Lang geleden... deel 3
zaterdag 15 augustus 2009 om 22:56
Voor alle vrouwen
met een verleden
van onveiligheid,
weet je welkom.
Samen vertrouwen ontdekken,
dat is de titel van het plaatje
wat ik vond.
Samen ontdekken we hier
dat een verhaal verteld mag worden
dat ruimte ingenomen mag worden
dat je je mag uitspreken
dat je mag zijn wie je werkelijk bent
met alles wat in je leeft.
Vervolg op Lang geleden... deel 2:
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m3729580
met een verleden
van onveiligheid,
weet je welkom.
Samen vertrouwen ontdekken,
dat is de titel van het plaatje
wat ik vond.
Samen ontdekken we hier
dat een verhaal verteld mag worden
dat ruimte ingenomen mag worden
dat je je mag uitspreken
dat je mag zijn wie je werkelijk bent
met alles wat in je leeft.
Vervolg op Lang geleden... deel 2:
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m3729580
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

maandag 31 augustus 2009 om 21:35
maandag 31 augustus 2009 om 21:37

maandag 31 augustus 2009 om 21:40
quote:JonnaX schreef op 31 augustus 2009 @ 21:37:
De update van afgelopen week Lynne, zorgt ervoor dat er geen smilies meer zijn. Alleen als je klikt op bekijk bericht kun je de sneltoetsen gebruiken.
Maar blijft dat zo? Moet ik al die sneltoetsen uit m'n hoofd leren.
Of op de laptop plakken
Ja vanavond maar eens op tijd naar bed.
De update van afgelopen week Lynne, zorgt ervoor dat er geen smilies meer zijn. Alleen als je klikt op bekijk bericht kun je de sneltoetsen gebruiken.
Maar blijft dat zo? Moet ik al die sneltoetsen uit m'n hoofd leren.
Of op de laptop plakken
Ja vanavond maar eens op tijd naar bed.

maandag 31 augustus 2009 om 22:19
Mijn lap zit altijd onder de geeltjes...
Anders vergeet ik serieus nog eens mn hoofd mee te nemen als ik de deur uitga.
Hoewel het niet echt geeltjes zijn trouwens, maar witjes-met-rode-randjes. Telt dat ook?
Herkenbaar Appel, dat uitstelgedrag als het om bellen gaat. Hoop dat je morgen 'ineens' de spirit vind en het 'gewoon doet'. Dan ben je er maar vanaf.
Saar, stiekem zit ik best meelij te hebben. Zelfs al houd je niet van verjaardagen, om je in je eentje rot te voelen òp je verjaardag is wel heel klote. Zo ga je er ook niet van houden.
Ik hoopte stiekem nog dat er vanavond wel een overenthousiaste vriendin op de stoep zou staan ofzo, zodat je samen in ieder geval nog wat kon blij doen. Hoewel ik begrijp dat je hoodf er niet zo naar staat.
Maar alleen is ook maar zo alleen...
Morgen weer werken? En zie je dat beetje zitten?
Jonna, wauw, bijzonder dat je zo close bent met je dochter dat ze Ixje ook brengt als ze ziek is. En jij dat doet enzo.
Ik 'begrijp' het ergens wel, maar kan me nog maar moeilijk voorstellen dat het ook echt zo werkt en normaal is in sommige families.
Ster, haha, dat vergaderen is niet volwassen en belangrijk joh.
Dat is gewoon chaotisch en ongeregeld. Daarom vergaderen we eigenlijk altijd bij iemand thuis. geen kantoor he, dan krijg je dat.
En het is echt een ramp ,die vakgroepvergaderingen van ons, want iedereen klept maar een end weg. Als je 4 uur vergadert (is geen uitzondering) is het meestal maar een uurtje echt centraal en over de dingen die belangirjk zijn. Binnen no time zit iedereen weer op een zijspoor en te ouwehoeren enzo.
Overwicht en structuur zijn ver te zoeken bij ons.
Maar kan wel een gezellig zooitje zijn dan.
Hoe is je dag gelukt? Beetje gekomen tot wat je wilde doen?
Anders vergeet ik serieus nog eens mn hoofd mee te nemen als ik de deur uitga.
Hoewel het niet echt geeltjes zijn trouwens, maar witjes-met-rode-randjes. Telt dat ook?
Herkenbaar Appel, dat uitstelgedrag als het om bellen gaat. Hoop dat je morgen 'ineens' de spirit vind en het 'gewoon doet'. Dan ben je er maar vanaf.
Saar, stiekem zit ik best meelij te hebben. Zelfs al houd je niet van verjaardagen, om je in je eentje rot te voelen òp je verjaardag is wel heel klote. Zo ga je er ook niet van houden.
Ik hoopte stiekem nog dat er vanavond wel een overenthousiaste vriendin op de stoep zou staan ofzo, zodat je samen in ieder geval nog wat kon blij doen. Hoewel ik begrijp dat je hoodf er niet zo naar staat.
Maar alleen is ook maar zo alleen...
Morgen weer werken? En zie je dat beetje zitten?
Jonna, wauw, bijzonder dat je zo close bent met je dochter dat ze Ixje ook brengt als ze ziek is. En jij dat doet enzo.
Ik 'begrijp' het ergens wel, maar kan me nog maar moeilijk voorstellen dat het ook echt zo werkt en normaal is in sommige families.
Ster, haha, dat vergaderen is niet volwassen en belangrijk joh.
Dat is gewoon chaotisch en ongeregeld. Daarom vergaderen we eigenlijk altijd bij iemand thuis. geen kantoor he, dan krijg je dat.
En het is echt een ramp ,die vakgroepvergaderingen van ons, want iedereen klept maar een end weg. Als je 4 uur vergadert (is geen uitzondering) is het meestal maar een uurtje echt centraal en over de dingen die belangirjk zijn. Binnen no time zit iedereen weer op een zijspoor en te ouwehoeren enzo.
Overwicht en structuur zijn ver te zoeken bij ons.
Maar kan wel een gezellig zooitje zijn dan.
Hoe is je dag gelukt? Beetje gekomen tot wat je wilde doen?
maandag 31 augustus 2009 om 22:36
Appel leuheuk de hyves!
Jonna, wij hebben voor de vakantie de distributieriem laten vervangen. Pff, duur grapje.
Maar ja als je het niet doet en hij gaat kapot zit je met de gebakken peren. Of nou ja, eigenlijk gewoon met een kapotte riem.
Saar, wil je vertellen wat er bij je ouders/familie gebeurde wat je zo in deze stemming bracht?
Vind het rot voor je.
Na het Riagg heb ik eindelijk gedaan waar ik het hele weekend al tegenaan hikte. Opruimen, uitpakken en schoonmaken.
En heb het toch even gefixed.
Morgen werken, moet er om 06.00 uur uit en valt me toch wel zwaar. Spanningsgevoel ik mn buik joh.
Ik wil niet, ik kan het niet en ik ben er niet.
Dit is de voicemail van Ster, spreek maar wat in na de piep.
PIEIEIEEEP.
Jonna, wij hebben voor de vakantie de distributieriem laten vervangen. Pff, duur grapje.
Maar ja als je het niet doet en hij gaat kapot zit je met de gebakken peren. Of nou ja, eigenlijk gewoon met een kapotte riem.
Saar, wil je vertellen wat er bij je ouders/familie gebeurde wat je zo in deze stemming bracht?
Vind het rot voor je.
Na het Riagg heb ik eindelijk gedaan waar ik het hele weekend al tegenaan hikte. Opruimen, uitpakken en schoonmaken.
En heb het toch even gefixed.
Morgen werken, moet er om 06.00 uur uit en valt me toch wel zwaar. Spanningsgevoel ik mn buik joh.
Ik wil niet, ik kan het niet en ik ben er niet.
Dit is de voicemail van Ster, spreek maar wat in na de piep.
PIEIEIEEEP.
maandag 31 augustus 2009 om 22:39
Hartstikke mooi geworden Appel!!
*gelijk mijn eigen hyve getracht tepimpen*en dat is best ingewikkeld dus petje af hoor Appel!!:worship:
Vandaag verder gegaan met schilderen van de woonkamer;wat een klus zeg!!Maar zeer content met het resultaat gelukkig!Moest stoppen omdat het afplaktape op is.Morgenochtend ga ik zingen bij de vrouwenathelier(nog niet officieel begonnen maar toch een samenzijn)Ze hebben dit al eerder gedaan maar daar was ik niet bij dus ik ben benieuwd(weet wel dat het ergg prettig kan zijn om tezingen dus..)
Fijn Jonna dat julie zo onderling met elkaar omgaan(dochter en jij)Doet me goed om telezen
*gelijk mijn eigen hyve getracht tepimpen*en dat is best ingewikkeld dus petje af hoor Appel!!:worship:
Vandaag verder gegaan met schilderen van de woonkamer;wat een klus zeg!!Maar zeer content met het resultaat gelukkig!Moest stoppen omdat het afplaktape op is.Morgenochtend ga ik zingen bij de vrouwenathelier(nog niet officieel begonnen maar toch een samenzijn)Ze hebben dit al eerder gedaan maar daar was ik niet bij dus ik ben benieuwd(weet wel dat het ergg prettig kan zijn om tezingen dus..)
Fijn Jonna dat julie zo onderling met elkaar omgaan(dochter en jij)Doet me goed om telezen

maandag 31 augustus 2009 om 22:48
Sterkte morgen Ster! Ik zal aan je denken.
Ik wil het niet vertellen Ster, niet hier in elk geval. Misschien zal ik er nog wat over vertellen op hyves.
Weet ook helemaal niet of het rotgevoel daar vandaan komt. Is er ook eigenlijk al wel een week ofzo, maar zolang ik aan het werk ben gaat het best oke. Pas als ik alleen thuis ben, zoals gister na werk en vandaag komen de spanning en het rotgevoel weer opzetten. En ben ik constant aan het huilen.
Zo ken ik mezelf niet. En ik weet ook niet waarom.
Weet alleen dat ik me zo alleen en verdrietig voel.
Ik wil het niet vertellen Ster, niet hier in elk geval. Misschien zal ik er nog wat over vertellen op hyves.
Weet ook helemaal niet of het rotgevoel daar vandaan komt. Is er ook eigenlijk al wel een week ofzo, maar zolang ik aan het werk ben gaat het best oke. Pas als ik alleen thuis ben, zoals gister na werk en vandaag komen de spanning en het rotgevoel weer opzetten. En ben ik constant aan het huilen.
Zo ken ik mezelf niet. En ik weet ook niet waarom.
Weet alleen dat ik me zo alleen en verdrietig voel.
maandag 31 augustus 2009 om 22:50