Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Schreef ze toen ook niet dat het bij haar of zijn ouders gebeurde ofzo? Kan ik me ook nog vaag herinneren dat ik zelf dacht van hmmmm lijkt me nou geen fantastisch ontspannen plek om even weer anaal te gaan de eerste keer na de bevalling
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Star schreef op 02 september 2009 @ 22:20:

[...]

Die deed de hele zwangerschap anaal.serieus? dat wist ik dan weer niet. Was haar vriend bang het hoofdje te raken ofzo
quote:Maleficent schreef op 02 september 2009 @ 22:21:

[...]

serieus? dat wist ik dan weer niet. Was haar vriend bang het hoofdje te raken ofzo Weet ik niet, maar ik krijg het maar niet uit mijn systeem kennelijk
Wat een gesprekken in de avond weer haha

ach dan komt Star vast in de mood
Oh ja ik weet het alweer!

(pfff blij dat ik toch niet als grote smeerlap hier wordt gezien sinds mijn APK...)

Hmmm ben niet zo uniek dus... helaas pindakaas!
toch jammer hè, dat Starman niet meeleest!
Stom he, dat je soms dingen onthoudt waar je echt geen fuck aan hebt. In plaats van dat het nou echt belangrijk is dat ik bepaalde telefoonnummers eens ga onthouden ofzo. Zit er op die plek de informatie die Patrieske toen gaf, die hersencellen-opslag kan toch wel nuttiger besteed worden.
O ja, je APK was het Bridge
De grote beurt was het.
quote:Maleficent schreef op 02 september 2009 @ 22:24:

Stom he, dat je soms dingen onthoudt waar je echt geen fuck aan hebt. In plaats van dat het nou echt belangrijk is dat ik bepaalde telefoonnummers eens ga onthouden ofzo. Zit er op die plek de informatie die Patrieske toen gaf, die hersencellen-opslag kan toch wel nuttiger besteed worden.Ik onthou ook van die stomme dingen. Zoals alle nummerborden van auto's die mijn ouders ooit hadden
quote:Maleficent schreef op 02 september 2009 @ 22:25:

De grote beurt was het.Doorsmeren.
quote:bridges6 schreef op 02 september 2009 @ 22:23:

toch jammer hè, dat Starman niet meeleest! Die ligt te snurken want o zo verkouden en zielig en, nou ja, man.
quote:Star schreef op 02 september 2009 @ 22:25:

[...]

Doorsmeren.

nee, nee! doorsmeren heb ik nooit gezegd!

(oké wel die apk en die beurt dan, vooruit...)
Mijn man probeert nu serieus af te komen van zijn coca-cola verslaving. Hij is nu cold turkey gestopt nadat hij dit weekend een zware migraine aanval had. Nu is hij al een paar dagen aan het werk met zware hoofdpijn maar hij moet er echt even doorheen.

De vorige keer dar hij was gestopt (was voor ons trouwen) was hij iets van 6 kilo afgevallen ofzo.
Heb trouwnes net kop goedenachtrust thee op van Zonnatura. Best lekker eigenlijk!
Go malman! Go Malman! Go Malman!

(en dan even die swingende smileys erbij... weet niet waar die zijn. ja op Fok of zo gok ik...)
Ik heb net een goedenachtrustbenzodiazipine genomen, ook best lekker

voel me echt een beetje naar weer de laatste paar dagen, maar komt wel weer goed!
Mal... Hoop dat je lekker slaapt vannacht! Ik stuur het zonnetje morgen naar je toe!

Ik ga erin.
Ik vind 'm te smerig die thee Bridge!

Mal, Malman heeft toch al eerder een poging gewaagd? Waarom wil hij stoppen eigenlijk?
Mal, ben je ook gevoelig voor weersveranderingen trouwens? Helpt dan ook niet echt mee aan naar voelen nu het ineens zo somber en alweer donkerder is buiten.
Wat een kutkonijn op actueel trouwens, heb even een reactie geplaatst.
Mijn broertje had bij de Makro een grootverpakking zure beertjes voor me meegenomen; mijn tong ligt er bijna af nu
Shit ben jaloers... Moet het doen met eierkoek, al is het een lekkere van de markt!

Moest grijnzen om je reactie trouwens!

Nu ga ik echt. Daaaaaaaaag!

Morgen DE dag Star! Ik duim voor je!
Ik ook voor mij Bridge

Truste!
Waarom hij wil stoppen, hij wil zich graag wat fitter voelen, niet meer het gevoel hebben dat hij iets MOET hebben en hij wil graag wat afvallen. 1 fles cola per dag is ook niet zo gezond he! Hij heeft ook onwijs veel hoofdpijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven