Uitgerekend mei 2010 - MET TABEL

08-09-2009 23:10 2504 berichten
Alle reacties Link kopieren
Speciaal topic voor alle vrouwen die uitgerekend zijn in Mei 2010! Als je mee wilt schrijven: welkom!

Onderstaand de tabel van ons allemaal. Ik heb wel een verzoekje of iedereen die in de tabel erbij wil, of iets gewijzigd wil hebben, dat even duidelijk (liefst vet gedrukt) onderaan het bericht wil zetten. Is voor mij wat gemakkelijker zoeken dan!

NaamLftKindjeDatumBijzonderh.VoorspBambi1978301e+2e25 maartAntonie+Sahja Geboren!Mambo341e1 meimeisje[X]ChantCharmant281e2 meijongen[X]Tara020291e4 meijongen[X]Red Devil342e6 meimeisjeStampertje301e6 meijongen[X]Amarylis343e8 meimeisjej2007302e11 meimeisje[X]Edjekroketje243e14 meimeisjePink83261e14 meimeisje[-]HuubHuubBarba331e18 meiLusy362e18 meimeisje[X]Skippy75341e19 meimeisje[-]Gelukkigmeisje281e20 meiGyn: 12 apriljongen[X]Riekie241e24 meijongen[-]Nic1983261e26 meijongen[X]Polleke272e28 meiVK 22 aprilmeisjeRazzmatazz271e28 meimeisje[-]

Link naar het oude forum:

Hier
Hoi hoi,

Bovenstaand even de start van de tabel met de info die ik heb. Ik wilde bij bijzonderheden zetten de datum van de verloskundige en de echo, maar die heb ik niet opgeschreven, dus graag even opnieuw vermelden.

Als straks alle uitgerekende data bekend zijn, zal ik de tabel op uitgerekende datum zetten. Nu is het op alfabetische volgorde van de Nick
Nog even over MvM: ik heb de eerste keer meegedaan daaraan. Maar ik doe het nu niet meer. Vond het simpelweg te lastig met ophalen en brengen van de bussen en telkens eraan denken om mijn urine op te vangen. En ik werd misselijk van de bussen. Ik vind het wel een heel goed initiatief en als het mij niet zo tegenstond zou ik wel weer meedoen.

Zo, het is al laat, kan de slaap goed gebruiken!

Am.
he wat is de tabel mooi geworden zeg!!!! ziet er goed uit!

datum verloskundige: 1 oktober
anoniem_86407 wijzigde dit bericht op 09-09-2009 01:38
Reden: dik gedrukte lukte niet
% gewijzigd
ha fijn, een tabel

de data: 22 sept vk

en 20 okt 1e echo
hey, die tekst wilde niet dikker worden, maar goed. ik ga vanmiddag al een zwangerschapsbroek kopen, me broeken worden nu al te strak :(

een hele fijne dag!

groetjes
Hallo!

Ik heb de dat verwerkt weer in de tabel.

Ga nu gezellig dagje winkelen met een vriendin (o jee, mond dicht houden!), dus ik spreek jullie vanavond weer!

Gr

Amarylis
Hoi hoi!

Wat leuk een tabel! Ik lees al een aantal jaar mee op het forum en af en toe schrijf ik iets, maar nu sta ik voor het eerst ook in een tabel, leuk! Nu 4 weken en 1 dag zwanger... Ik wacht nog even met het bellen naar de verloskundige, verder geen bijzonderheden. Ja wat moe, af en toe wat last van mijn rug en soms denk ik iets te voelen aan mijn buik (trekkerig gevoel).

Jee missbreezer, nu al een zwangerschapsbroek? Ze zeggen wel dat je sneller groeit bij een 2e... Ik ben erg benieuwd! Bij de hema hebben ze nu ook leuke positiekleding, ik vind de basisstukken zoals de hemdjes en shirtjes erg mooi. Van mijn vorige zwangerschap heb ik nog een heel mooi rokje liggen, maar ik denk dat die niet meer om mijn heupen past, er zijn nog een paar zwangerschapskilo's blijven hangen, maar ik heb ook niet echt mijn best gedaan om ze eraf te krijgen. Doe ik wel na de 2e .

Fijne dag allemaal!
haaai

hahah me22, dat probleem heb ik ook. ik was te lui om er wat aan te doen en ja na de 2e ga ik er wel ff wat aan doen. wil niet dat mijn kids een te dikke mama hebben. en voor me eigen gezondheid is het veel beter.

ik ga vanmiddag wel ff bij de hema kijken, tnx voor de tip. en anders ga ik wel naar miss etam. of c&a. daar slaag ik altijd wel. binnenkort maar namen gaan verzinnen, na de echo. dan weten we of het er 1 of 2 zijn. tweelingen zitten in de familie bij mij. met onze 1e wisten we de naam ook pas met 27 weken.

maar het komt wel goed.

een hele fijne dag!

groetjes breezertje
Hahaha, dus jij was ook te lui? Lollig. Maar het komt allemaal weer goed hoor meiden die zwanger zijn van de eerste, het valt allemaal best mee .

Bij de hema hebben ze geen broeken maar wel mooie basisshirts. Ik probeer weer zoveel mogelijk mijn eigen kleren te dragen en dat te combineren met van die speciale zwangerschapshemdjes, die zijn dan net iets langer en met een blouse of ander shirt erover kan dat dan vaak ook prima. En dat vind ik dan net iets vlotter. Ook met een simpel zwangerschapsshirt en leuke accesoires valt veel te doen. Ook veel jurkjes rekken wel mee. Ik wil wel een goede zwangersschaps-spijkerbroek kopen, beetje stoer (mamalicious heeft mooie dingen). Goh wat een luxeprobleem... Heb nu al zin om te gaan shoppen! Kom maar op met die buik .
Wauw wat is het mooi geworden!!!

Ik kan amper m'n ogen open houden, mén wat ben ik moe...

Even voor de tabel: Ik ben 24 jaar, zwanger van de 3e, uitgerekend rond 14 mei en op 5 oktober krijg ik m'n eerste echo bij de gyn.!

Later op de dag meer!

Liefs!
me22 ik heb idd ook nog wat zwangerschapskilootjes eraan hangen en er ook niks voor gedaan... dus ben deze week maar eens op de weegschaal gegaan sinds heeeeeeel lange tijd en tja ik had nog iets erger verwacht...

miss breezer al een zwangerschapsbroek! dat is snel! me22 ik zal ook eens op de site van de hema kijken want bij ons hebben ze volgens mij geen zwangerschapskleding
Jeeeeetje, wat gaat de tijd snel. Nu ik jullie topic zie heb ik ineens door hoe snel de tijd gaat. Is het echt al weer een jaar geleden dat ik een positieve test in mijn handen had ?????!!!!! Ja hoor. En het resultaat ligt nu lekker boven te slapen en is al weer 4 maanden oud. Veel geluk meiden !!!!
Hm zie nu dat dit al 't derde topic voor mei 2010 is...

Ik blijf bij deze hoor, ziet er veel te mooi en gezellig uit hier

Ik ben nu aan het oppassen, maar de kinders liggen te slapen. Zo mijn eigen kindjes ophalen van gym en ballet en dan even proberen plat te gaan. Ben echt helemaal op! De eerste 2x had ik ook zo ontzettend veel last van de moeheid, ziet er niet naar uit dat het dit keer beter is...

Ik heb trouwens nog geen positiekleding nodig, maar ik heb wel een iets opgezettere buik. Vooral 's avonds is het erg, maar ik zit echt helemaal vol met lucht... Die darmen komen zowat tot m'n maag lijkt het wel
Oeps.. ! Zit dus bij iemand anders thuis en ben vergeten uit te loggen en op mijn eigen naam in te loggen....

Dat berichtje van Bokito is dus van mij

Zullen de zwangerschapshormonen wel zijn
hihi! edje!
anoniem_86407 wijzigde dit bericht op 09-09-2009 17:24
Reden: kan anders geen smilies zien
% gewijzigd
Hoi Hoi!

Ik las het bericht van Bokito en ik dacht: huh? Komt me niet bekend voor. Grappig Edje! Inderdaad de zwangerschapshormonen!!

Floddertje, wat leuk dat je even komt neuzen. En bijzonder dat het voor jou al een jaar geleden is!

Hier verder alles goed. Ik heb nog geen zwangerschapskleren nodig. Ik verwacht dat ook niet voor de 14 weken eerlijk gezegd. Ik heb nu ook al best wat kilo's teveel, dus ik kan het wel een tijdje verbloemen.

Ik was vanavond boos op manlief. Hij heeft het al aan zijn vader verteld. Zonder eerst even met mij te overleggen. Ik zou er graag bij zijn geweest en verder wil ik eigenlijk ook de eer aan de kinderen laten. Dus.... Hij zei zelf gewoon heel erg enthousiast te zijn

Ik ga de meiden in bed leggen

Gr

Am
o ik ben trouwens 30 jaar
Super!! Een tabel!! Kon deze topic eerst niet vinden....dacht al...waar zijn jullie gebleven!!

@Edje: Mijn vriendin is een aantal weken verder maar ook nog erg vroeg. Kwam er achter toen ze op haar vrijgezellenfeestje geen alcohol wilde en zo ontzettend moe was. Ze was bang dat het met de 2e weer zo lang ging duren dus waren ze maar alvast begonnen en toen was het dus voor de trouwerij al raak, hihihi.

Wat goed dat je toch op de normale manier zwanger bent geworden. Lijkt mij dat je na twee zwangerschappen er ook niet bij stil staat dat het ineens een stuk moeizamer zou kunnen gaan.

Wat betreft MvM, had al even op de site gekeken maar was wel benieuwd naar persoonlijke verhalen van jullie. Zit ook wel een beetje met het wc probleem, hebben er ook maar eentje, dus moet ik de flessen ook maar ergens verstoppen. Gelukkig hier geen kids die er per ongeluk tegen aan kunnen lopen.

Hahaha, wat grappig dat je onder Bokito was ingelogd, dacht ook al, he, was die hier eerder ook al?

@Amarylis: Kan me voorstellen dat je boos was, zou dat ook hebben. Je wil toch de reactie meemaken he en vooral ook omdat jullie hadden afgesproken het nog niet te vertellen. Mannen!! Het verbaast me dat mijn vriend het zo makkelijk stil kan houden. Hij gaat morgen vier dagen met een vriend naar Frankrijk en heeft mij beloofd zijn mond te houden maar ja met een borreltje erbij....

Voor de tabel: Leeftijd: 29, uitgerekend: 15 mei, bijzonderheden: intake VK 14-09

Weet nog niet precies wanneer de uitgerekende datum zal zijn, mijn cyclus varieerde de laatste tijd tussen de 25-30 dagen. Ben benieuwd hoe de VK dit dan gaat beoordelen, kan ze dat echt voelen ofzo?
ola dames

zooo ik ben geslaagd voor kleding, tenminste 1 leuk zwangerschapsrokje en een leuk jasje bij de h&m.

van de week ga ik wel ff kijken bij de hema enzo, miss morgenavond met manlief. ik ga nu ff lekker World of Warcraft spelen, enorm leuk spel, en enorm verslavend, maar ben gelukkig niet meer zo verslaafd als eerst.

een hele fijne avond en tot snel!

groetjes
Hoi meiden,

Allereerst iedereen in dit topic GEFELICITEERD!!!

Wat leuk dat het hier al zo gezellig is, terwijl iedereen 'het' nog maar net weet! Ook ik zou graag met jullie meeschrijven als dit nog kan.

Even kort mijn verhaal;

Ik ben in februari 2009 gestopt met de pil maar sindsdien niet ongesteld geworden. Net als bij Edje is bij mij PCOS geconstateerd. Afgelopen dinsdag zou ik voor het eerst naar de gyn gaan om hier hormonen voor te krijgen. Maar het liep even anders toen ik op 4 september een positieve zwangerschapstest had! We kwamen net uit Italie en de laatste week van de vakantie was ik alleen maar aan het overgeven. Niet zo'n lekker verhaal, maar ik had ineens een vermoeden dat er toch spontaan bij mij een eisprong was geweest!

Vriendjelief en ik konden het niet geloven maar zijn erg blij. Wat alleen heel heel erg ververlend is, is dat ik bijna niks binnen kan houden. Erg misselijk, meer mensen last van?

Ik ben nu 6 weken en 2 dagen, gister een echo gehad en een kloppend hartje gezien! Zo leuk! Maar de gyn zei wel dat de hartfunctie nog maar pas begonnen is.

Verder ben ik 25 jaar en op 2 mei 2010 uitgerekent! Wat wel een ruwe schatting is, want wanneer de eisprong is geweest, wist de gyn niet precies.

Op 28 september weer een echo bij de gyn.

Ik hoop dat ik mee mag schrijven, iedereen een fijne avond!
Hoi,

Ik wil nog even wat gegens toevoegen voor de tabel.

Ik ben 34 jaar, ben 8 mei uitgerekend.

Ik heb 2 jongens van 4 1/2 en 3 jaar en heb eerder 2 miskramen gehad. Dit is dus mijn 5e zwangerschap.

Ik heb het nog aan niemand verteld. Ik heb 2 miskramen gehad (1 bij 8 weken en 1 bij 10 weken) en het enige wat ik toen wilde is rust. Ik was heel blij dat ik het toen nog aan niemand verteld had.

Ik wacht dus tot een week of 12 en dan pas ga ik het vertellen.

Ik ben door die miskramen trouwens niet super ongerust ofzo tijdens deze zangerschap... Ik vertrouw mijn lichaam en als het mis gaat, dan is daar gewoon een reden voor. Dat is heel verdrietig, maar eigenlijk werkt het mechanisme dab goed. Vruchtje niet goed? Eruit!

Hoe ga ik het vertellen?Bij de 2e had ik ook een t-shirt laten drukken met de tekst: 'Ik word een grote broer'. Maar het duurde wat lang voor er een reactie kwam. Bij de 1e had ik een foto van de echo achter de vakantiefoto's in het mapje geschoven... Dat gaf echt een leuk effect, zeg maar.

Ik weet niet goed hoe ik de 3e ga aankondigen.. Niemand verwacht dat wij voor een 3e gaan, dus ik denk dat ik wat geschokte reacties zal krijgen.

Vind het trouwens super om mee te schrijven, maar ikben er helaas lang niet iedere dag.. Dus.. ik reageer misschien wat minder vaak dan jullie. Maar ik ben niet weg!
Hallo,

Ik kom nog even heel snel de tabel updaten. Ik ben erg moe (ja hoor, begint nu al te komen) en ben dan ook blij als ik zometeen in mijn bedje lig.

@Gekkemiek, leuk idee om de echo achter de vakantiefoto's te stoppen!

@Korrel, welkom! Natuurlijk mag je meeschrijven! Ik verwacht er sowieso nog meer, want nu kun je het eigenlijk pas tm ongeveer half mei weten.

Wat fijn trouwens dat je toch nog zelf zwanger bent geworden. Dat van die misselijkheid is wel erg vervelend. Gelukkig heb ik dat niet. Ik weet wel dat je er iets voor kunt krijgen. Wat weet ik niet, maar ik heb er wel eens van horen vertellen. Misschien maar vast de verloskundige raadplegen?

Gekkemiek, ik snap dat jij wilt wachten tot de 12 weken. Zijn wel late miskramen die je hebt gehad. Dan ben je inmiddels toch wel helemaal aan het idee gewend.

MissBreezer, dat spel, is dat op internet? Ben er wel benieuwd naar.

Daisy, heb je mijn verhaal van MvM gelezen? Anders schrijf ik het nog wel een keer op. In ieder geval vind ik het heel goed om eraan mee te doen, maar ik doe het na de eerste keer niet meer.

O ja, en die cyclusproblemen heb ik ook. Rond de 12 weken maken ze dan meestal een echo en op basis daarvan wordt de uitgerekende datum vastgesteld. Je kunt tot die tijd vrij nauwkeurig de duur van de zwangerschap bepalen. Verder denk ik altijd maar: beter een dag te weinig dan een dag teveel. Kan in het verlof alleen maar positief uitpakken en als je ver over de datum gaat ook. Maar goed, daar kan iedereen anders over denken.

O ja, nog even over de tabel: als jullie kolommen erbij of eraf willen, even seintje aub!

Zo, nu ga ik echt!!

Am
Alleen even voor de tabel: Ik heb 5 oktober de echo!

Duik nu gauw m'n bedje in!!!

Truste!
ik heb nog eens ff op de site van de hema gekeken maar inderdaad leuke basics daar voor zwangerschapskleding! ga ik zeker wat kopen!

ik heb trouwens de eerste keer nog niet met mvm meegedaan omdat dat hier nog niet kon toen (nu ook pas sinds een paar maandjes) moet het ook zelf wegbrengen maar dat is bij het ziekenhuis en daar werk ik toch dus das wel handig (behalve als ik betrapt wordt natuurlijk) moet dus wel ff gaan plannen hoe laat ik het wegbreng. verder heb ik het al op het werk tegen degene die de roosters maakt verteld ivm nachtdiensten want die worden nu al moeilijker vanwege misselijkheid (ik kan dan echt niet tegen geurtjes) vorige zwsch heb ik in een nachtdienst 10 keer gespuugd en alleen een paar druifjes kunnen eten wat was ik misselijk zeg! heb toen dus geen nachtdiensten meer gedaan.

daisy, de vk kan niet voelen hoe ver je bent dat is pas met de echo dan meten ze je kindje op en kijken bij hoeveel weken dat past ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven