Hellup: ik wil gratis online daten:hoe?

01-09-2009 20:07 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ben aan het online daten geslagen en ben op zoek naar ervaringsdeskundigen.

Ik wil er geen geld voor betalen, maar dan zijn bij de bekende site zoals, L*xa, p*rship en R*l*tiepl*n*et beperkt. Ik heb iig nog niet uitgevonden hoe ik contact kan maken met anderen, want je e-mailadres mag je niet achterlaten op je profiel en zonder te betalen kun je ook niet op berichtjes reageren.

Wie weet doe ik het fout en anders: hoe kan dit wel? (Zo kom ik nooit aan de man via internet. ;) )
? Ik ken die sites met sterretjes niet hoor. Wel R-l-tie-lan-et. Dat doen vele mensen trouwens gratis, dus ik snap je probleem niet.
voor RP moet je zeker wel betalen. soms geven ze gratis 3 dagen lidmaatschap weg maar als je geen betalend lid bent dan heb je bar weinig aan die site.
Knuz is een leuke gratis site, waar je nergens voor hoeft te betalen.
Als je gelukt hebt dan mailen mannen hun adres wel als je ze een interesseberichtje/hartje/o.i.d hebt gestuurd
paiq is ook erg leuk....en gratis...
Je kan er natuurlijk ook gewoon een paar tientjes aan besteden en dan kan je ongelimiteerd een maand mailtjes sturen, lijkt me een stuk minder omslachtig
Precies, zo gaat dat met mij op RP ook. Nog nooit een cent voor betaald.
Ik gebruik geen RP (doe eigenlijk sowieso niks meer met die sites) maar dacht dat je ook onbetaald kunt daten?

Als een man betaald op die site staat en zo slim is om jou zijn email te sturen.

Of is dat niet meer zo?

Vaak is het wel: hoe goedkoper de site, hoe meer waardeloze berichten je krijgt.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
(mosterd)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Silvy schreef op 01 september 2009 @ 20:15:

Je kan er natuurlijk ook gewoon een paar tientjes aan besteden en dan kan je ongelimiteerd een maand mailtjes sturen, lijkt me een stuk minder omslachtigAch, zo hard ben ik niet op zoek
Tsja als je in contact wilt komen met mogelijk relatiemateriaal zul je ook een klein beetje moeten investeren. Ik snap ook wel dat je geen honderden euro's wilt uitgeven maar er zijn genoeg sites waar je voor een klein bedragje voor een maand je profiel kunt uitzetten en dan contact kunt leggen (berichtjes via de datingsite sturen) en emailadressen kunt uitwisselen als het je wat lijkt.

En wil je echt geen geld uitgeven dan kun je in je oproepje zetten bijv dat je graag een persoonlijk berichtje zou willen ontvangen incl emailadres. Al kun je je afvragen of men je dan wel weer serieus genoeg neemt want blijkbaar vind je het teveel geld/moeite om zelf een klein betaald abonnement te nemen..
ahh zwaar mosterd zie ik...
Bedankt voor de tips over die gratis sites. Ik ga echt niet voor een man betalen, vind dat echt niets.

En idd soms krijg ik reacties van mannen mét e-mailadres (heel attent; daar krijg je dan meteen een zwak voor, haha). Maar meestal niet en dan baal ik dus dat ik zelf niet op mijn profiel mag zetten wat mijn mailadres is of dat ik geen full member ben. (Logisch is het wel hoor, maar vind dat zo'n farce.)
quote:Wapiti schreef op 01 september 2009 @ 20:07:

Hallo!

Ik ben aan het online daten geslagen en ben op zoek naar ervaringsdeskundigen.

Ik wil er geen geld voor betalen, maar dan zijn bij de bekende site zoals, L*xa, p*rship en R*l*tiepl*n*et beperkt. Ik heb iig nog niet uitgevonden hoe ik contact kan maken met anderen, want je e-mailadres mag je niet achterlaten op je profiel en zonder te betalen kun je ook niet op berichtjes reageren.

Wie weet doe ik het fout en anders: hoe kan dit wel? (Zo kom ik nooit aan de man via internet. ;) )

Je klinkt nogal wanhopig, en daarmee kom je ook nooit aan een man via internet

Je kunt zeker wel gratis in contact komen, als die ander via een berichtje zijn mailadres stuurt bijvoorbeeld. En anders moet je gewoon betalen. Flink daten en dan haal je dat bedrag er zo weer uit (denk aan gratis etentjes en drankjes).
quote:Wapiti schreef op 01 september 2009 @ 20:18:

Bedankt voor de tips over die gratis sites. Ik ga echt niet voor een man betalen, vind dat echt niets.

En idd soms krijg ik reacties van mannen mét e-mailadres (heel attent; daar krijg je dan meteen een zwak voor, haha). Maar meestal niet en dan baal ik dus dat ik zelf niet op mijn profiel mag zetten wat mijn mailadres is of dat ik geen full member ben. (Logisch is het wel hoor, maar vind dat zo'n farce.)Daar zul je misschien nog spijt van krijgen als je straks met een 'voor een dubbeltje op de eerste rang resultaat op de bank hangt.
Ik snap niet precies waarom je er niet een paar tientjes tegenaan wilt gooien. Zo duur is RP nou ook weer niet. Hoe langer je lid bent, hoe goedkoper het wordt. Als je bij RP een lidmaatschap neemt van 3 maanden, kost het je 39 EUR.

Op de gratis sites staan rare mannen vind ik en de websites zijn niet gebruiksvriendelijk.
www.knuz.nl

www.mixedmatches.nl

beide gratis
ik ben nu 1 maand lid op relplanet voor 25euro enik moet zeggen, heel leuk. Gratis kan, maar dan kan je zelf niets, ja interesseberichtjes versturen. ikzelf gooi die altijd gelijk weg als mannen dat doen. ik wil berichtjes.

mijn ervaring is ook hoe minder je betaalt hoe erger en meer sex gericht de berichten worden?

trouwens een flinke avond kroeg 4 x per maand kost veel meer dan 25 euro en nu kan je zelfs kiezen, je kan ook wachten tot hij aanbelt
Zijn er geen leuke chatsites waar volwassenen komen?
Ik vind interesseberichtjes juist prima. Vergelijk het met een blik in de kroeg of op straat, waarbij je ook niks zegt.
ik hou juist van originaliteit, ieder zijn mening.

Staat ook in veel oproepen dat ze geen "hartjes" willen
ik heb vrij slechte ervaringen met RP. ben een half jaar geleden voor een maandje lid geweest en heb wel wat dames geschreven met een persoonlijk berichtje. maar niemand die de moeite nam om mij wat terug te sturen, zelfs de knop "geen interesse" was al teveel gevraagd. nou, daar betaal je dan 29 euro voor (of 19, weet ik niet meer).
Paiq is leuk en gratis. Wel even alle vragen invullen want dan worden je matches een stuk nauwkeuriger.

Al moet ik wel zeggen dat ik paiq wel leuk moet vinden want ik heb mijn vriendje daar vandaan
quote:Wapiti schreef op 01 september 2009 @ 20:18:

En idd soms krijg ik reacties van mannen mét e-mailadres (heel attent; daar krijg je dan meteen een zwak voor, haha). Maar meestal niet en dan baal ik dus dat ik zelf niet op mijn profiel mag zetten wat mijn mailadres is of dat ik geen full member ben. (Logisch is het wel hoor, maar vind dat zo'n farce.)

Maar je vind het wel nodig dat een man moet betalen voor een vrouw (althans, dat hij wel een betaald account neemt om jou te benaderen..). Bovendien juist door een financieel drempeltje op te werpen, verminder je de kans op fakers op zo;n site.

Ik snap je probleem niet zo, althans dat je 'boos lijkt' dat je geen emailadres ofzo in je oproep mag zetten. Die sites draaien niet van droog brood hoor ... Krijg een beetje gevoel van dat dubbeltje en de 1e rang

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven