Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
WHOOEOEHHEHEHEOOEOEOHAAHAHHAHAHHA. Heeft man dat zo uitgelegd aan Mare Hel? Of jullie samen? Wat een verhaal!

Had Thirs niet ook een kind van ongeveer dat formaat? Ik kan me nog de meeting bij Bridges herrinneren met allemaal babietjes liggend op de bank en die van haar die er uitstak.

Zielig hoor. Ik ga eens kijken op Telegraaf.nl
Mijn 'baby' ligt tv te kijken. Kussentje in de rug/hoofd en de rest hangend op de bank.

Het is net of ik zijn vader zie, maar dan heel klein

Zit dat bij jongens standaard meegeleverd ofzo? Gisteren liep ie al met zijn hand in zijn broek, zo zijn luier in te spelen met zijn piemel. Hij heeft daar echt een obsessie voor trouwens. Zodra de luier uit is, hup, handje er aan.

Tja, zou ik ook doen
hahaha, ja ze zijn verstelbaar dat ha dik natuurlijk al bedacht, anders blijf je kopen,. ja roze is super! alleen denk niet dat Juul dat ook vindt... Mijn Juul dan suze ;)
Hier nog geen folder in de bus gehad laat staan een boekwerk ;)
Ik heb hier ook zo,n Exemplaar Amalia, dat altijd aan zijn pielemuis zit......
Roept 'ie dan ook om chips Amalia? Haha, mini-papa. Na, lief toch? Maar als ze a la Al Bundy met hun hand in hun broek voor de tv gaan liggen moet je wel ingrijpen hoor, dat kan echt niet...

Nee zeg, waar zie je me voor aan. Regenjasje was vriend z'n briljante idee (maar toegegeven, ik heb nog niet iets beters bedacht).

Ze zijn er hier vroeg bij met de speelgoedfolders Bam... Geen roze? Zonde hoor!
Baby van 6,8 kilo, moet er niet aan denken zeg! Thirsa 'dr baby was bijna 10 pond toch, als ik me goed herinner? Heb 'm niet gezien toen, maar geloof graag dat 'ie huge was...
quote:amalia schreef op 01 september 2009 @ 17:24:

Gisteren liep ie al met zijn hand in zijn broek, zo zijn luier in te spelen met zijn piemel. Hij heeft daar echt een obsessie voor trouwens. Zodra de luier uit is, hup, handje er aan.

Tja, zou ik ook doen

Die van mij doet dat ook, de oudste dan. Even kijken of hij er nog aanzit zegt hij dan

Vanmorgen ook weer een leuke. Ik lag nog wakker te worden en ik hoorde de jongens de trap naar zolder op klimmen. Dus ik roep dat ze van de trap af moeten. Max: Maar dat kun jij helemaal niet zien mama, er zit een muur tussen!
anoniem_39144 wijzigde dit bericht op 01-09-2009 18:00
Reden: Max heet hij, geen Mas
% gewijzigd
Moeder had de folder ook al binnen, volgens mij was dat die van Intertoys. Hier nog niks gezien.
Heeft Sam ook al een bedje waar hij uit kan? Grote man hoor!
quote:Helenita2 schreef op 01 september 2009 @ 14:48:

[...]

Erger. Ze kwam ermee aanlopen (op zich al niet iets waar je op zit te wachten met je ouders op bezoek...) en wilde 'm open maken. Dus ik van nee joh, doe nou maar niet. Zij: Waarom dan niehiet... Ik: Nou eh, die hebben we nog nodig. Zij: Maar als het regent kan papa toch gewoon met de auto gaan? Dan wordt z'n pipi ook niet nat...

Ik bedoel, ik kan me voorstellen dat je even zo gauw niet weet wat je moet antwoorden als je peuter komt vragen wat het voor dingen zijn, maar een regenjasje voor papa z'n pipi.... Please!Whoehahahahahahahaha te goed dit, zit echt hardop te lachen.
Bam, Ceetje heeft Helly Kitty rolschaatsen, lijken volgens mij op die Fisher Price dingen. Inline skates zijn wel makkelijker te vinden, maar daar gaan ze volgens mij nog geheid van op hun potje

Heb trouwens de Sintcatalogus van Lobbes binnen, moet je ook aanvragen, echt veeeeeeeeeeeeeel in dat boekje

Hier een kind zonder piemel, maar wel een plasser die net zo interessant is
Bij de VK alles weer goed (commandojanken lukte niet Suus, zeker niet aangezien Starman en ik lekker zaten te geiten in de wachtkamer dus zou niet echt oprecht zijn overgekomen ).

Bloeddruk wel iets omhoog, dus wie weet....
ik zag het ja op lobbes, wilde hem dit jaar maar overslaan, kost geheid geld ;)

Fijn dat alles goed is gegaan, wie weet idd, hoop het voor je
Sinterklaas kost jou sowieso geld Bam
Shitt dat is ook zo.........
niet goed dat lobbes.......

net 37 horloges besteld.....
en de catologus............
37? Dat krijgt Juul nooit allemaal om zijn armpje
moet jij eens opletten.....

is voor zijn afscheid van de psz. Vind ik wel toepasselijk. Het is tijd om te gaan.....
zou er een kinderboek bestaan met het is tijd om te gaan?
Kost ook een drol daar natuurlijk.

Geen idee, wel een leuk idee. Voor de juffen?
jah..

Hoi naar school, is misschien wel leuk.

nou x 37 tikt het toch wel aan
Mazzeltje dat ze op zo'n KDV slechts met max 12 in een groep zitten zie ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven