Mode & Beauty alle pijlers

Baarden

03-09-2009 20:26 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd struikel ik over de jongens en mannen met baarden. En nee, geen geitewollen mannen maar leuke jonge 'hippe' mannen (ahum). Is de baard weer in???

Ik vind het niks. Jullie wel?
quote:Vl43inder schreef op 03 september 2009 @ 20:57:

Nou, ik vond die eerste plaatjes van je enorm sexy Jackie, maar jouw onderste twee plaatjes niet zo. Ben helemaal geen fan van de Jezuslook, en al helemaal niet van de Allahlook.hahahaha, wie vind jij dan de Allahlook hebben (van mijn plaatjes)? Daar ben ik nl. ook geen fan van, daar krijg ik zelfs de kriebels van....
Miss Mara jouw plaatjes doen me aan oude foto's van mijn ouders denken.
quote:Zamirah schreef op 03 september 2009 @ 20:58:

Blijven allemaal etensresten in hangen. Lekkerrrrrr......
Ik heb ze nog niet gespot, buiten de moskee dan.

Stoppels: sexy, maar prikkerig.

Goatie: leuk.

Echte baard: hmm, kan me nog niet voorstellen dat ik dat leuk leuk vind.
quote:MissMara schreef op 03 september 2009 @ 20:58:

1x is wel genoeg.Ja, best wel.
Meen je dat Miss Mara??

Die eennalaatste van je.. verschrikkelijk..
quote:Vl43inder schreef op 03 september 2009 @ 20:59:

Miss Mara jouw plaatjes doen me aan oude foto's van mijn ouders denken.Psies, hartstikke retro en dus hip!
quote:jackie23 schreef op 03 september 2009 @ 20:59:

[...]

hahahaha, wie vind jij dan de Allahlook hebben (van mijn plaatjes)? Daar ben ik nl. ook geen fan van, daar krijg ik zelfs de kriebels van....

Allahlook is nog niet voorbij gekomen, die baarden zijn nog weer langer, zoiets:

Nee, da's een pluizige kinderbaard. daar heb ik ook niks mee.
quote:MissMara schreef op 03 september 2009 @ 21:00:

[...]

Psies, hartstikke retro en dus hip! Ik zal d'r aan denken dat ik vanavond mijn okselhaar niet wegscheer, ben ik ook eens hip
Neeeeeeeee Vl43nder, daar loop ik nou ook niet echt warm voor.....
Schaamhaar is toch ook weer kek?
Wat zal dat jeuken als je zo'n vent zoent.. brrrrr

Deze?
quote:Zamirah schreef op 03 september 2009 @ 21:05:

Schaamhaar is toch ook weer kek?Ja, dat komt vanzelf helemaal terug (letterlijk en figuurlijk)!
quote:Metatron schreef op 03 september 2009 @ 21:06:

Wat zal dat jeuken als je zo'n vent zoent.. brrrrrNee hoor, stoppels zijn vervelender (schuren). Baardharen zijn zacht.
Nou dames, voor elk wat wils! Kies je modelletje maar!

Zouden de vrouwen/vriendinnen/SV-tjes van de mannen daar nou aan mogen zitten? Ik zou d'r wel aan willen zitten als mijn man een baard zou hebben, vlechtjes maken, staartjes d'r in, allerhande clipjes enzo....misschien dat ik nog wel zo'n klein roze borsteltje van een my little pony weet op te duikelen dan.
quote:Vl43inder schreef op 03 september 2009 @ 21:09:

Zouden de vrouwen/vriendinnen/SV-tjes van de mannen daar nou aan mogen zitten? Ik zou d'r wel aan willen zitten als mijn man een baard zou hebben, vlechtjes maken, staartjes d'r in, allerhande clipjes enzo....misschien dat ik nog wel zo'n klein roze borsteltje van een my little pony weet op te duikelen dan.

Zo'n klein roze borsteltje krijg je dan van mij. Die liggen hier nog wel in de kast.

Ik vind het helemaal niets.
quote:Vl43inder schreef op 03 september 2009 @ 21:09:

LOL

(mn smileys doen t niet)

Gewoon met de toetsen doen.
Nouja, baarden zijn in ieder geval niet zo erg als bakkebaarden. Dat vind ik pas echt lelijk.
ow mijn haan is zijn tijd ver vooruit zie ik...
heerlijk al die baardjes hihi
hoera!

Die plaatjes van MissMara! Hartstikke leuk!

Mijn baardman heeft zo'n Jezus/hippie/stoere viking look

Baard wordt goed verzorgd, sowieso als man iets gegeten heeft gewassen onder de kraan. Tijdens het douchen gewassen met hydraterende shampoo en gecrèmespoelingd en om de avond ingesmeerd met van die verzorgende leave-in-conditioner. Ik moest er eerst wel aan wennen ('wat heeft hij nu weer verzonnen') maar het past bij hem. Geinig: zijn hoofdhaar (ook lang natuurlijk) is donkerblond, snor en baard overwegend oranje.

Man is trouwens halverwege de 20, dus nog lang niet sinterklaas wit.

Mijn broer(23) heeft een mooie sik en mijn pappa ook (+snor).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven