"verkeerde dingen" in de zwangerschap

08-09-2009 08:33 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn buurvrouw is gisteren bevallen van een hele mooie zoon een achtponder. Alles erop en eraan, wat een plaatje!

Ik heb heel wat uurtjes naast haar gezeten in haar zwangerschap. Zij en haar vriend probeerde al lang een kindje te krijgen maar het lukte niet. Ze hield zich heel netjes aan alle regels maar niets hielp

Een tijd geleden (negen maanden ongeveer ) Waren zij met vrienden op vakantie en is toen lekker ff losgegaan, veel gedronken, een gezellig pilletje, veel lightfrisdrank en zelfs nog een rontgenfoto van haar enkel (was gevallen).

Komt ze thuis en wat denk je: ZWANGER

Ze kon het niet aan aan de ene kant zo blij aan de andere kant zoveel verdriet dat ze nou juist al deze foute dingen had gedaan. Eerst wilde ze zelfs de zwnagerschap nog af laten breken. Gelukkig hebben we haar daar vanaf laten houden.

Ze heeft nu een prachtig kindje. Voorzover zichtbaar (en ja er kan altijd iets zijn maar goed zover kijken we gelukkig nu niet) is er niets aan de hand.

Hiermeen wil ik vrouwen die hetzelfde meemaken ook een hart onder de riem schuiven!
quote:Pannetje schreef op 08 september 2009 @ 12:21:

[...]

En dat is verschrikkelijk? Dat je geen BV wilt geven?

Ik zou dat ook nooit doen, ben geen koe. Maar maakt mij dat een slechte moeder?Nee, wel een amoebe.
Kolere, zit ik ineens toch weer op de fanclubsite van de borstvoedingsmaffia...
Ja maar geef toe Kippie, die opmerking was ook wel te erg
Nou nee hoor, volgens mij gaat het hier over het argument wat pannetje geeft. Borstvoedingsmafia is toch die groepering vrouwen die heel erg anti-niet borstvoeders zijn? een soort jehova's maar dan van borstvoeding? (ik weet het allemaal nog niet zo goed hoor, kom net kijken;-))

iedereen moet het lekker zelf weten natuurlijk maar om te gaan roepen dat je nooit borstvoeding zou geven omdat je geen koe bent:rofl: is natuurlijk wel wat....ja.....apart.
Djiez Pannetje, dat is wel een hele domme opmerking.....
Je neukt toch ook? Denk je dan ook 'Ik ben geen konijn' ?

Of als je slaapt "ik ben toch verdorie geen luiaard" ?

Of als je in de Spa een moddermasker krrijgt "ik ben toch geen varken"

Of als je langzaam loopt "ik ben toch geen slak"

Of als je een vliegreis gaat maken "ik ben toch geen vogel"
quote:Star schreef op 08 september 2009 @ 13:56:

Ja maar geef toe Kippie, die opmerking was ook wel te erg Ach, ik heb ook geen BV gegeven omdat ik geen zin had in nog meer gedoe aan mijn lijf, zal ik ook een amoebe zijn.
Borstvoeding IS gewoon het beste. Kunstvoeding is "ook leuk maar zeker geen eerste keus". Zo is het ongeveer. WAAROM zou je geen BV geven

* geen hangtieten willen krijgen

* je geen koe willen voelen

alemaal larie

als het nou allemaal niet lukt ok. maar bij voorbaat je kind niet het beste willen geven en alleen maar te denken IKKE IKKE IKKE

vind ik echt bullshit
Meer gedoe aan mijn lijf? Ik snap dat niet brrrrr kan je je kind een hele goede start geven, wat is nou de moeite je kind even aan te leggen (als het lukt het als het niet lukt is het weer een heel ander verhaal) en dan denk je IK wil geen polonaise aan MIJN lijf

Waarom zoek je dan geen draagmoeder? Dat snap ik al helemaal niet. Je wilt wel negen maanden een kind in je buik en een bevalling met alle ongemakken van dien

En bv geven is teveel??? vreemd
Wacht even, drank, drugs, filet americain en kattebakken schoonmaken kan je best een keertje doen want je moet genieten van je zwangerschap, maar flesvoeding is uit den boze?

You lost me......
Nou baababa, nu ga je wel erg los. Je weet toch niks van misschickens zwangerschap/bevalling ed?
quote:bababa schreef op 08 september 2009 @ 14:11:

Meer gedoe aan mijn lijf? Ik snap dat niet brrrrr kan je je kind een hele goede start geven, wat is nou de moeite je kind even aan te leggen (als het lukt het als het niet lukt is het weer een heel ander verhaal) en dan denk je IK wil geen polonaise aan MIJN lijf

Waarom zoek je dan geen draagmoeder? Dat snap ik al helemaal niet. Je wilt wel negen maanden een kind in je buik en een bevalling met alle ongemakken van dien

En bv geven is teveel??? vreemdIk geloof niet dat ik aan jou verantwoording ga afleggen.
Flesvoeding is gewoon lang niet zo goed als borstvoding. er zijn genoeg situaties te bedenken waarin bv gewoon niet kan (bv als er geen melk komt of als je een tienling hebt gekregen het zou zo maar kunnen!)

mara bij voorbaat zeggen: ik heb er geen zin in

dat vind ik echt achterlijk
nee loomii, flesvoeding is "ook leuk" , net als een draagmoeder.
chicke geloven doe je in de kerk

nee ik weet niets van haar bevalling maar gewoon zonder ook maar iets te mankeren zeggen dat je niet voor bv gaat terwijl het zoveel beter is

dat vind ik vreemd
quote:bababa schreef op 08 september 2009 @ 14:12:

Flesvoeding is gewoon lang niet zo goed als borstvoding. er zijn genoeg situaties te bedenken waarin bv gewoon niet kan (bv als er geen melk komt of als je een tienling hebt gekregen het zou zo maar kunnen!)

mara bij voorbaat zeggen: ik heb er geen zin in

dat vind ik echt achterlijkJe moest eens weten wat ik allemaal achterlijk vind.
Hoe kan je nou dat als je melk hebt en je weet dat het het best is

toch voor de fles gaan

terwijl je het maar drie of vier maanden hoeft te doen

ongelofelijk
quote:molie schreef op 08 september 2009 @ 14:13:

nee loomii, flesvoeding is "ook leuk" , net als een draagmoeder.Die combi lijkt me echt ideaal zeg!
Ja Chicken dat moest ik eens weten.

En als je kgeen kind aan je tiet wilt hebben hangen

dan kolf je toch?
Jouw buurtje zal heel blij zijn geweest met dat hart onder de riem enzo...whahaha
Ja zoek een draagmoeder koop een bus nutrilon en gooi je kind met drie weken naar het kdv (ook zo onnozel die kindren mogen er al vanaf zes weken heen)

supermom
Djeesss bababa wat zeg ik nou? SPELLINGCHECKER aanzetten!
Mijn buurtje is heel blij blij blij hun hartje klopt zo blij

wat doe je wel voor je kind chicken? veeg je weleens hun strontkont af of laat je die door de hond schoon likken
quote:Suze2 schreef op 08 september 2009 @ 14:16:

Djeesss bababa wat zeg ik nou? SPELLINGCHECKER aanzetten!Ja of gewoon je computer uit.
De norm is 6 maanden blablabla, maar het lijkt me een goed plan als je je eerst even inleest in borstvoeding en flesvoeding voor je hier je mening komt ventileren.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven