Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
quote:snjokorn schreef op 05 september 2009 @ 23:08:

Mogen we niet een keertje langskomen???

prima hoor,ik heb 2logeerkamers,dus kom maar.

als jullie zo saai durven te zijn
rode wijn en lekkere hapjes dr bij.

hahahaaa, dat zou wel het einde van deze topic betekenen vrees ik.

we kunnen dan ook plaatselijke kroeg op stelten zetten.
ik ga nu saai mn mandje in.morgen om 7.00uur gaat de wekker weer

truste lieve saaierds,en ik meen ut hoor!!!
Saai de kroeg op stelten zetten. Man wat een zooitje wordt het dan. Ik kom dan met mijn zelfgebreide spencer, mijn broekrok en mijn lieveheersbeestje rubberenlaarzen naar de kroeg. Je herkent me direct
quote:desteny schreef op 05 september 2009 @ 23:26:

ik ga nu saai mn mandje in.morgen om 7.00uur gaat de wekker weer

truste lieve saaierds,en ik meen ut hoor!!!Op dat tijdstip draai ik me hopelijk nog wel een keertje om Dez. Maar slaap heerlijk saai vannacht en werkze alvast voor morgen.
quote:Dushi74 schreef op 05 september 2009 @ 23:36:

Saai de kroeg op stelten zetten. Man wat een zooitje wordt het dan. Ik kom dan met mijn zelfgebreide spencer, mijn broekrok en mijn lieveheersbeestje rubberenlaarzen naar de kroeg. Je herkent me directDan trek ik (zoals hier het gebruik is als je uitgaat) m'n minirok aan en een leuk, sexy kort truitje erop. Panties en pumps en dan nog een net jasje. Ongeacht het weer of de weersverwachting dus.
Heerlijk warm dus Snjo. -niet-
Ik krijg vaak koude rillingen als ik zie hoe de meiden hier gekleed gaan.
Dat kan ik me zeer goed voorstellen Snjo.

Zo even Dez goedemorgen wensen, lekker geslapen saaie muts En werkze voor straks zal saai aan je denken als je naar je werk gaat.

Ik ben nog wakker. Ben eerst de film Malcolm X gaan kijken, daarna nog blijven plakken voor het vierkante beeldbuisding en dus feitelijk nog niet in slaap geweest. Ach zo erg is dat niet hoor. Val vanzelf wel in slaap. Voordeel van saai single zijn is dat je met name in het weekend de tijd hebt voor van alles maar ook vooral van saai niets doen.

Of om in de style van Lys te blijven nog een saai plaatje:

kiekeboe
Hey Dez was er even. Saai zeg
Oke absoluut saai van me: maar telkens als ik de dreft reclame hoor dan kan ik niet echt verstaan wat er nu gezongen wordt. Google ik heel saai daarop heb ik het toch gevonden. tssssk ik word met de dag saaier. *vind dit absoluut een saai probleem met nul urgentie*
Maar wel heel goed dat je het hier meldt! Je bent een van de weinige on topic posters!!! Hoewel, ook complimenten aan Dez' haar klassieke kiekeboe - hoewel het verrassingseffect in eerste instantie niet-saai is, werkt het door de herhaling en voorspelbaarheid juist averechts. Chapeau, Dez en Duz!
*maakt diepe buiging ter bevestiging van compliment *
Ik ook saai. Nog steeds kop vol sn*t en hoofdpijn.

Ik terug naar bed.

Saai.
Known to cause insanity in laboratory mice
Helemaal ontopic Lyzzy! Maar heul zielig!!!

Oooh beterschap Lys. Las dat onze saaie LaVie ook al ziek is.

Moet wel toegeven dat ik ook al hoest en me rot nies. En veel meer dan mijn normale saaie hooikoorts nieshoestproest. Daarom heb ik ook niet echt lekker geslapen/ lang geslapen. Teken dat ik nog fit genoeg ben want anders lag ik wel in winterslaap. *slaap altijd veel als ik ziek ben*
ik richt maar eventjes een saaie ziekenboegje in. Zodat Lys en LaViemetrozen de juiste verzorging krijgen. Uiteraard van hele saaie maar kundige mensen

Heb extra veel geperst genoeg voor iedereen.
Kies 2e bed. Met uitzicht op vaas. Mooi.

Dank voor drinken.

Dank voor knuffels.

Voel me beetje zielug, morgen doktertje bellen.

Douche, jij ook beterschap!

Denk dat dit het resultaat is van bozz-ship voor iedereen.

Kan de druk niet aan.

Teveel stress.
Known to cause insanity in laboratory mice
Tja, leidinggeven zit vrouwen nu eenmaal niet in het bloed. We hebben eigenlijk een man nodig die hier orde op zaken komt stellen en ons gelegenheid geeft ons weer gewoon als vrouwen te gedragen. Lekker kletsen, giechelen, knuffelen zonder verantwoordelijkheden!
Ik kom even de ziekenboeg inspecteren. Ben net m'n bed uit (heb het zelfde "probleem" als Doesh, ben ook single en kan het hele weekend doen waar ík zin in heb). Het zonnetje schijnt hier, echt stralend weer. Ga straks het balkon maar op.

Genoeg pillen, poedertjes en drankjes en een overschot aan vitamineC bommen (beter bekent als fruitsalade).

De boel kan open.

Ik heb vast een aantal pyjamaas klaar gelegd, dan hoeven we niet te zoeken bij de eerste de beste koorts (zweet) aanval.

en een hele stapel

Zo ik heb me in het kader: maak je nuttig. Maar even saai toegelegd op het aan kant brengen van huisje. Dus gestoft, gezogen, bed verschoont en de was draait al een tijdje. Man wat ben ik toch saai productief zeg.

Wat ziet die fruitsalade er verrukkelijk uit. Pietamientjes zijn nooit verkeerd! Dus ik smikkel vast. En ik trek een van de piejay's aan Snjo wat lief dat jij die neer hebt gelegd.

Lys ik ben er bij lange na niet zo aan toe als jij en LaVie hoor. Anders was ik echt wel in winterslaap en tot niets in staat. En dat is nu nog niet het geval. Ik meen me te herinneren dat jij LGDM en onze Roosmetleven al de griep gehad hebben. (jij zelfs de tacosombrero versie) Zijn jullie twee niet goed genoeg opgeknapt ofzo dat jullie alweer saai gevloerd zijn door een bak ellende?

Heb net wel even een paracdmol gescoord. Dat is wel even prettig met die kater in mijn kop. Maar of die "kater" nu komt door te weinig slapen of door het vastzitten van allerlei zooi geen idee. Willum kwijt...dat gemauw ook! Dus paracdmol en dan verdwijnt kater als Snjow voor de Son.

Hmmm weinig slapen maakt vervelend. Maar ben wel makkelijker in typefoutjes maken. Maar dat maakt de dag weer stukken gezelliger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven