Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt erg naar Naat. Als je er meer over kwijt wil, spui maar op de groep.

Niet te veel over piekeren als het lukt
Ze is terug!!!!

Oh, wat een opluchting!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja ik gooi het zo wel even op de groep. Naatieman is ook niet thuis(werken), dus ik heb het nog tegen niemand gezegt.

Puberruil nu aan, hahaha dat 'zingen'...
Jaaaaaaaaaaaa gelukkig! Kwam ze vanzelf terug of hebben jullie haar gevonden?
Ow fijn Mal!!!
Naatieman laat nog aan het werk, saaaaaaaai.
Puf puf? Nee? Alleen puf puf van de hitte?

Je lijkt wel een olifant, Star.

Ben met Gijs vandaag naar de Efteling geweest. Was helemaal leuk maar erg warm.

Morgen lesgeven. Ziekmelden op de eerste dag kan zeker niet, he? Heb nog geen inspiratie maar dat komt wel. Ik doe het meeste a l'improvise

Naatie, klinkt erg klote. Bah! Hopelijk verandert er snel iets, hetzij ander werk, hetzij op je werk zelf.

Ik ga een Iphone bestellen zo. Joepie joepie. M'n Touch is al helemaal geweldig en straks kan ik er ook nog mee bellen ook!
Ja olifantje loopt lekker door

Succes met lesgeven morgen Cin, gna gna
Fijn Mal!!! Zie, die heeft het veel te fijn bij jullie, die wil niet weg.

Maar ze kan wel naar buiten nu voortaan, heeft ze bewezen
Oh Naat, dat klinkt als heel erg ongezellig . En verrot dat je niemand hebt om tegenaan te lullen ook nog eens...
Mal wat fijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kutdag hier ook aanwezig. Ik zit vanaf nu weer een hele week alleen in de middagen en avonden (behalve vrijdag), mijn ouders vandaag naar het station gebracht, gehoord dat de Kita heel misschien volgend jaar dicht gaat en heb gewoon de balen. Genoeg???

Naatie, dikke hug voor jou.

Hup Star, proest, de hele buurt af. Moet ik een advertentietje voor je zetten? Ik zeg: dan komen ze naar je toe deze zomer!
Nou, jullie geloven het niet maar ik had de poortdeur open voor haar, en ik wilde even wat pakken uit de tuin, schoot Vosje ineens weg in het donker, dus ik raakte echt helemaal overstuur, want toen was ik ze alletwee kwijt.

Dus M en ik zoeken in het donker met de snoeppot (ik heb er 1 met een muziekje die ze kennen) en ik liep even terug naar de achterdeur om een blikje voer te pakken, toen zat Druppel bij de achterdeur ineens, dus die ik weer over de schutting terug geklommen. Dus die snel naar binnen gegooid en Vosje hadden we binnen 20 minuten weer terug.

een dag om snel te vergeten dus.
Oooh, wat fijn Mal!!!
Pffff Jinny, ook al een rotdag dus

Schiet niet op vandaag, we moeten allemaal maar vroeg naar bed.

Gelukkig heeft ze de weg naar huis zelf gevonden Mal!
Fijn Mal.

Dat is niet fijn Naatie. zal zo eens op de group lezen

Ik doe mee aan de nationale kutdag.
Wat is er bij jou Bam?
Ja Bam, dat wilde ik ook vargen, wat is er met je?
Laten we de dag maar snel afsluiten dan. Op naar 09-09-09!

Slaap lekker allemaal.
En zo is het maar net Naatie. Trusten!
Jinny, hoe kunnen ze nou de KITA dichtdoen, waar moeten al die kindjes dan heen?
Ik maak ook een einde aan deze dag. Trusten dames.
Jee wat een rotdag hier...

Mal: dikke voor jou. Ik hoop dat Dr. S je morgen wat antwoorden kan geven, al kan hij niet DE antwoorden meer geven. Wat een narigheid. En dan ook nog de poezen. Rot zeg... Gelukkig zijn ze weer veilig thuis...

Star: ook een dikke voor jou. Wat enorm balen... Hoop dat dame snel jullie in het echt wil zien...

Suus: jee even schrikken. kleine eigenwijs. Gelukkig ligt ze nu weer goed...

Jin: jee, wat is er met opa? En de Kita? kan dat zomaar? Jij ook een hoor meid:

Naat: voor jou ook!

Bam: wat er ook is, jij dan ook maar een

Zo. En wie ik nog vergeet...
Aahh, kleine grapjas nog aan boord Suus, wat een toestand! Mmm, waarschijnlijk inleiden dus. Zie je daar tegenop? Voordeel natuurlijk wel dat je bijtijds opvang voor de freule kunt regelen enzo... Erg geschrokken?

Mal, wat rot van poes, is ze al terug? Gets meis, het is wel een rotdag voor je...

Star, hoe is 't, hou je het nog een beetje? Heb je een pond chocolade bij de hand om de teleurstelling te bestrijden of heb je man naar de Mac gestuurd?

Haai Jin, oeheee, uitslapen, dat klinkt goehoed! Hoe was de bruiloft, leuk feest? De reis voert naar Bolivia, of all places. Mijn moeder is de hele week vrij en komt logeren. Vriend kan ook zo veel vrij nemen als nodig. Maar ja, ik maak me natuurlijk zorgen dat ze me enorm gaat missen en helemaal onhandelbaar wordt zonder mama in de buurt..
ow niks bijzonders. Hier gaat alles gewoon fout vandaag.

Ben gewoon toe aan vakantie. Maar goed nog 2 dagen en een beetje... ik tel af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven