9-9-'99 10 jaar later

08-09-2009 13:50 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
9-9-'99 werd er "massaal" getrouwd. Trouw- en feestlocaties, fotografen, huurauto's, veel was vèr voor die datum al volgeboekt. Wij wilden "ergens in het najaar" trouwen dat jaar, begonnen in juli met regelen en ineens vielen onze favoriete trouwlocatie, favoriete feestlocatie èn favoriete fotograaf vrij voor 9-9-'99. We hoefden niet lang na te denken en schoven alles naar voren. Een fantastische dag is het geworden!

En morgen is het 10 jaar geleden alweer! Voor ons is de tijd omgevlogen, onze relatie heeft zijn ups en downs gekend maar geen seconde hebben we spijt gehad. We zijn gewoonweg erg gelukkig met elkaar. Morgen vieren we het bescheiden, met onze zoon van 7 jaar gaan we naar Hotel New York in Rotterdam voor een high tea. Ruim 10 jaar geleden nam m'n man me daar mee naartoe voor mijn verjaardag, onze eerste dag samen in Rotterdam.

Zijn hier ook mensen die op 9-9-'99 zijn getrouwd? Morgen ook feest of is het minder rooskleurig verlopen? Hoe kijk je terug op die dag? Wat mij het meest bijstaat is het prachtig mooie weer en het wegvallen van alle stress op het moment dat mijn bruidegom het tuinpad op kwam lopen. De hele dag heb ik genoten, alles laten gebeuren en vooral veel plezier gehad.

Vanavond zullen we denk ik nog eens door het trouwalbum bladeren en herinneringen ophalen aan die dag. Heerlijk!
Iets anders
Van harte met je 10jarige huwelijk!
Word helemaal blij van het lezen van je post .

Gefeliciteerd met jullie 10-jarige jubileum!
Leuk topic, en onwijs gefeliciteerd met je 10-jarig huwelijk!!
Maand eerder getrouwt in datzelfde jaar, ook nog samen!

Nog gefeliciteerd btw.
Alvast van harte gefeliciteerd met jullie 10-jarige huwelijk!!! Het zal 11 november 2011 vast wel weer ontzettend druk worden met de bruiloften!
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Wat een leuk berichtje, er breekt een glimlach door bij mij!

Geniet er lekker van!
Niet getrouwd maar 09-09-09 ben ik 9 jaar samen met m`n vriend :D Heb nog voorgesteld om te trouwen maar helaas haha!
Van harte met je tienjarig huwelijk! Maak er een leuke dag van met elkaar! Ik hoop dat het net zulk geweldig weer is als vandaag!
Leuk bericht! Wij hebben een aantal maanden geleden onze tienjarige relatie gevierd (huwelijk was pas later) en zijn ook helemaal happy met elkaar.

Geniet ervan morgen!
Dank jullie wel voor alle felicitaties!!!!!!!

We hebben de hele dag al voorpret, terwijl we helemaal niks bijzonders gaan doen morgen. Ja die high tea is leuk en erg lekker, en zometeen komen m'n schoonouders een bakkie doen (moeten morgen werken) en van mijn ouders viel er vandaag al een heel leuke kaart in de bus. Allemaal kleine dingetjes die aan de voorpret bijdragen zeg maar
Iets anders
Gefeliciteerd met je 10 jarig huwelijk. Fijn om tusen alle relatie ellende die hier meestal staat zo'n positief verhaal te horen!

Met 09-09 heb ik zelf niets maar over een maandje op 09-10 ben ik alweer 12 jaar smaen met mijn man, waarvan 2 jaar (op 14-09) getrouwd.
Grappig, man en ik kennen elkaar over een week 10 jaar!

We gaan ook even ouderwets (!?) de bloemetjes buiten zetten in het dorpje waar we elkaar ontmoet hebben, en als we puf hebben zelfs nog in de kroeg waar we elkaar voor het eerst zagen...hahaha sentimenteel he!

Lijkt wel of we bejaard zijn maar het zal meer aan de alcohol inname liggen of we die tent nog halen dan aan onze leeftijd!
Gefeliciteerd Babsjuh en wat een leuk topic-onderwerp!

En zo zagen we er uit die dag:

linkje kapot, maar weggehaald

De jurk past niet meer, en het pak ook niet Maar ze hangen beide nog in de kast. Weet eigenlijk niet goed waarom, we zullen ze nooit meer dragen maar willen/kunnen ze niet wegdoen. Ach, 't vreet geen brood en 't hangt niet in de weg.

Het trouwboeket heeft m'n man voor onze eerste huwelijksverjaardag opnieuw laten maken. Ik heb beide keren geprobeerd het te drogen maar de bloemen die er in zaten waren daar niet geschikt voor helaas. Maar we hebben de foto's nog!

Leuk om te lezen van andere jubilea trouwens, en hoe die gevierd worden! Jullie ook allemaal van harte gefeliciteerd natuurlijk!!!
anoniem_72372 wijzigde dit bericht op 24-09-2009 15:18
Reden: linkje naar foto kapot
% gewijzigd
Iets anders
Vanmorgen maakte zoon me wakker met een dikke zoen en:"Mama!! Van harte gefeliciteerd met dat jullie nou 10 jaar getrouwd zijn!!!"

Samen met man een kopje koffie gedronken, zoon naar school, hond uitgelaten en nou eventjes niks. Straks zoon weer uit school halen en vanmiddag naar hotel New York. Moest nog wel even bij zoon rechtzetten dat we wel gewoon in NL blijven Die vroeg zich al af of we ook bleven slapen na de high tea...

Deze dag is een kadootje, en ik geniet met volle teugen!

Fijne dag allemaal!!!
Iets anders
Oh, wat leuk, die foto!

Gefeliciteerd met jullie 10-jarig huwelijk!

Een hele fijne dag gewenst, maar ik zie dat ie al goed is begonnen. Ga zo door, zou ik zeggen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Gefeliciteerd!

Je komt inderdaad nog helemaal gelukkig over. Erg leuk om te lezen!
Ook wij zijn op 09-09-99 getrouwd en wel in Almere.

Het was een onvergetelijk dag en herinner het me nog als de dag van gisteren.

Ook wij hebben het al 10 jaar vol gehouden met ups en downs.

zo zag onze dag er uit.

Wij zijn ook getrouwd op 9-9-99. Net als vandaag was het toen ook een prachtige dag.... Zelfs nog iets warmer als vandaag.

Wij hebben toen ook met een heleboel anderen bruiden in het bld Weekend gestaan. Mochten allemaal in Zoeterwoude een trouwjurk aan voor de foto.

Wij hebben later ook in het blad vriendin gestaan. Met nog anderen die deze dag getrouwd waren.

Zijn er hier ook nog mensen die naar Paul de Leeuw gegaan zijn? Dat was op 10 september 99.

Hebben van te voren ook nog met een heleboel andere stellen een avondje gehad. Zijn toen uit eten geweest in Amsterdam.

Benieuwd of er hier ook nog iemand bekends tussen zit.

Vanavond gaan we lekker samen uit eten in Santpoort.

Groetjes

Manuela en René
Hé wat leuk, nog meer feestvarkens vandaag

Allemaal ook gefeliciteerd natuurlijk!!

Vanmiddag hebben we ons buikpijn gegeten aan alle, overwegend mierzoete, lekkernijen van de high tea (die trouwens gewoon ordinair "afternoon tea" blijkt te heten daar) en een heerlijke middag gehad met z'n drietjes. Daarna nog eventjes uitgewaaid op de kade en weer naar huis. Zoon is lekker buiten gaan spelen tot bedtijd, ik ben nog even staatsloten gaan halen (maar met zoveel geluk in de liefde winnen we vast nooit iets ). En nu zitten man en ik samen in de computerkamer, onze grootste schat slaapt als een blok. We luisteren muziek, verschillende nummers die op de bruiloft zijn gespeeld komen voorbij, halen herinneringen op en doen tussendoor ieder ons eigen ding op de computer. Zo hebben we elkaar leren kennen (irc, chatten dus) en die computerhobby is altijd gebleven.

Het leven is goed, en mijn man is de liefste.
Iets anders
Wat een leuk topic

Ook leuk om te lezen dat al die datumtrouwers in dit topic nog steeds getrouwd zijn

Ik heb een zoon, geboren in 1999, op een heel gewone datum, maar het blijft een leuk jaar. Het laatste jaar van de eeuw, het jaar waarover Prince zo enthousiast zong..

Gefeliciteerd, allemaal!
Wat een leuk topic!

Het was een heerlijke week die week. Ik trouwde op 3 september die week, inmiddels tien jaar geleden. 28 graden, bloedheet. Het diner hebben we in de kasteeltuin gehouden ipv binnen, het was zo mooi. Ik zei nog tegen mijn ex vorige week gekscherend, 10 jaar geleden zeiden we ja..en zouden we lang en gelukkig leven.

'Nou we zijn gelukkig en leven nog steeds' zei mijn ex. Hij heeft helemaal gelijk!

Mijn huwelijk strandde in 2003. Maar ook ik moest er aan denken deze week.

Wat fijn dat jij nog zo gelukkig bent!
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven