Gezondheid alle pijlers

Verdraaide enkel, verband nat en verwijdert

07-09-2009 13:46 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben afgelopen vrijdag naar de intro nvan mijn uni jaar geweest en daar hbe ik met watervoetbal mijn enkel verzwikt. (Voet naar binne, buitenkant enkel dik)

Ben naar ziekenhuis geweest was niet gebroken, daar hebben ze dus verband omheen gedaan dat 5 dagen moest blijven zitten.

De pech is dat ik vandaag dus een lekke tas heb gebruikt om mijn voet heen (bij het douchen) Het verband wa dus nat.

Ik heb het verband er maar afgehaald, en stevige wandelschoenen aangedaan.

Kan ik hier verder nog wat aan doen , of is het goed zo ?

Verband heeft er nu 3 dagen om gezeten zouden er eigenlijk 5 moeten zijn

gr Ws
Go see the doctor...

Een niet goed of te kort gezwachtelde verzwikking kan nog heel erg lang last blijven geven of altijd zwak blijven.
Als je er nog veel pijn aan hebt, dan zou ik even contact opnemen met de assistente van de huisarts. Zij zou het eventueel opnieuw kunnen doen.

Verder zou je een speciale "sok" kunnen kopen van hansaplast. (in ieder geval bij de apotheek te koop).

Dit is een soort van steunsok.

Maar als je er geen pijn meer aan hebt, dan zijn volgens mij stevige schoenen voldoende.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 07 september 2009 @ 13:49:

Als je er nog veel pijn aan hebt, dan zou ik even contact opnemen met de assistente van de huisarts. Zij zou het eventueel opnieuw kunnen doen.

Verder zou je een speciale "sok" kunnen kopen van hansaplast. (in ieder geval bij de apotheek te koop).

Dit is een soort van steunsok.

Maar als je er geen pijn meer aan hebt, dan zijn volgens mij stevige schoenen voldoende.

hij doet geen pijn meer, ik loop wel nog steed wat pinguin achtig :P

Maar pijn doet me enkel allen als ik hem ver naar binnen of buiten probeer de duwen
Je kan ook sporttape gebruiken. Dar rekt wat minder als zo'n sok.

Succes er mee
Geen sporttape, gewoon even langs de assistente van de huisarts. Zij kan een nieuw (druk)verband aanleggen. Zorg echt dat je je enkel voldoende rust geeft ook al voel je nu niets meer.
.
.
@ Q!
quote:qwertu schreef op 07 september 2009 @ 14:13:

3 is geen 5 toch?

Ik weet het niet zeker, ik ben gezakt voor tellen. Ik dacht dat 3 geen 5 was in ieder geval.

Maar misschien heb ik het mis. In dat geval zou ik er gewoon lekker mee doorlopen inderdaad.

3 is geen 5 nee

dat is ook de reden dat ik dit topic geopend heb anders zou dat niet hoeven.

Maar als je niks nuttigs toe te voegen hebt, (en jouw vorm van sarcasme is niet nuttig) hou dan gewoon je mond
Als jij gewoon had gedaan wat er voorgeschreven was dan had je al helemaal geen topic hoeven te openen. Dus doe wat er geadviseerd wordt en bel de assistente en laat een nieuw drukverband aanleggen ofzo.

Vind de opmerkingen van Qwertu heel slim.
Of vraag het even na aan Wesley Sneijder....

Oook zo'n drama, met een brancard het veld af, getroost door zijn nieuwe liefde, arts komt over uit Italië.

Tis toch wel heeeeel gevaarlijk, sporten...!!!
Ik heb btw net de dokter aan de lijn gekregen

Mijn enkel was niet al te dik en open doet geen zeer

Als ik vandaag zonder verband geen last krijg dan is het ok anders moet ik weven langs,

en dat van de wandelschoenen was een goed idee

En iedereen bedankt voor de antwoorden
.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven