Good Luck
woensdag 2 september 2009 om 22:21

woensdag 2 september 2009 om 22:24
Stom he, dat je soms dingen onthoudt waar je echt geen fuck aan hebt. In plaats van dat het nou echt belangrijk is dat ik bepaalde telefoonnummers eens ga onthouden ofzo. Zit er op die plek de informatie die Patrieske toen gaf, die hersencellen-opslag kan toch wel nuttiger besteed worden.
Stressed is just desserts spelled backwards

woensdag 2 september 2009 om 22:25
quote:Maleficent schreef op 02 september 2009 @ 22:24:
Stom he, dat je soms dingen onthoudt waar je echt geen fuck aan hebt. In plaats van dat het nou echt belangrijk is dat ik bepaalde telefoonnummers eens ga onthouden ofzo. Zit er op die plek de informatie die Patrieske toen gaf, die hersencellen-opslag kan toch wel nuttiger besteed worden.Ik onthou ook van die stomme dingen. Zoals alle nummerborden van auto's die mijn ouders ooit hadden
Stom he, dat je soms dingen onthoudt waar je echt geen fuck aan hebt. In plaats van dat het nou echt belangrijk is dat ik bepaalde telefoonnummers eens ga onthouden ofzo. Zit er op die plek de informatie die Patrieske toen gaf, die hersencellen-opslag kan toch wel nuttiger besteed worden.Ik onthou ook van die stomme dingen. Zoals alle nummerborden van auto's die mijn ouders ooit hadden

woensdag 2 september 2009 om 22:27
Mijn man probeert nu serieus af te komen van zijn coca-cola verslaving. Hij is nu cold turkey gestopt nadat hij dit weekend een zware migraine aanval had. Nu is hij al een paar dagen aan het werk met zware hoofdpijn maar hij moet er echt even doorheen.
De vorige keer dar hij was gestopt (was voor ons trouwen) was hij iets van 6 kilo afgevallen ofzo.
De vorige keer dar hij was gestopt (was voor ons trouwen) was hij iets van 6 kilo afgevallen ofzo.
Stressed is just desserts spelled backwards

woensdag 2 september 2009 om 22:41