Jaaa...Eind aug/begin sept 2009
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:09
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
dinsdag 1 september 2009 om 22:04
Oei schrikken zeg Vis en ondanks dat et misschien overbodig is/was toch fijn dat ze het zo serieus nemen! Nu weer gerustgesteld? Hopen dat kindje ook gewoon komt nou! Leuk dat Zij zo reageert op je echtgenoot . Lief om te merken!
Nala zal zo je bericht eens lezen op Hyves en ben ook heel benieuwd naar de naam.
Star dat klinkt errug goed, je gaat gewoon voor dit weekend bevallen
.
Inad je weet het al dat Jack is goedgekeurd maar James vind ik ook geweldig! Dusse je mag kiezen
Nala zal zo je bericht eens lezen op Hyves en ben ook heel benieuwd naar de naam.
Star dat klinkt errug goed, je gaat gewoon voor dit weekend bevallen
Inad je weet het al dat Jack is goedgekeurd maar James vind ik ook geweldig! Dusse je mag kiezen
dinsdag 1 september 2009 om 22:14
Jaaa, Aapje GEFELICITEERD met ZOON. Fijn dat bevalling meeviel. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt na bloedverlies.
Vis, schrikken zeg. nou ja gelukkig valt het mee.
Star, fijn dat er in ieder geval actie komt voor jou volgende week. Maar hopelijk is stijging bloeddruk teken voor een wat eerdere starbaby.
Nala, onderhoud huis viel tegen. Moest teveel aan gebeuren en daar was het te duur voor.
Ik ga nu even op hyves kijken voor overig nieuws
Vis, schrikken zeg. nou ja gelukkig valt het mee.
Star, fijn dat er in ieder geval actie komt voor jou volgende week. Maar hopelijk is stijging bloeddruk teken voor een wat eerdere starbaby.
Nala, onderhoud huis viel tegen. Moest teveel aan gebeuren en daar was het te duur voor.
Ik ga nu even op hyves kijken voor overig nieuws
woensdag 2 september 2009 om 08:21
quote:Dierewier schreef op 01 september 2009 @ 22:04:
Oh, das fijn
Star inderdaad gewoon voor DIT weekend bevallen, vind ik ook. Kom maar op met die bloeddruk.
*gooit een ananas, een fles tonic en een boek over Kamasutra die kant op *
Oh, das fijn
Star inderdaad gewoon voor DIT weekend bevallen, vind ik ook. Kom maar op met die bloeddruk.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 2 september 2009 om 08:24
woensdag 2 september 2009 om 08:25
woensdag 2 september 2009 om 08:29
quote:Inad schreef op 02 september 2009 @ 08:21:
[...]
Oh, das fijn
Alles begint al te kraken en te piepen als ik er alleen maar aan denk
Zo, Ceetje op kdv, ik ga weer slapen.
[...]
Oh, das fijn
Alles begint al te kraken en te piepen als ik er alleen maar aan denk
Zo, Ceetje op kdv, ik ga weer slapen.
woensdag 2 september 2009 om 09:01
Ik ook niet bevallen en ben daar eigenlijk wel blij mee, want was behoorlijk moe gisteren door het ziekenhuisavontuur . Zwangerschap is hier iets meer gemedicaliseerd dan in NL, vandaar ook al die heisa voor iets dat ik zelf iig ook niet als iets ernstigs inschatte... Maar goed, alles was goed met de baby, zorg in ziekenhuis was prettig, ik lag naast een gezellige buurvrouw... Dus mij hoor je niet klagen .
Inad, ik vind Luke ook wel leuk. Zou die naam alleen niet te snel kiezen, omdat de Engelse uitspraak van 'Lu' lastig is voor Nederlanders. Weet zeker dat mijn ouders/schoonmoeder het uit zouden spreken als 'Ljoek'. Wij hebben dat wel meegenomen bij het zoeken van een naam. Onze naam wordt zowel in het NL als in het Engels hetzelfde geschreven, maar wel net iets anders uitgesproken. Dus baby zal hier net iets anders heten dan in NL .
Het is in sommige kringen hier trouwens een trend om een 'funny middle name' te kiezen, omdat middle names in Ierland praktisch nooit gebruikt worden (vaak zelfs niet op officiele papieren. Toen we trouwden heb ik speciaal moeten vragen of de ambtenaar mijn middle name ook wilde gebruiken in de beloftes)... Ouders kiezen dan bijvoorbeeld 'Danger' als middlename (Luke Danger MacNamara bijvoorbeeld)... Zoiets misschien nog het overwegen waard voor jullie ?
Ik ben er ook voor dat jij dit weekend bevalt Star! Zou het kraamhotel maar vast bellen om te zorgen dat ze er klaar voor zijn. Misschien kun jij je baby chanteren door tegen haar te zeggen dat ze een funny middle name krijgt als ze niet DIT weekend komt?
Inad, ik vind Luke ook wel leuk. Zou die naam alleen niet te snel kiezen, omdat de Engelse uitspraak van 'Lu' lastig is voor Nederlanders. Weet zeker dat mijn ouders/schoonmoeder het uit zouden spreken als 'Ljoek'. Wij hebben dat wel meegenomen bij het zoeken van een naam. Onze naam wordt zowel in het NL als in het Engels hetzelfde geschreven, maar wel net iets anders uitgesproken. Dus baby zal hier net iets anders heten dan in NL .
Het is in sommige kringen hier trouwens een trend om een 'funny middle name' te kiezen, omdat middle names in Ierland praktisch nooit gebruikt worden (vaak zelfs niet op officiele papieren. Toen we trouwden heb ik speciaal moeten vragen of de ambtenaar mijn middle name ook wilde gebruiken in de beloftes)... Ouders kiezen dan bijvoorbeeld 'Danger' als middlename (Luke Danger MacNamara bijvoorbeeld)... Zoiets misschien nog het overwegen waard voor jullie ?
Ik ben er ook voor dat jij dit weekend bevalt Star! Zou het kraamhotel maar vast bellen om te zorgen dat ze er klaar voor zijn. Misschien kun jij je baby chanteren door tegen haar te zeggen dat ze een funny middle name krijgt als ze niet DIT weekend komt?
woensdag 2 september 2009 om 09:19
Vis, dat houdt je altijd, denk ik. Ik vind Nathan bijvoorbeeld een hele mooie naam, krijg em er toch nooit door bij IEr , en dat schrijf je in beide landen hetzelfde, maar hele andere uitspraak, zij het in beide landen mooi. Zelfde bij Jesse, maar in Nederland mooie uitspraak en in Ierland totaal niet, vind ik, en zou het daarom niet kiezen: Djessie, yuk
We houden daar wel rekening mee dus
En nee, geen Danger We gaan iemand vernoemen, heel braaf dus.
En goed chanteermiddel voor Tsjukkelien
We houden daar wel rekening mee dus
En nee, geen Danger We gaan iemand vernoemen, heel braaf dus.
En goed chanteermiddel voor Tsjukkelien
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 2 september 2009 om 09:20
woensdag 2 september 2009 om 09:21
Hee aapje , inderdaad eerste met eerste kindje. Is toch wel heel bijzonder!!
Vis ; een beetje over de schrik heen. Lijkt me geen probleem dat ze even het zekere voor het onzkere hebben genomen in het zh.
En nu snel bevallen .....
Nog nooit gehoord van die funny middle name. Wel erg grappig...
Heeft er al iemand iets van mmomo gehoord?
Vis ; een beetje over de schrik heen. Lijkt me geen probleem dat ze even het zekere voor het onzkere hebben genomen in het zh.
En nu snel bevallen .....
Nog nooit gehoord van die funny middle name. Wel erg grappig...
Heeft er al iemand iets van mmomo gehoord?
woensdag 2 september 2009 om 09:28
woensdag 2 september 2009 om 10:04
Hier ook een MELD met BIB.
Zag op Gympy d'r Hyves niets staan over een beeb of zo.
Star nog ff geslapen vanmorgen?
Pauwie, op Hyves heeft Dier (gister) een berichtje geschreven over Momo. (of had je die al gelezen?)
Hier verder geen nieuws. Vandaag weer een saaie dag voor de boeg. Bah, ga echt wat zoeken om te kunnen doen.
Zag op Gympy d'r Hyves niets staan over een beeb of zo.
Star nog ff geslapen vanmorgen?
Pauwie, op Hyves heeft Dier (gister) een berichtje geschreven over Momo. (of had je die al gelezen?)
Hier verder geen nieuws. Vandaag weer een saaie dag voor de boeg. Bah, ga echt wat zoeken om te kunnen doen.