Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier al goed bezig voor meneer sint....
quote:bambino schreef op 02 september 2009 @ 20:27:

Hier al goed bezig voor meneer sint....Voor de Giraf of voor Juul?
Oh Jin wat balen! Niets dat hielp?

Dames allemaal aan de wip? Nou Star, ik zeg dat het morgen toch echt gaat gebeuren hoor!
Aan de wip, haha! En voor al uw subtiele verleidingstips: Amalia...

Suus, goedgekeurd, mooi! Bloeddruk nog wel binnen de alarmzone?

Star, mijn gouden tip: een flinke strandwandeling (op de terugweg begonnen de weeen)!

Jin, balen zeg. Was het oudste of jongste, met de bokkepruik?

Naatie, zow, Tobias verwart jou met een pinautomaat!

Bam, wat hebbie gekocht dan?

Morgen personeelsdag. Aan het strand, hoop maar dat ze een plan B hebben...
Hup Starman en Suusman .

Oudste uiteraard. Hij weigerde leuk mee te doen. Ik hoop heel erg op een oplevingsmomentje, ik hoop dat de fotograaf toen fanatiek foto´s geknipt heeft (van jongste en oudste samen). Verder zijn dus alle familiefoto´s mislukt. Meneer heeft gewoonweg geweigerd mee te doen. Alles ingezet, maar hij ging of achterstevoren zitten, of op een bank liggen of met zijn ogen dicht staan opf heel raar zijn mond open doen....
Hel, plan B doet mij denken aan de Idols hier. De winnaar van vorig jaar had als motto: Ohne Plan B (zonder plan B) . Succes!
Oei Hel, ik zou maar een bril meenemen naar het strand vanwege strandstraal-gevaar morgen!

Ooooo Jinny wat een kleine draak, gewoon expres klieren. Was hij ondeugend aan het klieren of had hij gewoon Echt Geen Zin?
Nou ik heb het net even in de groep gegooid: echt dat hij daar geen zin in heeft.... Ik vrees dat het toch weer 42 weken wordt dus, ha ha ha.

Hel, 100% kans op neerslag, dat heb ik echt nog nooit eerder gezien maar voor morgen voorspellen ze het. Regenjas en kaplaarzen aan dus maar?

Jin, lekker dan. Dat is ook echt niet leuk zeg. Hier viel de sessie van vorige week ook tegen aangezien de freule geen zin had. Nou zit er nog wel wat bij maar zo goed als de eerste keer zijn ze helaas niet. Mag je misschien nog eens terugkomen? Dat werd mij wel aangeboden?
Wat erg Jin, zo dwars. Ja wat doe je eraan hè? Eigenlijk vind ik het altijd wel knap dat ze zo vasthoudend zijn, maar op dat moment echt grrrrr!
Starman is dus uitermate braaf deze zwangerschap hoor ik al wel weer. Moest ik hem bij Ceetje nog tot bepaalde handelingen dwingen, dit keer doet ie het zonder mopperen

Maar goed, vannacht wat ander soort krampen dan normaal, maar voor de rest haalt het niks uit. Herkansing dan maar vanavond

100% kans op neerslag? Die is wel heel bijzonder!
In een terugkomsessie heb ik echt geen zin zeg. En hij deed het dus echt EXPRES. Geen frivool ondeugendheidje te bekennen hoor, bij Zijne Bokkigheid. Pfff, mannen . Balen dat het bij jou dus ook tegenviel.
quote:amalia schreef op 02 september 2009 @ 21:38:

Wat erg Jin, zo dwars. Ja wat doe je eraan hè? Eigenlijk vind ik het altijd wel knap dat ze zo vasthoudend zijn, maar op dat moment echt grrrrr!Weet je wat pas knap is, dat ik hem niet gewurgd heb, dat is echt knap hoor x-@ .
Proest, braaf Starman, braaf! Nee, af, oh nee, toch niet .
Hopelijk zijn die van Broer en Broer dan wel een beetje leuk Jin!
Helemaal klaar mee dus begrijp ik.... Na, dus echt niet leuk van oudste!

Star, jij wel... Nou neuk ze dan maar vanavond
Bedankt Suus

Niet dat ie het uit liefde doet hoor, nee hij heeft gewoon zin in paar weken vakantie
Ehm, wat voor vakantie? Een seksstopvakantie???
Ooh en wat voor auto wordt het? Weet je dat al Star?
quote:Jinny schreef op 02 september 2009 @ 21:47:

Ehm, wat voor vakantie? Een seksstopvakantie???

Nee ikhebeenversebabydusikblijflekkerthuisbijmijngezinnetjevakantie

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa auto!! Mijn vader ging vandaag met mijn broertje proefritje maken in Peugeotje 306 (leuk klein scheurijzer ). Belde hij vanavond dat het niks was want reed voor geen meter. Vond het wel erg jammer want had de auto gezien en vond het een leuke. Ik dus beetje op het net zoeken en een link naar mijn vader gemaild met ook wel een ok auto. Belt mijn broertje: 'Je mailt papa net, maar die papa heeft is leuker hoor'. Had die pestkop 'm dus toch gekocht, vrijdag of zaterdag krijg ik 'm
quote:Jinny schreef op 02 september 2009 @ 21:41:

[...]

Weet je wat pas knap is, dat ik hem niet gewurgd heb, dat is echt knap hoor x-@ .Proest! Arme Jin....
Ik hoef niets van de handelingen van Starman te horen hoor! Hou op!

Waarom kan ik geen smiley's invoegen?

En waarom kijk ik voor de 3e keer hetzeflde programma? Kan er weer een normale programmering beginnen?
Wow, geweldig!!!!!! Ehm, welke kleur? Leuke bakkies die P´s!!! Echt onwijs lief gewoon. Handig, kan je in jouw auto naar het kraamhotel .

Hoe lang heeft Starman vrij straks?
Ik vind het leuk de vakantieprogrammering juist. Overdag lekker Ome Willem en Alfred J Kwak enzo kijken
quote:Star schreef op 02 september 2009 @ 21:54:

Ik vind het leuk de vakantieprogrammering juist. Overdag lekker Ome Willem en Alfred J Kwak enzo kijken Vandaar dat je zo vrolijk bent.
quote:Jinny schreef op 02 september 2009 @ 21:53:

Wow, geweldig!!!!!! Ehm, welke kleur? Leuke bakkies die P´s!!! Echt onwijs lief gewoon. Handig, kan je in jouw auto naar het kraamhotel .

Hoe lang heeft Starman vrij straks?

Hij wil drie weken vrij nemen, twee in ieder geval aansluitend en misschien nog een weekje weg in oktober.

Paarsblauwig, vijf deurs dus dat is best handig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven