pfff mannen!

07-09-2009 09:03 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet zo lang geleden heb ik het uitgemaakt met mijn ex. Het ging niet meer. het was een lieve jongen, maar we waren teveel uit elkaar gegroeid. In het begin wilde hij nog contact houden, dat hebben we dan ook gedaan. toen hoorde ik een tijd niks van hem en via hyves kreeg ik mee dat hij weer bezig was met een ander meisje. Wat me veel pijn deed, maar ik heb hem verder maar de ruimte gegeven.

Nu heb ik zelf ook contact met een man, die wel erg leuk is. Er is nog niet wat tussen ons, maar het is wel een fijn contact op vriendschappelijk niveau

Nu had ik dus iets op mijn hyves gezet hierover, kreeg ik ineens een mail van mijn ex. Wat ik nou wilde en wat mijn bedoelingen waren en dat hij nu antwoord wilde hebben van mij zodat hij wist waar hij stond.(???) Nu begrijp ik daar dus niks van, hij is toch allang weer bij een ander! wat moet hij nog van mij. Ik heb nu een beetje het idee dat hij zoiets heeft van dat ik niet met een ander mag en hij wel. Wat natuurlijk nergens op slaat. Ik heb nog gereageerd op zijn mail en er ook ingezet wat zijn vriendin hier van vindt? Mijn ex zei ook dat hij niks meer van mij hoorde en dat jammer vond. Terwijl ik zoiets heb van jah, jongen jij bent degene die verder is gegaan en ik heb je daar de ruimte in gegeven. En hoe vervelend ik het ook vind, ik werk hier niet aan mee. Hij heeft een andere vriendin die duidelijk heel verliefd op hem is. En als ik haar was zou ik op deze manier mail naar exen te sturen niet echt waarderen.

Vind het gewoon een eikel, zoals hij ons tweeen probeert te bespelen. En laat ik ook realistisch blijven, zo gauw ik me hierin laat meeslepen dan ben ik straks degene met weer een gebroken hart, want hij wil mij toch niet, hij wil alleen dat ik hem nog wil.

Waarom doen mannen dit? Waarom kunnen ze soms zulke eikels zijn.
Waarom maak jij je er druk om?

Waarom is, wat hij met zijn volkomen misplaatste reactie vindt, belangrijk voor jou?

Het is uit, hij heeft een ander, jij ook, gooi hem van je hyves en vergeet dit.

Kom op meid, dit slaat echt nergens op.

Hij is een ex, niet meer op reageren en niet meer druk over maken.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Het heeft te maken met zijn ego denk ik..

Zou je stiekem toch weer een relatie met hem willen?
pffff..... vrouwen !!!

Je hebt het zelf uitgemaakt, maar het doet wel pijn als hij wat met een ander begint?

Anyway, als ik zijn signalen goed interpreteer houdt hij graag het lijntje open. Het zou me niet verbazen als jij hem dierbaarder bent dan zijn nieuwe vriendin.
quote:curlygurly schreef op 07 september 2009 @ 09:12:

Het heeft te maken met zijn ego denk ik..

Zou je stiekem toch weer een relatie met hem willen?

nee, dat wil ik absoluut niet. Ik wil eigenlijk zelf graag weer verder en daar was eigenlijk net weer mee bezig. En dan komt dit er ineens zomaar uit het niets.

maar jullie hebben gelijk, ik moet me er niet druk om maken. En dan ga ik dan ook maar niet doen. Ik vind het prima zo, en wat hij allemaal doet is zijn probleem en die van zijn huidige vriendin.
Je bent er toch klaar mee zeg je? Dan mail je hem terug dat hij zich nergens mee moet bemoeien en gooi je hem daarna van je hyves. Simple as that. Ik zie het probleem niet hoor.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Zomaareenvent schreef op 07 september 2009 @ 09:22:

pffff..... vrouwen !!!

Je hebt het zelf uitgemaakt, maar het doet wel pijn als hij wat met een ander begint?

Anyway, als ik zijn signalen goed interpreteer houdt hij graag het lijntje open. Het zou me niet verbazen als jij hem dierbaarder bent dan zijn nieuwe vriendin.

ja ik weet het niet, ik heb niet het gevoel dat dat zo is. Het doet er eigenlijk ook niet meer toe, want het is over en uit.

Dat het pijn doet dat hij een ander heeft, ja tuurlijk doet dat pijn. We hebben lang wat gehad samen en hij heeft heel vlot een nieuwe vriendin gekregen, waar hij natuurlijk alle recht op heeft. Ik had het er alleen nog wel moeilijk mee ondanks dat ik degene ben die het uit heeft gemaakt. De reden dat het uit is was ook niet omdat ik niet meer om hem gaf, maar omdat het tussen ons gewoon niet meer werkte.
Is die nieuwe vriendin wel echt?

Misschien heeft hij het wel op hyves gezet, om reactie te krijgen van jou??

Om jou jaloers te krijgen, zodat je contact op neemt met hem.

En dat het een tegenvaller is, dat hij niks hoort, zich daar over opwindt en tot zijn verbazing leest, dat je een ander hebt.

Hahaha.

Ik denk maar eventjes mee.....
quote:Poezewoes schreef op 07 september 2009 @ 09:27:

Je bent er toch klaar mee zeg je? Dan mail je hem terug dat hij zich nergens mee moet bemoeien en gooi je hem daarna van je hyves. Simple as that. Ik zie het probleem niet hoor.het was ook niet echt bedoeld als probleem, maar meer om even gal te spuiten.
quote:chicatjoe schreef op 07 september 2009 @ 09:29:

Is die nieuwe vriendin wel echt?

Misschien heeft hij het wel op hyves gezet, om reactie te krijgen van jou??

Om jou jaloers te krijgen, zodat je contact op neemt met hem.

En dat het een tegenvaller is, dat hij niks hoort, zich daar over opwindt en tot zijn verbazing leest, dat je een ander hebt.

Hahaha.

Ik denk maar eventjes mee.....haha, nee die vriendin is er echt. geen twijfel over mogelijk.
Owh ok.
Het zal el een dominante man zijn.(je ex)

Waarschijnlijk aangetast in zijn eer???
Ik vind het een beetje een raar verhaal.Jullie hebben tijden (??) geen contact, jij hoort via/via (??) dat hij een nieuwe vriendin heeft en ineens stuurt hij een mail dat hij wil weten waar hij staat? Helemaal uit het niets?

Dat heeft niks te maken met 'wat mannen doen' maar met iemand die het niet allemaal op een rijtje heeft. Of jij hebt in jouw verhaal dingen weggelaten die dit verhaal meer zouden kunnen verduidelijken.
quote:Tammetuk schreef op 07 september 2009 @ 10:35:

Ik vind het een beetje een raar verhaal.Jullie hebben tijden (??) geen contact, jij hoort via/via (??) dat hij een nieuwe vriendin heeft en ineens stuurt hij een mail dat hij wil weten waar hij staat? Helemaal uit het niets?

Dat heeft niks te maken met 'wat mannen doen' maar met iemand die het niet allemaal op een rijtje heeft. Of jij hebt in jouw verhaal dingen weggelaten die dit verhaal meer zouden kunnen verduidelijken.

nou ja niet helemaal uit het niets, nadat ik iets had gezegd op mijn eigen hyves over de nieuwe vriendschap en vlak daarna kreeg ik deze mail van mijn ex. Dus ik denk dat het daarmee te maken heeft gehad.

en ik zag door zijn hyves dat hij weer een nieuwe vriendin had, dat was wel duidelijk. Inmiddels heb ik hem verwijderd, om deze situaties te voorkomen. Zo weet hij niet meer waar ik mee bezig ben en ik wil niet meer zien waar hij mee bezig is.
Hyves is een gewéldig medium om ex vrienden ex vriendinnen, mensen waar je ruzie mee hebt enz enz.... allerlei informatie te geven. Als je daar gevoelig voor bent...

Via berichtjes, www`s enzovoorts kun je prima indirect info geven en opdoen.

Inderdaad negeren, negeren en nog eens negeren, het is de enige manier. Je ex reageert kinderachtig en kindertjes "straf" je door ze te negeren.

Dit heeft overigens niet zozeer met mannen van doen...meer met jouw ex vriend! En ook met jouw reacties erop!
quote:heartshapedbox schreef op 07 september 2009 @ 09:28:

[...]

Dat het pijn doet dat hij een ander heeft, ja tuurlijk doet dat pijn. We hebben lang wat gehad samen en hij heeft heel vlot een nieuwe vriendin gekregen, waar hij natuurlijk alle recht op heeft. Ik had het er alleen nog wel moeilijk mee ondanks dat ik degene ben die het uit heeft gemaakt. De reden dat het uit is was ook niet omdat ik niet meer om hem gaf, maar omdat het tussen ons gewoon niet meer werkte.Zo tuurlijk is dat niet hoor. Toen ik het uitmaakte met mijn ex en hij vrij vlot een nieuwe vriendin had, deed dat me helemaal geen pijn.
Vergeet hem niet te blokken dan......

anders kan hij het nog zien...
Hoelang is 'een tijdje uit', en hoelang hebben jullie contact gehouden. Hoelang waren jullie samen en hoe oud zijn jullie?

Zijn mail lijkt te zeggen dat jij hele andere signalen hebt gegeven naar hem toe. Vertel daar eens meer over?

En verder, inderdaad ook blokken. Uit (je leven) is uit (je leven). Niets meer mee doen, en niets meer om geven.
quote:Madhe schreef op 07 september 2009 @ 20:50:

Hoelang is 'een tijdje uit', en hoelang hebben jullie contact gehouden. Hoelang waren jullie samen en hoe oud zijn jullie?

Zijn mail lijkt te zeggen dat jij hele andere signalen hebt gegeven naar hem toe. Vertel daar eens meer over?

En verder, inderdaad ook blokken. Uit (je leven) is uit (je leven). Niets meer mee doen, en niets meer om geven.

blokken is inderdaad een goed idee!

we hebben 5 jaar een relatie gehad en hij is 24, ik ben 23

het is nu 4 maanden uit, en daarvan hebben we 2,5 maand gewoon contact gehad. totdat hij een nieuwe vriendin kreeg, toen hoorde ik nog weinig van hem en heb ik hem met rust gelaten.

In die 2,5 maand dat we contact hadden heb ik wel verteld zelf niet toe te zijn aan een nieuwe relatie, wilde het voor mezelf op een rij hebben. Dus toen er laatst op hyves iets over de nieuwe vriendschap op mijn hyves stond, wat trouwens een berichtje was van die nieuwe vriendschap. afgesloten met kusjes ....

heeft hij daarop gereageerd, met die mail. Waarin hij dus wilde weten waar hij stond en dat ik had gezegd dat ik niet toe was aan een relatie. Hij denkt dat ik een relatie heb met die man, wat dus niet zo is. dat is het enige signaal wat ik hem heb gegeven en hij maakt daar nu zijn eigen interpretatie aan.

maar het doet er ook niet toe. zoals ik al zei ik wil me er niet druk om maken. Hij gaat verder, ik ga verder en dat moet ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven