Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Je mag altijd zeiken, en zeker bij het Begin van het Gareel.

Tot je kind 8 is mag je ouderschapsverlof opnemen. En nogmaals: je mag wel zeiken, want je werkt je een slag in de rondte, hebt een paar maanden geleden nogal hardgewerkt aan een crisis, en jouw bedrijf blijft altijd wel bestaan, maar voor je het weet is je kroost groot.

Zeiken mag altijd. Ook met 45 vakantiedagen.

(45! ? Wow!)
Koffie? Thee?

**serveert er een stukje gareel bij**

Ik ben geloof ik zo goed als koortsvrij. Wel moe en koppijujn, maar daar bijten we wel even doorheen. MK mag vandaag voor het eers in het 'donkerblauwe' badje zwemmen en ze is niet te houden,. zo stuitert ze!
Alle reacties Link kopieren
Rustig aan he Tila.

*pakt koffie*

Mamasuup net gesproken. Er wordt straks een heupfoto gemaakt en als die goed is, mag ze morgen naar huis.

Marie sterkte met terug in het gareel.
Goedemorgen allen!

Fijn dat de Suupmam w.s. naar huis mag! Ben je dan nog thuis om te helpen of moet je ook weer aan het werk?

Wat is er in november, Kjong?

Oh het was leuk gisteren bij Marie! Kort maar goed. Kman is inderdaad helemaal goedgekeurd. Hij zat overduidelijk gelukkig te wezen naast zijn liefste, speelde verliefd met zijn dochter en de Little People (met dank aan MarieMan ) en keek inderdaad heul vriendelijk uit zijn prachtige ogen. Fijn om te zien!

Hopelijk is Tila vandaag weer opgeknapt en heeft ze morgen nog een baan en is het Gareel niet te hard voor Marie.

De Bloesjes zijn over 2 uur ook weer thuis! en MM en ik hebben gisteren "onze" vakantie afgesloten met een gehuurd filmpje en Indonesisch eten op de bank. Seven Pounds met Will Smith; prachtfilm, al zit je wel een uur met vraagtekens in je ogen te koekeloeren.

Opa Bloes is in de stress, dat is wel sneu. De makelaars komen vanaf donderdag (MM zorgt dat hij er dan ook is want ik kan me voorstellen dat mijn pa zich op het laatst bedenkt ) en hij is zijn huis aan het opruimen, in dozen pakken en asbestplaten aan het verwijderen enzo. Gisterenavond zal ik mezelf iets te veel in hem te verplaatsen wat resulteerde in een giga huilbui. Bah en gatver. Straks is die verzameling van geuren, geluiden en spullen er niet meer waar zo ongeveer ál mijn jeugdherinneringen aan hangen. En niet in de laatste plaats; die het zo makkelijk maken om aan mijn moeder te denken. Dat trok ik even niet. Zal er wel uit moeten die tranen en ik realiseer me wel dat de herinneringen blijven en dat dat het allerbelangrijkste is.

Maar goed; ik moet maar eens wat meer tijd vrij maken om Opa Bloes te helpen want over een paar maanden verhuist hij al (w.s. half november). Pffffffffffffffff

Darly, wanneer zien we jou nou eens? Of ben ik de enige die jou nog niet IRL kent?

Mimsemops, Neem de tijd, onze schouders zijn geduldig. Hoop dat het leuk was bij Vakantievriendin?
anoniem_3050 wijzigde dit bericht op 07-09-2009 10:08
Reden: Kman is ook Goed Gekeurd!
% gewijzigd
Ik heb deze week nog vrij en zal daar vanaf morgen grootste deel vd tijd zijn. Met name ochtend/avond/nacht. Want aan/uitkleden gaat nog niet zo goed. Maar heb donderdag mijn vrije avond vanwege iets in stamkroeg en dan is er een zus van mijn moeder.

Merkte de afgelopen dagen dat ik het wel heel heftig vond dat mijn broer zo ver weg is. Natuurlijk zijn er meer mensen om haar heen, maar het drukt wel erg op mij.

Nou ja gelukkig vandaag nog even relatieve rust. Hulp komt straks dan is mijn huisje ook weer lekker schoon. Moet even wat regeldingen doen. Maar wel lekker in en om mijn eigen huisje.

De verhuizing van opa is inderdaad wel heftig bloes . Gelukkig heb je nog wel even om erin te groeien samen met hem. En kan je door hem te helpen zelf ok het afscheid doorlopen. Staat een beetje vaag, maar snap je wat ik bedoel?

Lekker dat de meiden er straks weer zijn, zijn ze met het vaderfiguur ook nog weggeweest?

Ok meer koffie :-)
Grinnik...nee voor M'Anas ben ik ook nog een 'mysterie'

Chefin en ik spelen het 'hoe IJzingwekkend Vriendelijk kun je tegen elkaar doen'- spelletje Maar ik hoor vanuit betrouwbare bron dat er 'grote dingen zullen gaan veranderen'. Spannend :-)

Je hebt nog wel een baan maar het is ook wel een roddel dus ik zet het ff in de Kelder. En ik heb net geboerind/t ? onder werktijd *schaam*. Maar ik moest echt even iets oogsten!!
Hahaha! Boerinnen onder werktijd Ga je mij eens vragen om te helpen oogsten? Ben nog in de opstartfase, dus ik kan alle poen gebruiken

Ik ga wel even naar de kelder

Bloes, sterkte. Raar om je jeugd in de verkoop te zien. Beetje bot omschreven, maar goed. Je snapt em, geloof ik.

Suup, fijn dat Mamasuup morgen naar huis mag. Ik vind hewt nog steeds snel. En jer bent een lieverd dat je haar zo helpt. Als je broer dichterbij had gewoond, had ie dan ook bij kunnen springen? Hij was dan nog steeds 'op afstand', toch, qua oV enzo?

M'anas, gaat ie een beetje met Het Gareel?

Ben braaf aan het huischhouden, zoals het hoort, op maandag MK in het nieuwe 'badje' is wel leuk, er zitten daar allemaal kletsgrage moeders
Wat je beter kan doen Tila: onderaan staat een knopje 'map'. Als je daar op klikt kun je een taal kiezen. Dan kies je Engels (UK). Vervolgens klik je op Marketplace. Daar staan als het goed is heel veel avatars. Die zoeken allemaal werk: ploegen en oogsten. En heel regelmatig komt er dan iemand langs die werk heeft en die kiest een aantal avatars uit om bij hem/haar te oogsten/ploegen. Voor oogsten krijg je geld en voor ploegen vooral experience-points. En in het linkerschermpje onderaan, bij de tab 'chat' , kun je met diegene praten op wiens boerderij te bent. Njoy :-)
Had ik net ontdekt, D Ik wist alleen nioet dat ik in het grote scherm niet kon kleppen, dus ze moeten me wel een rare gevonden hebben, zo'n zwijgende werker, die niet eens netjes dag zegt voor ze weggaat, maar voor je neus komt staan.

In de engelse marketplace is dus wel wat te doen? De NL is zo stil!

Nou ja. Eerst Jommetje uit bed plukken en MK halen.

MK vindt het trouwens ook een leuk spelletje. "Mag ik jouw tuintje weer eens zien? En die van je vriendin? Ooooh, die is veel mooier!"
In de UK is het super druk :-)

Darly wel forummen op je werk, maar je schamen als je aan het farmen bent. Speeking of dubbele moraal.

Lil kwam jouw mama tegen in de stad voor de bieb. Ik geloof dat ze even moest nadenken wie ik ook al weer was. Maar heel gezellig even staan praten.

Vervolgens heb ik mijzelf getracteerd op de kapper, dat was hard nodig en wilde Kjong net gaan lunchen toen ik belde voor de sleuteloverdracht. Heel vervelend samen een soepje gegeten .

Tijdens de lunch belde mijn mama dat de foto waarschijnlijk tijdens middagbezoekuur zou zijn dus heb ik ineens een middagje vrij. Zit nu even in haar huis achter de compu. Ik heb alvast even toilettasje en slaapspullen gedropt voor na morgen.

Nou ja dat soort dingetjes dus.
Ik

haat

het

Gareel.

Zo.
.
That bad marie?
**pakt een emmertje zand uit de zandbak, pakt M'anas d'r poezelige voetjes en doet de flatjes uit, en zet M'anas met haar blote voetjes in het zand**

Zo.

Screw het Gareel.

Suup helemaal voorbereid op morgen?
Ik

haat

het

OV.

Mis echtalles wat mogelijk is en ben nu al goed driekwartier onderweg.

Ja volgens mij ben ik wel klaar voor morgen. Als ik oit in zkh aankom eens kijken of de mama nog wensen heeft.
Hoe is het gegaan met de heupfoto, Suup, of lees ik er overheen? Ik vind een spelletje spelen slechter van mezelf dan forummen....raar he....maar dat voelt zo....

*schenkt een cocktail in voor M' anas en vraagt de Butler om haar schouders te masseren*
Ik haat helemaal niks, nu, geloof ik. Redelijk tevree, allemaal

Kindjes liggen in bed en het is hier dus redelijk rustig Dat zal het zijn, dat plotse tevree
Je hebt nergens overheengelezen hoor Darly, uitkomsten vd foto zijn nog niet met haar besproken.

Ik vond haar niet zo fit vanavond, nou ja we zien het morgen wel.
Zo, daar ben ik ook weer even . Het is een beetje vol met weer werken, kindjes, verjaardagsweekend en bruiloftvoorbereidingen, Dot is ook nog weer een daje ziek geweest met kotseritis, maar vandaag scheen zomaar de zon en was ze blij en ik ook en heb ik besloten om de postverjaardagszooi in huis gewoon te laten liggen, werkvoorbereidingen tot nu uit te stellen en zo veel mogelijk buiten te zijn. En dat is gelukt. En dat was LEKKER. Ik zie zo op tegen herfstige ellende (voorproefje van afgelopen week joeg me al zowat de winterdip in - en het is begin september!) dat ik gewoon alle zonuren die ik nog mee kan pikken ga proberen te grijpen. Zal met werk niet altijd lukken maar hee: proberen kan altijd

Suup: ja, mijn mama vertelde het al, al kwam ze eerst met een hele andere naam op de proppen . Arme jouw mama, hoop dat het morgen beter gaat met haar. Knuffels voor jou alvast, en geef er maar een paar door.
Haha, ik had al zo'n idee dat ze me niet kon plaatsen .

Leker he zo'n zonnige dag. Was er ook helemaal blij mee (maar veel te dik aangekleed).

Zin in trouwfeestje vrijdag?
Hai Lil! Fijn dat je er weer even bent! Laat je niet gek maken! Morgen is het weer zomer

Darly, bedankt he, voor het delen van je verslaving. Ik zit me de rsi in de polsen te klikken op andermans landerijen!
Hihi :-)
MOgge. Iemand koffie?

Werkze en zorgze vandaag!
Lekker, koffie. Ik zit te wachten op collegavriendje die me ophaalt (lekker) en dan slepen we ons maar weer een dag naar het kuttoor. Had ik al gezegd dat ik het gareel haat? Nou, ik haat het dus.

Werkze!
.
*pakt koffie*

Sterkte met Gareel weer vandaag Marie.

Wel lekker zo'n lift naar werk.

Tila jij ook succes vandaag.

Darly weer ijzingwekkende stilte spelen met cheffin vandaag? Trek je het wel na je time-out van vorige week?

Lil lekker in de zon tussen werk door?

Bloes je meiden weer op het honk?

Mims mops bijgekomen van haar weekend?

Ik in afwachting van mama-nieuws. Maar even snel douchen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven