hoe?
maandag 31 augustus 2009 om 23:42
dames geef me please een advies. het ziet zo ik vind al een tijdje iemand leuk..... hij woont 1 straat verder op en hij laat zijn hond altijd in mijn straat uit. we kijken elkaar alleen maar aan verder niks. ik wil een keer een praatje maken. maarja hoe zal ik het zeggen IK durf het niet?????? nee maarre jullie weten vast wel. ik heb totaal geen ervaring met mannen 
dikke kus

dikke kus
dinsdag 1 september 2009 om 00:36
quote:dropje16 schreef op 31 augustus 2009 @ 23:54:
goh leuke antw.
Jij ook bedankt dat je even meldt hoe oud jij en hij ( ongeveer ) zijn.
Wat is er trouwens mis met "hoi"?
Kan je nog aanvullen met " wat een leuke hond, wat voor een ras is dat nou? Hoe heettie? " en als je dan een poosje over dat beest hebt staan praten begin je eens over school, werk, uitgaan...
goh leuke antw.
Jij ook bedankt dat je even meldt hoe oud jij en hij ( ongeveer ) zijn.
Wat is er trouwens mis met "hoi"?
Kan je nog aanvullen met " wat een leuke hond, wat voor een ras is dat nou? Hoe heettie? " en als je dan een poosje over dat beest hebt staan praten begin je eens over school, werk, uitgaan...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 1 september 2009 om 00:53
Dropje, als je nu eens wanneer die jongeman weer langskomt tegen hem zegt: "Ik wil graag iets met je bespreken ik heet Dropje" en dan geef je hem een hand want dat hoort zo als je je voorstelt. En dan wandel je met hem en zijn hond verder heel gezellig en romantisch en dan vertel je hem dat het je weliswaar rot zenuwachtig maakt maar dat je kwijt moet dat je hem leuk vind(beter rot nerveus dan dat er nix gebeurt) Zo heeft mijn vrouw het destijds met mij gedaan inmiddels zijn we al 19 jaar bij elkaar. Wie niet waagt die niet wint en Fortuna audaces iuvat (het geluk is met de dapperen) en zo meer van dat moois.
Succes meiske.
Succes meiske.
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.

dinsdag 1 september 2009 om 07:38
quote:stormbrenger schreef op 01 september 2009 @ 00:53:
Dropje, als je nu eens wanneer die jongeman weer langskomt tegen hem zegt: "Ik wil graag iets met je bespreken ik heet Dropje" en dan geef je hem een hand want dat hoort zo als je je voorstelt. En dan wandel je met hem en zijn hond verder heel gezellig en romantisch en dan vertel je hem dat het je weliswaar rot zenuwachtig maakt maar dat je kwijt moet dat je hem leuk vind(beter rot nerveus dan dat er nix gebeurt) Zo heeft mijn vrouw het destijds met mij gedaan inmiddels zijn we al 19 jaar bij elkaar. Wie niet waagt die niet wint en Fortuna audaces iuvat (het geluk is met de dapperen) en zo meer van dat moois.
Succes meiske.
Dit meen je toch niet serieus? Hoe jaag je meteen iemand weg...
Naja het zal vast niet aangezien de rest van de reacties in dit topic
Succes meiske.
Dit meen je toch niet serieus? Hoe jaag je meteen iemand weg...
Naja het zal vast niet aangezien de rest van de reacties in dit topic

dinsdag 1 september 2009 om 08:03
ga de ramen lappen en dan op het moment dat hij langskomt, laat je de emmer vallen!
hij is dan natuurlijk zeiknat, zodat je hem wel binnen móet vragen.
onder veel :sorrysorrysorry's van jouw kant zet je hem onder de douche, doe je zijn kleren in de droger en schenk je iets warms voor hem in. (liefst chocolademelk)
in je kleinste badhanddoek zit hij dan op jouw bank na te rillen en, grootste voordeel: hij kan geen kant op!
dat zou ik doen!
hij is dan natuurlijk zeiknat, zodat je hem wel binnen móet vragen.
onder veel :sorrysorrysorry's van jouw kant zet je hem onder de douche, doe je zijn kleren in de droger en schenk je iets warms voor hem in. (liefst chocolademelk)
in je kleinste badhanddoek zit hij dan op jouw bank na te rillen en, grootste voordeel: hij kan geen kant op!
dat zou ik doen!
dinsdag 1 september 2009 om 17:31
quote:dropje16 schreef op 01 september 2009 @ 17:27:
wel dapper van je vrouw. kon ik dat maar. ik ga het proberen.
ja joh een emmertje laten vallen nog effe hey
ik had vorige keer wel gesproken met hem maarre vondt hij niet leuk
En dus bedacht je dat je nóg eens met hem moest praten? Zal ik dan het -inmiddels bijna tot forummotto verworden- zinnetje maar plaatsen?
He is just not that into you. Sorry.
wel dapper van je vrouw. kon ik dat maar. ik ga het proberen.
ja joh een emmertje laten vallen nog effe hey

ik had vorige keer wel gesproken met hem maarre vondt hij niet leuk

En dus bedacht je dat je nóg eens met hem moest praten? Zal ik dan het -inmiddels bijna tot forummotto verworden- zinnetje maar plaatsen?
He is just not that into you. Sorry.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
dinsdag 1 september 2009 om 17:56
we waren weer aan het kijken en toen zei ik van. is er iets ofzo? oeps stom van me. ik had geen antw gekregen hij was wel heel gauw weg
mjaa we kijken nog steeds zonder iets te zeggen saai he. wanneer ik heb tegen kom wil ik wel met hem praten maar ik weet niet hoe ik moet beginnen strax loopt die weer weg. dan kap ik ermee

dinsdag 1 september 2009 om 18:10
dinsdag 1 september 2009 om 18:46
quote:dropje16 schreef op 01 september 2009 @ 17:56:
we waren weer aan het kijken en toen zei ik van. is er iets ofzo? oeps stom van me. ik had geen antw gekregen hij was wel heel gauw weg
mjaa we kijken nog steeds zonder iets te zeggen saai he. wanneer ik heb tegen kom wil ik wel met hem praten maar ik weet niet hoe ik moet beginnen strax loopt die weer weg. dan kap ik ermee :(Tja, je kunt je vast wel voorstellen dat als hij naar jou geroepen had "Is er iets of zo?" dat jij dan ook zou hebben gedacht dat hij je maar irritant vindt, toch? Dus dat denkt hij nou ook. Ik krijg ook het idee dat je nog niet zo oud bent en hij dus waarschijnlijk ook niet. Is de 16 in je nick je leeftijd? Hij is vast net zo onzeker als jij. Volgende keer gewoon tegen hem zeggen: Sorry dat ik dat laatst zo riep, was niet aardig van me. Dan zie je vanzelf we hoe hij reageert. Of zeg: Wat een leuke hond, mag ik hem aaien? Dan ben je meteen in gesprek.

Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
dinsdag 1 september 2009 om 19:07