z'n pipi.... Please!
Ik verwacht er eentje van 4,5 kilo en dat vind ik al erg.....

Mij hoor je ziet meer na die peuter
Ik had het gezien Mal, heb je het filmpje wat erbij hoort ook gezien? Ik durfde het met Star en Suus alleen niet zo goed te plaatsen hier
Mamax, ja gezien, wat een groot kind man. Gaat meteen in maat 74 geloof ik

Zo extreem worden die moppies echt niet van Star en Suus. En die van 6.8 kilo is gehaald met een keizersnee trouwens
Stressed is just desserts spelled backwards
Hahahaha Hel, wat genant, maar wel grappig
Ik ben op zoek naar rolschaatsen voor Juul. Hij krijgt ze met Sinterklaas van mijn moeder, dus ik ben nu op zoek, maar ik heb geen googletalenten vandaag.

Wat zouden jullie doen meteen die waar je je schoenen uit moet doen, of die instappers? En zouden jullie gaan voor rolschaatsen of voor skates?

Rolschaatsen heb ik nog niet gewoon gevonden voor kinderen.

en de inline skates niet in instapvorm, behalve de fisher price, die zag ik bij bart-smit geloof ik en die is met 5 wieltjes als ik het goed heb. Maar of die dingen het goed doen??

Iemand suggesties? en evt webwinkels? Star jij bent ons googlewonder.
Bam volgens mij hebben we in dezelfde folder zitten kijken. Grappig, ik wil ook rolschaatsen voor aanstaande sinterklaas/verjaardag. Die Fisher Price dingen lijken me nou typisch een miskoop omdat mijn kind ze heel erg stom vindt (want geen "echte" rolschaatsen). Dus ik ga voor die vierwielers met "skischoenen" die eronder stonden. Meer de echte rollerskates zeg maar. Inlines lijken me nog veel te moeilijk. Of was Juul van de winter al handig met schaatsen met enkele ijzers? Dan zou je het mss kunnen proberen. Maar die ouderwetse onderbindrolschaatsen heb ik ook nog nergens gevonden....
ehh ik heb nog geen folder gezien, over welke folder heb jij het?

Ik denk dat dus ook dat Juul zo denkt of dat die dingen niet doen wat ze behoren te doen.

deze vind ik ook wel wat

Juul had dubbele ijzers aan, dat durfde ik zelf niet aan en heb dus ook mijn twijfels over de inlines, maar bovenstaande vind ik dan wel een goeie. die kan je in verschillende standen zetten.
dit is wel een goeie site

skates
O, ha, ik dacht dat je die Fisher Prince dingen in de folder van BS had gezien. Die kregen we van de week in de bus en daar had ik ze in zien staan. Heel boekwerk.

Dat ziet er wel goed uit ja, die zwart met oranje. Lijkt op wat ik in m'n hoofd had, alleen die kon je niet verstellen. Handig, die verschillende standen. Maar ligt wel erg aan de prijs. Want ik vraag me af of ze aan die inline stand toekomen voordat ze uit de schoenen zijn gegroeid. Dus dan gok ik liever op een paar goedkopere vierwielers. Moet tenslotte nog maar afwachten of ze het echt leuk vindt ook...
Ah, ik zie nu op die site dat de schoenen ook verstelbaar zijn, cool! Denk dat ik voor die roze discorollerskates ga (en dan voor mama ook een paar ).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven