Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Ladies hier ben ik weer, was even verwikkeld in een overhit topic
Vond Gv mwah...maar de kleine gebeurtenissen bieden weer hoopvolle perspectieven voor verhaallijnen verder in de serie, wat jullie?
Ga jij zomaar vreemd op een ander topic? (grijns)

(nog immer geen smileys)
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 04 september 2009 @ 22:07:

Ga jij zomaar vreemd op een ander topic? (grijns)

(nog immer geen smileys)Uiteraard mijn kansen verspreiden Mocht het hier misgaan dan heb ik een back up
hahaha ik bevind me sinds enkele seconde op popstars topic,.. was een meisje die echt niet kan zingen ... en die noemde patricia een bitch.. patricia rent er nu achter aan.. hoe dat gaat zien we na de reklame .. jullie moeten even kijken Whahaha
huh .. we zouden vervolg van de cathfight zien .. komt zo nog denk ik gehehe
o is er nu !!

O ik ben echt erg ...... nu staan ze te knuffelen :S

sorry !!! mag jullie niet meeslepen met popstars onzin..

Hebben jullie dit filmpje al gezien? http://vimeo.com/6417862

Ga weer vandoor, collega van een vriendin treedt op in Rotown en wie weet wordt het nog een leuke dag? Bye, bye, bye
Heee Heel veel plezier Pom :-)
Nou Boem, volgens mij blijven we amaar met z'n tweeen over vanavond, haha
Huts!
Lieverdjes, ik ben niet echt in de gelegenheid om meer te pennen hier, aangezien ik & mijn beste outfit op het punt staan om naar een zogenaamd 'insiders' feestje te gaan. (en oh ja, ook niet onbelangrijk om te vermelden dat ik er eigenlijk verdomd goed uit zie )
quote:Kym schreef op 04 september 2009 @ 23:15:

Lieverdjes, ik ben niet echt in de gelegenheid om meer te pennen hier, aangezien ik & mijn beste outfit op het punt staan om naar een zogenaamd 'insiders' feestje te gaan. (en oh ja, ook niet onbelangrijk om te vermelden dat ik er eigenlijk verdomd goed uit zie )that's the spirit meis Ben nu ook weg, zit weer helemaal goed in de make up en leuke casual kleding
Hello ladies,

Ben hier weinig geweest de afgelopen dagen, maar ben jullie niet vergeten hoor! Vanavond lekker wijntjes gedronken met een vriendinnetje. Nu ga ik slapen, morgen een drukke dag. Ben er ook de komende dagen weinig, misschien zondag nog even. Fijn weekend allemaal.

Oh ja mijn hangende pootjes meneer wil gaan afspreken, ben nog niet helemaal zeker of ik dat ook wil!
Hello meiden

Hier ook weer present na een avond GV en Popstars (handig zo'n harddisc)

Wie wie wie had er ook alweer een lekker mix gedownload en kan diegene mij dan ook even vertellen van wie die mix was?

Ik heb wel de nieuwe cd van D.Guetta net binnengehaald lekkerrrrrr

En dan woonde er ook ooit iemand in Loenen las ik

Ik was een Gooise Vrouw.

Woonde in Hsum en was Gooi ten top

Als we ruzie hadden ging lief de ramen en deuren dicht doen want stel je voor dat de buren het zouden horen en het was een te sneu gezicht om mijn kleine autootje daar te zien staan tussen alle grote terrein wagens...

Kym, natuurlijk zie je er verdomd goed uit, ik had niet anders van je verwacht...

Zeg, ik Frizz wegens pukkeltechnische redenen ondergedoken of zo?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 04 september 2009 @ 23:52:

Zeg, ik Frizz wegens pukkeltechnische redenen ondergedoken of zo?

Nee ze is denk ik toch naar Pukkelpop!

Sorry Frizz, beetje boel flauw!
Sneez....:rofl:
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jeetje het is inderdaad wel errug stil.. hoef geeneens pagina's terug te lezen...hier.. waar is frizz inderdaad ??
Frizz was boeken kopen voor haar theorie examen rijbewijs, daarna ff werken en MX gedag zeggen op zijn werk (is namelijk om de hoek daar, voor wie dat vergeten was).

Ra ra wat had MX op zijn wang?!

Juistem....

Een hele grote pukkel!!!

En het leuke was..

Ik vond em er niet eens minder leuk door!

Was eigenlijk best schattig.

Werd vervolgens uitgenodigd om te blijven eten, wegens de Ramadan haalde zijn collega eten thuis op, en hebben we lekker met zijn drietjes getafeld.

Toen... begon de regen...

En heb ik elke keer 'alleen nog even deze bui' afgewacht, en elke keer raakte ik weer in een gezellig gesprek verwikkeld.

Dit alles tot grote hilariteit van MX, die me al aan het begin van de avond vroeg of ik tot sluit zou blijven, wat ik steeds heftig ontkende.

Na sluit ff heerlijke raspatat gegeten, en nu lekker aan de druiven.

Bel, blij dat je op je werk hebt gesproken over die enge kerel.

Hoest verder?

Met je SVtje enzo?

Mooi dat er weer een aantal meiden de hort opgingen, volgende keer een omschrijving van de outfits alstublieft!

Wat heerlijk Boem die ambities!

Je klinkt als een levensgenieter.

Is het hele ding met je crush nu klaar?

Of hij verder?

Oh en Sum, néver ga ik naar de tandarts gaan leuk vinden.

Als zijn ze vast blij om mij te zien daar, fortuinen heb ik ze opgeleverd intussen!
Maar Frizz heb je nou wel gezoend? *Ik vraag dit alleen maar om de KodW...kuch...natuurlijk*
Hee Pom, hoe is het met jou?

Hoe was je avond?

Nee niet gezoend, hoe kunnen we nou zoenen met anderen erbij?

*beseft zich ineens dat ze nog niets heeft gescoord voor de Keek en gaat een plannetje bedenken*
Avond was wel gezellig. Tis niet al te laat geworden. Jammer dat je kon zoenen niet even alleen met MX kon zijn. Wat zijn je plannen dit weekend?
Mooi zo.

Geen smakelijke hapjes gespot?

We waren op zich wel erg lang buiten gehoordafstand van anderen, dus we hebben gezellig gesproken.

Was fijn.

Niet zoenen vind ik niet zo heel erg.

Kan vrij slecht tegen zoenen zonder de mogelijkheid tot 'meer'.

Blijkt trouwens dat intussen iedereen weet dat MBF hoteldebotel van me is.

Word een beetje genant, moet echt iets gaan doen nu.

Plannen:

Eerst eens even boodschappen doen, daarna naar de tempel.

Misschien straks uit eten voor de verjaardag van mijn zwager, en morgen de hele dag met mijn zusje.

MX zou ook nog bellen, die heeft (misschien) vanavond tijd.

En jij dan?
Tja hoe ga je MBF nu subtiel aanpakken? Ik denk dat je nu wat harder moet opstellen naar hem. Op de koffie mag, maar enkel als hij ook accepteert dat er niet meer in gaat zitten.

Wat vindt MX ervan? En heeft hij MBF niet al heel subtiel laten weten dat jij waarschijnlijk geen interesse in MBF hebt?

Nouja straks in de tempel kan je dingen weer helder krijgen en ben je straks weer helemaal Zen. Ik vind het knap hoe je met de situatie omgaat. Het beseffen dat je niet over alles controle kan hebben, is iets wat ik mijzelf nog iets te vaak aan moet herinneren .

Ik ga zo dadelijk naar de markt, dan hardlopen aan de plas (met mijn net gedownloade supermix ), dan een vriendinnetje die bij mij komt eten en 's avonds weet ik niet. Misschien dat we gewoon thuis blijven met een fles wijn. We zijn de laatste tijd wel erg vaak op stap geweest .

Heb na het forummen van gistermiddag mijzelf overtuigd dat het niet vreemd is dat ik nog aan MI moet denken. Moet zeggen dat een beetje accepteren dat ik de gevoelens voor hem mag hebben, de drang om aan hem te moeten denken lijkt weg te nemen.

mompelt iets van loslaten krampachtigheid, geeft rust
Nou nee, MBF mag helemaal niet op de koffie komen!

MX vindt het heel grappig, want die vindt het mijn eigen schuld.

Hij zegt dat ik altijd maar te lief ben tegen iedereen, en te goedgelovig.

Misschien heeft hij een punt.

Hij zegt dat die ene keer dat MBF mij thuisbracht (fietsen kon echt niet, het góót van de regen), ik me op de hoek had moeten laten afzetten, ipv bij mijn deur.

En MX wist, zonder dat ik het vertelde, precies dat MBF de smoes 'Ik moet echt even naar de wc' had gebruikt om bij mij binnen te komen.

Gister bleek dus ie-de-reen los van elkaar door te hebben wat er aan de hand is, en ik denk dat ik maar gewoon moet zéggen tegen MBF dat ik van alles heb gehoord en dat ik bang ben de verkeerde intenties te hebben gewekt, ofzo.

Ach Pom, ik was vroeger echt een controlfreak!

Loslaten valt te leren.

Het is niet altijd makkelijk, maar als je eenmaal een beetje op dreef bent krijg je wel de smaak te pakken.

Controlfreaks zijn meestal ook perfectionisten, daarom mag mocht je van jezelf geen gevoelens meer hebben voor MI.

Gevoelens zijn echter niet te sturen, en de enige manier om met gevoelens om te gaan is ze te herkennen en te erkennen.

Daarna komt het loslaten vanzelf.

Maar dat weet jij ook wel.

Jammer toch soms hè, dat je wel de theorie weet, maar de praktijk steeds weer een beproeving is?

Tenminste, ik ben dan weleens teleurgesteld in mezelf, zo van: 'Dat had ik toch al geleerd? Shiiiiiiit hee....'

Heb trouwens net een afspraak gemaakt voor mijn eerste rijles: volgende week zaterdag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven