Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
donderdag 3 september 2009 om 13:12
donderdag 3 september 2009 om 13:14
Ja goed, helemaal ik een goeie werkflow dus ik verzet bergen op de praktijk.
Lekker gevoel geeft dat.
En verder...ja tis erg om te zeggen
Maar elke keer als ik een paar weken niet getraind heb en ik begin dan weer dan merk ik hoe belangrijk sport eigenlijk voor me is.
En als ik nu buiten loop...
HEERLIJK
Ik ruik de herfst
De bladeren, de regen, ja ik ruik zelfs de wind.
Ik vind het zalig.
Moet echt zeggen, ik was ook klaar net de zomer
En ik vind de herfst altijd zo heerlijk
Mijn vader zegt dat ik op de herfst lijk
net zo onbestendig, net zo woest maar ook net zo zonnig.
*denkt dat paps gelijk heeft en dat daar mijn herfst fascinatie vandaan komt*
Nu even snel een boterham en dan wer snel terug naar werk
Is Kym alweer gesignaleerd trouwens?
Lekker gevoel geeft dat.
En verder...ja tis erg om te zeggen
Maar elke keer als ik een paar weken niet getraind heb en ik begin dan weer dan merk ik hoe belangrijk sport eigenlijk voor me is.
En als ik nu buiten loop...
HEERLIJK
Ik ruik de herfst
De bladeren, de regen, ja ik ruik zelfs de wind.
Ik vind het zalig.
Moet echt zeggen, ik was ook klaar net de zomer
En ik vind de herfst altijd zo heerlijk
Mijn vader zegt dat ik op de herfst lijk
net zo onbestendig, net zo woest maar ook net zo zonnig.
*denkt dat paps gelijk heeft en dat daar mijn herfst fascinatie vandaan komt*
Nu even snel een boterham en dan wer snel terug naar werk
Is Kym alweer gesignaleerd trouwens?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 3 september 2009 om 13:15
quote:Sam1973 schreef op 03 september 2009 @ 13:12:[/b
Ja, Sum, hoe ziet je loungebank er uit? Hoe ziet je huis er eigenlijk uit?
Nu nog heel ongezellig
huis wordt straks antraciet grijs met aqua accenten
Beetje hip retro zeg maar.
Maar voor jou geldt ook...kom gezellig wat drinken als alle meubels er staan en alle verf op de muur zit
Ja, Sum, hoe ziet je loungebank er uit? Hoe ziet je huis er eigenlijk uit?
Nu nog heel ongezellig
huis wordt straks antraciet grijs met aqua accenten
Beetje hip retro zeg maar.
Maar voor jou geldt ook...kom gezellig wat drinken als alle meubels er staan en alle verf op de muur zit
donderdag 3 september 2009 om 13:21
Of ik ben uitgeslapen?
Heb een overdosis slaap gehad, haha!
Moet een paar uurtjes werken, begin om 15 uur.
Lekker he!
Sam probeer je gewoon te vermaken in huis, dan duurt het wat minder lang.
Duik in een boek!
Klaar met de zomer Sum!
Gekkerd!
Ik vind dit maar niks...
Zat me gister te bedenken dat ik maar moet gaan accepteren dat het voorbij is.
Lunch jij thuis Sum?
Geen spoor van Kym.
Hoop zo dat het allemaal is meegevallen...
Heb een overdosis slaap gehad, haha!
Moet een paar uurtjes werken, begin om 15 uur.
Lekker he!
Sam probeer je gewoon te vermaken in huis, dan duurt het wat minder lang.
Duik in een boek!
Klaar met de zomer Sum!
Gekkerd!
Ik vind dit maar niks...
Zat me gister te bedenken dat ik maar moet gaan accepteren dat het voorbij is.
Lunch jij thuis Sum?
Geen spoor van Kym.
Hoop zo dat het allemaal is meegevallen...

donderdag 3 september 2009 om 15:19
donderdag 3 september 2009 om 15:32
Herfst is goed? Hm, vast wel.
Ik word een beetje gillend gek. Ik heb opgeruimd, ontspannen, geregeld en schoongemaakt, en ik wil werken. Dus ik ben net even fanatiek aan het solliciteren gegaan, morgen moet ik weer dingen regelen en maandag ook, dus dinsdag gooi ik me bij de uitzendbureaus binnen en hoop ik snel iets leuks te hebben.
Even heel ego hoor, maar jee wat valt deze "gedwongen" vakantie me tegen.
Ik word een beetje gillend gek. Ik heb opgeruimd, ontspannen, geregeld en schoongemaakt, en ik wil werken. Dus ik ben net even fanatiek aan het solliciteren gegaan, morgen moet ik weer dingen regelen en maandag ook, dus dinsdag gooi ik me bij de uitzendbureaus binnen en hoop ik snel iets leuks te hebben.
Even heel ego hoor, maar jee wat valt deze "gedwongen" vakantie me tegen.
donderdag 3 september 2009 om 15:52
Op dit moment? Al moet ik putjes scheppen
Nee, dat weer niet. Het liefst iets in de media, journalistiek. Ik ben nu aan het rondzoeken voor vacatures als receptionise/telefoniste. Of iets in de administratieve richting. Gewoon om maar alvast bezig te zijn. Dan heb ik ook nog energie om mijn opleiding af te maken (thuisstudie).
Maar wat ik dus wil? Gewoon, een leuke uitdagende drukke baan met leuke drukke collega's. Fulltime graag, en goed betaald.
Nee, dat weer niet. Het liefst iets in de media, journalistiek. Ik ben nu aan het rondzoeken voor vacatures als receptionise/telefoniste. Of iets in de administratieve richting. Gewoon om maar alvast bezig te zijn. Dan heb ik ook nog energie om mijn opleiding af te maken (thuisstudie).
Maar wat ik dus wil? Gewoon, een leuke uitdagende drukke baan met leuke drukke collega's. Fulltime graag, en goed betaald.
donderdag 3 september 2009 om 16:37
&*%^#$@!$%*&^%! KUT zeg.
Echt ontzettend balen...
Hoe gaat het met jou?
Hou je je een beetje staande daar in de rimboe met zulk slecht nieuws?
Kunnen wij iets voor je betekenen?
Update?
Volgens mij hebben we alleen maar een beetje slap gekletst hoor eerlijk gezegd.
Of stoot ik nu iemand voor het hoofd?
Ooooh Bella heeft (lekker) gesext met een voormalig SVtje, die met chocola voor de deur stond.
Pom is al dagen bezig met de voorbereidingen voor de date.
Boem was het eigenlijk wel eens met ons.
Char is erg verdrietig.
Sum krijgt de bank nu heel snel.
Eeeuuuhhh.... verder weet ik het ff niet.
Echt ontzettend balen...
Hoe gaat het met jou?
Hou je je een beetje staande daar in de rimboe met zulk slecht nieuws?
Kunnen wij iets voor je betekenen?
Update?
Volgens mij hebben we alleen maar een beetje slap gekletst hoor eerlijk gezegd.
Of stoot ik nu iemand voor het hoofd?
Ooooh Bella heeft (lekker) gesext met een voormalig SVtje, die met chocola voor de deur stond.
Pom is al dagen bezig met de voorbereidingen voor de date.
Boem was het eigenlijk wel eens met ons.
Char is erg verdrietig.
Sum krijgt de bank nu heel snel.
Eeeuuuhhh.... verder weet ik het ff niet.
donderdag 3 september 2009 om 16:39
quote:frizzy schreef op 03 september 2009 @ 16:06:
Moet lukken.
Volgens mij lul jij je zo elke baan in. Dat is tot nu toe wel altijd zo geweest ja. Ik bluf mezelf naar binnen en verbluf mijzelf vervolgens met mijn vaardigheden Maar goed, ik hoop dat het allemaal snel gaat, want ik wil echt weer gewoon na een lange drukke dag languit op de bank me een boek, wijntje, mijn vriend of gewoon even eruit om bij te komen. Nouja, je kent het. Ik wil gewoon mijn normale leven weer terug!
Moet lukken.
Volgens mij lul jij je zo elke baan in. Dat is tot nu toe wel altijd zo geweest ja. Ik bluf mezelf naar binnen en verbluf mijzelf vervolgens met mijn vaardigheden Maar goed, ik hoop dat het allemaal snel gaat, want ik wil echt weer gewoon na een lange drukke dag languit op de bank me een boek, wijntje, mijn vriend of gewoon even eruit om bij te komen. Nouja, je kent het. Ik wil gewoon mijn normale leven weer terug!
donderdag 3 september 2009 om 17:06
Jee Kym, wat een vreselijk nieuws...... Hele dikke
Ik snap dat je je afvraagt: "wat als ze doodgaat?"... Ik moet bijna huilen als ik die vraag zie staan.
Kan dit misschien een heel kleine lach op je gezicht toveren, een stukje uit een rp profiel:
Ik doe al 8 jaar aan thai-boxen, maar ben geen ruziezoekend of agressief type. Natuurlijk wel als er iemand aan mijn meisje zou komen.
Ik ben nu al een tijdje vrijgezel en het wordt eens tijd dat ik weer een leuke meid tegen kom.
Ik heb al heel lang een kinderwens, maar om deze wens te laten uitkomen heb je natuurlijk wel een vriendin nodig. Het is niet zo dat ik binnen een jaar kinderen wil, maar ik hoop ze in de toekomst wel te mogen krijgen.
Ben je jonger dan 28, heb je een kinderwens, heb je een slank of normaal postuur, ben je zelfstandig en vind je het leuk als er lekker voor je gekookt wordt, stuur een berichtje...
Nou, ik wil niet weten wat deze meneer doet als de kindjes in de toekomst door iemand aangeraakt worden...
Wat lopen er toch een mafketels rond he?!
Ik snap dat je je afvraagt: "wat als ze doodgaat?"... Ik moet bijna huilen als ik die vraag zie staan.
Kan dit misschien een heel kleine lach op je gezicht toveren, een stukje uit een rp profiel:
Ik doe al 8 jaar aan thai-boxen, maar ben geen ruziezoekend of agressief type. Natuurlijk wel als er iemand aan mijn meisje zou komen.
Ik ben nu al een tijdje vrijgezel en het wordt eens tijd dat ik weer een leuke meid tegen kom.
Ik heb al heel lang een kinderwens, maar om deze wens te laten uitkomen heb je natuurlijk wel een vriendin nodig. Het is niet zo dat ik binnen een jaar kinderen wil, maar ik hoop ze in de toekomst wel te mogen krijgen.
Ben je jonger dan 28, heb je een kinderwens, heb je een slank of normaal postuur, ben je zelfstandig en vind je het leuk als er lekker voor je gekookt wordt, stuur een berichtje...
Nou, ik wil niet weten wat deze meneer doet als de kindjes in de toekomst door iemand aangeraakt worden...
Wat lopen er toch een mafketels rond he?!
donderdag 3 september 2009 om 17:23
Hah, ja, zulke teksten maken me dan weer aan 't lachen Breaky. Dank!
Sowieso maar een rare gedachte/raar nieuws. Toen ik het hoorde barstte ik direct in tranen uit en de uren erna bleven de tranen me hoog zitten. Maar ja, ik moest werken, de rimboe in. Gelukkig heb ik daar wel afleiding gevonden, ik kon/moest mijn gedachten verzetten en tot op heden zit ik nog steeds wel een beetje in die modus. Wat moet ik dan? Want natuurlijk gaan er ook alle andere gedachten door mijn hoofd: wat als de behandeling niet aanslaat, ik zit zo ver weg, ga ik dan terug? En de pijnlijkste gedachte: nee nee nee, ik kan het verdriet van mijn moeder niet aan!
Maar ja.
Frizz, hoe is het met MX, radiostilte nu?
Breaky, ik heb je trouwens lang niet gezien hier, of wel?
Sowieso maar een rare gedachte/raar nieuws. Toen ik het hoorde barstte ik direct in tranen uit en de uren erna bleven de tranen me hoog zitten. Maar ja, ik moest werken, de rimboe in. Gelukkig heb ik daar wel afleiding gevonden, ik kon/moest mijn gedachten verzetten en tot op heden zit ik nog steeds wel een beetje in die modus. Wat moet ik dan? Want natuurlijk gaan er ook alle andere gedachten door mijn hoofd: wat als de behandeling niet aanslaat, ik zit zo ver weg, ga ik dan terug? En de pijnlijkste gedachte: nee nee nee, ik kan het verdriet van mijn moeder niet aan!
Maar ja.
Frizz, hoe is het met MX, radiostilte nu?
Breaky, ik heb je trouwens lang niet gezien hier, of wel?
donderdag 3 september 2009 om 17:35
Nee, klopt lieve Kym. Af en toe kijk ik even, maar het tempo ligt voor mij echt te hoog. Hoop dat ik hier af en toe een berichtje mag slingeren
Ik zag net je bericht en het greep me aan. Misschien omdat mijn moeder een chronische ziekte heeft en ik nog heel goed weet hoe ik me voelde toen de diagnose kwam...
Ik weet niet zo goed wat te zeggen, de vragen die je stelt zijn begrijpelijk. Antwoorden heb je nu niet, vind je nu niet, maar zullen met het verloop van de tijd komen. Op de een of andere manier, zul je de goede keuzes maken in de situaties die zich gaan voordoen. Natuurlijk wil je het verdriet van je moeder niet zien, omdat je haar niet verdrietig WIL zien. Maar als je weet dat ze verdrietig is en jou nodig heeft, zul je er voor haar zijn. Althans, dat is mijn inschatting van jou
Hele dikke knuffel nogmaals voor jou, zo ver weg.
Ik zag net je bericht en het greep me aan. Misschien omdat mijn moeder een chronische ziekte heeft en ik nog heel goed weet hoe ik me voelde toen de diagnose kwam...
Ik weet niet zo goed wat te zeggen, de vragen die je stelt zijn begrijpelijk. Antwoorden heb je nu niet, vind je nu niet, maar zullen met het verloop van de tijd komen. Op de een of andere manier, zul je de goede keuzes maken in de situaties die zich gaan voordoen. Natuurlijk wil je het verdriet van je moeder niet zien, omdat je haar niet verdrietig WIL zien. Maar als je weet dat ze verdrietig is en jou nodig heeft, zul je er voor haar zijn. Althans, dat is mijn inschatting van jou
Hele dikke knuffel nogmaals voor jou, zo ver weg.
donderdag 3 september 2009 om 17:36
quote:Summerdance schreef op 03 september 2009 @ 17:34:
@#$%^&*()_@#$%^&*(#$%^&*@#$%^&*()&U^Y$%!@#$%^& Kym, wat een rotnieuws.
Ik weet eigenlijk gewoon helemaal niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen...
geef je maar gewoon een hele dikke knuffel
Het moet vreselijk zijn te weten dat je mams zo ontzettend veel verdriet heeft maar dat je niet ff een arm om haar heen lan slaan.
Heb je haar wel gesproken?
Hoe is het met haar dan...ook haar wereld onder haar voeten weggeslagen denk ik
Wel ontzettend blij dat je weer terug bent
Rimboe blijft toch rimboe
Update?
Niet echt wat gemist, oja de foto van Pom op Haaives, en mijn ubercoole lounge bank komt dinsdag!!!
en verder...........gut ik weet het echt niet
Alleen, als we iets voor je kunnen doen.,.zeggen hoor!!!
@#$%^&*()_@#$%^&*(#$%^&*@#$%^&*()&U^Y$%!@#$%^& Kym, wat een rotnieuws.
Ik weet eigenlijk gewoon helemaal niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen...
geef je maar gewoon een hele dikke knuffel
Het moet vreselijk zijn te weten dat je mams zo ontzettend veel verdriet heeft maar dat je niet ff een arm om haar heen lan slaan.
Heb je haar wel gesproken?
Hoe is het met haar dan...ook haar wereld onder haar voeten weggeslagen denk ik
Wel ontzettend blij dat je weer terug bent
Rimboe blijft toch rimboe
Update?
Niet echt wat gemist, oja de foto van Pom op Haaives, en mijn ubercoole lounge bank komt dinsdag!!!
en verder...........gut ik weet het echt niet
Alleen, als we iets voor je kunnen doen.,.zeggen hoor!!!