Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
*geeft Tila een handdoek en een paar rhinocaps-jes*

Nee ik moet morgen werken Tila. Bah, helemaal geen zin in. Zoals elke rechtgeaarde medewerker uit de sector haat ik dit jaarlijkse evenement tot in het diepste van mijn botten. Maar goed, we moeten er allemaal aan geloven. En na afloop is er drank.

*gaapt* Moet nog een beetje uitkateren hoor, het was geen echt latertje maar toch nog half 3 toen ik uit de kroeg kwam en aan mijn hoofd te voelen moet er wat vocht in het lijf

Suup. Ik snap het ontheemde gevoel wel. Gelukkig zullen er altijd lieve mensen voor je zijn. Beetje kunnen slapen vannacht?

*zet haar opbiecht stem op en gaat staan* Ik ben Darly en ik ben verslaafd aan het Facebook-spelletje Farm Town....
Hahaha, alles voor de kunsten, toch?

Ik moet volgende week pr-en op een dergelijk evenement. Bleh!

Je hoeft je niet te schamen hoor Ik ben een tijdje verslingerd geweest aan Little green patch

**gaat Darly zoeken op facebook**
Tila,

Chip is al uren heel blijenthousiast aan het spelen. Wij mogen er niet aankomen.

Geslaagde missie.

Dank!

Mari, hij vliegt zonavond-dins. We zullen morgen vroeg in de middag (is dat met lunch? Ik vraag het maar even, anders krijg ik je virtuele moeder op mijn dak.) Suup meeslepen naar je.
*heeft Tila Boerinnen-buurvrouw gemaakt*
Fijn zo, Kjong

Dag buuv! Zijn jouw rapen al gaar rijp?
Ik heb een koe naar je gegooid :-)
Joepie! Ik heb een koe!

Had ik jou nou ook iets gegooid? Ik dacht van wel, want ik mag niks meer naar je gooien
Ja een appelboom :-)
Cool! Wat een gulle gever ben ik he
Geeft Tila nou haar gup aan je weg, Darly? Of was het een goudvis?

~is verward~

Suupje, toch. Zoals ooit eens middernachtelijk besproken heeft mijn stiefvader een soortgelijke operatie ondergaan, en die herstelde megasnel. Maar naar blijft het, een dierbare onder het mes. Hele dikke voor jou!
Wat wilde ik nou toch typen?
Haha! Ja, die had ik nog niet

Het is echt een leuk spel en Zo Ontstellend Nutteloos :-) Het is vooral geinig dat je op andere boerderijen kunt gaan helpen. Ik heb gisteren nog vrolijk gekletst met iemand uit Bali terwijl ik zijn aardbeienplantjes aan het oogsten was.

Maar goed, het is weer tijd voor actie. Op naar 2-ling vriendin om koffie te drinken, met baby's te spelen en boodschappen te doen voor een Mexicaans Extravaganza Feestmaal dat we vanavond (voor onszelf) gaan maken. Met quesadilla's, maiskoekjes, taco-chips en zelf gemaakte quacamole.

Om alvast in de stemming te komen:

Mexican Women

Mexican Music
Ja is ook zo Mims. Mamasuup klonk vanmorgen aan de telefoon ook opgewekt. Ik vond het alleen wel een beetje veel. Ontdekte gisteravond dankzij kjong ook wel waarom, het riep ook wel herinneringen op aan zkhftijd met exlief. Nou ja heb diep en droomloos geslapen vannacht. En mamasuup maakt het dus goed.

Ze was nog niet uit bed geweest, maar het katheter en infuus waren al verwijderd.

Nu lunchen bij Kjong en dan weer zkh.

Geen zoon verjaardag dus Lil, maar hopelijk morgen dus wel marie-housewarming. Er is middagbezoek geregeld, dus alleen als ze haar morgen alsnog naar huis sturen kom ik niet.

Ik snap niets van jullie facebookspel tila en darly, maar het klinkt gezellig.

En kookfestijn bij 2lingvriendin ook Darly.

Tila ziek is minder, maar wel even rust als lief met kindjes naar verjaardag is.

Mims, hoe is het met jou?
Ze zullen haar morgen toch nog niet naar huis sturen, Suup? Dat zou ik echt zo ontzettend snel vinden!

ik snap dat het herinneringen ophaalt. Ziekenhuizen suck. Ook al is het nuttig dat ze er zijn, niemand is er voor z'n lol...

ik ben geen knip voor m'n neus waard. Dweiltje. Bleh.
Geeft het dweiltje een knuffel. Hoe voel je je nu?

Ik heb mamasuup zien lopen net, nou ja lopen.... achter zo'n hekje schuifelend.Tja morgen is denk ook veel te snel, ik zei al tegen haar, als ze je morgen toch naar huis willen sturen zeg je gewoon dat dat helemaal niet mag op de dag des heren

Ik vind haar toch ook nog wel een beetje warrig. Maar ze zag er beter uit dan verwacht.

Ze vindt het zelf alleen heel moeilijk te geloven dat deze pijn van de wond tijdelijk is. Ik hoor het van meer mensen in haar omgeving dat ze zich eigenlijk niet kan voorstellen dat de chronische pijn straks weg is. En dat is lastig uit haar hoofd praten, dat moet ze zelf ervaren. Dus laten we hopen dat dat snel gaat gebeuren.
Ik kan me dat best voorstellen dat als je zo lang met een continue pijn loopt, dat het op een rare manier bij je gaat horen. Dat het onderdeel van je ' zijn' gaat uit maken zeg maar. Als dat ineens weg valt lijkt me dat ook wel raar. Maar vooral zo'n enorme opluchtig! Maar dat zal je moeder inderdaad vanzelf wel ervaren.

Meestal sturen ze je toch niet op zondag naar huis?

Hier moe maar voldaan. Lekker gekookt en gekletst en veel met baby's gesjouwd. Meeennnn wat is dat vermoeiend!
En morgen lekker werken, D

(ooooh, da's gemeen)

Ik ben nog steeds dweiltje. Koorts, rillen en zweten, hoest, moe lijf..

Ik ben nog niet 'Muchos Maracas' gaan roepen, maar `zo voelt het wel.

Kutkutkut.

ik wil naar M'anas d'r gettoghether en over 6 dagen heb ik een premiere. Ik kan nu geeeeeen griep gebruiken!

(Weet je wat ik het meest rare vindt van dit hele snotgebeuren? Ik heb nog nooit meetbare koorts gehad. Nog nooit. En nu wel. )
Ik ben nog steeds ziek... ik kan dus niet komen vandaag , boehohoehoe.

**zet koffie neer en gaat maar weer naar bed**
. Das niet fijn Tila.

Mamasuup had niet zo'n goede nacht gehad. Ze kan niet goed tegen de pijnstillers. Ze klonk beetje zielig.

*pakt koffie*

Darly werkse.
Agossie voor de mamasuup! Wens haar maar sterkte van me!

Ik lig nog steeds niet in bed, zit een beetje wazig te zijn. Te contempleren over het fenomeen 'koorts'. Raar hoor, zo wazig zijn, totaal dweiltje, maar niet moe genoeg om te gaan slapen.

Ik kan wel heel goed in de weg lopen.

Lief: "Geeft niks hoor, ik loop ook in de weg als ik ziek ben"

*legt dekentje klaar voor tila*

Rustig aan, veel drinken en vooral niet te druk maken.

Als je niet kan slapen, niet slapen. Pak suf boek en ga in bed liggen, val je vanzelf in slaap.

Hoe is he met de anderen?

Lil leuk feestje gehad gisteren?

Mims, Bloes lekker weekend ook?

Marie klaar voor de invasie?
Mwoh, matig weekend tot op heden.

Heb gewoon een lousy week. Moe, energieloos, wiebelig, en dipperig. Zal aan het weer liggen (of het besef dat het alweer najaar wordt en ik verwacht wederom een partnerloze kerst tegemoet te gaan... wat een gemuts), en de enige oplossing is mij maar even in mijn eigen zwartgallige sop gaar te laten koken.

Gisteravond ben ik naar het verjaardagsfeestje van Hero's oma geweest. Hoe leuk mijn schone ouders, hoe raar de rest van de familie. Oma was angstig dat er niemand zou komen, want hey; wie kwam er nou ooit naar haar toe (iedere zondag is het proppen om haar huis in te komen), en de ruim 50 gasten die uiteindelijk de temperatuur tot tropische hoogte brachten vond ze stiekem ook een beetje teleurstellend. Vijftig+ gasten!!! Als je 88 wordt, en slechts 2 kinderen, 2 kleinkinderen (waarvan 1 overleden) en 1 nep-achterkleinkind hebt. Ik vind het knap! Familiare traditie is echter dat de kinderen van de jarige de gasten bedienen. That means; Schone Ouders en ik. Glaasje brengen, glaasje bijvullen, glaasje wassen, nieuwe ronde. Hapje, drankje, kwijldoekje. Vreselijk. En nee, zelf laten halen is out of the question, dat is een belediging voor de familie. Kinderen in de bediening is een statussymbool. Whoehahahahaha... Ook grappig, die familie is heel sterk kerkelijk (voordeel was dan ook dat om 11 uur iedereen vertrokken was zodat ze voor twaalf uur thuis waren) maar ik heb nog nooit zoveel ouwemannenhanden toevallig verboden lichaamsplekken aan voelen raken en oudemannenogen in mijn (voor mijn doen uiterst kuise, ik ken mijn pappenheimers) decolleté zien verdwijnen. Bijziend, my ass! Op een gegeven moment memoreerde een van de viespeuken aan de vrouwendijen, stoelendans die ze vroeger deden; stoelendans, maar dan op iedere stoel een vrouw en de mannen die zich zo snel mogelijk op een vrouwenschoot moesten zien te verschansen. De bejaarden begonnen bijna te kwijlen bij de herinnering, en toen ze na gingen vragen of er muziek in het zaaltje was heb ik me uit de voeten gemaakt. Vrome viezerikken zijn het ergst!

Nou ja, het ergste feestje van dit jaar, dus. Maar oma was blij dat ik er was, dus mijn goede daad is gedaan. Pfieuw!

Straks KWF-envelopjes rondbrengen voor de collecte van komende week. Gelukkig lijkt het droog te blijven.

Beterschap Tila, het klinkt toch wel erg naar bij jou. Gelukkig is jouw Lief uiterst begripvol, Maar naar blijft het, ziek maar lekker en goed uit (morgen niet werken, mag volgens de grieptips niet, vervelend he..), hopelijk voel je je snel wat minder dweilerig

~zet een beker citroenthee klaar voor Tila~

O, Mims, dat klinkt als ongeveer net zo'n erg feestje als ik gisteren had ter gelegenheid van mijn schoonmoeders 80e verjaardag. Gruwelijk! Vileine bejaarden in een kringetje. Brrrr. Daarna fluks door naar verjaardag Neef. Bijzondere verjaardag ook, met alleen maar zuipende en lallende volwassenen en Veul Eten. Mij ontgaat altijd de zin van kinderverjaardagen waar alleen maar volwassenen komen die door het jaar heen geen enkele interesse in het kind weten te veinzen, maar dan wél de verjaardag komen vieren zolang er maar drank is. Ach ja.

Tila: ziek goed uit, en heeeeeel veel beterschap!
.
He wat rot nou Tila, dat klinkt allemaal erg naar :-S Kruip maar lekker in je bedje *schudt de kussens op*

Hoe is het met mama-Suup? Zijn de nare effecten van de pijnstillers al een beetje gezakt?

Mims Van zo'n familiebijeenkomst zou iedereen gek worden hoor. Valt me mee dat je niet een paar bejaarden voortijdig naar het graf hebt begeleidt Er was ooit een dame in een James Bond-film die mannen doodde met haar dijen :-)

Fijne housewarming Marie!

*gaat zich schootvoetend en mopperend als een aanstellerig klein kind aankleden om te gaan werken*
Xenia Onatop! Geweldig!

Is Neef alweer jarig, Marie? Wauw, wat gaat dat snel! Hoe gaat het met hem?

Oh ja, Housewarming is vandaag. Ik heb me een beetje op de vlakte gehouden of ik zou komen of niet, sorry daarvoor.

Ik wil namelijk wel heel graag, ben erg nieuwsgierig naar jullie prachtige casa maar bovenal vind ik het bij jullie ook altijd leuk, hoopte dus dat het zou lukken maar ik ga het gewoon niet trekken. Voel me niet zo sociaal deze week, ben ook niet sociaal, en dan kost het me teveel energie om in groepsverband leuk te doen. Gevalletje zelfkennis, ik weet dat ik in dit soort periodes even een stapje terug moet doen dan gaat het redelijk snel weer over. Sorry.

Maar ik maak het heel graag een ander keertje goed met je.

Hele fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven