Good Luck
vrijdag 4 september 2009 om 14:01
vrijdag 4 september 2009 om 14:19
Nou ik hoef niet zoveel kleur hoor, ik ben zelf al kleurig genoeg
Ik zal eens met lief overleggen
Oooh, hoor net dat Laurens met zijn vriendje doorgaat naar de kleuters, maar dat die ouders dat niet wisten en nu een andere klas hebben aangevraagd omdat dat meer bekenden inzitten boehoeoe. Ik zei nog: oh dan gaat Laurens alleen?! Zegt z'n moeder; dat had mijn oudste ook, went snel hoor.
Ja hallo, waarom vraag je dan voor je jongste een andere klas aan als het geen probleem is?
Nouja, mss wordt het helemaal niet toegekend. Heb maar even een mail gestuurd naar school want ik heb de indeling helemaal niet gekregen en Laurens gaat eerder naar school dan dat jongentje.
Ik zal eens met lief overleggen
Oooh, hoor net dat Laurens met zijn vriendje doorgaat naar de kleuters, maar dat die ouders dat niet wisten en nu een andere klas hebben aangevraagd omdat dat meer bekenden inzitten boehoeoe. Ik zei nog: oh dan gaat Laurens alleen?! Zegt z'n moeder; dat had mijn oudste ook, went snel hoor.
Ja hallo, waarom vraag je dan voor je jongste een andere klas aan als het geen probleem is?
Nouja, mss wordt het helemaal niet toegekend. Heb maar even een mail gestuurd naar school want ik heb de indeling helemaal niet gekregen en Laurens gaat eerder naar school dan dat jongentje.
vrijdag 4 september 2009 om 14:22
quote:Maleficent schreef op 04 september 2009 @ 13:57:
O, is dat leuk en leerzaam zo'n V-smile?
ik ben nog wel op zoek naar leerzaam speelgoed.
Ja dat is heel leerzaam. Ben je straks je pc kwijt
Maar zonder gekheid, ik denk dat het heel leerzaam is. Je hebt er tig spellen van die ook woordjes, rekenen en zo bevatten.
Leerzaam speelgoed hmm
Electro
bambino loco
stapelkisten met allerlei doe dingen erop
O, is dat leuk en leerzaam zo'n V-smile?
ik ben nog wel op zoek naar leerzaam speelgoed.
Ja dat is heel leerzaam. Ben je straks je pc kwijt

Maar zonder gekheid, ik denk dat het heel leerzaam is. Je hebt er tig spellen van die ook woordjes, rekenen en zo bevatten.
Leerzaam speelgoed hmm
Electro
bambino loco
stapelkisten met allerlei doe dingen erop
vrijdag 4 september 2009 om 14:27
vrijdag 4 september 2009 om 14:44
quote:bambino schreef op 04 september 2009 @ 14:25:
Amalia: We nemen morgen de tent mee naar zwemles.
Gaat me niet meer lukken om voor onze vakantie dat ding af te komen geven. Dan is het morgen wel handig.Onee, alsjeblieft niet! Wij gaan door ergens anders naar toe en daar kan ik absoluut die tent niet bij gebruiken. En volgende week gaan mijn ouders met ze zwemmen, dus het komt wel een keer. Geen haast geen haast! Ik heb gelukkig een dak boven mijn hoofd
Amalia: We nemen morgen de tent mee naar zwemles.
Gaat me niet meer lukken om voor onze vakantie dat ding af te komen geven. Dan is het morgen wel handig.Onee, alsjeblieft niet! Wij gaan door ergens anders naar toe en daar kan ik absoluut die tent niet bij gebruiken. En volgende week gaan mijn ouders met ze zwemmen, dus het komt wel een keer. Geen haast geen haast! Ik heb gelukkig een dak boven mijn hoofd
vrijdag 4 september 2009 om 14:46
Nou, ik wil hem dus echt graag bij dat jongentje in de klas, want dat is zo'n leuk kind! En zijn andere vriendje gaat naar weer een andere klas. Er zijn 3 groepen. Hij maakt wel weer andere vriendjes, maar als hij 2 vriendjes heeft en bij geen van beide komt vind ik dat wel heel zuur.
Die infoavond van ons was maandag, had ik even gemist, K*T.
Die infoavond van ons was maandag, had ik even gemist, K*T.
vrijdag 4 september 2009 om 15:08
Wat jammer Amaal! Kun je Laurens niet ook naar die klas overplaatsen?
Kwam even kijken of Star al druk is, maar nee. Max speelt buiten met het buurjongetje, heb Sam beloofd met hem te gaan puzzelen.
Druk weekend voor de boeg, probeer zondag nog even bij te lezen. Wil iemand even sms-en als Star of Suus bevalt?
Kwam even kijken of Star al druk is, maar nee. Max speelt buiten met het buurjongetje, heb Sam beloofd met hem te gaan puzzelen.
Druk weekend voor de boeg, probeer zondag nog even bij te lezen. Wil iemand even sms-en als Star of Suus bevalt?
vrijdag 4 september 2009 om 15:22
Nee Bam, we gaan met de Porsche een 11stedentocht rijden in Friesland. En daar past net een tas in de kofferbak. En ik ga niet met die tent op de achterbank rijden.
Kan ie nog even bij jou blijven liggen?
Mamax, ik heb idd een mail gestuurd dat als vriendje wordt overgeplaatst, Laurens dan mee mag. Ik vind het principe van het speelzaaltje bij de school wel zo leuk als ze dan met vriendjes mee gaan naar de kleuterschool. Anders kan hij net zo goed op een andere school beginnnen.
Ik weet ook wel dat hij nieuwe vriendjes maakt, maar ik het lijkt me zo leuk als ze samen gaan...
Mamax, ik heb idd een mail gestuurd dat als vriendje wordt overgeplaatst, Laurens dan mee mag. Ik vind het principe van het speelzaaltje bij de school wel zo leuk als ze dan met vriendjes mee gaan naar de kleuterschool. Anders kan hij net zo goed op een andere school beginnnen.
Ik weet ook wel dat hij nieuwe vriendjes maakt, maar ik het lijkt me zo leuk als ze samen gaan...

vrijdag 4 september 2009 om 15:33
quote:bambino schreef op 04 september 2009 @ 13:55:
Grote, die jij hebt...ehh Ceetje....
Hier ligt er een deurtje uit, dat maakt hem wat wankel.
Juul is er ooit een paar keer op gaan zitten op dat deurtje, kan ie nie goe tegen....
O jammer, die heeft Ceetje dus al
Ja weet ik nog van dat deurtje en Juul zijn billen ja
Grote, die jij hebt...ehh Ceetje....
Hier ligt er een deurtje uit, dat maakt hem wat wankel.
Juul is er ooit een paar keer op gaan zitten op dat deurtje, kan ie nie goe tegen....
O jammer, die heeft Ceetje dus al
Ja weet ik nog van dat deurtje en Juul zijn billen ja

vrijdag 4 september 2009 om 15:48
[quote]amalia schreef op 04 september 2009 @ 15:22:
Nee Bam, we gaan met de Porsche een 11stedentocht rijden in Friesland. En daar past net een tas in de kofferbak. En ik ga niet met die tent op de achterbank rijden.
Ja tuurlijk kan dat, maakt mij niet uit hoor. maar zag het probleem niet zo, maare ikke snap het nu. Is idd krap geval die porsche...
Gaan de kinders ook mee?
wel leuk zeg zo,n elfstedentocht. Doet manlief altijd op de fiets daaro
pakken jullie het toch wat slimmer aan
Ja tuurlijk kan dat, maakt mij niet uit hoor. maar zag het probleem niet zo, maare ikke snap het nu. Is idd krap geval die porsche...
Gaan de kinders ook mee?
wel leuk zeg zo,n elfstedentocht. Doet manlief altijd op de fiets daaro