2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH

FLOORRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Super super gefeliciteerd, wat gaaf zeg en wat super spannend. Er gaat zoveel gebeuren nu en zoveel regelwerk, maar je droom gaat gewoon uitkomen.

ECHT TE GEK!!!
Zo en dan nu even tijd om bij te kletsen:

Bep, rustig aan hoor. WIj lopen niet weg. Het is gewoon een heel ander ritme met baby. Geniet maar lekker van mini.

Teddy, was je internetverbinding even weg? Wat super lief van je moeder. Bijzonder dat je eigen mama vindt dat je het zo goed doet en dat een klein drama vanmiddag. Een ongeluk zit in een klein hoekje en ik denk dat het vaker gebeurd dan je denkt. Ga je geen slechte moeder voelen hoor. Je doet het hartstikke goed en kan echt gebeuren. Mini maar een extra knuffel.

Jobje, toch zielig he dat mini dan zo moet huilen. Gelukkig was het maar 10 minuutjes en daarna alweer een lach. En ze groeit lekker zeg.

Ellein, karnemelk is ook super lekker dus kan niet anders dat uk het ook lekker vindt. Slaapt hij wel goed nu de papfles eraf is? Ben al weer gewend aan het werkende leven en ook weer aan het aftellen naar de volgende. Nog 4 weken... joehoe!!

Mimpje, wat zielig. Fijn dat hij niet in het ziekenhuis hoefde te blijven. Tc\och dan een virusje. Balen dat die kleintjes niet gewoon kunnen zeggen waar ze last van hebben he. Gelukkig dat het weer ietsie beter gaat.

OGG, wat is het resultaat van de kapper?

Floortje, klinkt als een heel mooi, waardig en bijzonder afscheid. En dan nu weer oma. Het houdt inderdaad niet op bij jullie. Ik hoop dat ze snel opknapt en gelukkig kan je lekker aftellen naar je vakantie en dan nu ook aftellen naar je grote droom. Vindt het echt te gek gaaf en heel stoer. Ik zou het niet durven. Hoe gaat het nu verder?

Ik denk dat ik een pufcursus van de thuiszorg ga doen. Weet dat het wel verstandig is, maar zie het gewoon niet zo zitten. Misschien is het wel stiekem hartstikke leuk. Zal van het weekend nog even alles bekijken.

Gisteren hebben we de MC en het babybadje gekocht. Moet zeggen nu dat in huis staat het steeds echter wordt....
Rossia er gaan nu onderhandelingen plaatsvinden qua salaris. Ik wil weten wat ik daar dan netto ongeveer aan overhoudt. Ik wil weten wat het huis daar gaat kosten, welke regio ik naartoe zal gaan etc etc. Zodra dat allemaal duidelijk en rond is en ik met een financieel adviesbureau hier gepraat heb over hoe alles te regelen zal ik tekenen en starten met de taalcursus. Ongeveer 3 maanden daarna zullen we vertrekken. Dus ehm ergens januari begin februari zal het zover zijn.

Ik ben gewoon een beetje misselijk van het nieuws hoor, is dat gek?

Leuk trouwens Rossia spullen kopen, wordt het idd echt door lijkt me!

x Floortje
floortje hoe reageerde manlief? wat gaat hij daar eigenlijk doen? kan ie daar ook aan het werk of wordt ie huisman?
rossia ik heb ook een cursus via de thuiszorg gedaan. Was de goedkoopste die er hier was en was slechts 8x.

Wat leuk dat je allemaal spullen aan het inslaan bent. al ideeen voor het kamertje?
Floortje, een hoop regelwerk dus nog. Spannend die onderhandelingen, maar dat komt vast goed. Dus als ik bijna moet bevallen, start jij gewoon een nieuw leven. Dat is echt snel!! Ben ook benieuwd wat manlief gaat doen daar.

Teddy, die gaat het denk ik ook worden. Hier is het geloof ik 10x. Ik heb miljoenen ideeen voor het kamertje, maar moet toch eerst weten of het roze kan worden of een ander kleurtje.... Nog 2 weken geduld. Kamertje hebben ze goed als zeker ook uitgezocht. Rossiaman wil hem nog 1 keer in het echt bekijken voor de aller laatste keuring. Die zullen we dus ook volgende week gaan bestellen.
jij denkt roze? Ik heb toch meer een jongetje voor jou in mijn hoofd hoor.
Nee, ik denk geen roze. Ik ben ervan overtuigd dat het een jongen wordt.
Floor GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat superspannend zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stoer wijffie . Het is nu echt echt hoor! Laat dan nu het tij gekeerd zijn wat betreft het slechte nieuws.

Rossia, ik denk ook blaaaaauuuuuwwwww! Jongetjes zijn gaaf!

Gooische vrouwen is weer
ja het wordt ook wel weer tijd voor wat manlijk schoon hier
FLOOR!!! JOEHOE!!! SUPER GEFELICITEERD!

Wat spannend zeg, maar wat super gaaf. Tjeempie wat ben jij stoer zeg. Echt zo tof!

Geniet van dit goede nieuws X
Joepie, eindelijk weer internet!! Kan ik weer met 10 vingers typen, dat gaat toch wat sneller.

FLOORTJE!!!!!!!!!! SUPERGEFELICITEERD!!!!!

Hoop voor je dat dit een droom is die uit gaat komen! Nu die andere droom nog, maar dat gaat vast goed komen, het is daar lekker koud dussss......

Kan me wel voorstellen dat je er een beetje van ondersteboven bent, het is toch niet niks. Er gaat veel veranderen en snap dat het voor je familie ook niet makkelijk is. En die hebben het nu ook al niet makkelijk met je oma. Hoop dat zij er weer bovenop komt. Wat heeft ze precies?

Rossia, ik denk ook blauw bij jou! Bij missc dacht ik een meisje, dus dat klopte in ieder geval.

Missc, hoe gaat het met je nu? Hou je nog een beetje tijd over voor jezelf?

Even terzijde: Jobman rijdt nu met ukje in haar wagen door het huis en stopt af en toe om gitaar voor haar te spelen en te zingen. Ze vindt het prachtig. Zo leuk!

Teddy, zoiets zou mij ook kunnen overkomen hoor met mini. Maar snap dat je je er rot onder voelt. Maar je mamma heeft echt gelijk hoor, vergeet dat niet!!

Hmm, Jobman heeft zojuist de wagen met een huilend ukje erin naast mij geparkeerd, toch niet zo romantisch als het leek dus. Ga ff troosten...
Nou zeg, hij zet haar hier neer en loopt gewoon weg. Duidelijke hint. Nu is hij ergens anders voor zichzelf gitaar aan het spelen. Mannen... Ukje zit nu bij mij op schoot. Ff kijken hoe dat gaat.

Mimpje, hoe gaat het nu met de kleine? Hoop dat de diaree wat minder is geworden, want naar het ziekenhuis is echt niet leuk.

Wat doen ze nu precies tegen het spugen? Dat heb ik even gemist.

Bah, regent het bij jullie ook al zo hard?

Ben vanmiddag naar de tandarts geweest en moest een vulling vervangen. Heb verdoving genomen. Dat doe ik anders nooit, maar was er erg blij mee!

Hmm, weet ff niet meer wat de anderen hebben geschreven.

Liefs voor iedereen in ieder geval en een fijn weekend!
goedemorgen

jobje wat schattig dat jobman gitaar speelt voor ukje. Wel beetje jammer dat ie wegloopt als ze gaat huilen.

floortje beetje kunnen slapen van het goeie nieuws? is het al een beetje geland?

missc, hoe gaat het met de kleine meid?

Ik ga straks met mijn moeder naar Ikea. lekker snuffelen. En daarna misschien nog even de stad in. Rossia, zag dat jij ook daar gaat shoppen dus wie weet kunnen we elkaar nog spotten.
Teddy ook goedemorgen, hmm niet echt lekker geslapen. Ben in mijn hoofd veel te veel bezig met wat er allemaal moet gaan gebeuren. Regelen ed, pffff en verhuizen nog meer pffffffff. Maar goed het is voor een heel leuk doel! Maandag maar eens wat afspraken met experts gaan maken. Veel plezier bij Ikea trouwens!

Jobje, hihi gekke mannen. Wel leuk zo'n muziekale man. Die van mij is dat echt totaal niet. Wel weer handig dus dat is ook mooi! Oma heeft een hele zware longonsteking. Gisteren bij haar op de ic geweest, ik schrok me rot. Ze wordt in slaap gehouden, wordt beademend en is vreselijk opgezwollen van alle medicatie. Ik hoop maar dat dit goedkomt.

Rossia ik denk ook een jongen hoor, al vanaf het eerste begin!

Zo vandaag maar eens het huis verder opruimen.

x Floortje
Goedemorgen!!

Zo boodschapjes gedaan, dus we kunnen gaan shoppen. Ha teddy ga je daar ook shoppen vandaag? Nou wie weet. Ik zal eens rondkijken. Veel plezier bij de Zweedse vrienden.

Jobje, hebben jij en jobman nog een gezellige avond gehad ?? Nog veel pijn van het gaatje vullen of valt het mee?

Ellein, gooische vrouwen fan? Ik heb daar nog geen aflevering van gezien. Mijn vriendin verklaard me voor gek. Misschien een leuke box voor in mijn verlof.

Floortje, heftig als je oma zo ziet liggen. Ik hoop echt dat ze snel opknapt. Ben je nog hyper de pieper?? Echt ik vind je nog steeds zooooo stoer!!

Zo, Rossiaman het hele weekend de deur uit en nu toch echt tijd om even flink geld te gaan uitgeven!

Fijne dag allemaal!!
Hoi meiden,

Even snel een teken van leven! Zo druk hier met van alles maar vooral ook met de bijna 1 jarige mini! Jeetje ik kan het soms niet geloven dat we alweer bijna een jaar verder zijn! En het is zo een lekker kind, ze piept eigenlijk nooit en kan zich zo goed vermaken! Ben zo ontzettend trots op haar.......

Floortje gefeliciteerd! Wat goed zeg dat je bent aangenomen en je droom waar kan gaan maken. Ik vind je een enorme coole chick.........Hier moet je toch wel ballen voor hebben en jij doet het gewoon! Gecondoleerd nog met man`s neef, erg verdrietige situatie! Zeker nu het met oma ook niet goed gaat, hopelijk mag ze snel het ziekenhuis uit.

Rossia mooie foto van jouw zeg! Je straalt helemaal en ik zag al een prachtig klein buikje. Ik heb geen pufcursus gedaan en heb niks gemist volgens mij. Ook zonder cursus ging het me prima af, maar nou had ik natuurlijk wel een super snelle bevalling. Ik zag het gewoon niet zo zitten om het 10 weken over DE bevalling te hebben. Maar heb wel vanaf week 35 het eea gelezen over bevallen. Succes met geld uitgeven vandaag, al lijkt me dat niet heel makkelijk. Oh en ik denk toch echt een meisje bij jouw........

Ellein vermaakt uk zich een beetje op zn tractor? Ik kijk ook geen Gooische vrouwen, heb zo geen geduld om series te volgen!

Teddy jeetje wat schrikken zeg...........Maar volgens mij overkomt iedereen weleens zoiets! Je probeerd het altijd te voorkomen maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Je wordt er echt geen mindere mama van! Veel plezier met shoppen.

Bep ik herken het hoor. Ik heb ook niet zoveel tijd om te forummen, maar lees wel altijd even bij.

Mimpje wat naar allemaal zeg voor jullie en jullie manneke! Hoop dat hij snel opknapt en dan weer goed op gewicht komt. Gelukkig mocht hij thuis blijven, hoe is het nu?

Jobje jij ook fijn weekend! Prachtig meisje heb je trouwens, mooie ogen!

Wij hebben een bbq straks en het is echt beroerd weer hier, dus eigenlijk helemaal geen zin in! Ga mn winterjas maar uit de kast trekken.............
even een snelle zwaai, schadalig veel geld uit gegeven vandaag. nieuwe gordijnen voor mini, een nieuwe overtrekje, 2 nieuwe tafeltjes, nieuw servies, nog wat klein prut. Sjonge...de auto was vol. Niet meer de stad in geweest, dus rossia, je hebt me niet gemist. of eigenlijk wel...

Angel, jeetje ja alweer bijna een jaar. wauw, wordt het groot feest.

Mijn moeder heeft mini meegenomen, dus teddyman en ik gaan samen uit eten en daarna hebben we een feestje. mini logeert bij oma. Laat de baco's maar komen.

tot morgen allemaal!
Teddy, lekker gevoel geeft dat he, om zoveel in te slaan!

En fijn zeg, met zijn tweetjes uit eten. Je moeder woont dus zeker dichtbij of niet? Bij ons helaas niet en ik durf het eigenlijk nog niet aan om onze bovenbuurvrouw in te schakelen, hoewel die dat wel heeft aangeboden, maar dat vind ik toch nog iets te vroeg...

Angel, hoe was de bbq? Winterjas aangehad of vooral binnen gezeten? Het valt hier wel mee hoe koud het is.

Wat leuk dat de kleine alweer bijna 1 jaar is. Gaan jullie het groot vieren?

En wat fijn dat ze zo makkelijk is. Die van ons kan af en toe flink miepen, maar hopelijk wordt dat nog wat minder.

Rossia, ook lekker geshopt?

Floortje, niet fijn een longontsteking bij oude mensen... Hoop dat ze er weer bovenop komt!

Al iets gekalmeerd? Probeer het allemaal maar rustig op een rijtje te zetten. Gaan jullie jullie huis nu alsnog verkopen of toch verhuren?

Ik vier morgen mijn verjaardag voor mijn en Jobman's familie, omdat iedereen in de zomer weg was (bijna altijd als ik jarig ben snik snik). Nu doen we het dus dunnetjes over en hebben al flink veel hapjes en lekkers ingeslagen. Maar we gaan niet veel zelf maken, met ukje is dat niet zo handig. Dat komt wel weer een keer.
Mimpje en Missc, hoe is het met jullie en de ukjes?

Ah, wat is dat toch fijn om weer op de computer te kunnen. Typt honderd keer sneller dus kan ik weer fijn met jullie beppen!!

En als ik straks weer werk kan ik denk ik ook wel op het forum dus dat biedt ook een welkome afleiding zo nu en dan.
Oh ja, Mimpje, leuk dat we tegelijk met de hapjes gaan beginnen! Kunnen we elkaar tips geven. Op het cb zeiden ze dat je of met fruit of met groente moet beginnen en een maand later mag je beide doen. Omdat er bij ons geen allergieen in de familie voorkomen mogen wij al met 4 maanden beginnen. Ik begin denk ik met fruit, dat lijkt me het handigst. Hebben de anderen misschien al tips? Lijkt me zo gaaf om dat lepeltje in haar mond te doen en haar te zien genieten (hoop ik tenminste). Waar je al niet blij mee kunt zijn he, haha.

We hebben trouwens alleen een staafmixer, geen ingewikkelde keukenmachines.
Even een snelle zwaai voor iedereen . Ook hier een nacht zonder ukje. Hebben zo een feestje, alleen moet er wel iemand terugrijden...... Voor mij dus geen roseetjes

Tot morgen!
Angel, wat gaat het snel. We gaan inderdaad alweer richting de 1-jarige fuifjes. Echt super dat ze het zo heerlijk doet. De foto's op hyves zijn ook geweldig.

Teddy, jij ook al schandalig veel uitgegeven? Ik ook. Heerlijk om zo te shoppen. Ben alleen nog niet geslaagd voor een leuke jurk voor een bruiloft over 2 weken. Moet volgende week dus weer !!

Jobje, veel prettiger een toetsenbord he. Gezellig dat je je feestje nog gaat vieren. Lekker met alle hapjes en gezelligheid. Heel veel plezier alvast.

Ellein, balen!! Kan Ellein-man niet bobben. Jij hebt dat tenslotte bijna een jaar voor hem gedaan....

Iedereen dus flink aan de feestjes vanavond en ik maar alleen thuis zitten Nou ja, dan maar een beetje zappen tussen k2-k3 en let's dance. Op tijd naar bed, want ben toch wel moe van zo'n middagje shoppen.

Veel plezier iedereen.
Hmmm, iedereen nog op bed na alle heftige feestjes
Wij zijn weer boven Jan hoor . Was gezellig, heerlijk uitgeslapen tot 9.32 .

Rossia, wat heb je allemaal gekocht gisteren? Kleren of ook babydingetjes? Lekker geslapen vannacht?

Teddy, ook schandalig veel gekocht dus. Heerlijk! Leuke avond gehad gisteren?

Floor, heb je vannacht beter kunnen slapen? Wat superspannend allemaal zeg. Hoe is het met oma?

Jobje, dit typt een stuk fijner he? Wanneer mag je weer aan het werk? Die datum komt ook steeds dichterbij. Zin in of zie je er tegen op?

Missc, hoe is het met de kleine meid?

Angel, nog een paar weken en dan is ze al jarig. Gaat echt supersnel zo'n jaar.

Hier weinig bijzonders. Lekkere luie zondag. Nog even aan de knutsel voor de leidsterdag op het KDV. Uk zit nu lekker pedagogisch verantwoord een dvd van sesamstraat te kijken . Hop baby hop, hop baby hop. Leuk hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven