VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Succes Wind! Naast heel spannend ook wel weer leuk om de kleinste Wind even te zien!

En wat goed dat je Lien misschien uit de brand kunt helpen voor een tijdje. Zou mooi zijn!

Wat goed dat Knorrie loopt! Ik moest wel twee keer lezen want ik kon me bijna niet voorstellen dat hij al weer aan lopen toe is. Maar ja hij is natuurlijk ook al weer een echte dreumes en geen baby meer. Lief hoor hoe Schorrie op hem reageert.

Het is hier echt zeikweer, hoop voor Mille dat het plaatselijk is maar ben bang van niet.
quote:Wind schreef op 04 september 2009 @ 09:23:

Lien, net collega gesproken en wil graag met ons afspreken over plannen! Leuk, leuk! Lien, collega hé! Niet leidinggevende
Morrie je hebt een naam genoemd...

Hier is het prachtig herfstweer, strakblauwe lucht, zon en lekker fris. Dus misschien heeft Mille mazzel.

Sjaak heeft net advocaat gesproken en die was niet onder de indruk van brief. Als ze er niet uitkomen gaan we idd procederen Wind, maar zou mooi zijn als dat niet hoeft, is toch weer een heel gedoe en hoop kosten.

Maar er is ook goed nieuws: Dim hoefde niet te huilen vanochtend bij het wegbrengen !
En wat schattig dat Schorrie zo trots is op zijn lopende broertje! Ik had het daar van de week nog met een collega over, dat ik het zo lief vind dat Sum altijd heel trots aan Dim gaat vertellen als hij iets nieuws kan, en dat Dim daar dan altijd heel lief op reageert. Haar oudste zegt alleen maar 'fijn voor je' (en dan niet op een lief toontje ), dus ze vond het erg grappig.
Wind, als je het me wilt mailen graag! Misschien is het inderdaad wel een plan om het eens in Willingen uit te proberen een paar dagen. We hebben ook al wilde plannen voor de zomervakantie (zeilen) dus ik hoef niet persé een week op 2500 meter zitten.

Ik was ook altijd vreselijk zenuwachtig voor echo's, sterkte met wachten!
Fijn LLL,dat het vandaag met Dim goed ging.Hier hebben groep 1-2 elke vrijdag vrij.Hij gaat dus de hele week of zitten er nog halve dagen tussen,behalve woensdag?

Eigenlijk dus gewoon kinderachtig om zo'n brief te schrijven als het zo duidelijk een intimidatiemiddel is.Als ze dit soort dingen doen,denk je dan nog steeds dat je er met goed fatsoen uitkomt?

Wind,als het goed is zit je dus op dit moment naar jullie derde spruit te kijken.Blijft toch altijd spannend en mooi tegelijk.

Athena,wat zou je man dan willen wat je zou doen?De kleine niet belonen of juist de oudste ook?Ben het in ieder geval eens met wat de rest al schreef.Fijn dat het je eigen gevoel bevestigd.

Lien,wat balen van je baan,maar misschien een opening bij Wind.Hoe gaat het met de zieken?

Snelle jongens heb je,Morrie.En een lekker stel ook,zo te lezen.

Hier gisteravond ook een kledingparty gehad(5 & go)Zaten mooie dingen tussen,maar aardig aan de prijs.Toch 2 tuniekken en een jurkje voor meis en een spencer voor jongen gekocht.

En inderdaad voor de sociale contacten is dit een ideale avond.

Sam heeft sinds de zomervakantie een huidinfectie op zijn rug.Heeft al twee zalfjes gehad,maar helpt niet,dus vanmiddag weer een afspraak bij de dokter.Meis gaat bij een vriendinnetje spelen.

Oh,ik moet van de kinderen even meekijken bij de film van ome Willem.Over jeugdsentiment gesproken.
quote:Morrie schreef op 04 september 2009 @ 09:16:

Succes Wind. Kan me de spanning voorstellen. Hoe laat moet je?

En Mille, succes vandaag.

Knorrie loopt officieel! Grappig hoor, hij is exact even oud als Schorrie toen die ging lopen, 1 jaar en 3 weken.

Hij loopt echt door de kamer te waggelen. Schatje. En Schorrie is zo trots op hem, ook zo leuk om te zien.
LLL, thanks .

Wind is inmiddels voor de echo denk ik. Hoop dat alles goed is.

Ik heb het logeren trouwens nog helemaal niet verteld aan Schorrie, in verband met dat het nog zo lang weg is. Dag van tevoren vertel ik zulke dingen meestal pas. Ook om teleurstelling te voorkomen als het onverhoopt niet door kan gaan.

Bij die Tom Du party hadden ze trouwens zo'n leuk kleurig jurkje voor meisjes! Zal hem wel even opzoeken.
Euh Morrie, nu heb je je eigen bericht gequote en daar de naam in veranderd, maar in het originele bericht nog niet. Tis ook lastig dat vivaforum .

Sum zit een spaans kinderprogramma te kijken . Goed om mijn Spaans beetje op te halen en hem boeit het werkelijk niets in welke taal het is. Ze kijken ook heel veel films in het engels omdat mijn moeder die meeneemt.

Irsa, hier hebben ze op vrijdag een halve dag. Is maar goed ook want Dim is echt totalloss volgens mij, heeft vannacht van half acht tot half acht geslapen. Is voor zijn doen echt héél lang!

Wind hoe was de echo? Weet je nu ook wat het wordt? Of wilde je dat niet weten, kan het me niet herinneren.
Ohw, lekker blond....

Schorrie heeft een dvd van Flipper, een tekenfilmpje, en dat is ook in het Engels. Kijkt hij al jaren en ik hoor hem er nooit over dat hij het niet verstaat. Afgelopen woensdag kwam er een vriendinnetje spelen en die zei gelijk: ik versta het niet.

Maar ze bleef toch kijken en later hoorde ik haar er ook niet meer over.

Wind ging niet kijken wat het wordt volgens mij.

Hier ook op vrijdag alleen de ochtend school. En 10 keer per jaar een vrije vrijdag. Schorrie is trouwens verkouden, ook wel opvallend dat hij dat gelijk weer wordt nu school weer begint.

En hij kopieert ook veel merk ik nu. In de vakantie gedroeg hij zich anders dan nu hij weer op school zit. En hij heeft zichzelf ook ineens een accent aangemeten, alles met een lange aa zegt hij met een korte a, maar wel langgerekt zeg maar. Geen gehoor.
Echo was goed! Alleen lag het kind constant met zijn/haar armen voor het gezicht waardoor ze het mondje (hazenlip) niet kon checken. Ook het hartje kreeg ze niet goed in beeld. Dus even boodschap gedaan (flink bewegen) en weer terug op de bank. En toen lag het anders Het had geholpen! Alles keurig en we denken allebei een piemel te hebben gezien, maar vonden het formaat eh.. GROOT.

Morrie, KW weet nog niet wanneer hij gaat logeren hoor! Hij heeft het er alleen heel vaak over

Net mailtje doorgestuurd gekregen van Lien van mij leidinggevende en volgens mij heeft de de link (Lien geen baan en freelance) en mijn verlof (= vervanging) nog niet gelegd.

Oh, ze belt nu!
Wat super Wind dat alles goed was! Lekker gevoel dus. Sum had ook een grote piemel op de echo, maar is nu niet veel meer van over , het ligt maar aan de staat waarin je 'm te zien krijgt denk ik . Zou wel leuk zijn drie knullen, ik had het ook superleuk gevonden. Al was het alleen maar om alle mensen die zeiden: 'en nu moet het wel een meisje worden hoor!' te pesten. Man wat vond ik dat irritant.

Deal met werk Sjaak is rond. Pfffffff, gelukkig voor het weekend, had anders echt het hele weekend in de rats gezeten denk ik. Naar redelijke tevredenheid ook wel, twee maanden minder dan waar hij op gehoopt had maar geen procedure en dat scheelt hoop gezeik en gedoe, dus zijn allang blij.
Wind,wat fijn.En een echte vent dus.(smiley)Bij jongen op de echo zag ik het echt niet,pas toen de verloskundige zei dat we naar de balzak zaten te kijken,had ik het door dat we een jongen kregen.Maar jullie hebben dus niks te horen gekregen over het geslacht,ook niet toen hij zo groot in beeld was?

Wat een geruststelling nu,of niet?

LLL,fijn dat alles nog zo snel geregeld is.

Bij mij werken nog steeds die verdomde smileys niet.Hoe plaatsen jullie die?
Nu niet massaal blauwe (verlourse ) babypakjes voor me gaan kopen hé? De garantie is namelijk eh... tot eh, nou geen garantie! We wilden het namelijk niet weten, maar dachten dit dus allebei gezien te hebben. Dus geen geslachtsbepaling door echo-mevrouw.

Wel gek dat zij het ws wel weet wat het is en wij niet.

Fijn dat jullie er uit zijn, LLL!

Wat een opluchting. Kun je je energie weer in de toekomst steken.

Irsa, ik plaats mijn smiley's (kan ook niet meer rechtstreeks plaatsen door er op te klikken) door nu recht boven op de ghele smiley te drukken, dan opent het venster met alle smiley's en dan zie onder elke willekeurige smiley de code staan en die tik ik dan zelf in. Et voila...

Doe twee landelijke projecten op het werk en er lag een investeringsaanvraag bij de directie voor een meetinstrument waar wij als HR veel mee gaan werken en we hebben een go! Joehoe... wat leuk! Ben helemaal blij.

Nu even de rest van de collega's informeren

Mille, heb je het fijn? Hier schrijnt de zon en strakblauwe hemel met hier en daar een wolk. Lekker pretparkweer
Ah, Wind wat fijn dat echo goed was!!!!
Ben benieuwd Wind! Straks heb je net zo'n jongensgezin als ik. Leuk! Overigens heb ik bij beide Pebbeltjes nooit een piemel op een echo gezien (bij GP omzeild en KP lag met gekruiste beentjes), maar toen was er ook nog geen 20 weken screeningsecho en had ik pretecho's. Bij deze baby dus echt gevraagd naar geslacht en ik was ook best verbaasd over de grootte van de piemel die daar recht uit het onderlijfje omhoog leek te komen!

En fijn dat alles goed was. En gefeliciteerd met trouwdag (toch?)

Wij hebben vanmorgen weer een stagiair aangenomen. Begint volgende week voor 2 dagen per week. Is ook spannend.
Jahaa, ik heb nog ergens - heeel ver weg op zolder - een afschuwelijk spuuglelijk velours babypakje liggen met alleen maar enge beren erop. Ooit gekregen en niemand wil het hebben. Zal ik het effe opsturen Wind? 't Is roze, maar dat zal je vast niet boeien gezien de andere specificaties!

Enniewee, gefeliciteerd met geslaagde echo, fijn dat alles in orde is met je buikbewoner (zijn forumnaam wordt vast "vlaagje" oid, denk ik? Of als het een turbulente bevalling/baby wordt: (wind)hoos? )

En proficiat met trouwdag! Jullie zijn bijna even lang getrouwd als wij.

Mille, hier is het redelijk weer. Het waait wel, maar de zon schijnt toch overwegend. Hoop dat je nog leeft!

Lopende Knorrie. KAN NIET! Dat kind is net 3 weken oud joh, niet zo opscheppen hoor!

Maar serieus: wat goed Morrie (vlotte knullen heb jij!) en wat verschrikkelijk schattig dat Schorrie zo trots is.

Irsa: vent is gewoon af en toe beetje twijfelkont en wil de oudste dan dus ook iets geven (dropje) omdat die zo verdrietig is. Snap hem gevoelsmatig he-le-maal, maar het is gewoon echt niet slim en zou nu ook reuze inconsequent overkomen richting Boef. We moeten dus maar even volhouden.

Enne: Ome Willem rules! Da's echt dé dvd waarbij ik ook met plezier ga zitten meekijken . En het blijft leuk, hoe oud en houtjetouwtje in elkaar gezet het ook is. Vind dat echt knap van die kerels.
Mag ik bedanken, Athena?

Vandaag inderdaad 6 jaar getrouwd. Zes jaar geleden was het schitterend weer en dacht vanmorgen wel dat het gelukkig niet dit weer was toen.
quote:Wind schreef op 04 september 2009 @ 15:54:

Mag ik bedanken, Athena?

.

Dat mag, maar is logischer om pas te doen als je hem ook daadwerkelijk binnenhebt.

Kan niet wachten...
Wat fijn dat de echo goed was Wind! Ik zag trouwens ook zelf een piemeltje bij Japie. Wil je het nu niet zeker weten, nu jullie het beiden denken gezien te hebben? Ik kan me zo voorstellen dat jullie nu helemaal richting knul denken en dan komt er straks een meid uitrollen (niet dat dat erg is natuurlijk).

Gefeliciteerd met trouwdag!

Fijn dat jullie eruit zijn met exwerk van Sjaak. Lekker zo voor het weekend. Heeft hij al zicht op iets nieuws?
Ja, ik stel me nu helemaal in op een jongen terwijl het natuurlijk net zo goed de navelstreng kan zijn! Ik bedoel... ze liet iets zien dus ik vroeg of het het hoofdje was en toen zei ze dat het de dwarsdoorsnede was van de buik. Oké... ik bedoel maar

Nee, we hoeven het nu niet met zekerheid te weten. We zien het wel.
hahaha Wind, het blijft een vak apart! Ik denk nog steeds een meisje. Staat Apie haar naam (met andere schrijfwijze) nog op de nominatie?
En ik denk nu echt een jongen. Hoewel... ik had dat voor de echo vanmorgen ook al.

Jongensnaam komen we niet uit (GW keurt Olivier écht af... te kakkineus ) en verder is alles de revue wel gepasseerd maar nog geen "ja!". De meisjesnaam ook nog niet maar daar zitten we meer op één lijn. Maar nog geen definitieve. Apie haar naam, maar dan anders, zit daar ook nog steeds bij.

En het allerbelangrijkste; de poezennaam

Ja, daar zijn we wel uit! Keken vandaag op de geboortekaarten bij de verloskundige en we waren het meteen eens.

Het wordt Lizzy, roepnaam Liz.
Normale mensen doen daar babynamen-inspiratie op Wind

Maar wat heerlijk dat alles goed was! En ik dacht hetzelfde als Nathje; stel dat jullie het verkeerd gezien hebben, dan is de verrassing straks wel des te groter

Knap van Knorrie dat hij loopt en wat superlief, zo'n trotse grote broer!

En gefeliciteerd met trouwdag Wind!

Geen druppel regen gehad vandaag, we hebben echt geboft. Ben zelfs niet nat geworden in de waterattracties waar de helft kletsnat uit kwam. Viel enorm mee dus!

Nu kinderen maar eens op bed mikken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven