LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Nou, ik lees blijkbaar maar de helft, want ik zie mensen reageren op dingen die ik compleet gemist heb. Ben van de week ook al twee (!) afspraken vergeten (echt, totaal vergeten, er ging zelfs geen belletje rinkelen toen de betreffende persoon belde), misschien ga ik Caatje achterna en krijg ik zwangerschapsdementie. Wanneer kan dat beginnen? Aan het eind pas, toch?

Nog geen nieuws van Mientje verder, maar ik hoop écht dat de weeënopwekkers snel hun werk gedaan hebben en dat ze haar mooie meisje inmiddels in haar armen heeft.

Luusje, wat heerlijk dat Luusbaby braaf is geweest vandaag! Als jij je beter voelt wordt hij misschien ook meer ontspannen en valt hij makkelijker in slaap. Of zou het kunnen dat zijn spruw nu afneemt en hij zich ook beter begint te voelen?

Ja, Neem, gezellig, samen moodswingen. Ik sms je als ik weer omlaag schiet, goed? (Alhoewel het verdomde goed met mijn humeur gaat trouwens, denk dat het echt af begint te nemen.)

Chiek, bij mijn pufclub stuurden we elkaar ook geboortekaartjes, maar er is nooit een babymeeting ofzo geweest, zoals veel van die groepjes doen. Het hangt er maar net vanaf hoeveel je hebt met die mensen, en als je niks met ze hebt, stuur je toch lekker geen kaartjes?

Caatje, dat aapje

En inderdaad: nieuwe foto's!
Wihoe!!! Vanavond weer een nieuw seizoen Expeditie Robinson (ik ben fan van het eerste uur, al was het de eerste jaren wel leuker)
Lekker hè, Sproetje, dat alle programma's weer aan een nieuw seizoen beginnen. Ben benieuwd hoe Eddy Zoey het doet, ik vind hem in Nu we er toch zijn wel goed namelijk.

Ik heb Expeditie Robinson de laatste seizoenen nauwelijks gekeken, omdat ik het idee had dat ze bij Net5 meer voor goedkope trucs gingen en het entertainmentgehalte uit onderlinge ruzies probeerden te halen. Maar de eerste paar jaar vond ik het ook geweldig! Ik vind de mensen in hun rauwe eilandversie meestal mooier dan wanneer je ze daarna weer opgemaakt in de studio ziet. Weet je die surinamer nog? Die herkende ik daarna nauwelijks meer! Eén meisje zei ook een keer toen ze na wéken een keer een spiegel kregen: wauw, wat zijn mijn ogen blauw! Toen zaten er twee meisjes samen in de finale en die hadden afgesproken samen op reis te gaan op kosten van degene die won. Ik wil nog áltijd weten of ze dat echt gedaan hebben.

God, wat zit ik te ouwehoeren over Expeditie Robinson, zeg. Sorry voor de topicvervuiling, dames. Ik heb mijn 2000 woorden (of hoeveel zijn het er ook alweer?) zeker nog niet gezegd vandaag.
Hihi, het wordt uitgezonden op RTL5, zit ik daar met mijn Net5-beweringen.
Wat een lekker gekeuvel
Zal ik ook nog een duit in het zakje doen met mijn gekeuvel? Hier staat ER per ongeluk aan. Pfffff al die vrouwen samen, je zou van minder gek worden.

Pienman is heel lief alleen op pad voor de box. Ik kreeg weer zulke steken in mijn linkerzij. Zou het psychisch zijn?

Nou gooi er nog maar een kopje thee tegenaan. En wachten op Pienman. Als ie maar voorzichtig doet in dit noodweer.
Nou, Pientje, ik ook! Maar ik zou ook vrij waanzinnig worden van al die proeven, ik ben fysiek niet zo'n doorzetter.

Ik vind het heel goed dat je thuis bent gebleven vandaag trouwens, goed naar je lichaam luisteren hoor. En lief van Pienman (ook zooo lief dat hij na de 20-weken echo als verrassing alle meubeltjes in elkaar gezet had!).
GATVERDAMME, dat eten van die vissenogen enzo :puke:
Oh Elev ik dacht net ook, dit gaat me toch best ver. Weet niet of ik het zou kunnen. Of willen.

Pienman heeft alleen de commode nog gedaan hoor. Maar daar was ie al zo aandoenlijk trots op. Heel lief!! Hij was net ook al aan het zoeken naar leuke kleertjes. Ja hij is heel lief en goed bezig.
Go Pienman Go!

(Die Carine is een zeikwijf zeg, nog geen dag daar en al zo zuur doen.)
Ja en heel dom om het nu al je wijsheid leeftijd te gooien. Tssssk!!!
Maar ging je dan toch weer kijken naar ER elev? Goh ik dacht echt even dat Pien bedoelde Emergency Room, ook een erg leuke serie vond ik vroegah
Ja, "kom over twintig jaar nog maar 's terug, dan kunnen we babbelen" :puke: Ik zou met zo iemand echt meteen ruzie hebben, ik vind dat die Eva en Yolande zich nog heel goed beheersen.
Oh ben ook grote ER fan. De andere medische variant dan.

Misschien moeten we even een eigen tv topic aanmaken.
ik heb nog geen tv hier
jamaar zo kunnen we die 3000 makkelijk halen,. of hoeveel was het ook alweer?
Hé, ik mis hier alweer allemaal leuk commentaar! Ja, die Carine zou ik ook de eerste dag al een rotschop hebben willen verkopen . Ik zou me vrees ik niet zo goed kunnen inhouden als die twee anderen. Ben nogal snel op de kast te krijgen ook.

En ik vind Eddy Zoey ook best een leuke presentator, heb hem in dit programma nog niet veel gezien, maar volgens mij past 'ie er wel.

Grappig, toen vorig seizoen op tv was zat ik ook al hier op het forum met jullie te kletsen. Weet nl nog dat we het over die Ernst-Paul hadden. Over 24 dagen is het feest, toen werd een jaar geleden Sproetekind verwekt
Nog geen nieuws van Mien? Net pas terug van de zweedse gigant. Bijna een uur gewacht in dat stomme afhaalmagazijn. Onze order was per ongeluk op afgehaald gezet dus kwam nooit op het bord te staan. En bengman maar braaf wachten....
Hihihi ik dacht het net ook Neem. Maar ja met miniMinie onderweg en die van Chiek nog even niet komt het misschien sowieso wel goed.

En he is ook wel even lekker zonder tv. En anders praten wij je hier gewoon bij toch!
Te veel reclame.
Nou, ik zat net al te denken: zal ik Mien smsen? Maar ze brengt ons vanzelf wel op de hoogte als ze er aan toe is. Misschien wil ze eerst nog even met mienman genieten voor ze de hele wereld inlicht (anders staan we vanavond nog allemaal aan haar ziekenhuisbed natuurlijk).

Ik vind dat zo leuk, samen tv kijken als je alleen thuis bent. Deed het ook wel eens met mijn zusje dat we tijdens elke reclame van een programma dat we allebei volgden zaten te bellen om commentaar uit te wisselen en dan tussendoor nog smsen. (man heeft weer de hele tijd avonddiensten en dat is 's morgens wel gezellig, maar 's avonds niet)

De ER met George Clooney (en Noah Wyle ) vind ik ook leuk trouwens.

Waardeloos, Beng, dat wachten. Ik dacht daarstraks wel: waarom ga je eigenlijk mee? Jullie hoefden niks belangrijks uit te zoeken dat je samen moest beslissen ofzo, toch?
lekker dan Beng, maar een krukje in het afhaalmagazijn????

Of ik heb vast ergens overheen gelezen. Ik moet trouwens ook nog zo'n krukje halen, ik kan ook niet bij de bovenste planken..

ER kijk ik eigenlijk verder ook niet, ik kijk sowieso vrij weinig tv. Maar ik hou wel erg van de net5 series. Niet heel hoogstaand, ik weet het...Maar animalplanet geniet ik ook van, vooral als ik heel graag onschuldige tv wil kijken. Het heeft iets sereens. Al hoewel niet die animal police enzo. Kijk ik ook graag maar dat is wel gruwelijk
Ik ging mee om Bengman te steunen en het personeel te behoeden voor agressieve neigingen

We gingen dus eigenlijk een heleboel kopen maar ik was mijn tegoedpas vergeten waar nog dik 300 euro op staat. Dus uiteindelijk hebben we alleen maar 2 planken gekocht voor in de keukenkastjes. Maar voor de volgende keer weten we alvast welke lamp etc. we willen.
En het krukje heb ik ook bemachtigd trouwens, die stond gewoon op de keukenafdeling.
Jaaa leuk is dat het elev. Ik deed dat een tijdje met mn zus ook met Het Blok, ook erg leuk! Tot we maar bij elkaar zijn gaan kijken daarna

Ik vind dat wel echt herfstig, lekker tv kijken 's avonds.

soms met msn erbij vind ik ook leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven