Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Ik vind het ook inventief hoor, al heb je het idee niet van jezelf. Je moet het maar weten te brengen, een kast met lades in je hoofd Hopelijk werkt het de hele nacht door.

Ik had er al lang in moeten liggen, maar ja, niet gelukt.

Ze hebben hier in de vakantie trouwens wel een soort uitslaapritme ontwikkeld wat heel fijn was, regelmatig tot half 8. Dat ritme zal morgen wel weer overhoop liggen want ik ga Limoen al rond half 7 uit bed plukken, anders halen we 8 uur niet.

Misschien heb ik ongevoelige wenkbrauwen maar ik vind het best meevallen eigenlijk, met die marteling. Ik ben niet zo stipt met zelf bijhouden maar ik pluk zelf ook af en toe iets weg, dus misschien dat je het dan niett meer zo erg voelt ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook wel meevallen. Maar ook ik pluk regelmatig zelf.

Trusten
ik pluk helemaal niks. maar wie weet zal het wel moeten.

ook goeiemorgen trouwens.

heb hier net Poek naar school gebracht; vanmiddag om 13.40 kunnen we voor haar bij de huisarts terecht. K-tijd wat betreft slapen van Slof, maar het is niet anders.

en ik ga zo Slof's kast eens opruimen, want dat is een bende.
Hoe vindt Poek het inmiddels op school? is ze al helemaal gewend?
Hoe was het bij de huisarts Citro?

Mini sliep goed en stond om 8 uur al helemaal klaar :-)

En wat die wenkbrauwen betreft zal ik wel een watje zijn . Maar ze is er zo'n 20 minuten meebezig, ze had wel een boel te plukken.

Nu ga ik wat doen.
amandel was wel dik nog maar niet meer heel rood met gele stippen, dus dat is wel goed, verder nog bloedonderzoek aangevraagd en weer urine ingeleverd, misschien dat daar nog wat uit komt, en ik was ook nog op tijd op het werk, nu gauw aan de slag..
wat gaan ze onderzoeken in het bloed, Citro; the usual stuff of nog specifiek?
Hij heeft heel wat vakjes aangevinkt maar ik weet het niet precies, heb iig gevraagd op een paar allergieen en pfeiffer te testen.
Poek had gelukkig schone longen. Voelde me wel een muts daty ik toch gegaan was, maar lompe huisarts en lerende co-assistent zeiden allebei dat je, het in geval van Poek beter te vaak dan te weinig kan komen
Gelukkig, en inderdaad, beter een keer te veel dan een keer te weinig. Ik voel me soms ook wel een muts hoor, met Limoen, ik lever zo ongeveer maandelijks een plasje in en ik wacht eigenlijk ook bijna nooit 3 dagen meer af voor ik naar de huisarts ga met haar.

Vanmiddag trouwens Drama met een hoofdletter D. We moesten eerst naar het CB en ik had even over het hoofd gezien dat ze daar al een prk zou krijgen. Was namelijk van plan meteen door te rijden naar het ziekenhuis om daar bloed te laten prikken. Bij het CB ging het nog goed, ze verbeet zich en zei heel flink dat ze niet hoefde te huilen, maar toen ze in het ziekenhuis de naald zag werd ze hysterisch en maaide het ding weg, waardoor ie in haar hand prikte. Toen ze bloed zag werd ze weer hsysterisch, ze ging bijna hyperventileren, dus het prikken hebben we maar opgegeven. Heel zielig. Vanavond toen ik na het bad de pleisters eraf wilde halen werd ze weer hysterisch, mocht er nog niet eens naar wijzen.

Alleen nu moeten we nog een keer terug. En uit het urine onderzoek kwam ook niets, maar dat wil de huisarts ook nog een keer herhalen. We blijven bezig
Zo, daar ben ik weer. Was al even thuis, maar nog niet geheel operationeel.

Sok, hoe is het met je? Wat mooi dat je vader zoveel fijne reacties heeft gekregen. Kan me voorstellen dat dat heel goed doet.

Vakantie was erg fijn, camping vol met Hollandse kindjes, dus genoeg vriendjes en da's fijn. Zwembad was okee en het weer ook (niet té heet, maar wel lekkker).
Arme Limoen.
Citro, mijn zoon kreeg altijd voor het bloed aftappen een lidocaine-pleister. Je moet dan wel weer 30 minuten wachten voordat er geprikt kan worden, en het blijft spannend, zo'n naald, maar het hielp wel de ergste paniek te voorkomen. Sterkte met je kwakkelend gezin, dat vergt zoveel energie ...
Emla heet dat spul hier, Citro en je kunt het iig overleggen met de arts/lab. En wat een tyoestand; hier zou dat overigens net zo'n drama geven, hoor. Vandaag bij de huisarts mocht die zowaar met de stetoscoop luisteren; eerder wed Poek al hysterisch als ze zo'n ding alleen maar zag.

fijn dat jullie vakantie zo geslaagd was, Koeky. Voor mijn gevoel ben je al een eeuwigheid weg. Ben je alweer aan het werk?
Ben vandaag weer begonnen ja. Heb me alleen nog niet zo erg nuttig gemaakt. Dat ga ik morgen proberen.
Ola.

Wat een drama Citro. Hoe gaat het met het herstel van man eigenlijk?

Ik ben gesloopt. Ik kwam om half 12 thuis van etentje met oud-collega's (was erg leuk) en toen was Mannie net wakker. Om kwart voor 3 heb ik Pamman uit bed geschopt omdat Mannie nog niet sliep. Tussendoor lag hij alleen maar te draaien, tegen me aan, weer terug, overgeven, piepen, huilen. Hij durfde het drankje niet te drinken, deed het uiteindelijk toch omdat ik zowat uit mijn vel ging. Toen is Pamman bij hem gaan liggen en sliep hij natuurlijk meteen (Pamman zei dat hij gewoon had gezegd dat het klaar was en hij ging meteen slapen - dat zei ik verdorie al 3 uur ). Ik heb zo'n 3,5 uur geslapen en ben helemaal gaar.

Nu koffie.
Ow Pam, dat klinkt als een heel erg rottige nacht. Ik snap dat je gaar bent. Hier dan een kopje koffie

Ik neem er zelf ook één
Wat een lief bakkie Koek, dank je.
He bah Pammie, wat een prutnacht. Hoe gaat het nou met mannie?
Mannie is oké, at vanmorgen 3 boterhammen en was gezellig bij de gastouder. Zij ging hem wel in bed gooien vanmiddag. Vanmorgen was hij natuurlijk niet wakker te krijgen. Ze zou hem eind van de middag zijn drankje geven en wij nog een keer voor het slapen. Hopelijk helpt dat.

Ik snap er geen jota van
Wat raar van Mannie. Overdag nergens last van en dan 's nachts gedoe en ziek. Dat duurt toch ook al een tijd?

Arme Limoen trouwens: prikken is zo eng voor die kleintjes.

Hier vandaag een dagje aan de schoonmaak (ik weet niet wat me overkomt). Best een uitdaging met Maby erbij. Oftewel, een goede manier om de dag door te komen, want ik moet alles 3x doen. En ondertussen haalt madam ook elke 5 minuten de keukenladen leeg. Ze is wat dat betreft net zo hardleers als Ot, die probeerde dat ook minimaal 20 keer op een dag. Maby dus ook, en helaas interesseren de laden/kasten waar ze wel in mag (speelgoed) haar weinig tot niets.

Oh, even ingrijpen maar weer. Madam haalt voor de 5e keer vandaag het bestek uit de besteklade. Zucht.
Ik heb me gisteravond op de ouderavond toch zó lopen ergeren; constant gingen er mobieltjes af. Tijdens de presentatie van de juffen; in de klassen etc. Steeds kwam er weer een rinkel; moest iemand dat ding nog uitzetten. Ook meerdere keren liepen er mensen de zaal uit om telefoontjes aan te nemen. In de klas ging het gewoon door; een vader zat steeds te sms-en en een moeder nam in de klas gesprek aan (liep na twee zitten weg). Echt zo irritant!
Dat is wel irritant ja. En aso.

Wij hebben makkelijk gedaan en pizza gegeten en ik heb een salade bijelkaar gegooid van mozzarellabolletjes, pestolijven, tomaatjes en rucola. Erg lekker.

De schilder was net hier. Hij heeft semi toegegeven dat het lijkt alsof er kleurverschil is . Hij gaat het verhelpen dus da's prettig. Dit is trouwens een fijne schilder hoor, en hij heeft het huis echt keurig in de verf gezet en alles wat die prutserschilder heeft verkloot hersteld (zelfs de verf van de ramen gehaald).

Pamman is de kinderen naar bed aan het brengen en ik ben aan het opruimen. Denkt hij
Haha, Pam!

Ik ben de hele week onbestorven weduwe. Tot nu toe gaat het goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven