Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
He Bridge, wat super dat het zo'n geslaagd bezoek was! En wat fijn dat moeder zich zo opstelde! Nog iets van je vader gehoord?

Ff kind te bed leggen. Straks meer
Nieuw topic is er
Klinkt heel leuk en geslaagd Bridges! Wel heel stom dat je dan een kwartier voor de deur moest wachten, maargoed, had je nog een kwartier om bij te kletsen

Zou wel super zijn als ze mag blijven logeren!
quote:bridges6 schreef op 03 oktober 2009 @ 19:46:

Hai!

Wat lief dat jullie aan me gedacht hebben vandaag! Het was erg leuk. Ze was er dus op tijd, moeder kwam niet binnen en was heel rustig, al kon ik zien dat ze het moeilijk had. Ging gewoon weer weg en mocht zusje zelfs iets langer houden, als ik haar dan naar haar tante bracht. (half uur heen, half uur terug, maar goed...) Fieke was meteen weg van zusje, toen ze er net was heeft ze hele verhalen verteld, waar wij natuurlijk geen donder van snapten! Was heel bijzonder om te zien vond ik. (geen idee of ze dat bij anderen ook doet, maar ik vond het gewoon mooi) Toen Ties thuis kwam was hij blij verrast. Ze gingen meteen spelen, en later hebben we dus cakejes gebakken en ook versierd wat erg leuk was. Nog even lekker buiten gespeeld en toen moest ze weer weg. Ik was stipt op tijd bij die tante, was er niemand... Beetje suf. Smste haar en toen smste ze terug dat ze onderweg waren en het nog 15 min. zou duren. Beetje vaag, maar goed. Opgenoemd dat het wat mij betreft voor herhaling vatbaar was en zij stond er ook wel open voor dus dat is fijn.Noemde zelfs op dat als het goed gaat er misschien een keer een nachtje gelogeerd kan worden. Super dus!

Nu wel nog beetje in de war, en boos op mijn vader. Maar wel aan het nagenieten, het was erg leuk! Wat super voor jullie Bridge! Heeft Ties het nu nog over zusje? Leuk dat Fieke zo reageerde trouwens.
STOP! HIER NIET MEER REAGEREN! ER IS EEN NIEUW TOPIC!

(zo. En wie hier nu toch nog post, mag de afwas doen... )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven