Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Alles goed gegaan vannacht! Ben er wel blij om en begin me nu langzaam ietsje minder zorgen te maken....

Wel lachen Star, dat bevallingstopic voor jou. Er zijn leuke plaatjes geplakt ook.

Vis, wat schrikken van je voet! Heb je er nog veel last van? Nu even geen ongelukjes meer he? Klinkt goed hoe jullie aan het genieten zijn van deze laatste tijd met z'n tweetjes. Dat hebben Momoman en ik destijds ook gedaan voordat we Zeun kregen en daar kijken we nog steeds met veel plezier op terug. Lekker vaak uit eten, naar de bioscoop etcetera....

Ik vraag me echt af hoe het met Gympie is. Het begint nou wel heel lang te duren....

Lala, lekker uitgebreid douchen! Ik doe dat in het weekend ook altijd een keer (althans de medium-uitgebreid variant, zonder scrubben). Heeeeerlijk is dat! Leuk dat je je kleintje begint te kennen. Dat gaat hier deze keer ook goed; de huiltjes zijn gewoon vrij duidelijk.

Nala, hoefde de huisarts het niet even te zien? Hoop dat het crempje snel zijn werk doet.

Inad lekker aan het genieten van je vrije tijd? Gaat alles nog steeds lekker met Chica op school?

Wil iedereen die vandaag gaat bevallen zich even melden? Eens even in de tabel kijken wie er nou al allemaal overtijd zijn... We doen gewoon een wedstrijd; de eerste zwangere die zich meldt mag als eerste bevallen...
MELD GRAAG
We hebben een melder! Arrrrrrrubaaaaa, kom er maar in meid! Je hebt gewonnen!! Je mag vandaag gaan bevallen en als klapperrrrr op de vuurpijl krijg je van ons nog een extra pakket met handige dingen als kraamverband, steriele gaasjes, zoogkompressen en zelf-oplosbaar hechtdraad.

Reserveer het ziekenhuis maar vast, veel plezier en we zien je binnenkort weer....

Meld.

Mmomo, mag je ook meedoen als je nog niet overetijd bent? Vier dagen van te voren vind ik ook mooi.

Nala, grappig dat je hetzelfde dacht qua bloeddruk. Bij mij zei ze ook niks van harttone. En de bloeddruk stijging was bij mij maar heel minimaal. (maar ja noet ook niet te erg worden anders komt die boven de 90).

Lala, lekker dat genieten van de tijd voor jezelf.

Pauwie vervelen, ik dacht dat het altijd zo druk was met zo een kleintje. Vraag advies aan Lala, die weet wel wat ze met haar me time moet.

Mmomo, geweldig dat het goed is gegaan en je jezelf minder zorgen maakt.

Ik vind het ook wel lang gaan duren met Gympy. Als ze in het ziekenhuis ligt (wat ik idd denk). dan ligt ze er inmiddels best lang.....

Vis wat een pechvogel ben je. Doet voet nog zeer?

Voor ons wordt het ook weer eens tijd om voor " het laatst" samen uit eten te gaan. Misschien over 2 dagen plannen en heeel erg naar uit gaan kijken. Misschien tart ik het lot dan een beetje :-).
Is er ook nog een tweede prijs? Morgen bevallen bv?
De tweede prijs is een pak luiers Pipi. Veeeeel plezier ermee
Meld!! Het ziet er niet naar uit dat ik voorlopig ga bevallen. Net terug van de gyn. Ze heeft me inwendig onderzocht en net als Dier nog potdicht! De baby is zelfs nog niet helemaal ingedaald. Heeft het kennelijk nog steeds leuk daarbinnen . Volgende week woensdag wordt ik om 8 uur 's ochtends ingeleid als de bevalling niet spontaan eerder gebeurt. Ik heb zo'n gevoel dat onze echt een 9-9-'09 kindje gaat worden . Dat wordt nog minstens een keer of 3 uit eten .

Op mijn voet zat een blaar vanmorgen, maar het deed nauwelijks meer pijn. Wonder boven wonder heb ik wel lekker geslapen. Kon me redelijk afsluiten voor de pijn.
Hey Vis. Ik wilde het net vragen. Wat staat er over 'overtijd zijn' in je Birthplan. Maar jij dus ook op 9-9. Netjes op tijd. Want jij bent nu 4 dagen overtijd dus dan 41. 3 he? Yeaaaah wat spannend. Heerlijk gevoel toch dat er duidelijkheid is? In ieder geval volgende week een baby in je armen.

Gelukkig doet je voet niet meer zo'n pijn.
Vis, wat een schrik zeg, kokend water over je voet. Gelukkig lijkt de schade mee te vallen!

Lala, lekker gedouched? Heerlijk is dat he, even rustig douchen

Ik had vanochtend mijn collega's op kraamvisite. Leuk hoor.

Straks even met Zorro op pad, hoop ik!
En spannend Vis, dat je de datum al weet. Lijkt me toch een gekke gewaarwording hoor. Heb daar natuurlijk helemaal geen ervaring mee.
Hoe zal het bij Gympy zijn?
Nou, ben weer bijgelezen, wat schrijven jullie lekker veel.

Aapje, wat een gave namen hebben jullie je zoon gegeven, zeg! Combi vind ik erg mooi. Tweede naam stond hier ook op lijstje, nu in de bewaarmodus voor evt. derde. Maar goed, daar wil ik het nu nog helemaal niet over hebben.

Mmomo, fijn dat het weer goed gaat en je lekker thuis bent met meisje dichtbij. Hier hangt zoon ook lekker dichtbij in wiegje boven onze voeten, hihi. 's Nachts is ie er zo uit, ff verschonen drinken en dan weer erin, ben met een half uurtje weer in slaap, echt heerlijk. Alleen heeft ie 's nachts opeens een ritme van ieder 3 uur, terwijl ik 'm overdag vaak 'vergeet' omdat ie zo lekker ligt te slapen en dan drinkt ie dus om de 4 uur! Beetje jammer, maar het is nog niet gelukt dat om te draaien.

Jaiks, schrik me rot, loopt hier een spin met een diameter van minstens 7 cm. Getverdegetver, benen maar omhoog op de stoel en nu maar van stoel naar stoel springen als ik iets wil.

Goede berichten hier met die stijgende bloeddrukken, nu ook nog even wat meer actie erachteraan hè. En goed van topic voor Chuckelien, hopelijk doet die z'n werk ook goed.

Ben nu ook wel beetje zenuwachtig over Gymp, ze is er nu een week niet meer geweest... Hoop zo dat het gewoon goed is.

Alles potdicht is trouwens niet zo'n goed verhaal, Vis. Misschien kun je gaan skippyballen met je theraball?

Pauw, ik zou idd ook lekker samen gaan eten, kan prima! Wij hebben het briljante plan opgevat er nog een weekje tussenuit te gaan en hebben een 'boerderij' gehuurd op een luxe resort in Drenthe. Klinkt erg duur allemaal, is het niet, hoor. Wel luxe, met spa en sauna, zwembad en er is zelfs een restaurant met Michelinster. Dus gaan over 1,5 week lekker midweekje weg!

Man heeft het geregeld en zelfs de 1e afspraak met CB ervoor verzet, ben trots op 'm!

Jij ook al geen koffiepads meer Pauw, heerlijk hè. Hier ook niet, gebruik ze alleen tijdens drinken, omdat de andere borst dan lekt, verder ook niet meer. Wel maf, dinnetje van mij loopt er nog steeds mee, kind is al ruim 3 maanden.

Lala, fijn dat je babydochter al leert kennen. Hier gaat dat ook al erg goed. Maar ja, zoon laat sowieso maar erg weinig van zich horen (qua huilen dan, grommen doet ie wel als z'n buikje vol zit, erg grappig).

Waar iedereen trouwens altijd voor waarschuwde is hier nu sinds gisteren al 2 keer gebeurd. Dat dochter aandacht tekort komt tijdens voeden en dan allerlei leuke initiatieven weet te ontplooien. Gisteren beet ze zoontje in z'n teentje tijdens het voeden (ik was ook nog aan het bellen) en vandaag gooide ze de lamp (van glas) van het nachtkastje af, kapot. Gezellig!

Nou, ik ga nog ff wat slaap erbij pakken zo. Dochter was vanmorgen lekker op tijd: kwart voor 7! Dus heb wel zin om even m'n ogen te sluiten.
Ach.... ik geloof ook niet zo in die bloeddruk eigenljk. Heb de kaarten van de andere twee er even bijgepakt en ook daar had ik ineens een wat hogere bloeddruk maar bevallen deed ik pas 3 weken later... Ach.. ben ook pas 37 weken.... Dus ik heb nog even. Jullie mogen eerst
Vis, voor voet. Stoppen met die nare ongelukjes hoor!

En ik zou gewoon voor 9-9 bevallen, want inleiden vaak pijnlijker dan als bevalling natuurlijk op gang komt.

Ely, herken dat wel van bij veeldrinkende Chica. Kan echt slopend zijn. Lekker veel gezonde dingen eten en veel drinken en beetje rusten tussendoor (voorzover dat lukt met 4 kinderen )

Even bij t Startopic kijken hoor.

Hier alles goed. Alleen net vreselijk mezelf pijn gedaan door te plotseling zijwaarts iets van de grond te willen pakken. Au, zeiden mijn banden toen.

Vanmorgen stad in geweest en nieuw vest en mooi ondergoed gekocht voor na de bevalling, loop nu in oude hipsters en meegroei BH. En was gedaan met voedings BH's en shirtjes enzo, die hebben namelijk heel lang in de kast gelegen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Vis, jij ook meer duidelijkheid. Zou 9-9-09 de massale bevaldag worden?

Rebbel, gelukkig geen dikke buik meer, anders wordt dat van stoel naar stoel springen zo moielijk

Fijn dat het zo goed gaat met de kinders van de kersverse moeders.

Inad, jij hebt jezelf wer leekker verwend zo te horen.
quote:Aruba schreef op 03 september 2009 @ 11:06:

MELD GRAAG Misschien doe ik ook nog wel mee, heb zo'n last van mijn darmen
Oei Rebbel, tenenbijtende dochter is niet leuk!

Grappig dat jullie al van koffiepads af zijn, dat duurde bij mij wel een maand of vijf (en toen ging ik zonder pads met Suze naar het concert van Robbie Williams en begon ik te lekken ).
Star, hier ook hoor, heel lang koffiepads.

Ik heb wel minstens 10 keer per dag dat de melk toeschiet.
quote:pipi28 schreef op 03 september 2009 @ 11:33:

Is er ook nog een tweede prijs? Morgen bevallen bv?

Jup de tweede prijs zijn de overgebleven resten uit mijn kraampakket . Oa. geweldige onderlegmatrassen, een navelklem en nog meer verrassingen.

En oh ja...als klapper op de vuurpijl mag je dan morgen of overmorgen bevallen.
Weet iemand van jullie trouwens waar je de overblijfselen van je kraampakket kunt inleveren, ik heb weleens gehoord dat goede doelen daar blij mee zijn en dat ze dan naar arme landen gaan voor de kraamvrouwen daar. Het is tenslotte zonde om dat spul weg te gooien. Al di hygenische matjes enzo kunnen ze daar goed gebruiken.
Hmmm, echt diarree nu. (Eet u allen smakelijk )

Ely, had jij dat ook niet dag voor de bevalling?

Euhm, ik heb er wel van gehoord idd ook Lala!
http://www.stichtingbabyh ... ,com_frontpage/Itemid,86/
Astu
Ja Star, zag ook je eigen topic.

Nee Momo, ha hoefde het niet te zien. Ik heb het al vaker gehad, dus herkenbaar. Kon alles duidelijk uitleggen en de assistente dacht ook dat dit het was. Ging tuurlijk nog ff overleggen met ha, maar niets meer gehoord, dus ga zo de crème halen.

Spannend Vis, ws 09 sept de kleine. Zou mooi zijn. Of wil je het toch liever eerder?

Spin nog gevangen Rebbel, of durfde je echt niet? Ik ben ook zo bang voor spinnen. Maar gooi er dan toch vaak een schoen op of zo en mag Vent em opruimen. (ben veels te bang dat 'ie weg loopt en mannetje hem niet meer kan vinden)

Wel lekker, nog ff midweekje er tussen uit.

Auwie Inad, dat kan zeker pijn doen...

Lala, ik had ook nog ergens een adres waar je restanten van kraampakket naar op kunt sturen. Dus zeg het maar als je het wilt weten.

Hier was de helft van mijn dag nu maar bezet. Wel eerst ff naar mijn werk gegaan, wat erg leuk was. (kreeg de hele ochtend een big smile van 1 van de kids) Echt zo lief, herkent 'ie je toch wel.

Zou bij schoonzus film gaan kijken, maar die had migraine. Op zich rot voor haar hoor, maar er is altijd wel wat.

Mensen zeggen iedere keer, bel maar, we spreken wel wat af. Of kom langs. Maar als puntje bij paaltje komt kan het niet, of zeggen ze af. Net zoals nu weer.

Soms wel eens frustrerend.

Dus maar een tukkie gedaan op de bank. En nu gaan we maar weer eens kijken hoe we de rest van de dag door gaan komen...
Hoop natuurlijk dat de baby spontaan komt. Maar ik stel me gewoon in op volgende week woensdag, dan kan het alleen maar meevallen. Ik heb het op zich nog niet zwaar met zwanger zijn, maar vind het wel fijn om te weten wanneer er zeker een einde aan komt. Skippyballen is misschien niet zo'n gek idee .

Rebbel, moest stiekem wel een beetje grinniken om de jaloerse streekjes van je dochter, maar tenenbijten is natuurlijk niet echt leuk. Is ze voordat jullie zoon kwam ook al ondeugend geweest of is dat iets nieuws? Hoop dat het een beetje binnen de perken blijft.

Bij andere grotere broers en zussen ook jaloezie, of valt dat mee? Bij een groter leeftijdsverschil is de kans misschien iets kleiner.

Hé Star, diarree?? Dat is vast het begin! Weeëndans lijkt z'n werk te gaan doen .

Oei Inad, lastig zo'n plotselinge verdraaiing! Leuk om jezelf even lekker te verwennen! Stad in heb ik niet echt veel zin meer in. Bij grote drukte in een winkelstraat heb ik de ene harde buik na de andere. (misschien wel een goede manier om de bevalling te bespoedigen )

Momo, is de temperatuur van je dochtertje weer helemaal normaal?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven