Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Voor degenen die een bad hebben... ik vind Avobath echt goddelijk! Het nadeel van in bad gaan, vind ik altijd dat ik daarna meteen mijn bed in kan... want dan ben ik zo loom en moe en gaar... Maar met avobath doe ik gewoon de temperatuur van het bad wat lager, en dan dus een avobath erin... en ik stap er heerlijk verfrist en subtiel glitterend weer uit. Echt super!
Bedankt voor jullie tips!!

Volgende keer Miranda en Karma uitproberen....ik kan niet wachten.;-)
En nu dus WACHTEN op mijn pakketje.....ik ben nogal ongeduldig :(

En wil ook graag mijn lieve zusje het pakketje geven dat ik als kadootje heb uitgezocht (om haar te verwennen tijdens de zwangerschap)
Vraagje hoe is de dream cream voor de onzuivere huid??

alvast bedankt
Ik heb een kennis van mij een proefje Dream Cream gegeven voor haar exceem aan haar handen, een paar dagen steeds dezelfde plek ingesmeerd, en het is heel mooi rustig geworden.

Ik moet voor haar dus een pot bestellen

Maar of het voor een onzuivere huid werkt weet ik niet!

Wat bedoel je precies met onzuivere huid?

Puistjes en meeeters?

Dan zou ik kiezen voor Coalface en Dark Angels, en Dream Wash moet ook goed werken!
Tallulah, Lola heeft gelijk wat betreft de Soak and Float hoor.

Man gebruikt 'm nu al een maand of 5 en totaal geen jeuk meer.

En dat het stinkt ruik je na het uitspoelen niet meer, en mijn man gebruikt geen conditioner of andere shampoo na de tijd!
En trouwens mijn moeder gebruikt trouwens Squeaky Green, ze vond S&F te erg, en haar roos is weg!
Soak en Float ruik je niet meer na het uitspoelen.

Snake oil blijf je de hele dag ruiken tot je je haar weer wast. En het stinkt goed. Bah. Maar het helpt.

Voor de Soak en Float en Snake Oil bewaar ik de bakjes waar ik thaise currypaste in koop. Die dingen zijn echt geur dicht.

Deze:

En de curry is ook nog eens erg lekker.
quote:absoluteEinstein schreef op 03 september 2009 @ 14:02:

[afbeelding]

En de curry is ook nog eens erg lekker.Gelukkig maar, dat scheelt, hoef je 'm niet eerst weg te gooien
Maar in een shampoo tinnetje ruik je 'm ook niet hoor.

Even laten drogen, deksel dicht en dan is de geur ook weg.

Die scalp oil ken ik niet, man heeft gelukkig genoeg aan S&F
Ik heb inmiddels gemerkt dat de geur van Soak and Float na het wassen gewoon weg is, gelukkig maar...Moet eerlijk toegeven dat ik het tijdens het douchen ineens een stuk beter te verdragen vond. Misschien had ik wel een overkill aan geurtjes toen mn pakketje net binnen was. Maar het blijft nog steeds een smerig luchtje.

Ben ontzettend blij met the Soft Touch, ruikt heerlijk en geeft me echt superzachte handjes.

Yummy Yummy Yummy ruikt echt als aardbeienmilkshake, heerlijk zoet, om mee te douchen als je in een snoepbui bent.

En van The Olive Branch ben ik meteen fan, die blijft er zeker in!

Vriendlief rook ook heerlijk nadat ie gedoucht had met Tramp. Ik bleef maar aan hem snuffelen, je begrijpt, Tramp is goedgekeurd Missie geslaagd!

De rest moet ik nog gaan proberen.
Lola, is het stinkende pakketje vandaag aangekomen?
Helaas Mikske, hij is er nog niet....komt vast morgen, dat heerlijk ruikende pakketje

Ik heb scalp oil gehad, vre-se-lijk!

Het ruft onmeunig, en je moet het een tijdje in laten trekken zodat je hele hoofd meurt.....

Nee dan S&F die ruft alleen in het bakje
In de aanbieding

Miranda: 1x gebruikt maar echt veels te zoet;

Nouba Bar 2x gebruikt, er hangt een rauwe notengeur aan die ik niet lekker vind. Jammer want droog ruikt hij zalig.

Jungle ook niet mijn ding. Heb ik ook nog diverse proefjes van.
quote:Mikske00 schreef op 03 september 2009 @ 18:57:

Lola, is het stinkende pakketje vandaag aangekomen?

Vandaag lag er een heerlijk ruikend pakje in de bus!

Jeumig wat een groot stuk coalface zeg! Heerlijk, kan weer een hele tijd vooruit.

Thanx!
Net besteld uit de UK:

- karma cream lotion

- fair trade foot lotion

- lush lime smoothie -retro
quote:lola68 schreef op 04 september 2009 @ 18:31:

[...]

Vandaag lag er een heerlijk ruikend pakje in de bus!

Jeumig wat een groot stuk coalface zeg! Heerlijk, kan weer een hele tijd vooruit.

Thanx!

Enjoy enjoy

Ik vind de dream cream wel erg prettig in gebruik, maar om dat nu als enige artikel te bestellen, wordt het wel erg duur met die verzendkosten.

Niemand uit zuid-oost Brabant die een bestelling moet doen?
quote:Mikske00 schreef op 05 september 2009 @ 01:50:

[...]

Enjoy enjoy

Ik vind de dream cream wel erg prettig in gebruik, maar om dat nu als enige artikel te bestellen, wordt het wel erg duur met die verzendkosten.

Niemand uit zuid-oost Brabant die een bestelling moet doen? Gewoon lekker zelf een dagje gaan shoppen in een Lush-stad (Den Bosh en Maastricht zit er een, kweet niet hoever dat van je is natuulijk )
Hier nog een Lush fan!!

Ik heb een vraagje, weten jullie wat de verzendkosten ongeveer zijn als ik een bestelling plaats in Engeland? En ongeveer de levertijd?

Zag op de website dat de producten daar een stuk goedkoper zijn, dus wilde even kijken of het de moeite is om het daar te bestellen!

Alvast bedankt!
quote:puck1979 schreef op 05 september 2009 @ 10:57:

Hier nog een Lush fan!!

Ik heb een vraagje, weten jullie wat de verzendkosten ongeveer zijn als ik een bestelling plaats in Engeland? En ongeveer de levertijd?

Zag op de website dat de producten daar een stuk goedkoper zijn, dus wilde even kijken of het de moeite is om het daar te bestellen!

Alvast bedankt!

De verzendkosten zijn 9,95 pond.

En de levertijd is een week ongeveer.
Oh....en je moet wel een CC hebben!
Bedankt, heb inmiddels besteld, was moeilijk om me in te houden niet heel erg veel te bestellen...;-)
Gebruikt iemand van jullie de toner tabs?

Was benieuwd wat jullie ervaring daar mee is.
quote:elleinspe schreef op 05 september 2009 @ 15:44:

[...]

De verzendkosten zijn 9,95 pond.

En de levertijd is een week ongeveer.De britse ptt werkt ook perfect en is goedkoper. Ik heb het altijd na een week in huis. Werkt prettiger dan met de DHL.
quote:Maroetje schreef op 05 september 2009 @ 21:11:

[...]

De britse ptt werkt ook perfect en is goedkoper. Ik heb het altijd na een week in huis. Werkt prettiger dan met de DHL.

Ik heb ook pas mijn eerste bestelling gedaan uit de UK. Je kan bij verzendkosten kiezen tussen DHL (9.95 pond ) en RM (4.95). Maar heb ook ergens gelezen dat je bij een te grote/zware bestelling je alleen DHl kan kiezen. Ik heb mijn bestelling vrijdag gedaan, dsu even afwachten wanneer ik mijn bestelling krijg.

Verder voor het onleveren van 5 zwarte potten een gratis vers gezichtsmasker gekregen en een sample van de coco lotion. Het masker, brazened honey, ga ik vanavond uittesten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven