Jaaa...Eind aug/begin sept 2009
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:09
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
dinsdag 8 september 2009 om 18:19
@ Star: wat frustrerend meid!! Chinees nog een beetje te doen geweest? Zak m&m's ook al in huis? Misschien heeft het woelen toch nog een beetje wat uitgemaakt en begint het alsnog snel. Ik duim iig voor je!
@ VIs: spannend meid!! Nog maar 1 nachtje kinderloos!! Geniet er vanavond nog maar ff van! Zo een gek idee dat je gewoon weet dat het echt morgen gaat gebeuren!
Humeur van moeder valt heel erg mee! Het is gewoon gezellig.
Morgen gaan we naar de stad om eens weer van het gewone leven te kunnen ruiken
@ VIs: spannend meid!! Nog maar 1 nachtje kinderloos!! Geniet er vanavond nog maar ff van! Zo een gek idee dat je gewoon weet dat het echt morgen gaat gebeuren!
Humeur van moeder valt heel erg mee! Het is gewoon gezellig.
dinsdag 8 september 2009 om 22:20
Erg he , ik weet niet eens wat strippen inhoudt..?
Hier heeft manlief volgende week en de week daarop eindelijk lekker vrij om van die kleine te genieten en weer eens wat tijd aan onsbeide en de andere twee telgen te besteden.
Gaan in ieder geval naar de Efteling en volgend weekend met een aantal familieleden naar een groepsaccomodatie van een neef van ons in Frieland. Heb er heel veel zin in...
Hier alles ok met Moppie. Begin wel gevoelige tepels te krijgen... Moppie is ook zo'n krachtige drinker. Is binnen 15 minuten klaar.
Ga zo ook lekker tukken en hoop dat er morgen babynieuws is. In ieder geval van Dier..
Hier heeft manlief volgende week en de week daarop eindelijk lekker vrij om van die kleine te genieten en weer eens wat tijd aan onsbeide en de andere twee telgen te besteden.
Gaan in ieder geval naar de Efteling en volgend weekend met een aantal familieleden naar een groepsaccomodatie van een neef van ons in Frieland. Heb er heel veel zin in...
Hier alles ok met Moppie. Begin wel gevoelige tepels te krijgen... Moppie is ook zo'n krachtige drinker. Is binnen 15 minuten klaar.
Ga zo ook lekker tukken en hoop dat er morgen babynieuws is. In ieder geval van Dier..
dinsdag 8 september 2009 om 22:45
Zijn vanavond lekker nog even bij de zee geweest. Er was geen strand, doordat het water echt idioot hoog stond. Het spatte zeker 3 meter op tegen de kade (en dat terwijl het een baai is... Aan de oceaan moet het helemaal geweldig zijn geweest!). Raar idee dat we er de volgende keer met z'n drietjes zullen staan .
Dank voor jullie goede wensen... .
Dank voor jullie goede wensen... .
dinsdag 8 september 2009 om 22:54
Vis, heel veel sterkte morgen en ik hoop gauw goed nieuws van je te horen. Zet hem op!
Hopelijk is er bij Dier ondertussen al een minidiertje.... Star, jij schreef toch dat ze om 8 uur al weeën had? Duurt echt lang dan!
Pauwie, leuk ook nog even eruit met z'n allen. Is man al snel weer aan het werk gegaan na de bevalling?
Hier ook af en toe gevoelige tepels, ook dankzij een krachtige drinker. Zoon kan soms in 10 minuten beide kanten hebben gehad!
Star, hoop dat er bij jou gewoon lekker spontaan wat gaat gebeuren. Je bent gewoon ook aan de beurt nu Vis en Dier ook zijn begonnen / gaan beginnen.
Hopelijk is er bij Dier ondertussen al een minidiertje.... Star, jij schreef toch dat ze om 8 uur al weeën had? Duurt echt lang dan!
Pauwie, leuk ook nog even eruit met z'n allen. Is man al snel weer aan het werk gegaan na de bevalling?
Hier ook af en toe gevoelige tepels, ook dankzij een krachtige drinker. Zoon kan soms in 10 minuten beide kanten hebben gehad!
Star, hoop dat er bij jou gewoon lekker spontaan wat gaat gebeuren. Je bent gewoon ook aan de beurt nu Vis en Dier ook zijn begonnen / gaan beginnen.
dinsdag 8 september 2009 om 23:05
Vis: Heerlijk nog even de zee ingeweest! Lekker!!
Verder: succes morgen en daarna: geniet ze van de eerste momenten met jullie mini!! Ben heel benieuwd naar geslacht en naam en je ervaring natuurlijk!
Pauwie: wat fijn dat je man lekker vrij is. Lekker samen genieten!! Wel balen van je tepels. Lijkt me wel heerlijk dat je bv zo goed loopt. 15 min is echt heel snel!
Zelfde natuurlijk ook voor Rebbel! 10 minuten voor beide kanten! wow!
Ik hoop dat Dier al aan het genieten is van haar mini-dier.
Ik ga zo hopelijk ook slapen. Mini-Monkey heeft last van krampjes. Dan huilt hij zo hartverscheurend... zielig voor het kereltje. Hij ligt nu lekker op papa's buik een beetje rustig te worden.
Verder: succes morgen en daarna: geniet ze van de eerste momenten met jullie mini!! Ben heel benieuwd naar geslacht en naam en je ervaring natuurlijk!
Pauwie: wat fijn dat je man lekker vrij is. Lekker samen genieten!! Wel balen van je tepels. Lijkt me wel heerlijk dat je bv zo goed loopt. 15 min is echt heel snel!
Zelfde natuurlijk ook voor Rebbel! 10 minuten voor beide kanten! wow!
Ik hoop dat Dier al aan het genieten is van haar mini-dier.
Ik ga zo hopelijk ook slapen. Mini-Monkey heeft last van krampjes. Dan huilt hij zo hartverscheurend... zielig voor het kereltje. Hij ligt nu lekker op papa's buik een beetje rustig te worden.
woensdag 9 september 2009 om 07:55
Lieve dames, gisteravond heeft Dierewier dmv een keizersnede een prachtige negenponder op de wereld gezet! Hij heeft vreselijk mooi namen gekregen, die zullen vast snel op jullie hyves staan, denk ik.
Lieve Dierewier, gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!
Lekker genieten en uitrusten nu! Kus!
Lieve Dierewier, gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!
Lekker genieten en uitrusten nu! Kus!
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 9 september 2009 om 08:24
woensdag 9 september 2009 om 08:35
Dier, gefeliciteerd
Lekker vreselijk glitterig, zo op de vroege morgen
En een dikke voor jou, klinkt als een niet niks, die bevalling inderdaad
Vis, heel veel succes vandaag en hoop dat het allemaal meevalt en Siobhan er snel is
We glitteren gewoon door
Wat een goede drinkers allemaal, wat zijn ze snel. Maar pijnlijk is niet leuk. Waarschijnlijk is het iet sin de produktie, en regelt dat zich wel weer (bijvoorbeeld dat het nu snel stroomt en ze daardoor snel drinken en snel klaar zijn).
Hier rotnacht, heel veel wakker geweest door naar de wc moeten en een obstinate mug.
Geboortekaartjeidee gisteren door Ier goedgekeurd (hij vond zowaar alle 4 mijn ideeën heel goed, dus daar ga ik nu mee verder (tekst enz.)
Lekker vreselijk glitterig, zo op de vroege morgen
En een dikke voor jou, klinkt als een niet niks, die bevalling inderdaad
Vis, heel veel succes vandaag en hoop dat het allemaal meevalt en Siobhan er snel is
We glitteren gewoon door
Wat een goede drinkers allemaal, wat zijn ze snel. Maar pijnlijk is niet leuk. Waarschijnlijk is het iet sin de produktie, en regelt dat zich wel weer (bijvoorbeeld dat het nu snel stroomt en ze daardoor snel drinken en snel klaar zijn).
Hier rotnacht, heel veel wakker geweest door naar de wc moeten en een obstinate mug.
Geboortekaartjeidee gisteren door Ier goedgekeurd (hij vond zowaar alle 4 mijn ideeën heel goed, dus daar ga ik nu mee verder (tekst enz.)
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 9 september 2009 om 10:01
Jeej Dier, een zoon!!! Van harte gefeliciteerd meid!
Helaas wel een keizersnee. Hoop dat het allemaal goed gaat met jullie.
Ben benieuwd naar zijn naam.
Klinkt als een leuke week voor de boeg Pauwie!
Vis, vandaag jouw dag. Denk aan je!
Hier niets aan de hand.
Werd wel om 2.22 uur wakker. Dacht, zal dit een teken zijn?!?!?
Dus naar de wc (had ik nog niet gedaan ), maar niets hoor.
Deze dag gaat denk gewoon voorbij zonder beeb in onze armen.
Zusje komt straks. Ff bijbeppen en lunchen. Vanmiddag nog ff met schoonmams weg en naar de vlos.
Vanaaf weer naar zusje en zwager. Vakantiefoto's bekijken. Dus genoeg afleiding vandaag!
Helaas wel een keizersnee. Hoop dat het allemaal goed gaat met jullie.
Ben benieuwd naar zijn naam.
Klinkt als een leuke week voor de boeg Pauwie!
Vis, vandaag jouw dag. Denk aan je!
Hier niets aan de hand.
Werd wel om 2.22 uur wakker. Dacht, zal dit een teken zijn?!?!?
Dus naar de wc (had ik nog niet gedaan ), maar niets hoor.
Deze dag gaat denk gewoon voorbij zonder beeb in onze armen.
Zusje komt straks. Ff bijbeppen en lunchen. Vanmiddag nog ff met schoonmams weg en naar de vlos.
Vanaaf weer naar zusje en zwager. Vakantiefoto's bekijken. Dus genoeg afleiding vandaag!
woensdag 9 september 2009 om 10:28
Dier, gefelicteerd met zoon! Nu lekker gaan genieten en herstellen. Klinkt idd als zware bevalling en dan helaas ook nog KS.
Vis zet hem op vandaag. aaWrschijnlijk dan toch iemand nog een 9-9-9 kindje, want denk ook niet dat het hier gaat lukken.
Net als Inad vannacht ook slecht geslapen door obstinate mug. De nachtelijke muggejacht heeft niks opgelevrd grrrr. Vanmorgen nog wel in slaap gevallen. Dus kom net uit mijn bed rollen en ga nu even een douche nemen.
Vis zet hem op vandaag. aaWrschijnlijk dan toch iemand nog een 9-9-9 kindje, want denk ook niet dat het hier gaat lukken.
Net als Inad vannacht ook slecht geslapen door obstinate mug. De nachtelijke muggejacht heeft niks opgelevrd grrrr. Vanmorgen nog wel in slaap gevallen. Dus kom net uit mijn bed rollen en ga nu even een douche nemen.
woensdag 9 september 2009 om 10:43
woensdag 9 september 2009 om 14:00
van harte , Dier. Het is denk ik wel heftig geweest, maar vanaf nu rustig aan en je laten vertroetelen door iedereen..
Star ; das balen , hopen dat het gewoon vanzelf gaat beginnen. Voel je je nog een beetje ok?
Vis ; vandaag is jullie dag, zet hem op!
Rebbel : 10 min beide kanten, 5 min per kant? wow, die trekt bijna vacuum...
Star ; das balen , hopen dat het gewoon vanzelf gaat beginnen. Voel je je nog een beetje ok?
Vis ; vandaag is jullie dag, zet hem op!
Rebbel : 10 min beide kanten, 5 min per kant? wow, die trekt bijna vacuum...
woensdag 9 september 2009 om 14:53
Precies Star, goede insteek, lekker van genieten nog even, van de relatief (al slaap je kut) toch iets meer slaap dan met versgeperste baby. En spontaan is fijner dus we gaan gewoon voor spontaan voor die tijd
Chica gaat zo voor het eerst mee naar de verloskundige. Ben benieuwd hoe ze het vindt.
Chica gaat zo voor het eerst mee naar de verloskundige. Ben benieuwd hoe ze het vindt.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 9 september 2009 om 15:00
Star ; Ik kan me er iets bij voorstellen, was het zelf ook zo zat en ik beviel nog voor de uitgerekende datum..
Je weet in ieder geval hoe lang het uiterlijk nog gaat duren. Er is licht aan het einde van de tunnel. Hou je taai en probeer zo veel mogelijk rust te pakken waar het kan.
10 voor je kindje is natuurlijk wel prettig om te horen..
De kids gaan morgen op schoolreisje. Kaatje gaat naar blijdorp en Wimpie naar duinrell.
Hardstikke spannend...
Hoorde een heleboel andere ouders over snoep..
Had ik helemaal niet aan gedacht , erg he.
Een lekkere koek en in plaats van boterhammen , broodjes, vond ik eigenlijk leuk genoeg. Stop er toch maar een klein snoepje bij, anders zien ze dat bij al die anderen en worden ze verdrietig.
Je weet in ieder geval hoe lang het uiterlijk nog gaat duren. Er is licht aan het einde van de tunnel. Hou je taai en probeer zo veel mogelijk rust te pakken waar het kan.
10 voor je kindje is natuurlijk wel prettig om te horen..
De kids gaan morgen op schoolreisje. Kaatje gaat naar blijdorp en Wimpie naar duinrell.
Hardstikke spannend...
Hoorde een heleboel andere ouders over snoep..
Had ik helemaal niet aan gedacht , erg he.
Een lekkere koek en in plaats van boterhammen , broodjes, vond ik eigenlijk leuk genoeg. Stop er toch maar een klein snoepje bij, anders zien ze dat bij al die anderen en worden ze verdrietig.