December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Heb vanmiddag met Timo gave schoenen gekocht. Timberlands. Die verkoos hij boven leren Palladiums. Dit zijn ook vrij dure. Maar ze hebben hier altijd 1 paar gympen en 1 paar `bij schoenen'. Floortje haar crocs en voor straks laarsjes en Timo nu dus deze (en natuurlijk slippers). Denk dat je die winkel bedoeld Oef maar weet niet zeker.

Ik bezuinig niet op schoenen. Tuurlijk kijk ik heus wel in de uitverkoop enz maar het moeten echt wel goeie zijn. Maar hier hebben ze brede voeten met hoge wreef dus niet alles kan ook.

Dan heel donker bruin.....

Hahaha, Pepijn is al over de 8 kilo denk. En Manu is nog 11 ??? Zou eigenlijk niet weten hoe zwaar en groot Floortje is.........

Mette; ben benieuwd hoe het is/was !!!!!

Tinus; foto's/plaatjes !!!!

Massagetechnieken:

Buik massage gaat van links naar rechts.

Ik moet zeggen dat ik merk dat het lastig is om op te schrijven. Voordoen is veel makkelijker :-)

Welke wel lekker is (en makkelijk te onthouden) is: I Love U

Kind ligt voor je op zijn rug.

De I = rechts van de buik van vlak onder de ribben naar beneden strijken (met lichte druk). Is dus richting de uitgang.

De L = net onder de ribben(boog) van links naar rechts en naar beneden richting de uitgang.

De U = op zijn kop gelezen: van links net boven de heup naar boven, naar rechts onder de ribben(boog) door en dan racht naar beneden naar de uitgang.

Ahhhhhh, hoop dat jullie dit snappen zo...

Makkelijker is `fietsen' met beide beentjes. Hele rondjes met de klok mee en met wat lichte druk over het buikje (darmpjes).

En natuurlijk gewoon met hand over hand strijken met de klok mee over de buik.

Moet ff nadeken of we nog meer deden specifiek voor de buik....
Ainne en Oef: , een kind moet toch iets hebben om later tegen zijn ouders aan te schoppen. M vindt het nu nog wel leuk, hij zegt 's ochtends al: in de auto? kasteel?

Maar ik zal later wel rekening met hem houden hoor.

Bedankt voor de massagetips Flodder! Het ging vandaag al beter, twee keer gepoept.

O, H wil zijn computer terug. Doeg!
haha Falcon. Ik schopte er toen tegenaan maar nu vind ik het wel heel leuk om te bedenken wat ik allemaal gezien heb tijdens vakanties toen. Heel europa gingen we door. Al vrij snel was t compromis 1 kerk per dag en een zwembad op de camping. Toen vond ik het best ok. En wij mochten ook altijd dingen bepalen. Bijvoorbeeld met welke metro we gingen om bij een bepaald station te komen of kaart lezen toen we groter waren.

Leuke schoenen flodder

Vandaag wezen winkelen met mn zus. Even naar Utrecht geweest. Was heel gezellig maar ik heb helemaal niks gekocht.. nou ja geeft niet. Ik wil nog wel die flip-flops slippers die heeft iedereen geloof ik hier en die lopen toch lekker joh! Ik heb ze maar in 1 zaak gezien daar en dat was alleen wit en zwart dus ik ga nog even verder kijken.

Verder had ik hele mooie paarse laarzen gezien maar we hadden eigenlijk geen tijd meer om te passen ed. Ik had beloofd om 4 uur thuis te zijn dus.. jammer.

Ik ga nog even alle foto's weer van de camera's halen dus van de week zal ik mn kinders weer eens showen.

fijne avond!
Zouden Mette en man al wakker zijn?

Hier de foto's van onze schoenen.

Voor Manu:

voor JP:

voor mij:

Oef: Nou moe lekker geshopt, niks gekocht?! Zag je helemaal NIKS leuks dan??

Floddertje: Die Timberlands had ik ook gezien voor Manu, was zelfs nog aan het twijfelen. HIj moet nu nog wel een paar stevige schoenen, want hij heeft nu alleen sneakers.

Ik ga vanmiddag even op bezoek bij opa nr2. Inmiddels diagnose bekend: longkanker. Niet best.
Zo geinig trouwens, Manu is heel geconcentreerd met houten blokjes een soort trap aan het stapelen en daar overheen aan het rijden met auto's en trein. Puntje van zijn tong steekt uit, hihi...

Ik zal ff stiekem foto maken.

Hahaha gelukt alleen zonder dat stukje tong... even van de camera halen dan plaats ik hem.
Ja, zouden ze al wakker zijn? Ben iig niet gebeld Tinus

Oh... longkanker... voor jou en en opa...

Kwam alleen even langsgevlogen... Moeten vanmiddag/avond op feest, ben nu al bezig met voorbereiden

Welke kleren moeten we aan, welke reserve mee, straks eerder boterham eten, dan in bad (wij ook) en naar kids bed, hopelijk slapen ze dan, wij de beestjes verzorgen, 13:00 kids uit bed, uur rijden, hopelijk om 14:30 daar, om 19:00 feest afgelopen, naar huis, ons pa en ma thuis van vakantie, bijbuurten, kids te bed en wij op de bank.

Zo. Onze dag in een notendop

Oh, krijg een sms binnen...
Was van ons mam, ze zijn weer op weg. Nog ze moeten nog 400 km.

xx
Tinus, ik vind Manuel zn schoenen trouwen heeel gaaf!

(en die van jullie zijn ook wel leuk )
Merk dat ik een beetje zenuwachtig ben... Alles zal toch wel goed gaan he?

(Met t ontbijt)

En hier nog een foto van zijn dikke rode oor van eerder deze week:

Nurse, zenuwachtig vanwege jouw geregel bedoel je? Komt wel goed joh!
Aaaah wat een schattige foto's!

En ja... wil niet dat het in de soep valt

Nou, ik ga een boterham eten (wat een belachelijke tijd.. maar ja) en de meiden in bad doen.

M. is naar de behendigheidscursus met onze Lieve (de oudste hond)
Update:

Ze zitten heeeeeeeeeeeeerlijk te smullen! Mette ging helemaal 3x uit haar dak (of bed ) Ze vinden het allebei helemaal super leuk!

Ze komt straks zelf uitgebreid vertellen. (als ze zijn uitgegeten, haha)

Dankjewel voor de up-date Selma!

Ze hadden hopelijk ook nog niet gegeten?!

Ach, we horen het later nog wel!

Top iig!

xx
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

O wat leukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleuk! Hélemaal te gek.

Énig!

*vanmorgen half 10. De bel gaat. Ik zeg (nog hartstikke brak) tegen Tris, hé ging de bel nou?

Nee joh, dat heb je gedroomd. O.. Dus ik draai me om, nog een keer de bel. Tris eruit, en ik hoor in de gang geroezemoes en 'en dan is deze voor uw vrouw" Huh? Dacht ik?

Komt ie met die manden boven, ik zat te stuiteren in m'n bed!! Woehoee, een champagneontbijt. Wauw dat leek me altijd zoo leuk!

En toen een klein traantje toen ik de kaart las..

WAT ZIJN JULLIE ONTZETTEND LIEF!!

Kan eigenlijk de woorden niet vinden om te zeggen hoe ontzettend leuk en lief ik dit vind.

We hebben foto's genomen op Tris z'n telefoon (onze camera doet het niet; lang verhaal) dus als ik weet hoe het moet dan zet ik ze erop.

*Tris heeft ook zitten smúllen, en ik moest jullie ook van hem ontzettend bedanken voor heerlijke ontbijt*

Najaa ontbijt, er zit meteen genoeg in voor ook een rijkelijke lunch.:-d
Leuk leuk leuk Mette
Aaaah wat leuk
Hihihihi big smile hier Mette!! Tis jullie gegund!
Aaah leuk; gelukt!!

Het was dus echt een verrassing vanmorgen!

Wat Tinus al zei:

Het is jullie gegund! Echt.

Dikke knuf&kus vanuit Brabant.
Ohhhhh, kippenvel moment

(en ook een klein traantje tegenhouden)

Wat heeeeeerlijk om iemand (2 iemanden :-)) zo blij te maken !!!!

Hahaha, gewoon nog een keer omdraaien en zeggen dat je droomt :-).......
Oh Tinus wat naar voor je opa! Hele dikke knuffel!

Mette mooi dat het ontbijt zo goed is bevallen!

Wij zijn vanmorgen weer eens bij Davina's grote liefde Luca langs geweest. Hun nieuwe huis is echt heel erg mooi (nieuwbouw). Hele mooie architectuur voor de hele wijk gebruikt. Davina en Luca waren erg blij elkaar weer te zien, zo schattig om die 2 bezig te zien. Allebei een enorme smile op hun gezicht toen ze elkaar in het oog kregen hihihi.
O Tinus, sorry. Vergeet helemaal te reageren op je opa. Klote !!

Heerlijke dag gehad. Vanmorgen het dorp door gewandeld met Timo en Floortje op de fets. Thuis een broodje gegeten en naa mijn zus gewandeld met Timo en Floortje weer op de fiets. Ze hebben lekker gespeeld met nichtjes en een vriendje en vriendinnetje van hun. Wat dat betreft vind ik het zo veel makkelijker worden nu ze ouder zijn. Ik heb geen kind meer dat nu in bed moet slapen. Pepijn kan ook in de wagen en die andere 2 schuiven wel. Heerlijk.

Nou, ik ga mijn mannetje even gezeldschap houden.....
Mette, wat leuk dat jullie zo hebben genoten van het ontbijt!!!

Hoe waren de afgelopen dagen??

Tinus, wat een rotbericht van je opa....

Wij hebben een super gezellig weekend gehad!!

Gisteren een familiedag van H z'n familie, lekker bijbeppen, lunchen toen een boottocht van een uur. Een drankje op een terrasje en toen met het pontje weer terug naar de auto en daarna nog bbq-en!

Vandaag bij mijn zus geweest, lekker even naar de speeltuin geweest met de kids!! Nog 2,5 dan is mijn zus uitgerekend...spannend!!
Goeiemorgen!

We zijn laat vandaag! Manuel was pas om 8u wakker. Ik wat eerder maar ben lekker blijven liggen tot ie me ging roepen. Toen samen op bed kabouter Plop gekeken, ik gaan douchen en ik geloof dat we pas om 9u beneden waren. Lekker hoor!

Wat dat betreft vind ik dat ik het er nog wel even van mag nemen. Net als Flodder zegt vind ik dit echt een makkelijke leeftijd. Zeker omdat ik er nog maar eentje heb.

Hij zit nu ook heerlijk lief te spelen met de duplo. Heeft al een graafmachine, een tractor, een hijstraan, een vliegkopter en een boot gemaakt. Lief.

Met opa is het moeilijk. Mijn zus had neefje meegenomen dus dat was wel leuk voor opa, maar verder vond ik het erg moeilijk om op bezoek te gaan. Hij is erg down, praat bijna niet, is ook nog eens behoorlijk doof dus wat je zegt moet je zowat in zijn oor blèren. Hij viel steeds bijna in slaap dus we zijn na een half uurtje weg gegaan. Ik kon wel aan hem merken dat hij het heel fijn vond dat we er waren.

Mijn andere opa is nu naar een verpleeghuis. Hopelijk kunnen ze hem daar zoveel mogelijk opknappen dat ie toch weer naar zijn eigen huis kan, maar de kans is klein. Zijn hart is slecht en hij heeft nog veel pijn aan zijn voet waardoor hij slecht loopt.

Mette: Ik ben wel in de stemming voor iets leuks: Hoe was het hoe was het hoe was het???!!!

Marloes: Nog 2,5 week of 2,5 dag?? Spannend joh!

Flodder, Mainecoon en Marloes: Lekker hoor dat jullie zo hebben genoten van het weekend!
quote:Tinus1977 schreef op 07 september 2009 @ 10:27:

Marloes: Nog 2,5 week of 2,5 dag?? Spannend joh!Oeps, iets te snel getypt...2,5 week dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven