Jaaa...Eind aug/begin sept 2009
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:09
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
woensdag 2 september 2009 om 12:58
woensdag 2 september 2009 om 13:06
Meld met bib mochten jullie twijfelen!
Mmomo komt vandaag weer thuis met haar lichtpuntje, dat is fijn!
Heb Gympy niet meer gemaild, wel getwijfeld maar niet meer gedaan ook omdat Rebbel aan gaf om nog even te wachten. Staat dus ook niets op Hyves Nala? Ik hoop gewoon maar vn harte dat alles goed is en nog een paar daagjes wachten en dan alsnog berichtje sturen?
Morgen een week geleden he?
Hier niets van aanstaande bevalling, ben nog even extra gecheckt en alles zit echt pot pot dicht. Dit wordt echt gewoon 2 weken overtijd! Bloeddruk is ook weer stralend, dat is fijn maar is geen teken natuurlijk.
Weer een voordringer tsss...zal zo eens loeren bij de andere. Augustus topic is volgens mij op 1 na bevallen he? Die is niet meer zo spannend
Nala kleine druktemaker met de was. Wel na iets opgehangen te hebben even uitrusten he
Haha ploppen is mooi woord. Ik vind dat het hier wel rustig is met het geplop. De laatste was maandag .
Aruba het kan voor jou niet langer meer duren dan dinsdag dat is fijn! Laatste weekend als zwangere. Wat doen ze als je nog niet rijp bent eigenlijk? Heerlijke zin haha...moet je dan weer terugkomen of moet je sowieso blijven in zh.
Nu even posten en verder lezen!
Nathan dryhan .... te flauw. Ben nog wel mooie namen tegen gekomen onlangs Iers/Engels zal nog eens voor je zoeken. Help je graag een handje aangezien je geen keuze kan maken tussen James en Jack
Mmomo komt vandaag weer thuis met haar lichtpuntje, dat is fijn!
Heb Gympy niet meer gemaild, wel getwijfeld maar niet meer gedaan ook omdat Rebbel aan gaf om nog even te wachten. Staat dus ook niets op Hyves Nala? Ik hoop gewoon maar vn harte dat alles goed is en nog een paar daagjes wachten en dan alsnog berichtje sturen?
Morgen een week geleden he?
Hier niets van aanstaande bevalling, ben nog even extra gecheckt en alles zit echt pot pot dicht. Dit wordt echt gewoon 2 weken overtijd! Bloeddruk is ook weer stralend, dat is fijn maar is geen teken natuurlijk.
Weer een voordringer tsss...zal zo eens loeren bij de andere. Augustus topic is volgens mij op 1 na bevallen he? Die is niet meer zo spannend
Nala kleine druktemaker met de was. Wel na iets opgehangen te hebben even uitrusten he
Haha ploppen is mooi woord. Ik vind dat het hier wel rustig is met het geplop. De laatste was maandag .
Aruba het kan voor jou niet langer meer duren dan dinsdag dat is fijn! Laatste weekend als zwangere. Wat doen ze als je nog niet rijp bent eigenlijk? Heerlijke zin haha...moet je dan weer terugkomen of moet je sowieso blijven in zh.
Nu even posten en verder lezen!
Nathan dryhan .... te flauw. Ben nog wel mooie namen tegen gekomen onlangs Iers/Engels zal nog eens voor je zoeken. Help je graag een handje aangezien je geen keuze kan maken tussen James en Jack
woensdag 2 september 2009 om 13:06
Hai meiden,
ff kort:
heb net een foto op hyves gezet van onze kleine man.
Ik las dat ik al een mooie titel te pakken heb! Dus de eerste van de eerste bevallen! Jeej!
Hier gaat alles goed. Zijn de eerste nacht thuis goed doorgekomen, al hebben we niet zoveel geslapen... Het ventje doet het geweldig en ik voel me langzaam ook wat fitter. Het hele bevallingsverhaal komt hopelijk snel!
Voor de rest van de meiden die nog moeten: kom op meiden!! Stimuleer jullie kleintjes om snel de wereld van de andere kant van de buik te komen bewonderen!!
Ik zwaai naar iedereen!!
ff kort:
heb net een foto op hyves gezet van onze kleine man.
Ik las dat ik al een mooie titel te pakken heb! Dus de eerste van de eerste bevallen! Jeej!
Hier gaat alles goed. Zijn de eerste nacht thuis goed doorgekomen, al hebben we niet zoveel geslapen... Het ventje doet het geweldig en ik voel me langzaam ook wat fitter. Het hele bevallingsverhaal komt hopelijk snel!
Voor de rest van de meiden die nog moeten: kom op meiden!! Stimuleer jullie kleintjes om snel de wereld van de andere kant van de buik te komen bewonderen!!
Ik zwaai naar iedereen!!
woensdag 2 september 2009 om 13:11
had niet gelezen over lotushouding haha. Diereman is gewoon een beetje aan het klieren hier (gaylord aan het uithangen). Hij heeft evenveel humor als ik en is in Duitsland geboren, dat zegt genoeg lijkt mij . HIj heeft alleen geen idee dat ik hem met deze grappen over 6 weken ga chanteren gna gna.
Maar goed jij bent er maar druk mee dus
Over Duitsland gesproken: AAPJE! Fijn dat het beter gaat en dat je je titel in ontvangst hebt genomen. Je zal vast wel moe zijn inderdaad na nacht doorhalen en bloedverlies. Doe rustig aan en zodra Hyves mij toelaat zal ik spieken.
Maar goed jij bent er maar druk mee dus
Over Duitsland gesproken: AAPJE! Fijn dat het beter gaat en dat je je titel in ontvangst hebt genomen. Je zal vast wel moe zijn inderdaad na nacht doorhalen en bloedverlies. Doe rustig aan en zodra Hyves mij toelaat zal ik spieken.
woensdag 2 september 2009 om 13:16
quote:Dierewier schreef op 02 september 2009 @ 13:13:
Doe ik (als ik erop kan)! Maar inderdaad tuutje (hoe verzinnen ze het) is nog mooi volledig grrr...haha ik vind zwangere en kraamtermen zo mooi. IK ben dus niet rijp, voel me wel heel rijp en ben daardoor dus ook niet stripable
Ach arm kind, geen rijp tuutje
Vraag me dan toch af waar slakkenspoor vandaan kwam, dat was dan zeker geen slijmprop in stukken?
Doe ik (als ik erop kan)! Maar inderdaad tuutje (hoe verzinnen ze het) is nog mooi volledig grrr...haha ik vind zwangere en kraamtermen zo mooi. IK ben dus niet rijp, voel me wel heel rijp en ben daardoor dus ook niet stripable
Ach arm kind, geen rijp tuutje
Vraag me dan toch af waar slakkenspoor vandaan kwam, dat was dan zeker geen slijmprop in stukken?
woensdag 2 september 2009 om 13:26
Wij zijn weer thuis! Verhaal op hyves.
Tuutje. Sorry Dier, maar het klinkt echt grappig, jij met je dichte tuutje. Misschien moet je je mond wat meer dichthouden en gaat je tuutje dan open.
Aapje GEFELICITEERD met je zoon! Fijn dat je een mooie bevalling had en ik hoop dat je snel herstelt van het bloedverlies. Hou je van biefstuk? Schijnt goed te helpen voor je ijzergehalte, evenals floradix trouwens....
Tuutje. Sorry Dier, maar het klinkt echt grappig, jij met je dichte tuutje. Misschien moet je je mond wat meer dichthouden en gaat je tuutje dan open.
Aapje GEFELICITEERD met je zoon! Fijn dat je een mooie bevalling had en ik hoop dat je snel herstelt van het bloedverlies. Hou je van biefstuk? Schijnt goed te helpen voor je ijzergehalte, evenals floradix trouwens....
woensdag 2 september 2009 om 14:00
Zitten jullie nu de spot te drijven met mijn dichte tuutje . Ik heb echt geen idee Star hoe ik als slak door het leven kan gaan met dicht tuutje. Je kunt je nu afvragen waar dat slijm vandaan komt (euhl) . Maarre kan je je slijmprop niet verliezen zonder te verweken? Aangezien het toch verdomd veel op slijm met bloed dus bloedprop leek. Ik vind het een mooie vraag voor de volgende keer. Ook helemaal niet over gehad eigenlijk. Maar deze weekdier slak, weekt dus mooi niet
Fijn dat je er weer bent Mmomo, dikke tuut van mij!
Fijn dat je er weer bent Mmomo, dikke tuut van mij!