NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
Morgen ladies!

Ben weer wakker, baalbui helaas nog niet helemaal over. Ga zo naar de uni, 3 u college, artikelen kopieren en daarna weer vergadering.

Benieuwd naar het Boro-interview!
Everytime you make a typo, the errorists win.
quote:Marels schreef op 02 september 2009 @ 10:08:

Spannend Boro, we wachten af. Wat heb je als cadeau gekozen?Tot grote teleurstelling van Vriend geen Vieb maar een armband
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Nou kom erna hier even uitbalen Info, zullen wij ons best doen je weer op te vrolijken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ohja, jullie willen vast weten dat Bo voor het eerst in zijn 2,5 jaar heeft moeten kotsen. Hij had zoveel kattengras gegeten dat hij ervan moest spugen. Ging hij er beduusd naast liggen te kijken. *zelf opruimen zat er helaas niet in*
MV, als hij het weer had opgegeten had je gaan gillen
Daar heb je ook wel weer gelijk in .
Nou, ik ga maar naar mijn werk...

Met magnetronpasta, jammie

Oh, even brood smeren nog en broek ontharen
morge
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hihi Ploes, die boefjes willen zelfs mee naar je werk.

Moge Roosje, zie topic over bloedhitte en eten, daar is het recept van die champs ook al een succes .
die champies zijn ook erg lekkah

ik ben moed aan het verzamelen om op te ruimen en zo in huis
ha nieterts

ben aan het werk

niet echt bijgelezen dus!

BORO gefeliciflapstaart en terecht gewonnen! bovendien wist ik al dat je geen Anita Wizier bent, hoor!
goedemiddag allemaal!
Goeiemiddag!

Heb m'n college doorstaan, 3 best wel saaie uren. Net mezelf beloond met een patatje oorlog. Moet ik niet na elk college gaan doen...
neem je de volgende keer toch een patatje speciaal, Info?
Myleen, ik heb gister ook gevulde courgettes gemaakt

Ik kreeg die foto van die van jou maar niet uit mijn hoofd en kreeg er steeds meer trek in. Ik heb Frikandel gevraagd of hij boodschappen wou doen terwijl ik aan het motorrijden was en heb daarna gekookt. Het was superlekker!! Vond Frikandel ook!
ik eet vanavond gevulde courgette
Ik niet.
668, the neighbour of the Beast
ik eet een bak mint-chocochip-ijs
Jippy Pruttie, alles wat ik van jou hoor wat je maakt ben ik zo trots op. Weet hoe debielig het klinkt maar vind het zo leuk dat je zo veel meer plezier erin hebt gekregen. Uiteraard scheelt het dat Frikandel niet zo moeilijk is en dat koken voor Potlood simpel niet leuk is.

Ik hoop Roosje dat jij en je moeder het recept ook lekker vindt hihi. Anders sorry.
Ik wil eten wat Engie eet...

Maar ik heb magnetronpenne met gerookte zalm en courgette
Ik heb ook nog een prutje pasta met courgette vanavond hihihi.
Even copy-pasta van mijn topic op digi over www.prikeenvorkje.nl

quote voor diegene die het leuk vinden om te weten hoe het met de site gaat, samen met Roosje;

Ik krijg op wat andere pijlers wat leuke vragen hoe het staat met www.prikeenvorkje.nl Ik vond het zo leuk dat ik heb gezegd hier even de geinteresseerden op de hoogte te houden hoe het er voor staat.

Het hele concept van een interaktieve website voor recepten is helemaal klaar. Het lukt mij alleen niet om het zelf met Joomla voor elkaar te krijgen. Was erg teleurgesteld in mijzelf maar schouders eronder gezet en elders hulp gevraagd. Op dat antwoord hoop ik snel meer te horen.

Ik heb gelukkig ook hulp van forumster Rosanna die op Prikeenvorkje (mede) moderator wordt.

Vanmiddag heb ik het amuse vorkje binnen gekregen die ik na weken zoeken in Rotterdam heb kunnen bestellen. Lieve Poezewoes gaat voor mij met het vorkje een leuk logo maken/fotograferen. En we hebben daar leuke ideeen over. Moet haar vanavond even bellen of mailen dat ik hem binnen heb .

Dus het is echt de bedoeling dat de site zo snel mogelijk online gaat. Ik heb al een hyves aangemaakt. Ik kan helaas nu niets doen als de site niet online is. Dus het bouwen van een interaktieve site heb ik wellicht grof overschat. Maar ik ben ook niet de beroerdste om mijn onkunde toe te geven en dan verder te kijken wie je wel kan helpen. Geloof dat ik goed op weg ben.

Jullie willen niet weten hoe leuk het gaat worden. Wel is het zo dat ik niet bij het online gaan direct de hele site gelijk klaar heb. Ik heb een paar honderd recepten en foto's dus het is even dag/nacht doorbuffelen maar hoop dat er genoeg mensen het leuk vinden om terug te komen. Wil zo snel mogelijk al die honderden recepten erop zetten en dan het wekelijks bijhouden met nieuwe recepten. En verder is het interaktief dus daar gaat ook veel tijd in zitten. Mits het leuk gaat lopen.

Ik ben vreselijk bang dat je afgerekent wordt op de tussenbalans maar ik ga ervoor. Ja tuurlijk kan je ook lang wachten tot het klaar is maar ik kies bewust voor de tussen oplossing. Vind het reuze spannend en ik ben niet zo geduldig, had het al zo graag online gehad. Maar ik ga mijn best doen.

Even net 10 min. snel een foto gemaakt van het vorkje waar Poezzz vast iets moois mee gaat maken voor de site.

Ps, de kat komt er absoluut niet op bij de site hoor!!!! Leuk katten maar niet bij eten.

Navond.

Intensief dagje achter de rug met opvoedingsondersteuning en gezi nsverzorgster. Die twee dingen moet ik niet meer op 1 dag plannen, dan gaat de eerste ten koste van de tweede.

Nog niet klaar overigens, want Oudste verveelt zich en vindt dat dat mijn probleem is.
Ziet er leuk en mooi uit allemaal MV! Ben heel benieuwd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven