Gewoon, lekker relativeren! (II)

02-09-2009 11:37 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
JEEJ Kymm :-D

Ik heb vanmorgen laatste bericht gepost op het * oude* topic en las later het bericht van viva angel...

bedacht me dat ik maar even zou wachten wanneer je het nieuwe topic ging openen

Hoe is het met je ? Heb je nog een beetje kunnen slapen?

of was je vooral in gedachten met het smsje ??
Pom ik WIST dat we een uitgebreid verhaal van je zouden krijgen!

Ik vraag me alleen af (om ff in te gaan op je gepieker) of hij nou gewoon niet zo heel leuk is, en je daarom aan MI gaat denken, OF dat MI nog zo in je hoofd zit dat je daarom je date meneer niet zo leuk vond.

Beetje kip of het ei zeg maar...

Misschien moet je niet zo streng zijn voor jezelf.

Oke, je hebt MI nog niet helemaal losgelaten en daar kom je nu achter.

Zoiets kost toch ook tijd?

Hoe meer je je eraan gaat irriteren, hoe lastiger het wordt om los te laten.

Ontspan meissie, je hebt gewoon weer iets over jezelf geleerd.

Je hebt toch ook plezier gehad gister?
Nee ik heb van TM nooit vlinders in mijn buik gehad (hij is gewoon te klein en te smal, zo onsexy als een man 1,5 keer in jouw lichaam kan ). En MI vind ik gewoon erg leuk, Moet eerlijk bij vertellen, dat ik gister (voor de date) een nieuwe foto van hem zag op zo'n social networksite en toen weer abrupt weke knieën kreeg .
Hahahahhaa ja dat is ontzettend onsexy!

Dat heb ik ook met MBF (die zichzelf steeds uitnodigt voor koffie bij mij thuis en nog steeds niet doorheeft dat ie geen kans maakt).

Heb ook zo'n ielige collega, hartstikke leuke jongen, maar ik voel me een reuzin!

Pom hoe lang geleden heb je besloten een punt achter MI te zetten?
quote:frizzy schreef op 04 september 2009 @ 14:39:

.....

Pom hoe lang geleden heb je besloten een punt achter MI te zetten?

Euhm vorige week .

Even mail nagecheckt, exact 9 dagen
Hahahahhahhahhaa en dan word je NU ala boos op jezelf dat je aan hem denkt als je met iemand anders date?

Jij bent gek.
Ik reageer vanavond op je Pom, sorry, had een heel verhaal getikt..verbinding weg.

Dag liefjes!
dag Liefjes,

Frizz, goed om te lezen dat het tandartsbezoek is meegevallen

Misschien ga het ooit nog leuk vinden

Kym, wat heerlijk dat je morgen weer gaat rijden.

Heb vanacht over jou en MB gedroomd is dat niet idioot!

Jij was in Parijs (???) en hij was daar ook toevallig ineens.

Jullie zijn samen gaan winkelen (???) en daarna hebben jullie een huis gekocht in de Parijse Rimboe

Wat dan weer wel heel lief van je was is dat je alles per telefoon op het Viva forum ging zetten.

*weet nu zeker dat er hier een paar kabels loszitten*

Pom....hilarische samenvatting van gister.

Ik had de thee hier tegen mijn scherm aanzitten.

Vooral het eind....de 3 zoenen

Ik zie gewoon zijn beteuterde gezicht echt zo voor me.

En hier nog 1 die het vreselijk niet sexy vind als de heer in kwestie zo ielig is...

Zo ik ben lekker bezig geweest...

Gewoon de hele casa al schoon,en de boodschappen al in huis!!!

Morgen hartstikke druk, kappertje, even langs het stadhuis voor een collega en daarna 40 jarig huwelijks feestje van mijn ouders...

En nu..onderuit op de bank.

Vanavond gezellig met en vriendinnetje Gooise Vrouwen kijken met een fles rose...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jaaaah Gooise vrouwen!! heb er zin in vanavond.

Ben ben benieuwd Kym, naar je bericht..
Oja, Pom om nog even terug te komen op MI

Meis je hebt net 9 dagen geleden afgesproken met jezelf dat dat klaar is.

Wat dacht je?

Dat je een knop in je hart kon omzetten waardoor je niet meer voelt?

zo werkt dat niet lieverd, daar gaat wel wat langer overheen dan 9 dagen.

En ik denk dat, Frizz zei dat geloof ik, je de date gewoon niet helemaal echt joepie vond

Want echt meis, geloof me....ALS ie voorbij komt dan zal dat gevoel echt wel sterker zijn dan het gevoel dat je voor MI nu voelt

Maar ja....niet na 9 dagen lieverd....

Komt goed,...echt waar
I know, i know lieve Sum.

Wil gewoon zo snel mogelijk van het kutgevoel af. Ik mis hem gewoon echt. Het scheelt nu wel dat ik mijzelf heb verboden om nog op msn te gaan (definitief verwijderen lukt niet, zolang hij mij niet verwijderd heeft en als ik op msn ben wil ik toch weten of hij online is, dus vandaar de nogal....euh...radicale beslissing ), geeft toch wat rust.

Achja TM...ach toen ik gister bij hem achterop de fiets zat, schoot bij mij ook al door het hoofd of ik niet misschien beter kon fietsen, volgens mij heeft de arme man zich kapot lopen trappen (en met licht aan fietsen én iemand achterop die even of wellicht zwaarder is dan hem ).
Pom, mag ik vragen waarom het zo belangrijk is om te zien of hij on line is?

Wat is er zo moeilijk om het te verwijderen?

Het geeft zo veel meer rust..

Tenminste dat doet het bij mij altijd, anders blijf ik naar dat beeldscherm turen

ja......hij is er........

nee....nu weer niet........

Ow gelukkig hij is thuis..........

Ow...en nu is ie weer weg

Hahaha...was wel een stunt geweest..

Zeg date....zal ik fietsen
Hallo lieverds!!

Mijn excuus dat ik even niets van me heb laten horen, maar alle drukte om me heen maakte dat ik geen tijd had voor het forum.. Maar .. ik heb alles bij gelezen gelukkig!

*shame on me*

Kymm.. wat een ontzettend kut nieuws voor je!!

pfff.. jij hebt ook wat te voortduren daar in de rimboe he!

Ik vind het echt heel erg naar voor je! Heb de afgelopen dagen nog wel aan je gedacht..

en wat betreft MB.. "ik ben te brak" ??? wat is dat nou weer voor excuus..

Nouja waarschijnlijk ligt het dus echt aan de 'man'

Las hier al dat multitasken niets is voor mannen.. waarschijnlijk is dat een juiste conclusie..

Nou.. je hebt iniedergeval een leuk vooruitzicht wat betreft het paardrijden.. ookal moet je er vier uur voor reizen.. geniet er maar van.. ik hoop dat het je een beetje afleiding geeft..

@ frizz.. t is ook niet wat he met MX?!?!

Enneh jeetje zomaar even een kroon afgebroken.. hoe krijg je dat voor elkaar?? gelukkig dat tandarst even heeft kunnen fixen.. Hoe is het nu echt tussen jou en MX? Het enige wat ik gelezen heb is dat hij jou nog gebelt heeft. en dat hij het van zijn werk ( en jij die daar komt) niet zo serieus bedoelde..

Hoe zit hij nu in jouw hoofd op het moment frizz?

Lukt het een beetje allemaal?

Ik hoop dat je zusje verbetering zal merken wanneer ze een paar dagen thuis blijft. Wel lief dat je er voor haar bent!

@ summ! wel gave kleuren van je huis! daar houd ik ook van!

Beetje retro, apart, maar toch stijlvol ..

had je je zowaar verslapen vanmorgen?? nu wel weer een beetje bij getrokken ? lees dat je een druk weekend hebt!

Wel weer even lekker naar de kapper morgen! dat doet een mens altijd goed (mits de kapster het knipt zoals gewenst)..

enneh van die afzuiginstalatie... kan daar niets aan verandert worden :( ??

@ pom.. Heb me echt kapot gelachen om de drie zoenen die je TM gaf.. hij zal wel verbaast hebben gekeken. Wel leuk dat het in iedergeval een leuke gesprekspartner was! enn leuk dat je een geslaagde outfit aanhad ..

Ennehh.. je hebt pas 9 dagen geleden mentaal afscheid genomen van MI?? wees niet zo streng voorjezelf joh!! dan heb je nog alle recht om aan hem te denken, om te treuren, om tegen blokkades aan te lopen zoals gister avond!

ik moest trouwens wel lachen dat jij dacht dat ik je berichtje had gestuurd op hyves !! Niemand van hier heeft mijn hyves! hahaha..

Ik las geloof ik ook dat je dacht dat ik krullen had .. die heb ik vroeger wel gehad.. t was alleen permanent die er ALLANG uit is.. heb stijl haar ..

Ben ook wel benieuwd hoe jullie denken dat ik er uitzie

@ sneeze! gelukkig dat het al wat beter gaat! vooral vitamientjes blijven nemen :D

@ bella: ik snap dat je de verleiding niet kon weerstaan.. was de chocolade lekker?

@ sam! wat goed dat je zo in je huisje bezig bent! t is wel een heel gedoe he? paar weken geleden was ik aan het schilderen en dat was zo'n gedoe! was blij dat het klaar was! hoe bevalt school?

@ lunax gewoon genieten van de date! en kijk maar wat er van komt! Bovendien.. het proces waar je nu in komt (Je loopt bij de psych toch) kan best veel in je losmaken..

Ookal kan zon date heel leuk zijn, als het achteraf gezien toch te veel is voel je dan niet schuldig wanneer je je grenzen stelt..

Dat is echt belangrijk! kies voor jezelf..

Verders hoef je je echt niet te isoleren.. maar wat wel belangrijk is is dat je gewoon echt tijd voor jezelf neemt.. en .. vooral blijft genieten!

@ joker.. Heb ook jouw verhaal gelezen.. en herken het ook ( nu niet meer maar wel van tijd geleden) denk dat het toch slim is om professionele hulp te gaan zoeken! schaam je niet! het kan je alleen maar verder helpen en je inzichten geven waarom je je zo voelt, en waarom je je zo afhankelijk voelt van het geluk dat een relatie met zich mee kan brengen.. het is de kunst om alleen gelukkig te zijn, en door een relatie gelukkiger te worden..

Vind het wel een serieuse zaak dat je liegt tegenover collegas..

Het is geen kwestie van goed of fout, maar het zegt iets over jouw gedachten en over hoe je vind dat je zou moeten zijn..

Het zegt iets over of jij jezelf goed genoeg vindt.

Ik denk dat cognitieve therapie en psychotherapie jou heel veel kunnen helpen

misschien dat mijn bericht je nu wat afschrikt.. dat is niet mijn bedoeling hoor.. maar ik weet dat cognitieve therapie mij goed geholpen heeft..

zoo.. nu maar eens kijken hoeveel posts er al weer geplaatst zijn in de tijd dat ik dit geschreven heb
enneh oja Pom...

Ik val niet op mannen.. dat wisten jullie al..

Maar als er al mannen zijn die ik aantrekkelijk vind dan zijn dat wel ECHTE mannen.. bomen van kerels het liefst.. Niet van die nep gespierde anaboooolen gasten.. maar gewoon mooie mannen zonder al dat macho gedoe er om heen ...

* doet boemen hier nu een confession??*
@Sum

Waarom weet ik niet.....eigenlijk weet ik het wel. Het bekijken of hij online is, is uiteraard een vorm van zelfkwelling. Ik hoop natuurlijk dat hij nog contact met mij opneemt (hij heeft overigens niet gereageerd op mijn e-mail). We hebben een keer eerder geprobeerd het af te breken (we kregen telefonisch een aanvaring en toen gaf hij aan dat het voor hem niet hoefde), maar toen nam hij na ongeveer 4 weken weer contact op. Het is denk ik voor mij echt over als die 4 weken voorbij zijn, tot die tijd verwacht ik, en eerlijk ik hoop het ook, dat hij nog contact met mij opneemt.

Verwijderen op msn lukt wel, maar zolang hij jou ook niet verwijdert kan je hem dus telkens opnieuw toevoegen. Aangezien ik nu nog niet de discipline kan opbrengen om het opnieuw toevoegen te laten, dan maar even helemaal geen msn meer.

Heb hem overigens wel verwijderd van de andere social networksite, heb even geen zin om updates en daarmee nieuwe foto's van hem te zien.
quote:Boemen1 schreef op 04 september 2009 @ 17:08:

enneh oja Pom...

Ik val niet op mannen.. dat wisten jullie al..

Maar als er al mannen zijn die ik aantrekkelijk vind dan zijn dat wel ECHTE mannen.. bomen van kerels het liefst.. Niet van die nep gespierde anaboooolen gasten.. maar gewoon mooie mannen zonder al dat macho gedoe er om heen ...

* doet boemen hier nu een confession??*

Klinkt als mijn ex Mooie lange man, heb dit weekend met hem afgesproken...heb er zin in!

Boemen hoe gaat het met je? En je proces?
Huh??

daten met je ex?

Leg eens uit Pom.

En om even terug te komen op het MSN gebeuren.

Ik vind het niet slim, maar das meer omdat ik alleen vanuit mijn eigen perspectief bekijk.

Als ex lief me na een paar weken/maanden terug zou willen zou hij bij mij niet eens wegkomen met een MSN berichtje

Dat kom je dan maar persoonlijk vertelllen.

En daar komt bij dat ik gek zou worden van die onrust.

Boemen, leuk dat je er weer bent.

God vinden jullie dit ook zo'n leuke foto van god hoe heet ze ook alweer hiernaast --------->>>>
@ pom.. Je ex!!??

wat voor date heb je met hem? gewoon een vriendschappelijke-hoe-is-het-nu-met-jou ?? - afspraak?? .. of ????

Ja het gaat eigenlijk wel goed met me!

Heb de afgelopen dagen besloten dat ik weer wil gaan studeren.. weet ookal wat voor studie, en ookal de studie die ik er na wil gaan doen!! dat wordt weer even 8 jaar buffelen.. Maar heb er zin an! nu maar hopen dat alles goed gaat qua studies, want je moet voor beide auditie doen.. dus is het nog maar de vraag of je aangenomen wordt..

Doordat ik nu weet dat ik weer wil gaan studeren, en daardoor weer plannen voor de toekomst heb gemaakt voel ik me erg goed..

Heb gisteren in bed ook bedacht wat mijn proces me tot nu toe allemaal gebracht heeft.. en eigenlijk.. (ondanks de hele situatie met mevrouw X) heb ik zoveel gehaald uit afgelopen jaar.. en ben ik trots op mezelf..

Heb overigens ook tegen collega gezegd dat ik me niet serieus genomen voelde.. in de hele situatie met Mevrouw X..

Dat ik best boos ben over het feit dat ik mevrouw X heb moeten vertellen hoe zij moe(s)t handelen in deze situatie.. dat ik daarvoor daar verdorie niet zit.. Heb haar ook gezegd dat ik enigszinds teleurgesteld ben in hoe zij (collega) met deze situatie is omgegaan.. Gezegd dat ik het lief vond dat ze naar me heeft geluisterd.. maar dat ik het jammer vindt dat zij geen stappen heeft ondernomen..

Ze keek me een beetje beteuterd aan en zei : "Maar het is nu toch opgelost tussen jou en mevrouw X"

bovendien wilde ik gisteren ook nog hartig woordje spreken met mevrouw X maar die was ziek ( zij is veel te vaak ziek) trouwens..

Heb geprobeert contact te leggen met leidinggevende maar die is op vakantie en meer van dat soort gebla bla..

Maar desondanks.. voel ik me eigenlijk heel sterk, weet ik nu waar ik voor sta.. en .. kan ik zelfs trots zijn opmezelf zijn
Hee sum!! ehm of ik het een leuke foto vind van GIGI .. zo heet ze geloof ik ..

Ja enerzijds best leuk.. maar.. t is het toch niet helemaal..

*boemen valt niet op blond*
Wat goed Boemen!!! Sowieso hardop zeggen wat je dwars zit, geeft zo'n bevrijdend gevoel en daarmee voel je je sterker. Binnenhouden van gevoel werkt alleen maar verzwakkend. Ik vind het stoer van je dat zo lief bent voor jezelf!!

En wat gaaf die 2 studies.Ik neem aan dat je kleinkunst gaat doen? Hoe oud ben je ook alweer?
Gigi!!!!

Zo heet ze...

Moet echt zeggen, ik vind het normaal gesproken een suf doosje maar die vind ik een frisse foto

*gaat in een hoekje zitten huilen want Sum is ook hoogblond*
Met mijn ex heb ik overigens nog steeds goed contact. Nadat we de 3e wereldoorlog hebben uitgevochten en alle emoties eruit hebben gegooid, zijn we tot de conclusie gekomen dat we desondanks altijd elkaars maatjes zullen blijven. Ik zal nooit stoppen met houden van hem en hij zal nooit stoppen met houden van mij. Hij is de enige die mij door en door kent en vice versa. Vooral als ik een dip heb, vind ik het fijn om juist met hem te praten. Beetje vreemde constructie nu, maar het werkt wel voor ons op het moment.
@Sum, maar lieve Sum. het concept is toch hetzelfde? Als ik niet op msn ben, kom ik niet in de verleiding om te kijken of hij online is.

Jij zou hem verwijderen uit je contactenlijst en daarmee zie je ook niet wanneer hij online is. Alleen in dat geval zou ik NU niet de neiging kunnen onderdrukken om hem weer toe te voegen en daarmee zien of hij online is. Dus ga ik maar helemaal niet meer op msn (met dat adres).

Zolang hij mij ook niet op verwijderen heeft gezet, kan ik hem namelijk niet definitief uit mijn msnlijst verwijderen.
Ik snap je wel hoor Pom, alleen zou ik dat groene poppetje niet kunnen weerstaan...
@ pom !! ja hoe weet je dat van de kleinkunst!!?? Ben ik zo doorzichtig hahah ..

De tweede studie = dramatherapie :-D..wil ik graag doen NA de toneel opleiding.. eerst even aan mezelf werken, genieten, zelfontwikkelen in toneel etc etc.. Ik doe al heel lang veel in toneel en theater.. ben er in gerolt maar wil zooo graag opleiding doen.. gewoon een keer niet MOETEN presteren maar lekker aan het werk en aan zelfontwikkeling bezig zijn ..

Ja oke ook op opleiding moet je presteren maar das op andere manier..dank je trouwens voor je lieve woorden Pom!

En summ.. niet huilen.. voor sommige hoogblonde blondines maak ik een uitzondering
quote:Summerdance schreef op 04 september 2009 @ 17:40:

Ik snap je wel hoor Pom, alleen zou ik dat groene poppetje niet kunnen weerstaan... Precies, dus hij is verwijderd uit mijn lijst toegestane personen en voorlopig kom ik ook gewoon niet meer op msn, dus zie geen groene poppetjes meer. Tis radicaal .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven