LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Oke, mooi!
Nou, hier ook nog even feliciteren!!! Gefeliciteerd Mien en Mienman!!

Het duurde even maar dan is ze er ook. Hoop dat alles goed gaat met mama en kind. Oh wat leuk en wat ben ik benieuwd naar haar verhaal zeg!!

Yeah!!!
Luus: Wat rottig dat je zo'n beroerde nacht hebt gehad. Hoop dat je een beetje kan bijslapen vandaag. Maar wat goed dat je melk eindelijk terugloopt. Nog even en dan ben je ook van dat kolven af en dan voel je je echt een stuk beter. Zeker als je borsten niet zo'n zeer meer doen. Ik voelde me lichamelijk en mentaal gewoon pas weer helemaal mezelf toen ik gestopt was met borstvoeden. Hoop dat dat bij jou ook zo is. En misschien ben je dan ook wel meer ontspannen en kan Luusbaby ook meer slapen en krijg je meer rust in de tent en een beter ritme.

Ok. En nu moet ik echt wat gaan doen. Zag de sms gisteren pas om 11 uur, maar volgens mij klopt dat ook wel redelijk. Zag in het berichtje zelf dat ie rond negen uur verstuurd was, dus dacht echt dat ik heel ernstig wat gemist had, maar volgens mij valt dat wel mee.

Ok. Nu echt stoppen. Kom later nog wel wat buurten.

Oh en Chiek: over 10 dagen is goed. Dan ben ik nog net in het land!

Mien, nogmaals gefeliciteerd met jullie Miniemeisje!!!!!!!

Op de één of andere manier wordt ik er een beetje sentimenteel van, weet nog zo goed hoe hyper je was na je test en nu is ze gewoon alweer geboren! Hoop dat jullie eerste nacht samen goed is gegaan. Ben heel benieuwd naar je verhaal en de reactie van je ouders en je zus. Maar dat komt wel.

Luus, wat fijn dat je waarschijnlijk na vandaag van het kolven af bent, want nachten met zoveel voedingen zijn al zwaar genoeg.

Ze is er! Lieve Mien en Minieman, héél hartelijk gefeliciteerd ook hier met jullie ongetwijfeld práchtige dochter.

Ben zo benieuwd naar haar en het hele verhaal erachter!

Gatverdarrie, net naar de tandarts geweest: alledrie de overgebleven verstandskiezen moeten getrokken worden. Eén is er niet best aan toe

2 oktober een afspraak bij de kaakchirurg. Tssskkk

Kan ik ook overgebakken?
Zullen we samen in de oven kruipen Neem? Effe lekker bakken tot we wel gaar en goed zijn.
Duft hoe is het eigenlijk met je maag-darm infectie?

Arme Bengman trouwens dat hij zo'n last van z'n buik heeft. Is dat iets tijdelijks bij de start van de medicatie of vanaf nu altijd? Nee toch hoop ik?
Als het goed is, is het iets wat na drie maanden over gaat. Maar ik durf te betwijfelen of hij dit drie maanden gaat doorzetten...
Wat balen Neem, van die verstandskiezen. Gaan ze alle drie tegelijk doen? Hopelijk zitten 2 van de 3 in je bovenkaak, dat is het snelst genezen.
Je kiezen nu ook al neem?

Vraag je ouders nog eens of jij tijdens een vluggertje of een uitgebreide sessie gemaakt bent

Ik heb ook 3 verstandskiezen laten trekken, 1 bij de tandarts, de andere 2 bij de kaakchirurg, en eerlijk is eerlijk..... het is even lullig maar ik had het erger verwacht, echt!

Over 10 dagen ben ik.... 37 weken, 6 dagen. Klinkt goed, zullen we dat dan afspreken chicaatje? Had je nog voorkeur voor een tijdstip?
Alles goed met Luusbaby bij CB arts.
Mooi. Ook alles goed met z'n moeder?
Ja, ga zo voeden en nog eens kolven. Dan slapen met z'n tweetjes!
Fijn dat alles goed was Luus. Nu maar lekker slapen.

Neem: Jij hebt ook alles tegelijk zeg. Even opnieuw in de oven inderdaad. Haha.. zo grappig. Wie kwam daar nu weer mee?

Chiek: Ja, is goed. zullen we zeggen zo rond de middag? Dan kan ik lekker veel spieken rond de lunch enzo..
Minie! Jeeeehhhh

Wat geweldig meis! Heel veel geluk en liefde met z'n drieeen
Sproet, met mijn buikie gaat het beter, maar vannacht voelde ik me weer zo ka uu tee, ben met tranen opgestaan voor de nachtvoeding, want hij kwam al om 1 uur, dus de volgende zou dan om 5 uur zijn dus die mocht Lief doen Kwam hij dus pas weer om half 7, had ik nu maar niet geruild... Maar goed, ik heb geen krampen meer, maar voel me wel grieperig. Vanavond maar weer vroeg naar bed...

Hier ook nog even onze Minie feliciteren! Ben zo blij voor je meis!

Luus, fijn dat alles goed was en dat je melkproductie nu terug loopt. En wat een nacht weer...
Ik ben trouwens zo goed bezig...! Ik ben eens even mijn bankafschriften gaan bekijken en kwam toch wel heel veel bedragen tegen van zaken waar ik echt helemaal niks mee doe. Zoals de Weight Watchers Online , Jonge Gezinnen Voordeelpas, inboedelverzekering die ik elders ook heb afgesloten, abonnementen die nergens op slaan, cursus die is afgeschreven maar die ik niet gevolgd heb en me voor had afgemeld... und so weiter. Heb alles geannulleerd, dus ga een hoop besparen. Dat programma van "dat dubbeltje op zijn kant" heeft me wel geinspireerd zeg. En dat mevrouwtje met haar overgewicht ook, heb nog geen snoepje op vandaag Ik vond haar zo'n zeurwammes!

Oh ja en de kleertjes die ik op MP heb gezet verkopen ook als een tierelier. Vooral de setjes van Bengh gaan als een speer! Ik word nog eens rijk!
En babyV. ligt maar te maffen de hele tijd Het is zo'n lekkertje. Ik ga hem zo even wakker maken voor een voeding...
Hihi Duft: Jij gaat zo nog geld verdienen joh! Waar zo'n programma al niet goed voor is. Voel je je al wat beter inmiddels?

Ik zat net nog mijn collega te vertellen over dat programma. Een enorme muts inderdaad. En dan vol trots vertellen dat ze mobielverslaafd, tassenverslaafd en schoenenverslaafd is. En dat ze dat ook weet, maar dan niks doen! Oh my god! En vervolgens zitten te janken om een peuk. Volgens mij gaat die het echt niet redden hoor. Pfff..

En die vent was echt veel te goed voor haar. Vond het gewoon zielig eigenlijk.

Best een fout programma eigenlijk, maar vind het toch leuk om te kijken. Mag van mezelf. Gewoon leedvermaak eigenlijk, maar ik leer er ook wel van. Ben zelf natuurlijk aardig teruggegaan in salaris nu. En dat merk ik. Ben nu alweer bijna blut. Ga na de vakantie gewoon elke week een bedrag pinnen dat ik uit mag geven. Zo. Ook wat geleerd van dat programma.

Volgende week word ook leuk volgens mij. Die wil er helemaal niet, want ze wil nu eindelijk eens rekening houden met zichzelf! Zo, puh!!!
Hoe vond jij de eerste keer CB Luus, ik vond het echt suf dinsdag... Was wel leuk om te zien hoeveel ze gegroeid is, maar verder had ik weinig aan het gesprek met de kinderarts.

Ik ben zo benieuwd hoe het met Mien is, zou ze alweer thuis zijn...

Mijn nieuwe kleren zijn net binnen.. Nog geen zin om te passen, maar dat komt vanzelf vandaag. Mardmeisje had gisteravond regelavond en wilde om het uur drinken en tegen de nacht aan gewoon non stop. Uiteindelijk maar beneden gaan zitten en om 2:30u. sliep ze... Wel tot 9:30u. maar voel me toch een beetje raar. Moet nu ff bedenken of het nu handig is om nog wel tussendoor te kolven of juist even niet... Misshcien ga ik dat wel even vragen op het bv topic. Maar durf nog niet zo goed.

Duft wat vervelend dat het nog niet over is (duurt dat dan niet lang? geen idee hoor, geen ervaringen met maag/darm dingen). Maar wel goed van V. dat hij zo lang sliep vannacht!

Ik heb trouwens een scheurtje in mijn anus, ik dacht dat het een aambei was en die ging maar niet weg en nu blijkt het een scheurtje te zijn. Dokter boos, want nee dat gaat niet vanzelf over... Sorry hoor. Nu heb ik creme en laxeermiddel en moet het snel beter gaan, gelukkig want het doet wel echt zeer! Dus uiteindelijk toch nog bevallingsschade, alleen niet op de plek waar je het verwacht!

Dat programma heb ik vorige week gezien, en naar aanleiding daarvan heb ik gisteren mijn declaratie voor de zorgverzekering de deur uit gedaan, 1000 euro gedeclareerd, maar krijg denk ik de helft. Ben benieuwd!

Trouwens niet alle maat 62 zijn hetzelfde, Mardmeisje heeft nu een Name It shirtje aan maat 62 en dat is nog best groot (en 56 past ze niet meer) en de Noppies shirtjes zijn al bijna te klein. Gek he. Zouden ze toch iets universeels van moeten maken...
Hoi!

Een ziekenhuis met internet, leuk hè? Update: Miniemeis drinkt goed aan de borst, is wel veel misselijk nog. 3200 gram (hoezo licht? zeikerds) en 49 cm. Plast en poept goed en is gewoonweg prachtig. Enorm zacht en klein.

Ik zelf had epiduraal omdat de weeën volgens de zusters extreem hevig waren (maar dus geen zak deden). Ik lag te kronkelen van de pijn, kon het eigenlijk niet goed wegpuffen. En van dat puffen kreeg ik een droge mond, maar van drinken werd ik misselijk... Minieman en ik gaan de paus bellen en laten de uitvinder van de ruggenprik heilig verklaren.

Miniemeis is met de vacuümpomp geboren omdat mijn temp omhoog ging (meer dan 24 uur gebroken vliezen) en omdat haar hartje de weeën niet aankonden. Heb half uur geperst op eigen kracht (ze lieten epiduraal zitten), ze hoefde maar 1x aan dat ding te trekken. Daarom heeft Miniemeisje alweer een normaal hoofdje. Heb wel een knip, maar ons meisje is er!
Haaaai Mien!!!!

Wat een gaaf ziekenhuis zeg, met internet!

Wat goed om nu al weer iets van je te lezen! Je voelt je goed dus nu? Of is dat wat voorbarig? Moeten jullie nog lang in het z-huis blijven of mogen jullie vandaag weer weg? Arm miniemeisje met een ploppertje op haar hoofd. Misschien dat ze daarom ook wel overgeeft, dat ze een beetje misselijk is van de hoofdpijn?

En staat haar zwart-roze outfit leuk?

Doe het lekker rustig aan met z'n drietjes hè? Want het is voor jullie allemaal zwaar geweest de afgelopen 48 uur.
Haai Mien wat leuk om je zelf te lezen!!! Fijn dat alles goed gaat met miniemeis en met jou ook naar omstandigheden als ik het zo lees tussen de regels door. Je klinkt ubergelukkig (en zo hoort het!!!)
Jemig Mien; een ziekenhuis met internet. Goed geroggeld!

Poeh; heftige bevalling is dat geweest zeg. Zowel voor jou als de kleine. Best eng met jouw hoge temp en haar hartje. Maar alles was helemaal goed. Volgens mij zijn baby's de eerste 48 uur sowieso vaak misselijk en zeker na zo'n bevalling.

Maar je klinkt erg goed. Klopt dat? Doe inderdaad maar rustig aan. Hoop dat jullie snel naar huis mogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven