LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Ik vind jullie beschrijvingen over naderende bevallings-gevoel beiden echt heel leuk Chiek en Luus!! Met het oog op zwem-examen wil ik daarom liever in het zwembad (ziekenhuis) dan in een meertje, want ik vind het idee dat de badmeester (medisch personeel) me met matrialen kunnen redden (o.a. pijnbestrijding indien nodig) wel fijn, dan zwem ik vast een stuk rustiger. Zo ongeveer vind ik het om daar even op in te haken...
Mientje, live vanuit het ziekenhuis! Wow! Wat ontzettend leuk om je te lezen, en inderdaad.. je klinkt zo gelukkig. Ik heb stiekem al even gespiekt naar kleine ieniemienie, BEELDSCHOON! Mijn zusje zat naast me, en die zei: dat is nou écht een mooie baby, is die echt net geboren? Da's wel wat anders dan elevmeisje toen ze nog klein was. ( ) Dat je het even weet, mijn zus vindt jouw kind mooier dan het mijne.

DD, lekker verlof, fijn!! Goed gevoel zeker?

allemaal, ben gauw weer weg (moe!), tot later moppies.
Zoooooo ben ik ook nog even.

Ben nog steeds hyper en vrolijk. Heb net een heerlijk gezellige avond gehad met vriendinnetjes. Zo leuk!!

DD geinig dat pyamaatje. Beetje flauw van dat balkje maar toch. :-)
Haha Elev, van je familie moet je het maar hebben! Maar zelfs de verpleegkundigen hier zeggen het allemaal, echt een hele mooie baby. *trots*

DD, leuk pyjamaatje. Ik denk dat ik je idee maar eens moet gaan stelen.

Luus, Chiek, ik ben heel blij dat ik ook in een zwembad ging afzwemmen! Zonder die reddingsboei zou het niet lang geduurd hebben voor ik naar de bodem was gezakt.

Over een uur het oordeel! Ik hoop zo dat we naar huis mogen!
Mini, ik hoop echt dat jullie naar huis mogen zometeen, want thuis met je kersverse gezinnetje is natuurlijk het áller állerleukste!

Komt de kraamhulp dan ook vandaag? (als je naar huis mag, maar daar ga ik gewoon even vanuit)

DD, superleuk idee die pyjama, echt! Ik heb voor mans' verjaardag een grappige romper gemaakt; man heeft een soort bijnaam, en dan heb ik mini-bijnaam op die romper laten drukken. Ben benieuwd wat hij ervan vindt! (hij is een maand na de uitgerekende datum jarig zo'n beetje)

Voor wie dat dacht; geen krampen meer hoor sinds gisteravond. Denk ook echt niet dat er binnen een week iets gaat gebeuren, ga het denk ik pas vanaf 38 weken zelf spannend vinden. Hoop wel een ingedaalde baby te hebben woensdag bij de vk!
_ spiekt weer even _

Minie... wat klink je goed zeg!!! Hoop dat je naar huis mag vandaag!

Chica: Ik heb ook een kleine hoop gehad vannacht met die volle maan.... maar helaas :(

Mijne is wel ingedaald.... dus ik blijf hopen
Baby hier is half-ingedaald, ik ben niet zo van half werk, heb liever gewoon all the way dus werd echt een soort hoopvol van die krampen en het geduw gisteren!

Ik gok (lees: Hoop! ) dat ik tussen week 38 en week 39 beval, doe je met me mee lieselotje?
Ik hoop dat jullie naar huis mogen Mien!
Goedemorgen!

Zit hier met een licht katertje op de bank Gisteren uit eten geweest met m'n broers en we hebben het er maar even flink van genomen. Veel rode wijn en een heerlijke entrecote. M'n moeder paste op en die wilde ook best de voeding van 23.00 doen (graag zelfs!) dus we waren pas om 0.30 thuis Beetje jammer dat ik er om 03.30 alweer uit moest, maar ik viel na Sproetekinds flesje gelukkig weer als een blok in slaap.Was echt een geslaagde avond.

Mien, hopelijk mogen jullie straks naar huis. Maar waar hangt dat nog van af? Zoveel leuker om met z'n drieën thuis te zijn en samen te slapen.

Chiek, het wordt nu echt spannend voor jou!
Die krampen zijn meestal wel een teken dat ze goed vast gaan zitten. Ik had het 2 weken terug voor het eerst. Toen bleek hij gedraaid (was eerst nog stuit) en een stuk ingedaald. Vorige week weer een avond van die krampen en toen bleek hij helemaal ingedaald te zijn. Dus I am ready for take-off hahahahaha

Week 38 is ok...... Maar ik dacht eerst nog even een gokje te wagen rond 9-9-9. Ook best leuk Vanaf vandaag mag ik thuis bevallen dus dat is ook wel prettig!
Goedemorgen!

Ik heb gewoon een uitgeslapen gevoel! Voel me goed zeg!! Om 00.00 heeft Luusbaby fles gehad en heb ik gekolfd (1x 10cc en 1x20cc), daarna ben ik gaan slapen. Pas om 04.30 kwam luusbaby weer. Heerlijk: gewoon 4 uur slaap gepakt! Luusbaby de fles gegeven en meteen weer gaan slapen om 05.00. Vond het niet nodig om te kolven. Om 8.30 kwam luusbaby weer en heeft lief de fles gegeven en ik gekolfd (1x 5cc en 1x 10cc). Heb in totaal dus 7,5 uur slaap gehad!!

Mien, vandaag naar huis! Joehoe! Mocht Mienman eigenlijk bij je blijven slapen? In mijn ziekenhuis kon dat namelijk, vond dat wel heel fijn. Was bij jou niet Sproet?
Wat een rust geeft het trouwens dat ik nu minder hoef te kolven. Moet er de hele tijd aan denken. Ik houd zoveel meer tijd over nu. Ik had anders vannacht om 00.00, 03.00 uur, 06.00 en om 09.00 uur moeten kolven. Nu alleen om 00.00 en 09.00.

De pijn... die is er helaas nog steeds. Die is nog niks minder. Leef nog steeds van pijnstillingsmoment naar pijnstillingsmoment. Mijn laatste AB heb ik gisteren gehad om 18.00. Er is nu dus vrij baan voor de spruw om te genezen. Dus dat zou al een stuk pijn schelen. Ik hoop dus dat de borstontsteking voorlopig niet erger wordt (het liefste natuurlijk dat het weg gaat), dan kan de spruw iig genezen eerst.

Van 1 ding ben ik al af: stuwing. Helaas neemt dat geen pijn weg, maar mijn borsten voelen iig prettiger aan én het scheelt tijd.
Goedemorgen.

Oh Mien ondertussen weet je misschien wel of je naar huis mag. Wat zou dat fijn zijn!!! En ik ben ook gewoon retenieuwsgierig naar jouw minie's outfit. Volgens mij smelten we dan echt met zijn allen.

Chiek ik was nog helemaal vergeten te reageren op jouw geweldige omschrijving van de bevalling. Zo voelt het voor mij al een beetje. Maar wel fijn dat je je zo voelt en niet heel angstig ofzo. Zou ook niet bij zo'n stoere chick passen natuurlijk.

Luus wat fijn man dat dat kolven nu echt bijna voorbij is. Nu de rest nog maar je klinkt al een stuk opgeluchter. Gelukkig!!

Enne Chiek als je nou gewoon even wacht dan kan ik het schema gewoon bijhouden. Ik vind het van Mien ook heel attent dat ze daar rekening mee heeft gehouden. Dusse dat kan jij ook.

Hier veel voorbereidingswerk vandaag dus ik moet me maar eens aan gaan kleden. Oh en ik ben deze week niet aangekomen, zag ik net op de weegschaal. Ben een beetje laat vanmorgen omdat ik werd geterroriseerd door een mug vannacht. Had overal bulten. En ik was des te meer in shock omdat ze normaal altijd voor Pienman gaan. Als ik naast hem lig ben ik safe zeg maar. Maar dat is dus ook verleden tijd.

Nou hopla ik ga wat doen. Fijne dag meiden. Is het bij jullie ook zo mega herfstig? Ik moet hier straks echt tussen de buien door gaan hollen denk ik.
Sproetje, wat heerlijk zo'n avond, en wat leuk met je broers. Jij had toch eerst geen contact met één van je broers, of ben ik in de war? Beng was dat in elk geval, maar ik dacht nog iemand.

Luus, wat fijn dat je wat langer kon slapen. Zijn de mensen van het CB nog geweest gisteren? Hoe was dat?

Mien, ik hoop ook dat jullie naar huis mogen, dat is zo'n gek moment, dat je met kind het zkhs uitloopt. Ik had steeds het gevoel dat ze achter ons aan zouden komen omdat het een foutje was dat wij die baby zomaar mee mochten nemen.
quote:elev schreef op 05 september 2009 @ 11:36:

Mien, ik hoop ook dat jullie naar huis mogen, dat is zo'n gek moment, dat je met kind het zkhs uitloopt. Ik had steeds het gevoel dat ze achter ons aan zouden komen omdat het een foutje was dat wij die baby zomaar mee mochten nemen.

Wat lief!!!

Luus ben inderdaad ook heel benieuwd hoe het was met de CB mensen. Sowieso hoe het nu thuis is? Ik hoor je er niet meer over dus ik hoop beter.
Ja was wel aardig en nuttig. Ik voelde me wel een beetje een "faalerd" of "probleemgezin" omdat we een 'huisbezoek' hadden vanwege de situatie. Heb ook veel gehuild in dat uurtje. Ben emotioneel trouwens echt een wrak op het moment (de afgelopen 2 weken). Dat komt ook echt door het gedoe met mijn borsten. Daarnaast komt daar ook de vermoeidheid bij van het hebben en verzorgen van een kleine baby, een lief die 's nachts niks wil doen en ik dus alles doe 's nachts, de vele ruzies die we gehad hebben en de tijd die ik kwijt ben met kolven.

Dus feitelijk gezien: het gaat ook gewoon niet zo goed hier.

Lief voelde zich wel een klein beetje aangevallen tijdens het bezoek. Omdat zij het ook bracht als: 'ik hoorde dat jullie ook wat onenigheden hebben over inbakeren en een speentje'. Vond ik ook weer niet leuk voor lief. Maargoed, lief heeft zich uitgesproken en ik ook en we zijn weer lief voor elkaar.

En ik voel me vandaag gelukkig weer erg goed. Ik heb ook zo de balen van dagen als gisteren, dat ik alleen maar kan huilen. Alleen al een zuchtje wind in mijn gezicht kan me een uur lang laten huilen.
Elev, dat vond ik inderdaad zo'n mooi moment, toen we het z-huis verlieten. Ik moest echt heel erg huilen van blijdschap. Was zo gelukkig dat we samen naar huis gingen. En Luus, Sproetman mocht alleen de eerste nacht blijven slapen (maar die volgde ook onmiddellijk op de bevalling, ik werd 's nachts nog geopereerd), toen reden ze een extra bed op de verloskamer.

Ik had inderdaad een tijd slecht/geen contact met mijn broer, maar dat is gelukkig goed gekomen vanaf het moment dat ik vertelde dat ik zwanger was. We hebben het er niet meer over gehad en dat vind ik wel goed zo. Hij is trouwens ook de broer die na 2 jaar huwelijk alweer gaat scheiden. Maar gisteren 'presenteerde' hij alweer zijn nieuwe vriendin. Ik snap niet dat mensen dat zo makkelijk kunnen, emotioneel. Dat je eerst volledig in één persoon opgaat, veel verdriet hebt en je dan zo snel alweer aan iemand anders overgeeft. Hij kan ook niet goed alleen zijn geloof ik.
Luus, ik was het helemaal vergeten van dat bezoek dat jullie zouden krijgen. Vind het zo rot voor je dat jij en Luusman er even samen niet uitkomen, maar hopelijk zitten jullie nu wel weer op één lijn. En dat huilen herken ik echt hoor. Bij mij hoefde ook maar iemand met z'n vingers te knippen en het begon weer. Maar wat Caat ook al zei, als straks die bv helemaal gestopt is en de hormonen uit je lichaam zijn, voel je je echt stukken beter. En dat je niet meer om de 3 uur hoeft te kolven scheelt idd zeeën van tijd en zal je zoveel meer rust geven. Die roze wolk komt voor jou ook nog, geloof me!
Dat stelt me gerust Sproet, ik voelde me al zo'n labiel mens worden. Was bijna bang dat ik er aan onder door aan het gaan was.

Nou, de BV is bijna klaar. Ik ga zo weer even een kleine kolfsessie doen en eens zien wat eruit komt. Ik heb indd écht zóveel meer tijd nu ik niet meer iedere 3 uur kolf! Ge-wel-dig!
Jeetje Luus klinkt toch wel heftig hoor. Maar ik vind het wel heel goed dat jullie erover praten en ook dat er iemand langs komt om met jullie te praten en jullie een beetje op een lijn probeert te krijgen. Je moet het tenslotte ook niet allemaal opkroppen en vervolgens totaal depressief raken. Dus ik denk dat jullie ondanks de hindernissen heel goed bezig zijn.

Het is ook niet niks opeens allemaal (dat klinkt wel heel truttig maar ik hoop dat je begrijpt dat ik het niet zo bedoel). Je hele leven staat op zijn kop en dan loopt het ook nog eens niet heel soepel. Plus dat je van tevoren ook niet weet hoe jullie beiden zullen reageren. En dat is blijkbaar toch anders dan jezelf doet dus ja dat kan dan onenigheid geven. En zolang je blijft praten tussen het huilen door (die tranen moeten er toch ook uit) dan zit dat wel goed.

Superfijn dat je je vandaag weer wat beter en sterker voelt.

Sproet hoe is het nu met je hoofd dan? Of was het goede wijn?

Toch fijn dat het weer goed is met je broer. Ik vind dat ook wat bizar zo snel een ander maar inderdaad voor sommige mensen werkt dat wel zo. Was ze ook echt mee? Of was het alleen met de familie?

Ik moet nu echt het weer gaan trotseren met mijn boodschappenlijstje. Doei!!
...
Luus, weetje, eigenlijk vind ik het van je lief zo onaardig dat thij s'nachts niks wil doen. Het is toch ook gewoon leuk voor hem om s'nachts een beetje mee te draaien in het hele proces? Ik wil niet zeggen dat mijn lief er nu altijd om staat te springen, maar als hij eenmaal beneden is kan hij wel heel erg genieten van zijn kindje en die momenten zijn hem wel veel waard. Dus zo kan jouw lief het natuurlijk ook zien, en daarnaast helpt hij jou ook om een beetje tot rust te komen en daardoor wordt het waarschijnlijker ook een stuk gezelliger bij jullie thuis. Ik vind het gewoon zo jammer dat je er zo alleen voor staat. Hoewel er wel al wat verbetering is zo te lezen en daar ben ik heel blij om! Jullie zitten toch echt in hetzelfde team, dus waarom tegen elkáár strijden? Je kunt ook gewoon de bal overgooien om uiteindelijk te kunnen scoren.

Ik heb een hele leuke ochtend gehad. Eerst kwamen mijn Ugg*s binnen die ik na het fiasco van de vorige keer (wel betaald maar nooit ontvangen) deze keer gelukkig wel heb ontvangen, via E*bay en ze zijn ubercool! Toen moesten mini en ik naar de kapper en daarna boodschappen doen en koffie gedronken in het plaatselijke koffietentje. Heel gezellig, want zo vaak doe ik niet meer iets 1 op 1 buiten de deur met haar. We hebben er beiden zo van genoten! Ze ligt nu in bed, babyV. ook (heeft ineens helemaal een ritme!) en ik ga zo ook maar even slapen want nog steeds niet helemaal opgeknapt. Vannacht kwam V. om 4.30 uur en daarna weer om 6.30 uur. En aangezien lief die van 4.30 uur deed, heb ik 8 uur achter elkaar geslapen. Zó fijn!

Mien, ben je al thuis?

Sproet, klinkt als een superavond! En wat heerlijk dat je moeder zo vaak op kan passen, geeft je toch wat meer vrijheid. Soms vind ik het wel eens jammer dat wij dat niet hebben, want voor onze oppasmeiden van gemiddeld 18 jaar, vind ik V. nog te klein...
Wat gezellig Duft, zo'n ochtendje samen met mini. Zal ze ook af en toe wel echt behoefte aan hebben denk ik, nu met een klein broertje erbij.

Ja, het is heel fijn dat mijn moeder wil oppassen. Ze zou hem het liefst iedere avond in bed stoppen. Kan me voorstellen dat jij dat best mist. En je schoonmoeder woont natuurlijk ook niet om de hoek (komt ze nog elke 14 dagen langs? en kun je babyV welk aan haar toevertrouwen? ik zou een oppasmeisje ook niet snel doen hoor met zo'n kleintje, al heb ik zelf wel toen ik zo oud was op een 3 maanden oude baby gepast).
Duft wat een heerlijke meidenochtend!!!! Allebei weer mooi gekapt? Het klinkt echt zo knus.

Over zo jong oppassen gesproken. Ik paste op mijn 16e op een baby van 6 weken oud (tot aan haar vierde ofzo). De moeder was wel op loopafstand dus dat scheelt.

Ik was dus heel goed bezig in de stad met mijn voorbereidingen en boodschappen daarvoor en toen moest ik toch opeens nodig naar de wc. Kon me nergens meer op concentreren. Dus ben maar even naar huis gesneld. Voelde me wel een beetje een muts want nu moet ik dus weer terug voor de andere helft. Gelukkig is het niet ver lopen.
Leuk zeg, koffiedrinken met je al best wel grote meisje!

Klinkt zo ontzettend gezellig, en ik weet zeker dat mini zich dan heel stoer voelt, dat ze samen met haar mama daar zo zit!

Dingen doen met je kinderen apart is denk ik erg belangrijk, zodat ze zich dan even extra speciaal voelen, en ook gewoon heel leuk natuurlijk. zie haar daar al helemaal zitten met haar fristi met een rietje (neem aan dat ze nog geen koffie drinkt )

Luus, wat heerlijk dat je lichaam nu langzaam maar zeker weer van jou wordt, daar zul je vast naar verlangd hebben!

En ik ben het met duft eens hoor, ik vind dat luusman je best meer zou kunnen helpen! Jij bent net bevallen en maakt een pittige start die erg veel pijn en energie kost; hij kan je dan toch zeker wel helpen en ontlasten? (beetje een inkopper maar: het is toch ook zijn kind?!) Hoop dat jullie er in ieder geval weer over kunnen praten en snel een ritme vinden waar jullie je allebei goed bij voelen!

Sproet, die avondjes waarop je moeder oppast zijn vast heerlijk voor je, even weg en een niet-mama-gerelateerde avond hebben, wetende dat sproetekind in goede handen is.

En ik snap dat ook niet hoor, mensen die relatiehoppen; op die manier zijn mensen toch vervanging voor elkaar? Ik begeef mezelf al ruim 11 jaar niet meer op de datingmarkt , dus heb niet zo'n wild cv, maar als het uitging zat er toch zeker een paar maanden tussen die persoon en de volgende, en dan heb ik het over "relaties" op mijn 15e/16e/17e, die nog niet eens echt ergens over gingen , laat staan als je volwassen bent.

Mini, hoop dat jullie inmiddels lekker thuis aan het settelen zijn en dat minimeisje lekker in haar mooie outfit in haar kamertje ligt! Gek idee he, zo richt je een kamertje in en maak je het helemaal naar wens, en zo ligt er opeens een klein baby'tje in...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven