18 Kids & Counting!

05-09-2009 19:03 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie biedt er meer? quote:Arkansas family prepares for baby No. 19

Michelle and Jim Bob Duggar’s next child is due after their first grandchild.

After 18 children, Michelle Duggar thought she knew what it feels like to be pregnant. But even she was caught by surprise to learn that just eight months after she gave birth to Jordyn-Grace, Duggar baby No. 19 is on the way.

“We are thrilled to announce that we found out we’re expecting our 19th child,” a glowing Michelle Duggar told TODAY’s Meredith Vieira Tuesday from the family’s home in Springdale, Ark.

Michelle and family patriarch Jim Bob Duggar sat on the staircase of their home, surrounded by their 18 other children. Behind them and in the center were eldest son Josh and his wife, Anna, who is expecting the first Duggar grandchild — a girl — on Oct. 18.Lees het hele bericht HIER

Website van de Duggar Familie
quote:Mevrouwdekees schreef op 05 september 2009 @ 19:38:

Ik nam aan dat het een grapje was, als raadseltje issie te makkelijk

Bennie kwaad hoor, vriendjes? ja hoor
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:AgentL schreef op 05 september 2009 @ 19:03:

Wie biedt er meer?

Et voilá!
quote:wuiles schreef op 05 september 2009 @ 19:32:

Michelle en Jim Bob? Achttien keer sex gehad? Tsss.....

19 keer dus nu al!

En wat dacht je van hun zoon? Die doet het ook!
Ik hoop dat haar 20e kind een 6-ling is
Kortom: het valt bij mij thuis best mee.

Zucht.
http://www.flietstra.org/

17 kids, in Nederland.
ZUCHT... Nouja. Tis een mitswe, moeten we maar denken.
Ze hadden sowieso eerst de bijsluiter moeten lezen toen ze 15 jaar geleden met de pil begonnen. Die is namelijk niet 100% veilig. Hadden ze van te voren kunnen weten dat ze dus ook moesten oppassen voor evt. zwangerschappen...

Ze hebben trouwens wel een HEEL groot huis. Dat zou je echt niet redden met alleen overheidsgeld. Ze zeggen op hun website dat ze vooral geld besparen door tweedehands spullen te kopen, maar ook daar spaar je volgens mij niet genoeg mee uit.
Ik ken ook iemand die uit een gezin komt van 17 kinderen. Kom zelf uit een gezin van 9 kinderen. Super leuk nu iedereen volwassen is... Maar ik doe het en wil het ze niet na doen... Dan heb je echt geen tijd meer voor jezelf en al je kinderen persoonlijk... Dan ben je gewoon een klas aan het opvoeden als je 19 kinderen hebt...
quote:nouschi schreef op 05 september 2009 @ 19:26:

Ik bedoel echt iemand.nee, het is niet mijn grootste nachtmerrie omdat ik er zelf wel voor zorg draag dat zoiets me nooit zal overkomen, nachtmerries heb ik over neerstortende vliegtuigen enzo, daar loop ik iets meer risico op dan op het baren van 18 'wondertjes'
Mijn moeder komt overigens uit 'n gezin van 9. Haar oudste zus moest elke keer voor de babies zorgen en vluchtte op haar 18e het klooster in omdat ze voor haar hele leven genoeg te dealen had gehad met kleine kinderen. Gelukkig is ze daar later weer uitgekomen en hokt sindsdien met 'n lieve man die al volwassen kinderen had.
quote:elninjoo schreef op 05 september 2009 @ 20:03:

[...]

nee, het is niet mijn grootste nachtmerrie omdat ik er zelf wel voor zorg draag dat zoiets me nooit zal overkomen, nachtmerries heb ik over neerstortende vliegtuigen enzo, daar loop ik iets meer risico op dan op het baren van 18 'wondertjes' Geen dromen over lekke condomen?? :-D
quote:Metatron schreef op 05 september 2009 @ 20:06:

[...]

Geen dromen over lekke condomen?? :-Dnee, ik sta al 'n eeuwigheid droog en slik de pil
Wat ik me wel afvraag:

Als ik lees over grote gezinnen (10+) dan zijn deze mensen vaak gelovig en zien zij het als ene taak en gift van God om veel kinderen te krijgen.

Zijn er mensen die gezinnen kennen waar er veel kinderen zijn omdat de ouders dat leuk vinden?

Of is het gewoon niet leuk?!?
quote:elninjoo schreef op 05 september 2009 @ 20:07:

[...]

nee, ik sta al 'n eeuwigheid droog en slik de pil Ok, meer kan je niet doen heh. Of je moet zwanger worden van een wc-bril! Zou niet het raarste zijn dat ooit gebeurd is...
Ik denk dat de meeste gezinnen tegenwoordig een zekere waanzin zien in zoveel kids. Tenzij door een geloof gemotiveerd dat er 'zo veel kids komen als de Here gepast ziet'.
quote:Metatron schreef op 05 september 2009 @ 20:11:

[...]

Ok, meer kan je niet doen heh. Of je moet zwanger worden van een wc-bril! Zou niet het raarste zijn dat ooit gebeurd is... Ik geloof niet dat het leven zo wreed is dat Elninjoo bezwangerd zal raken door een WC-bril.
Ja ik bedoelde eigenlijk ook tegenwoordig. Niet over 50-100 jaar terug, want toen waren de omstandigheden anders. Toen was het een voorziening van de oude dag, geloof of bij een gebrek aan voorbehoedsmiddelen.
quote:elninjoo schreef op 05 september 2009 @ 20:05:

Mijn moeder komt overigens uit 'n gezin van 9. Haar oudste zus moest elke keer voor de babies zorgen en vluchtte op haar 18e het klooster in omdat ze voor haar hele leven genoeg te dealen had gehad met kleine kinderen. Gelukkig is ze daar later weer uitgekomen en hokt sindsdien met 'n lieve man die al volwassen kinderen had. Goed verhaal, vooral dat ze is gaan hokken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
jemig

Die moet er van onder bijna net zo uitzien als de wensput van de efteling
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:diaantje1971 schreef op 05 september 2009 @ 20:49:

jemig

Die moet er van onder bijna net zo uitzien als de wensput van de eftelingHaha! Volgens mij voelt ze het niet eens meer als ze eruit kelderen..
nou ja.
Jemig, er zit als ik het in de gauwigheid goed heb gezien maar één keer meer dan anderhalf jaar tussen !!

Enne een tweeling, Jeremiah en Jedidiah. OMG

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven