VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
quote:Elyane schreef op 06 september 2009 @ 21:23:

Meen je dat? Moet eerlijk zeggen dat ik daar dan helemaal overheen gelezen heb. Want zou het echt superleuk vinden als je zou komen!!!

Vond het vorige keer ook heel gezellig!

Dus Athena, kom ook! Ja graag! Ik wil heel graag komen babysnuiven
Nou, helemaal leuk!
Moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet echt bij stilgestaan heb Ely, doordat je hier een paar keer een opmerking hebt gemaakt over het contact zo prima te vinden maar er niet echt behoefte aan te hebben dit te verdiepen en/of irl voort te zetten, dacht ik niet dat je dat nou echt leuk zou vinden of er behoefte aan zou hebben om ook nog tussen alle drukte van 4 kinderen door vrolijke kraambezoekjes te proppen.

Maar benieuwd naar Zeempje ben ik sowieso, al is het vast gewoon weer een plaatje!
Rosé Prosecco... dat klinkt goed! Net als een broodje filet american of wijn, of...

Hier staat het concert op André Rieu (vraag het maar niet) en hij speelt nu "Ben" van Michael Jackson op zijn viool en ondersteunt door zijn orkest. Echt schitterend!
Vertel Wind, Andre Rieu?!

Die Rose Prosecco klinkt idd. goed, maar dan ga ik helemaal knock out denk ik. Ben superduf en ik ga zo maar eens eindelijk een keertje echt vroeg mijn bed in!
Hier idem reactie als Mille, maar heb het net weggehaald want geen zin in weer heen en weer uitleggen wie behoefte heeft aan nog meer sociale contacten en wie niet. And so on...

Na jouw eerlijke reactie van de week moet ik je zeggen dat ik niet op kraamvisite kom. Ik ben zo iemand van alles of helemaal niets en kan niet tegen een beetje wel en niet. Raak ik van in de war

Dus ik hoop dat je dat zult respecteren.
quote:Mille schreef op 06 september 2009 @ 21:33:

Vertel Wind, Andre Rieu?!

Nu weer een heel mooi nummer!

Zet em maar op 1.
Ik HAAT ben. Elke keer als ik dat liedje hoor, moet ik weer denken aan die rat. Elke associatie met rat is niet ok.

Rose prosecco is echt heel goed.

Ely, ik ga ff kijken in agenda en dan kom ik met wat data ok? Athena, ga je ook mee?
quote:Wind schreef op 06 september 2009 @ 21:34:

Hier idem reactie als Mille, maar heb het net weggehaald want geen zin in weer heen en weer uitleggen wie behoefte heeft aan nog meer sociale contacten en wie niet. And so on...Nog even voor de duidelijkheid; zo was mijn opmerking niet bedoeld hoor Ely, om een discussie erover te starten of dingen te gaan herkauwen. Was van mijn kant puur een uitleg waarom ik wel bij de 3e ben geweest en niet bij de 4e, nav. jouw vraag of het dan niet meer interessant is
quote:Wind schreef op 06 september 2009 @ 21:35:

[...]

Nu weer een heel mooi nummer!

Zet em maar op 1.Nee dank je
Maar ik had het weggehaald omdat ik dus niet ga, maar dat is wel naar aanleiding van die vorige discussie. Jij gaat wel dus verder geen herkauwen toch?
Hmmpff. Weet niet wat voor stralen jij naar Millenium hebt doorgestuurd, maar die heeft 'm net op 1 gezet. En bedankt, nu ga ik echt maar naar boven!
Ik zit dus echt te genieten (maar nu geniet ik van alles op het moment, ik jank zelfs om de Merci reclame) maar ben ook erg gecharmeerd van klassieke muziek. Nu "Time to say goodbye", weer zo mooi. Maar goed... zal jullie niet verder vermoeien
Ik hoop echt dat het je hormonen zijn Wind..
Ben bang van niet..
Ik snap jouw bericht van 21.41 niet helemaal Wind (had niet gezegd dat ik wel ga toch? Alleen dat ik niet geweest was en geen plannen in die richting had, en waardoor dat kwam).

Maar leg het maar niet uit, anders wordt het alsnog een hele discussie
Ik zat me net te bedenken dat jouw baby inmiddels waarschijnlijk al gewoon kan horen door je buikwand heen? Ach gossie..
quote:Wind schreef op 06 september 2009 @ 21:49:

Ben bang van niet.. wansmaak
Ga het even proberen

Ely vroeg of er nog mensen van plan waren op kraamvisite te komen. Toen ik het las dacht ik 'mmhh... nee, ik ga niet, want verder geen behoefte aan verdieping dus ook geen zin in rit van 1,5 uur". Dan zijn foto's en verhalen hier voor mij voldoende. Maar ik dacht vervolgens niet te reageren omdat ik de discussie niet weer wilde doen oplaaien. Ely heeft eerder aangegeven het forum leuk te vinden, en dat dat voor haar (meestal) genoeg is en verder geen verdieping behoeft. Dit nav HvS inventarisatie vorige week (ofzo). Wanneer die reactie niet was geweest was ik denk ik gewoon gegaan. Nu refereer jij ook in jouw eerste posting aan haar uitleg. Maar meer in de zin dat die posting aanleiding was niet eerder op kraamvisite te gaan totdat Ely er zelf vanavond expliciet naar vroeg. Dus jij refereerde naar haar uitleg vorige week (zoals ik het las) dat je nog geen actie hebt ondernomen een afspraak te maken en ik refereer naar jouw posting omdat dezelfde uitleg voor mij reden is niet te gaan.

Zo... snappie?
Snapput wel nu ja. Verschil was idd. dat jij het zo interpreteerde dat ik nu alsnog zou gaan en ik verbaasd was omdat ik dat niet gezegd dacht te hebben. Maar dat had ik dus ook niet
Alle respect Wind, offcourse.

Maar moet je eerlijk bekennen, dat ik me er over verbaas dat het zo werkt in jouw optiek.

Omdat ik heb aangegeven, niet bij alle afspraken te willen aanschuiven, wegens drukte en niet altijd behoefte, omdat ik jullie hier al veel spreek (en met verdiepen bedoel ik contact met elkaars gezinnen en verjaardagsfeestjes en zo, zoals in mijn posting staat) investeer jij verder ook niets meer in iemand?

Dat vind ik toch best apart, om het netjes te zeggen.

Ik neem het je niet kwalijk hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar vind het op de een of andere manier niet zo'n prettige instelling.

Zoiets als 'voor wat hoort wat'

Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen (dat kan natuurlijk ook )

En het is echt niet zo dat ik om kraamvisite verlegen zit hoor, dus voel jullie allen niet verplicht

Maar dit vind ik dan wel weer mijlpalen om samen te delen. Juist omdat jullie ook de hele zwangerschap met mij meegeleefd hebben. Dus dan gun ik jullie met liefde een snuifje baby
quote:vrolijk schreef op 06 september 2009 @ 21:22:

Ik wil wel komen, maar na hier een keer op forum te heben gevraagd niets meer op gehoord en toen vertelde je ook dat je het zo druk had. Toen durfde ik het niet meer te vragen En ik kreeg ook helemaal geen reactie toen ik zei dat ik wel wilde langskomen .
quote:Mille schreef op 06 september 2009 @ 22:00:

Snapput wel nu ja. Verschil was idd. dat jij het zo interpreteerde dat ik nu alsnog zou gaan en ik verbaasd was omdat ik dat niet gezegd dacht te hebben. Maar dat had ik dus ook niet

En dat is niet omdat ik niet benieuwd ben naar Zeempje of een vierde minder belangrijk vind Ely, maar eigenlijk om dezelfde redenen als die Wind al noemt.

Ik vind het helemaal prima dat jij minder behoefte hebt aan irl contact dan sommige anderen, en evengoed hartstikke leuk dat je nog steeds meeschrijft -schrijven hier en frequentie van meeten staan wat mij betreft los van elkaar, vind Athena ook niet stommer of minder omdat ik haar nog nooit gezien heb ), maar vind zelf dan idd. gewoon meeleven via hier en LP ook prima
quote:Morrie schreef op 06 september 2009 @ 22:13:

[...]

En ik kreeg ook helemaal geen reactie toen ik zei dat ik wel wilde langskomen .

Net als bij Vrolijk, dus echt helemaal over heen gelezen.

Vind het echt heel erg leuk als je langskomt. Moest er van de week nog aan denken.toen ik dat leuke truitje in mijn handen had.

Toen was je er al op dag 5 volgens mij, zo leuk!
Maar ga nu naar bed. Zemmie is eindelijk rustig, eens kijken wat de nacht brengt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven