Mode & Beauty alle pijlers

KUT broek

27-08-2009 19:53 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
neee geen grapje, kwam toevalling tijdens mijn lunch break bij tjmaxx ...spijker broeken in de aanbieding...... en ik zag er een..en alleen al om de naam moest ik hem hebben...

KUT Jeans

http://www.kutdenim.com/current-looks

Broek zit heerlijk, helemaal niet KUT....

moest wel lachen om het kaartje die er aan vast zit.."kut to fit you"

en deze dan...

A wide array of KUT styles are available at Nordstrom, Bloomingdale, online and specialty stores nationwide...

heeft iemand in nederland een KUT broek.......

If you'd like to receive updates on the latest trends and news in KUT, great offerings or promotions, just fill in the box below and press submit! A KUT representative will be right with you.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik vlieg veel naar het eiland Kos als stewardess. Kos betekent KUT in mijn taal. Als mn moeder vraagt waar ik weer eens naartoe ga, zeg ik dus altijd het kutwoord (niet dat dat schokkend is, maar voor mn moeder hihihi)....vind het wel grappig.
Een broek voor kuthoeren.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Kijk, Kim Kardashian heeft er ook een aan!
Wat wilde ik nou toch typen?
A camel toe.
quote:Dana schreef op 28 augustus 2009 @ 01:20:

Mimsey Ik dacht serieus toen ik dit topic de eerste keer opende dat het daarover zou gaan! ik dacht dat ook hoor, dat het over een broek ging waar je mee kon liplezen!
quote:haaasje schreef op 27 augustus 2009 @ 20:22:

Is toch gewoon Katholieke Universiteit Twente??

Nee, Katholieke Universiteit Tilburg.

(Heeft nu een andere naam, die ik niet weet.)
quattro35 hahaha ik ben benieuwd!

Ach tja Coco is de grote fan van de kut broek!
Hihihihi wat een leuk topic.

Geweldig merk, KUT .

Wie heeft ook alweer een berichtje gestuurd? Ik lees graag wat de reactie is van KUT .
Weet je wat ik denk...De Amerikanen dachten aan het woord CUT (as in cut van een broek) en wilden origineel doen, dus KUT ipv CUT. Die dachten gewoon: geniaal gevonden!
quote:dutchie1976 schreef op 28 augustus 2009 @ 13:44:

quattro35 hahaha ik ben benieuwd!

Ach tja Coco is de grote fan van de kut broek![afbeelding]FUGLY!
Kut Klose...is ook een R en B damesgroepje.

Ik vind dit soort dingen dus heel grappig....maar hou dan ook van "onderbroeken" lol.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
hmm... het is toch een engels merk? bedoelen ze met KUT dan niet 'cut for your body and shape' ofzo?
quote:akka schreef op 28 augustus 2009 @ 11:06:

[...]

Nee, Katholieke Universiteit Tilburg.

(Heeft nu een andere naam, die ik niet weet.)

Ja die heet nu KUB, Katholieke Uni Brabant, want anders werd het een beetje raar.

Moet overigens bekennen dat ik hier een glimlach ook niet wist te onderdrukken
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
quote:lufluf schreef op 01 september 2009 @ 10:20:

hmm... het is toch een engels merk? bedoelen ze met KUT dan niet 'cut for your body and shape' ofzo?Heb je van mijn post afgekeken
quote:Dana schreef op 28 augustus 2009 @ 01:15:

[...]

Oh, daar zou ik ook ontzettend om moeten lachen!

In Arnhem heb je een hotel dat heet Haarhuis. Ook altijd leuk om aan Engelse gasten daar te vragen waar ze logeren. Kunnen ze namelijk niet uitspreken. En dan klinkt het al heel snel als whore house - wat ze dan meestal niet willen zeggen, zodat ze vaak maar een beetje staan te stotteren en stamelen over "some hotel near the railway station".Engelsen en Amerikanen hebben het in Thailand ook al zo moeilijk. Het toeristeneiland Phuket klinkt als "fuckit" in hun taal.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Lijkt me trouwens erg oncomfortabel, die broek die coco aan haar doos heeft (voelt schurende schaamlippen al bij elke voetstap)
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:sprokkelientje schreef op 01 september 2009 @ 13:53:

Lijkt me trouwens erg oncomfortabel, die broek die coco aan haar doos heeft (voelt schurende schaamlippen al bij elke voetstap)

nee joh ze vind het lekker zitten, met elke stap dicht dichter bij een orgasme hahaha

tja zo heeft mijn zoontje een meisje in haar klas zitten... ze heeft rose ..en achte naam is Kut...

hij vind haar wel erg lief..rose kut hahahahah
quote:LolitaLempicka schreef op 28 augustus 2009 @ 01:03:

Ik vlieg veel naar het eiland Kos als stewardess. Kos betekent KUT in mijn taal. Als mn moeder vraagt waar ik weer eens naartoe ga, zeg ik dus altijd het kutwoord (niet dat dat schokkend is, maar voor mn moeder hihihi)....vind het wel grappig.Iraans?
leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven