Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fijn Bridges dat het aanslaat!!! Minder van dat spugen, daar sterk je niet echt van aan. Hopelijk gaat dat snel over. In ieder geval een beetje goed bericht.

Jaaa, dat keukentje... zooo leuk. Wel weer iets wat iedereen dan straks heeft staan. En eigenlijk wil ik geen Ikea meer in huis. Maarja, zo leuk..zo leuk
Tsja Amalia: ik denk niet dat iedereen keukentjes van 100 euro koopt, denk dat het wel meevalt hoor. Als jij hem echt leuk vindt, doen.
Jij mazzel dat je gisteren bent gaan winkelen Bridge, wat een regen hier nu zeg!
Bridge, je arme mama.. Nu moet ze maar snel op gaan knappen!

Ik ga in bad. Morgen is het vroeg genoeg om te kijken wat er nog uitgesproken moet worden. Vandaag niet meer, geen goede dag

Trusten voor straks dames
Truste Suus, rustig aan
Haaaa, iedereen GV gezien die laatste scène bij dat kdv? Dat was het kdv waar laurens op zat. Grappig.

Bridges, denk dat je nog raar opkijkt in menig huishouden met dat keukentje.

Maar zowel L als B zijn weg van het keukentje bij mijn zus, op het CB of waar ze ook komen en er staat zoiets, dus ik kan ze mooi beiden blij maken met de Sint. Ben ik daar ook weer vanaf

Kan ieder mooi een stukje geven, samen met de opa's en oma's. Neem aan dat ie nog wel in het assortiment zit een tijdje.
Trusten Suus. Sterkte daar!
Starpapa (en mama en broertje) kwamen vanmiddag mijn auto brengen, compleet met roze strik, ben er echt zo ontzettend blij mee
quote:Star schreef op 03 september 2009 @ 14:27:

[...]

Iemand zei regenjasjes en jij begint vervolgens over vuilinszakken enzo

Boterhamzakje will do hoor.

Sorry, ben aan het bijlezen (men, wat kunnen jullie OH-en, haha...).
Arme kerel.
Gnigni... boterhamzakjes...

Star: nou idd wat een zootje pokkenweer zeg! bah!

Suus: badderse. Morgen weer goed op hoop ik...

amalia: doen dan toch! Hij is erg leuk, zeker omdat dat plaatje met lichtje werkt. heel echt!
Ja grappig dat plaatje met lichtje.

Nou, Sint hoor. Ze doen het nu ook al 3,5 en 2 jaar zonder, dus kan nog wel even wachten

Hel, hoe was het nou op het strand? Je gaat toch niet serieus bijlezen Lief zeg, slap geOH idd
Compu: waar ben je?
Geen baby? Nope, geen baby's.

Ok, mooi.

Zondag, Star. Zondag!

Make love, Suze, not war. Mannen zijn stom. Nouja, soms dan.

Heb weinig te melden. Gewerkt vandaag. Studiedag. That would suck the life out of anyone.
Arme Cin, niks te melden. Moet je toestand wel echt ernstig zijn
Wat??? Alweer een nieuw topic en dan nu al op blz 28 zitten? Nou ik vind het niet normaal

Ik zag dat Star een nieuwe auto heeft gekregen ipv een nieuwe baby, tja zo schiet het niet op hè?

En Suze jij? Een beetje mot met je vent? Ach, vooral op het einde, moet er alleen maar ja schat, is goed lief, ja doe ik, gezegt worden, anders is het al niet grappig meer. Toch?

Kokos, las ik nou dat Lianne 3 nachtjes bij opa en oma gaat logeren? Stoer! Ik heb een hotel bon voor 3 nachten, maar wil hem weggeven, omdat ik 3 nachten echt heel veel vind zonder mn kinderen!

Juud, wat goed en 600 gr? Wauw veel zeg! Maar nu heb je wel een goede motivatie om af te vallen toch?

Ik doe ook weer een poging, maar het wil nog niet echt lukken. Wel sporten 3x in de week ( 2x spinnen en 1 x fitness/cardio) maar het eten... inderdaad, spontaan het je trek in vanalles wat vooral niet goed is

Amalia, grappig dat dat het kdv van Laurens is bij GV!

Ik vond het wel weer een leuke aflevering, alleen jammer van alle reclames. Ik had het idee dat er meer reclame was dan gv.
Ja ik mis Compu ook al! Een Naat ook al een tijdje niet gezien.

Bridges, Ties z'n nwe kleren al aangehad?
Nee hij ging vandaag naar mijn vader, daar de schooier uithangen. Mocht hij lekker nog even zijn oude kleren aan!
Bewaar je het voor zondag? Deed mijn moeder vroeger altijd. Baalde ik altijd van, want dat was echt zo'n saaie dag en ik wilde het op school showen. Maarja, dan zat er meteen een gat in, dus logish dat het even bewaard werd

Gezellig naar je vader. Fieke ook? Had je je handen even vrij?
quote:naatie schreef op 04 september 2009 @ 22:18:

Amalia, grappig dat dat het kdv van Laurens is bij GV!

Ik vond het wel weer een leuke aflevering, alleen jammer van alle reclames. Ik had het idee dat er meer reclame was dan gv.

Ha, daar is Naat!!!

Ik snap jouw laatste zin niet. Is er veel reclame? Gewoon 3x toch?

Of bedoel je alle sluikreclame? Voetbalveld, Cooker. Dat is wel storend ja.
Ja ik ben er

Nou ik was net 10 min aan het kijken en toen was er alweer reclame. Maar het komt misschien ook omdat ik er zo in zit, dat de tijd dan zo snel gaat
Zo, ik ben erdoor. Als je nou meteen even had gezegd dat het slap geOH was Amalia... Ha ha, nee hoor, gezellig.

Suus, . Is niks an zo, nee. Nou, hopelijk schiet 'ie dit weekend in aktie.

Dagje strand helemaal in het water gevallen natuurlijk. Maar evengoed gezellig. Duinwandeling was redelijk droog, verder programma binnen. Gezellig gekletst met allerlei mensen die ik normaal eigenlijk nooit spreek, altijd leuk.

Trusten!
Nee hoor morgen mag hij het aan. Maar eerste dag nieuwe kleren vind ik wel leuk als ik hem zie... (ben wel beetje muts haha)

kdv verbouwt en hadden vandaag interne verhuizing. Druk dus. Ties doet het niet zo goed met drukte en Fieke was vandeweek ook pieperig. Weinig echte last gehad hoor, maar toch. Ik moet volgende week dag extra werken dus dag geruild en dan vandaag lekker rustig bij mijn vader en dan na het weekend naar de nieuwe groepen. leuk, ben benieuwd! (en was voor ons wel fijn want daardoor konden wij in alle rust even naar mijn moeder...)
Ooo, en ik vergeet het telkens, maar Mal, wat een geweldig logo voor ons nieuwe topic!
Ik doe ook de leuke dingen aan als het een thuisdagje is hoor Bridges . En als kind ergens moet showen op visite ofzo. Ooh, wat erg. Tja.

Haaaai Hel. Gezellig dat je er bent. Leuk even andere mensen gesproken te hebben. Toch wel grappig zoiets.

Star, wat liehief met een roze strikje!!! Echt heel gaaf hoor. Foto op Hyves?

Ja Naat, vond je het zo spannend , dat GV? Ik ben pas 2 seizoenen geleden ingestapt en nu baal ik dat het het laatste seizoen is.

Wat stom dat ik net echt in een deuk heb gelegen bij Gordon... Nouja, moet toch stiekem altijd wel lachen om zijn humor.

Bam, waar ben je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven