Lang geleden... deel 3
zaterdag 15 augustus 2009 om 22:56
Voor alle vrouwen
met een verleden
van onveiligheid,
weet je welkom.
Samen vertrouwen ontdekken,
dat is de titel van het plaatje
wat ik vond.
Samen ontdekken we hier
dat een verhaal verteld mag worden
dat ruimte ingenomen mag worden
dat je je mag uitspreken
dat je mag zijn wie je werkelijk bent
met alles wat in je leeft.
Vervolg op Lang geleden... deel 2:
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m3729580
met een verleden
van onveiligheid,
weet je welkom.
Samen vertrouwen ontdekken,
dat is de titel van het plaatje
wat ik vond.
Samen ontdekken we hier
dat een verhaal verteld mag worden
dat ruimte ingenomen mag worden
dat je je mag uitspreken
dat je mag zijn wie je werkelijk bent
met alles wat in je leeft.
Vervolg op Lang geleden... deel 2:
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m3729580
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
dinsdag 1 september 2009 om 17:50
Zo.
Truus is weer tuus.
Heb heerlijk gewerkt maar het valt me toch zwaar.
Ik gloei en ben zo verschrikkelijk moe, opgebrand en leeg dat ik wel kan janken van moeheid en niet weten waar ik het zoeken moet.
Verder alles okee hoor.
Appel, probeer je nog te bellen deze week? Je hebt het nodig meid, neem jezelf serieus.
Liefs
Truus is weer tuus.
Heb heerlijk gewerkt maar het valt me toch zwaar.
Ik gloei en ben zo verschrikkelijk moe, opgebrand en leeg dat ik wel kan janken van moeheid en niet weten waar ik het zoeken moet.
Verder alles okee hoor.
Appel, probeer je nog te bellen deze week? Je hebt het nodig meid, neem jezelf serieus.
Liefs

dinsdag 1 september 2009 om 17:53
Bah, wat een herfstsfeer buiten, met die miezer. Toch een heel eind met de hond rond het water gelopen, even de ruimte voelen. Dat helpt nog het beste bij zo'n bui.
Een bui van rotgevoelens, en eigenlijk n.a.v. die stomme hond van de buren, dat blafgeval. Ik schreef erover op mijn topic. Iemand schreef de woorden 'het uitzitten' en dat bracht mij meteen ver terug in de tijd. Dat ik machteloos was, en het maar moest uitzitten, tot het over was. Zoiets dus. Flinke jankbui gehad vanmorgen en het suddert nog steeds door, ondanks de wandeling en ondanks schrijven. Shitverleden.
Een bui van rotgevoelens, en eigenlijk n.a.v. die stomme hond van de buren, dat blafgeval. Ik schreef erover op mijn topic. Iemand schreef de woorden 'het uitzitten' en dat bracht mij meteen ver terug in de tijd. Dat ik machteloos was, en het maar moest uitzitten, tot het over was. Zoiets dus. Flinke jankbui gehad vanmorgen en het suddert nog steeds door, ondanks de wandeling en ondanks schrijven. Shitverleden.
dinsdag 1 september 2009 om 18:33
Ha dappere dodo's! Ster en Appel, goed gedaan meiden! Van mij ook een of naar keuze!
EV, die kwam bij mij ook binnen, 'uitzitten'........ veel van wat er om me heen gebeurt geeft me het gevoel van vroeger. Het is zo lastig om het heden van het verleden te scheiden. Nu is nu, met wie jij nu bent en je hebt te maken met de weerhaken van toen, terwijl wij verstandelijk zo donders goed weten waar en wat het verschil is tussen toen en nu
Fijn he Iry? De band met je kinderen. Ik kan daar zo van genieten en ook zo over mijmeren, dat het ook heel anders had kunnen zijn.
Ik woon trouwens in Apeldoorn
EV, die kwam bij mij ook binnen, 'uitzitten'........ veel van wat er om me heen gebeurt geeft me het gevoel van vroeger. Het is zo lastig om het heden van het verleden te scheiden. Nu is nu, met wie jij nu bent en je hebt te maken met de weerhaken van toen, terwijl wij verstandelijk zo donders goed weten waar en wat het verschil is tussen toen en nu
Fijn he Iry? De band met je kinderen. Ik kan daar zo van genieten en ook zo over mijmeren, dat het ook heel anders had kunnen zijn.
Ik woon trouwens in Apeldoorn

dinsdag 1 september 2009 om 19:14
Ahh ik wil ook!
Maar helaas, vergadering wacht.
EV, over het verleden: dit las ik net in m'n mail als dagelijkse gedachte:
"Het enige wat je met zekerheid over het verleden kunt zeggen, is dat het voorbij is".
Ja. En. Dus. In tijd misschien voorbij.
Leuk Iry en Saar, bankhangen en dromen over vakantie!
Maar helaas, vergadering wacht.
EV, over het verleden: dit las ik net in m'n mail als dagelijkse gedachte:
"Het enige wat je met zekerheid over het verleden kunt zeggen, is dat het voorbij is".
Ja. En. Dus. In tijd misschien voorbij.
Leuk Iry en Saar, bankhangen en dromen over vakantie!
dinsdag 1 september 2009 om 19:51
In tijd voorbij, maar in werkelijkheid loopt het er nog veel te vaak doorheen. Het gevoel van vroeger, omdat het toen niet gevoeld kon worden. Omdat ik nu pas begrijp hoe overweldigend dat geweest moet zijn, als ik nu voel hoe het me overweldigt. Dat moest ik als kind wel op alle mogelijke manieren onderdrukken en wegmaken, wilde ik het volhouden.
Meiden, fijne avond, met of zonder elkaar.
Meiden, fijne avond, met of zonder elkaar.