Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je je beter voelt, Tila, en nog fijnerderder dat het geen Mexicaanse griep is. De auto is donkerblauw overigens, een of andere lelijke Peugeot maar hij rijdt en da's het voornaamste aan een auto :-)

Suup: sterkte vandaag!
.
Ja dahag, niks afzeggen. Wij verwachten zondag Bossche Bollen (dat is toch alles wat Brabant te bieden heeft, naast hier en daar een lieverd of held?) en een fanfare. En MariMANanas, want anders trekt Kman het niet, tussen al dat wijvengepraat en dan ook nog Nederlands.

Suup, rij jij met ons mee (en luister je nog even naar je voicemail)? Kjongen zijn autoplekje is vrij. Dus dan kan Chip jou meppen op de achterbank.
Leuk, Kjong!!!! U en de uwen zijn zeer welkom (en het gehele gezin inclusief Man is thuis), gezellig!
.
Oja.

Er is 1 voorbehoudje: Als Kman zondag vliegt.
Heb je al een Frans Bauer liedje over troetelallochtonen ingestudeerd? Of laat je dat MariManAnas doen, in zijn Kelly outfit?
Grinnik. U heeft het cursusmateriaal dus ontvangen.
.
Volgens nieuw aangeschafte oorthermometer heb ik nu geen koorts. Voel me wel rot en wazig en snotterig.

Lang leve mailingen en boekjes enzo, dat werk moet ook gedaan en daar hoef je gelukkig niet bij na te denken of te praten

En nu even flyeren in dichtbije winkels en dan Jom halen. En dan slapen.
Til, Oorthermometers hebben het wel vaker fout dan goed. Gewoon anaal rectaal zetten die handel. Zelfs Kman kan het nu deze week geleerd omdat Chip een keelontsteking heeft. Mijn stem is verdwenen.

Dus ik fluister: Welkom herfst.
kjong graag. chip mag mij meppen. Er is smiddags ander bezoek dus mijn deadline is half 7 rkz.

Pfff toen ze eenmaal in zkhbed lag met katheter was ze toch wel erg nerveus. Ben bij haar gebleven tot ze gehaald werd en nu ben ik nerveus.
Halve graad erbij optellen heb ik net geleerd. bij een oorthermometer dus
Kjong, ik doe niet aan rectaal meten. Daar ben ik te groot voor. Maar volgens - orale - metert heb ik ook geen koorts. Zou ik mijn eigen oude zelf weer zijn, met nooit koorts maar wel zieligdesnotter enzo?

Suup, meis, hoe gaat ie nu?
Gaat.Kjong was even bliksemafleider, samen rondje door de stad gelopen, bakkie koffie. Nu in tram naar huis en dan kan ik bijna zkh bellen.
Suup
Sterkte, Suup!
Suup, heb je het ziekenhuis al kunnen bellen?
.
ja alles goed gegaan. heb mama-suup zelfs al gesproken. ze klonk moe, maar had nog geen pijn.
Gelukkig maar! voor Suup en Mama-Suup
Heeee, da's fijn!

Ik kan niet wachten tot Lief thuis is, dan kan ik in m'n bed gaan liggen....

The common cold s*cks!
*zet Hot Coldrex en kippensoep neer voor Tila*

Bah heb net legendarisch goor voor mezelf gekookt. De bedoeling was: een beetje gepureerde bloemkool met creme fraiche, nootmuskaat en oude kaas en groffe aardappelpuree. Het werd een soort van wit/grijze vloeibare pap-massa What was I thinking :puke:

*overweegt om naar de snackbar te gaan*
Fijn dat het met je moeder goed gegaan is, Suup!

En arme Tila. Beterschap!
.
*schopt Darly naar de snackbar*
.
Het gaat alweer wat beter met mij zit aan de chips en de witte wijn da's een goed teken, toch?

(heb het nog wel warmig en snotterig en wattig. Maar ik negeer het. Ik Wil Niet Ziek Zijn en alcohol doodt bacterien)
Das fijn tila.

Ik zit aan wijvenbier (rosebier) en koester me met lieve mensen om me heen.

Vond het heavy vandaag en voel me enigszins ontheemd. Om het minste geringste zitten tranen ineens hoog. Bier helpt.

Mamasuup was moe vanavond, maar wel helder. Dokter had gezegd dat ze zondag wel nar huis mocht....Dat zag ze niet echt zitten. Even kijken hoe ze de nacht doorkomt.
Suup, drink er maar een fikse borrel op, goed uitrusten en lekker slapen, morgen is weer een nieuwe dag en deze dag vol stress en zorgen is voorbij.

Ik duik zo mijn bed in; morgen een lange dag voor de boeg met eerst de verjaardagsparty van mijn schoonmoeder die 80 wordt (joehoe!) en daarna door naar de verjaardag van mijn neefje die 1 wordt. Ben blij dat die nieuwe auto er net op tijd is, want had al visioenen van enorme treinreizen met het hele gezin.
.
Je had evt ook een auto kunnen huren

Suup, hoe gaat het met je moeder?

Darly, jij vandaag druk aan het werk?

Ik heb snot. En hoest. En nies. En ik baal. Ik zou vandaag bij Solomio een aanhangfiets voor MK gaan ophalen, maar dat gaat dus niet gebeuren. En we zouden vanmiddag naar een kinderfeestje, maar Lief moet maar alleen. Ik ga de hele dag boven een heet bakkie water hangen met m'n hoofd...

Iemand koffie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven