Lang geleden... deel 3
zaterdag 15 augustus 2009 om 22:56
Voor alle vrouwen
met een verleden
van onveiligheid,
weet je welkom.
Samen vertrouwen ontdekken,
dat is de titel van het plaatje
wat ik vond.
Samen ontdekken we hier
dat een verhaal verteld mag worden
dat ruimte ingenomen mag worden
dat je je mag uitspreken
dat je mag zijn wie je werkelijk bent
met alles wat in je leeft.
Vervolg op Lang geleden... deel 2:
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m3729580
met een verleden
van onveiligheid,
weet je welkom.
Samen vertrouwen ontdekken,
dat is de titel van het plaatje
wat ik vond.
Samen ontdekken we hier
dat een verhaal verteld mag worden
dat ruimte ingenomen mag worden
dat je je mag uitspreken
dat je mag zijn wie je werkelijk bent
met alles wat in je leeft.
Vervolg op Lang geleden... deel 2:
http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 0#m3729580
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
maandag 31 augustus 2009 om 23:12
O he saar, ik lees het nu pas weer.
Potdikkie meid...
Soms wilde ik gewoon zo graag dat ik dichter bij je woonde, en je gewoon nu vast kon houden tot je al je weerstand op en meo is, en je ontspant en uithuilt....
Meisje, wat zit er toch veel in jou. En wat voer je toch een gevecht om het maar stil te houden...
Potdikkie meid...
Soms wilde ik gewoon zo graag dat ik dichter bij je woonde, en je gewoon nu vast kon houden tot je al je weerstand op en meo is, en je ontspant en uithuilt....
Meisje, wat zit er toch veel in jou. En wat voer je toch een gevecht om het maar stil te houden...
dinsdag 1 september 2009 om 02:38
Lieve Saar.
Bedankt voor het luisteren.
Dat ik weet dat ik echt eens moet praten.
Dat ik nu weet dat mijn grote onzekerheid te groot gaat worden.
Dat de laatste plaats ook best eens de eerste mag zijn.
Dat ik mij zo vreselijk onbelangrijk voel,maar dat ik mij dat zelf maak.
Dat ik moet praten...tegen diegene die het hoort te horen.
De coebergh staat alvast koud.
Je bent een echte lieverd.
Bedankt voor het luisteren.
Dat ik weet dat ik echt eens moet praten.
Dat ik nu weet dat mijn grote onzekerheid te groot gaat worden.
Dat de laatste plaats ook best eens de eerste mag zijn.
Dat ik mij zo vreselijk onbelangrijk voel,maar dat ik mij dat zelf maak.
Dat ik moet praten...tegen diegene die het hoort te horen.
De coebergh staat alvast koud.
Je bent een echte lieverd.

dinsdag 1 september 2009 om 06:18
Lieve Ier, ook een voor jou!
Ik geloof dat ik er ook wel blij mee ben.. met onze afspraak. Gisteren heeft het me iig al geholpen!
Ster, sterkte vandaag. Ik ga ook zo werken.. Ik zal aan je denken!
Bedankt voor de complimenten over de hyves... Bloos...
IK ben blij dat jullie m mooi vinden zo..
Liefs!
Ik geloof dat ik er ook wel blij mee ben.. met onze afspraak. Gisteren heeft het me iig al geholpen!
Ster, sterkte vandaag. Ik ga ook zo werken.. Ik zal aan je denken!
Bedankt voor de complimenten over de hyves... Bloos...
IK ben blij dat jullie m mooi vinden zo..
Liefs!
dinsdag 1 september 2009 om 11:03
Tja, ook hier even een goedemorgen voor jullie.
Gaaf, de hyves (heb 'm speciaal om te kijken even uit de standaard-modus gezet). En mijn plaatje gebruikt, wow, dan voel ik toch weer even dat ik ertoe doe. Ja ook hier minder leuke bui, zeg maar.
Alle werkenden, sterkte.
Saartje, sterkte ook speciaal even voor jou. Wat is het eigenlijk toch jammer, al die grote afstanden tussen ons, vrouwen hier. Het is meteen een heel stuk rijden als je naar iemand toe wilt. Zo drempelverhogend. Want daar zit ik dus altijd tegenaan te hikken, nog afgezien van het feit dat ik doordeweeks geen vervoer heb. Misschien helpt het toch als je wat van je af probeert te schrijven, dat hoeft toch ook niet in nette of kloppende woorden?
Jonnax, ik vind het ook bijzonder, jij en je dochter. Door mijn eigen verhaal denk ik bijna dat het nergens goed gaat tussen moeder en dochter, maar dat kan natuurlijk wél. Gelukkig maar. Ik heb een beperkte blik wat dat betreft. Mijn familie, ach, laat ik er ook maar over ophouden!!
Gaaf, de hyves (heb 'm speciaal om te kijken even uit de standaard-modus gezet). En mijn plaatje gebruikt, wow, dan voel ik toch weer even dat ik ertoe doe. Ja ook hier minder leuke bui, zeg maar.
Alle werkenden, sterkte.
Saartje, sterkte ook speciaal even voor jou. Wat is het eigenlijk toch jammer, al die grote afstanden tussen ons, vrouwen hier. Het is meteen een heel stuk rijden als je naar iemand toe wilt. Zo drempelverhogend. Want daar zit ik dus altijd tegenaan te hikken, nog afgezien van het feit dat ik doordeweeks geen vervoer heb. Misschien helpt het toch als je wat van je af probeert te schrijven, dat hoeft toch ook niet in nette of kloppende woorden?
Jonnax, ik vind het ook bijzonder, jij en je dochter. Door mijn eigen verhaal denk ik bijna dat het nergens goed gaat tussen moeder en dochter, maar dat kan natuurlijk wél. Gelukkig maar. Ik heb een beperkte blik wat dat betreft. Mijn familie, ach, laat ik er ook maar over ophouden!!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
dinsdag 1 september 2009 om 12:15
dinsdag 1 september 2009 om 12:24
Lieve Iry, fijn dat je er wat aan hebt gehad.
Je hoeft maar een gil te geven en dan ben ik er, met alle liefde, waarvoor dan ook.
Sterkte met moed verzamelen! En niet boos worden op jezelf als het niet meteen vandaag lukt om dat gesprek aan te gaan.
Je bent het waard om jezelf uit te spreken, want je bent wel belangrijk.
Je hoeft maar een gil te geven en dan ben ik er, met alle liefde, waarvoor dan ook.
Sterkte met moed verzamelen! En niet boos worden op jezelf als het niet meteen vandaag lukt om dat gesprek aan te gaan.
Je bent het waard om jezelf uit te spreken, want je bent wel belangrijk.
dinsdag 1 september 2009 om 12:45
Fijn om te horen Saar, dat je iets meer lucht ervaart!
En ik blijf erbij, dat je er gewoon mag zijn. Met al je gevoelens, sterke en zwakke punten, puntje van je tenen, en zelfs het pukkeltje op je neus. (bij wijze van spreke dan)
Een ieder die van je houd heeft dan alleen maar meer om van te houden.
En nu ga ik mezelf even een schop onder mn kont geven zodat ik weer wat ga doen.
*zucht*
En ik blijf erbij, dat je er gewoon mag zijn. Met al je gevoelens, sterke en zwakke punten, puntje van je tenen, en zelfs het pukkeltje op je neus. (bij wijze van spreke dan)
Een ieder die van je houd heeft dan alleen maar meer om van te houden.
En nu ga ik mezelf even een schop onder mn kont geven zodat ik weer wat ga doen.
*zucht*
dinsdag 1 september 2009 om 12:55
Zwakke punten?? Je gaat me toch niet vertellen dat ik ook zwakke punten heb?
Bedankt dat je zegt dat ik er mag zijn, het komt zelfs een beetje binnen.
Hoe is het met jou vandaag?
EV, bedankt! Idd jammer dat we allemaal zo ver van elkaar af wonen. Maar zelfs zo via een forum voelen jullie vaak erg dichtbij.
Wil je wat meer kwijt over je minder leuke bui vandaag?
Bedankt dat je zegt dat ik er mag zijn, het komt zelfs een beetje binnen.
Hoe is het met jou vandaag?
EV, bedankt! Idd jammer dat we allemaal zo ver van elkaar af wonen. Maar zelfs zo via een forum voelen jullie vaak erg dichtbij.
Wil je wat meer kwijt over je minder leuke bui vandaag?
dinsdag 1 september 2009 om 14:32
Leuk Iry, ik hoop dat het door gaat zaterdag!
En het weer is dan volgens mij slecht, dus alle reden om lekker op de bank te gaan hangen met een film.
En wat te eten natuurlijk
Ik bedacht me nog dat als je zin en tijd hebt je vrijdag ook al kan komen. Dan haal ik je op en kan je volgende dag met vriend mee terug. Maken we er echt een relaxweekend van.
Denk er maar even rustig over na (ook over eventueel mee gaan stappen) en ik hoor het nog wel.
En het weer is dan volgens mij slecht, dus alle reden om lekker op de bank te gaan hangen met een film.
En wat te eten natuurlijk
Ik bedacht me nog dat als je zin en tijd hebt je vrijdag ook al kan komen. Dan haal ik je op en kan je volgende dag met vriend mee terug. Maken we er echt een relaxweekend van.
Denk er maar even rustig over na (ook over eventueel mee gaan stappen) en ik hoor het nog wel.
dinsdag 1 september 2009 om 15:05
Wat lief dat jullie het zo leuk vinden dat ik een speciale band heb met mijn dochter. Dat is (gelukkig) ook zo en niet zomaar ontstaan.
Heel veel met haar meegemaakt (ziekenhuizen, operaties en andere narigheid) Samen doorstaan zeg ik altijd.
Toen ik net bij haar vader weg was heb ik haar een half jaar niet gezien of gesproken. Ze was boos op me. Gelukkig is dat helemaal goed gekomen. Ik heb zelfs op het punt gestaan om terug naar mijn ex te gaan in die tijd, alleen omdat ik zo bang was dat ik mijn kinderen erdoor kwijt zou raken.
En dat wij zo'n goede band hebben, heb ik zeker niet aan mijn eigen moeder te danken.......
Het gevoel dat hier beschreven wordt dat je niet voldoende kunt doen voor degenen die het op dat moment nodig hebben, heb ik regelmatig. Dan wil ik direct in de auto stappen en gaan! Afstand...... én niet weten waar jullie in den lande zitten speelt ook mee
Appel en Ster, hoe is het gegaan vandaag?
Iry en Saar! Leuk zo'n weekendje! Genieten, kletsen en vakantie voorbereiden!
Philomein, hoe is het met jou vandaag?
Xsje slaapt in etappes vandaag, sta je op om hem uit zijn bedje te halen, is hij weer stil en slaapt weer.......
Heel veel met haar meegemaakt (ziekenhuizen, operaties en andere narigheid) Samen doorstaan zeg ik altijd.
Toen ik net bij haar vader weg was heb ik haar een half jaar niet gezien of gesproken. Ze was boos op me. Gelukkig is dat helemaal goed gekomen. Ik heb zelfs op het punt gestaan om terug naar mijn ex te gaan in die tijd, alleen omdat ik zo bang was dat ik mijn kinderen erdoor kwijt zou raken.
En dat wij zo'n goede band hebben, heb ik zeker niet aan mijn eigen moeder te danken.......
Het gevoel dat hier beschreven wordt dat je niet voldoende kunt doen voor degenen die het op dat moment nodig hebben, heb ik regelmatig. Dan wil ik direct in de auto stappen en gaan! Afstand...... én niet weten waar jullie in den lande zitten speelt ook mee
Appel en Ster, hoe is het gegaan vandaag?
Iry en Saar! Leuk zo'n weekendje! Genieten, kletsen en vakantie voorbereiden!
Philomein, hoe is het met jou vandaag?
Xsje slaapt in etappes vandaag, sta je op om hem uit zijn bedje te halen, is hij weer stil en slaapt weer.......
dinsdag 1 september 2009 om 15:16