Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
thanx Lalie, ik hoop gewoon dat dat het is. Hopelijk mag ik mee doen met een onderzoek naar prenatale screening en krijg ik (ook hopelijk) woensdag mijn eerste inwendige echo. Ik denk dat ik dat even afwacht.

Annika, leuk! * snelt naar hyves*

En specu, ik denk aan je hoor.
quote:Becky26 schreef op 05 september 2009 @ 17:38:

Hier echt zo'n pijn in mijn buik en rug dat ik weet niet weet hoe ik moet zitten, word er gewoon misselijk van. Heb het wel vaker en ben dan zo bang dat het verkeerd gaat.

Na een tijdje ebt het wel weg, nu ook wel weer maar ik heb geen idee waar dat aan ligt. Het is precies hetzelfde als ongesteldheidspijn. Men zegt dat het het oprekken van de banden is, maar moet je rug daar zo'n pijn van doen. Ik heb dat ook gehad Becks, bij mij deed het ook pijn in mijn buik en rug... maar het hoort er allemaal bij. En als je het echt niet vertrouwt : bel de VK!!!
Thanx fanatic, het is dus niet heel raar gelukkig. Het is ook al weer helemaal over. Vind het maar een raar verschijnsel hoor, zwanger zijn.
Hihihi ja becks, zwanger zijn doet heel veel met je lichaam !! Heb je al meer trek in bepaalde etenswaren? heb ik helemaal niet, maar schijnt wel veel voorkomend te zijn
Nee heb helemaal geen zin in bepaalde etenswaren, heb eigenlijk helemaal niet veel trek. Eet te weinig ben ik bang, komt wel weer goed maar toch, moet niet te veel afvallen.

Ga nu wel eten trouwens, vis want das goed voor me en lekker.
Och specu, dikke knuf voor jou!

Duvel, hou je nog steeds zoveel vocht vast of zakt het al wat af?

Beck, ik had in het begin van de zwangerschap ook geen behoefte aan eten, at veel minder dan voor zwangerschap maar is wel bijgetrokken.

Vandaag 2 vriendinnen op visite gehad, erg gezellig. Nu wel erg last van rug en buik. Ik weet op een gegeven moment gewoon niet meer hoe ik moet zitten, die buik zit dan zo in de weg (en dan ben ik niet eens echt super dik). Normaal ga ik dan even plat op mn rug liggen en gaat het wel beter, maar ja lijkt ook zo raar als je visite hebt he. Ga zo maar even liggen gaan vanavond naar zwager en schoonzusje (maar die hebben hele relaxte ligstoelen)
Hier nog geen nieuws, maar kom even Specu een heeeeele dikke virtuele knuffel geven. Ik vind het zo rot voor je.

Lieve lieve lieve Specu.
@ maya, was het nog leuk gister??

@ specu, hoe voel je je nu? Hopelijk gaat het weer een beetje met je, hoewel het gewoon bummer is.
leo, lief dat je er nog even bent, zo spannend bij jou...!

specu
Nauwelijks bijgelezen en nauwelijks tijd want heb zo wedstrijd, maar DAMN SPEEC!!! Begrijp je frustraties he-le-maal. Kloterige tering tievus zwanger worden
Kijk Mariss, jij begrijpt het!!

Enne succes met je wedstrijd.

Lief van Lalie en Peanut dat ze Specu even een knuffel komen geven. Ik zou willen dat ik hem even in het echt kon geven!!

Maya, heb je het overleefd gisteren?

Becky, wat vervelend is het eigenlijk dat zwanger zijn hahaha. Eerst maanden in de stress of het wel lukt en dan is het zo ver en dan krijg je weer dit soort dingen er voor terug. Maar geloof dat het snel overgaat en dan ga je lekker genieten hoor! Dikke kus voor jou.

Fijne zondag allemaal.
Even snel bijgelezen; kom speecie even snel een hele dikke geven.... Vind het echt zo ontzettend rot voor je meissie, gun het je zo!!!
Kom ook even langs hier, nu niet veel tijd, gaan straks nog even weg... Geen idee nog waarheen eigenlijk, maar de hele dag thuiszitten is ook niets aan...

Marriss: succes met je wedstrijd!

Specu en Marriss: een big hug voor jullie beide!!

Ga nu nog even nieuwe foto op de hyves zetten!

Fijne zondag allemaal
Ik verveeeeeeeel me....
Dikke knuffel Speec, gun het je zo!
specu: balen meid, wat verschrikkelijk k*t weer zeg!

becky: kan me voorstellen dat je er erg onzeker van wordt! ik heb die krampen ook 3 maanden gehad.. ik zou inderdaad morgen even de verloskundige bellen voor de zekerheid, wie weet doen ze dan sowieso een echo deze week..

maya: mijn voeten zijn gelukkig 3 maten kleiner.. haha, kon gister voor het eerst in 3 maanden mijn schoenen weer aan! ze knelden wel wat, maar ik had ze aan!

Hier even een baalweek.. kan de hele week voor geen meter slapen, ben 'snachts heel erg misselijk, en heb steeds erg last van mijn rug. Dan kan ik niet meer lekker liggen, dus zit vanaf een uur of 3 beneden voor me uit te koekeloeren. Heb ook steeds zo'n dorst 'snachts, dus elke keer pakjes drinken naast het bed staan..

Zat er vanmorgen even helemaal doorheen (ook van de moeheid denk ik) ik dacht al, als ik nu al zo'n last heb van m'n rug en daar nu al van slag van ben, moet straks nog een bevalling doen!!

nou ja, morgen moeten we naar de verloskundige, maar even aangeven daar..

Zit elke keer al op de hyves van leo en ik te kijken, maar nog niets volgens mij.. spanennd!

en hoe is het met jou gerommel maya?
Hee, daar ben ik weer! Jullie zijn echt schatten met z'n allen. Lalie en Peanut, ook zo lief van jullie! Had ik vandaag nog niet gehuild, begin ik spontaan toch weer... Maargoed, het gaat wel weer. Ik mag altijd 1 dag zwelgen in zelfmedelijden van mezelf (gisteren dus) en vanaf vandaag ga ik gewoon weer vol goede moed beginnen met de volgende ronde. (slik, klinkt wel iets stoerder dan dat ik ben hoor).

We hebben het wel even gehad over een eventueel bezoek aan de huisarts. Ik vind het maar een moeilijke beslissing. Rain, eigenlijk hebben we besloten om jouw bezoekje even af te wachten. Eens kijken wat de beste man (of vrouw) je te vertellen heeft. Ik heb natuurlijk begin maart nog een soort van miskraam gehad, dus in principe betekent dat dat bevruchting mogelijk is. Ik ben zo bang dat ie gaat zeggen dat we gewoon nog even tot maart moeten doorgaan met proberen en dat we dan pas in aanmerking komen voor een spermaonderzoek ofzo.

Zucht, zwanger worden is toch iets heel leuks en romantisch en vrolijks...?

sorry voor ego-bericht....
Speec, ik kan me voorstellen dat het een moeilijke beslissing is om bij de huisarts langs te gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat hij/zij zal zeggen dat je tot maart moet wachten. Het is moeilijk he om jezelf op te peppen voor een volgende ronde. Meissie ik gun het je zo!

Hier is het beetje onduidelijk nu. Gister bruine smurrie. Dus inlegkruisje. Nu de hele dag al niks te zien. Ik heb nog steeds het gevoel dat het nog los kan barsten, maar heb toch weer ook stiekem beetje hoop, omdat het normaal na de eerste bruine smurrie wel doorzet (en niet stopt).

Verder nog gevoelige tieten hier, al een week nu, ene dag erger dan andere, maar ook af en toe steken in mijn buik.

Kortom: ik weet het even niet meer!
Ooooh Annika, wat spannend!! Ik duim voor je hoor. Zou fijn zijn als het bij jou tenminste wel gelukt is!!
Jeetje Annika, wat spannend zeg, ik duim met de rest mee! Wanneer is de tribune?

@ duveltje, vervelend voor je dat je een rotweek hebt gehad, hopelijk kun je snel een beetje bijslapen! Heb je een bad? Of s nachts effe onder de douche? Zou dat helpen?

@ specu, denk niet dat de huisarts jullie nog tot maart laat aanmodderen hoor. En van mij mag je een hele week in zelfmedelijden zwelgen, het is gewoon balen!

@ justdeb, de hele dag thuis zitten is zeker helemaal niets. En dan zit je midden in je verlof, volgens mij zit je dan ook aardig aan huis gekluisterd.

@ rain, het zwanger worden is gedoe maar zwanger zijn geeft ook wel erg veel onzekerheid, je bent het wel maar je ziet en voelt het niet.

Man ik ben kapot, gister feestje gehad en lag om half drie in bed en half negen was ik weer wakker, bah, veel te kort geslapen. Nu maar ff filmpje kijken. doei ladies.
Wat is het hier rustig zeg!

Gister filmpje gekeken bij zwager en schoonzusje. Film viel wat tegen, maar verder was t wel gezellig. Die kleine van hun is nu 6 1/2 week en echt zo'n schatje, dan kan ik helemaal niet meer wachten tot het begint.

Duvel, vervelend dat je zo'n rotweek hebt. Die weeen kun je echt wel aan hoor, die komen en gaan en de pijn van rugpijn is een constante pijn, en je weet bij die weeen dat je het ergens voor doet (aldus schoonzusje, ik zei gister ongeveer t zelfde toen ik zo;n last van mn rug had).
Vervelend zeg, al die kwaaltjes en pijntjes. Maar *pas op, jeuk, cliche* als de beeb er eenmaal is ben je dat allemaal weer vergeten :puke:

Speec, hoe issie?

Annika, wat is bij jou de stand van zaken?

En hoe gaat het met de kitten? Tis wel een schatje hoor! Het komt goed hoor, heus! Je moet ze af en toe gewoon even met rust laten en er niet steeds bovenop zitten. Ze moeten toch aan elkaar wennen. Maar ik durf te wedden dat het over een paar dagen al veel beter gaat!

Die pillenkuur heeft volgens mij geen drol geholpen. Ben alweer 10 dagen lang ongesteld

Nou, verder geen nieuws hier. Ga patat eten, baaaaaaai!
egopost op hyves. denk aan jullie, annika spannend, speec wederom dikke knuf, net als onze lieve riz en pollie.
dikke knuf terug, moom....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven