Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Balen Star!!!!

Mal hou moed. Mijn kat die nog nooit buiten was geweest is 2 weken zoek geweest en terug komen lopen!!!
Hoe zou het met suze zijn?

Mal: Wat vervelend dat je kat weg is, hopelijk is hij snel weer terecht.

Star: Mooi kut dan zeg. Valt erg tegen? (knuf voor jou)
Mal, dikke hug voor jou.

Hel, oei wel lang inderdaad. Is de pappa gewoon thuis dan of gaat ze logeren? Waar ga je heen?

Bam, jeeeee heftig dat ongeluk! Hoe is het nu met de arm? Jeetje, erg schrikken.

Bridges, wat leuk een neef of nicht! En bij Bam ook, wat leuk!

Kokos, ik had me op hyves afgemeld .Lief dat je me mist.

Nou Star en Suus, spannend!!!!!!!
Avond al te saam!

Hier paniek om niks: geen vruchtwater meer te bekennen dus ws een klein gaatje aan de bovenkant maar er zit nog zoveel (minstens een liter, de grapjas gaf aan dat als vliezen breken ik echt wel op een waterballet mag rekenen...) dat het geen kwaad kan. En de dame heeft zich ergens tussen de parkeerplaats (toen voelde ik nog dat het niet goed was) en het bed waarop CTG gemaakt werd weer met hoofd naar beneden geschoven, de kleine grapjas.

Verder was het een lolbroek die kerel: reken maar op 42 weken wat deze heeft het echt nog prima aan de hoeveelheid vruchtwater te zien. En bedankt, dat is nou ook weer niet de bedoeling pipo.... Nou ja, ik mag met 41 weken komen en bij ontsluiting word ik dan ingeleid.

Star nogmaals

Mal, arme poes!!!!
Haha Suus, een dame waar je dus heel wat mee te stellen krijgt .
Haai Jinster, hoe was jullie weekend?

Mal, al nieuws?
Fijn Suus dat alles goed is. Ze laat nu al van zich horen..
He Star, hoe gaat het? Ik ben het even kwijt (vergeef me uwe hoogzwangere), ben je nu gestript vanmiddag?

Weekend was super, mooie stad en gewoon een zeer relaxt weekend met lekker eten, lekkere wijntjes, uitslapen en zo.
Uwe hoogzwangere

Strippen kon niet, want de boel zat nog potdicht

Vrijdag om 11.00 afspraak bij de gyn voor CTG en echo.

Klinkt als een lekker weekend, even samen weg is ook wel eens nodig Jongetjes opa en oma heel gelaten?
Jinny heeft opa niet heel gelaten, verder alles oke. Ventjes vonden het leuk. He getsie dat het nog potdicht zat. Hoe doe je dat in hemelsnaam?
Suze, goed dat ze weer gedraaid is! Ach, ik had met 41,3 nog genoeg vruchtwater, maar dat zegt niets hoor. Ze gaat echt wel op tijd komen.

Star, heeft ze het niet een beetje losgewoeld (au au) zodat er wat versnelde rijping in de baarmoeder plaats kan vinden?

Wat een dingen leer je erbij hè, als je zwanger bent en (gaat) bevallen.

Balen hè?

Ik was ook zo teleurgesteld toen ik niet gestript kon worden. Maar dat herinner ik me nu pas weer, nu ik jouw verhaal hoor. Maakt het nu niet minder balen natuurlijk voor jou...
Nou Star ik smste het al, ik vind het ook echt shit voor je hoor. Hopelijk heeft dat wroeten inderdaad ook een beetje helpt en je lekker toch gewoon vannacht of morgen bevalt.

Bellen inderdaad of er uitvallers zijn. Zal toch wel? Er zijn er vast wel die dat bevallen sneller doen dan wij...

En eventueel ander zkh geen optie? Ik kon vanmiddag ook niet terecht bij WKZ. Bij Diak geen probleem.
Jinny fijn dat je het zo lekker gehad hebt!

Ik ga op zoek naar geboortekaartje... Kom straks of anders morgen nog even buurten. Kijken of de kat terecht is
Ze heeft wel gemasseerd zoals ze het zo mooi zij Amaal

Heb wel meer harde buiken nu dus wie weet is er wel iets aan het verstrijken.

Suus, als er geen uitvallers zijn, ga ik misschien gewoon een beetje liegen ofzo. Niet aardig/netjes, maar het idee dat ik nog een nacht of vier moet, bah.

Jin, wat heb jij met opa gedaan??
Toch niet kaartje van Unicef dus?
Star, nee, ik vind er echt geen leuke tussen zitten en dan is het wel echt heel erg duur als ik zie dat ik op i-net voor ca 150 euro kant en klaar iets kan krijgen?

Ik zit nu te denken aan het betere jatwerk van kaartje Jeetje. Als ik nu symbolen daarvan tot nieuw kaartje laat maken heb ik wel iets dat bij elkaar past. En de rest van de poet maak ik dan wel over aan Unicef of daar koop ik in hun winkel goodies voor.

Meer harde buiken is goedddd! En de waarheid een beetje geweld aan doen moet kunnen. Zeker als je zooooo HCG-belast bent als jij.

Verder wie "zij" wat????!!!!!! Je voelt je echt niet goed he?
Masseren, klinkt nog lekker. Woelen vond ik minder aangenaam klinken. Mss had het bij masseren wel wat minder pijnlijk gevoeld

Gaat helemaal goed komen. Ik zeg; echt even die pot sex erin gooien nu, voor dat laatste stukje. Dat kwakkie was nodig om dat kind erin te krijgen, maar óók om het er weer uit te krijgen!

En als je hoofd er niet naar staat: nee, bevallen is leuk... maar daar kijk je ook naar uit!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa WAT een fout. Dat is echt echt echt NIET GOED. Dat is vast een voorteken

Wij waren ook niet zo heel blij met prijzen van kaartjes bij drukker. Had kaartje op i'net uitgezocht en via drukker besteld. Was veel duurder dus. Nou ja, het is niet anders.
Blegh is het een nationale k*tdag? Dan doe ik mee.

Het was echt klote op mn werk, ik ga er verder niet op in hier, maar ik heb er zelfs om moeten huilen Echt klote dus.

Ik ga zo lekker vroeg naar bed, de rest van de week ben ik lekker vrij. Donderdag heb ik vrijgenomen omdat mn kleine vent alweer 1 jaar wordt!

Mal, ik hoop dat je lieve poes snel weer terug komt bij jullie. En balen dat je de arts niet zelf aan de telefoon had, zodat je zelf nog dingen kon vragen

Star, balen dat er nog geen ontsluiting was. Ik hoop dat het wel geholpen heeft en dat er vannacht dan wat gaat gebeuren!

Suze gelukkig maar dat je de kleine zich weer heeft terug gedraaid. Hopelijk blijft ze nu lekker zo zitten.
quote:amalia schreef op 08 september 2009 @ 21:16:

Masseren, klinkt nog lekker. Woelen vond ik minder aangenaam klinken. Mss had het bij masseren wel wat minder pijnlijk gevoeld

Gaat helemaal goed komen. Ik zeg; echt even die pot sex erin gooien nu, voor dat laatste stukje. Dat kwakkie was nodig om dat kind erin te krijgen, maar óók om het er weer uit te krijgen!

En als je hoofd er niet naar staat: nee, bevallen is leuk... maar daar kijk je ook naar uit!Nou deze vk die ik vandaag had zei dat seks ook geen nut had, want je zou minstens drie liter sperma nodig hebben had ze ooit eens van een gyn gehoord. Moet ik de hele buurt nog langs vanavond
O wat naar Naat, is het wel goed allemaal nu weer?
Iemand puberruil aan toevallig?
Sloerie!

Naat, kut zeg....

Ik vond het ook best een kutdag, dus mss heb je wel gelijk. Alleen het weer doet leuk.
Ik vond het weer ook niet leuk
Haha Star, ga jij even de buurt langs vanavond

Nee het is niet goed, gaat ook niet goed komen meer, maar ik moet me er niet zo druk meer om maken. Ik moet er boven staan, zoals mn collega al zei.

Maar soms is dat makkelijker gezegd..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven