Niet lullen maar ruilen: de zooizone.
dinsdag 8 september 2009 om 20:48
quote:noa schreef op 08 september 2009 @ 15:14:
Wie van jullie heeft zo'n plastic zandbak in de vorm van een schelp of schildpad o.i.d. over? Ik heb als ruilmateriaal schoenen, kleding en boeken.
Noa, je hebt toch helemaal geen kinderen? Ga je lekker zelf in de zandbak?
Zal van de week mijn spulletjes updaten en hier neerzetten, zeker nu ik zie dat er weer flink geruild wordt!
Wie van jullie heeft zo'n plastic zandbak in de vorm van een schelp of schildpad o.i.d. over? Ik heb als ruilmateriaal schoenen, kleding en boeken.
Noa, je hebt toch helemaal geen kinderen? Ga je lekker zelf in de zandbak?
Zal van de week mijn spulletjes updaten en hier neerzetten, zeker nu ik zie dat er weer flink geruild wordt!
dinsdag 8 september 2009 om 20:52
quote:bambino schreef op 08 september 2009 @ 14:54:
ha hondjewoef, hoe is het met de baby van je vriendin?het kindje heeft heel erg veel gehuild als hij in zijn bedje moest liggen, maar nu gaat het gelukkig een stuk beter. Hij groeit en eet goed en het is een prachtig ventje. Dank je voor het vragen! Hoe gaat het met jou en je gezin?
ha hondjewoef, hoe is het met de baby van je vriendin?het kindje heeft heel erg veel gehuild als hij in zijn bedje moest liggen, maar nu gaat het gelukkig een stuk beter. Hij groeit en eet goed en het is een prachtig ventje. Dank je voor het vragen! Hoe gaat het met jou en je gezin?
dinsdag 8 september 2009 om 20:54
Nee C_Estelle, het is voor mijn logeerkonijn. Ik wil een bak met wat gras voor hem op het balkon zetten, maar wil niet dat de kat van de buren het als kattenbak gaat gebruiken en zo'n zandbak heeft een deksel, dus ik dacht da's handig.
Ik heb er trouwens inmiddels al 1 gevonden op MP.
Ik heb er trouwens inmiddels al 1 gevonden op MP.
Cum non tum age
dinsdag 8 september 2009 om 21:43
Hoi meiden en eventuele mannen (hopelijk )
Het is een longshot hier, maar probeer het toch.
Ik ben op zoek naar een Z-Board, dat is een keyboard voor gamen.
Voor mijn vriend, hij wil het wel eens uitproberen, maar vind het zonde om het nieuw te kopen
We hebben wel wat dingetjes om eventueel te ruilen.
Het is een longshot hier, maar probeer het toch.
Ik ben op zoek naar een Z-Board, dat is een keyboard voor gamen.
Voor mijn vriend, hij wil het wel eens uitproberen, maar vind het zonde om het nieuw te kopen
We hebben wel wat dingetjes om eventueel te ruilen.
Liefde is zoals een cactus, soms prikt het, soms is het mooi. En wat erin zit kan je redden.
woensdag 9 september 2009 om 11:47
Bambino, leuk dat de kleine man blij is met de smurfen dingen. Ik hoef er niks voor terug hoor, was een kleine moeite. Als ik weer een pak cornflakes heb waar ze inzitten zal ik ze weer voor hem bewaren.
Vandaag begonnen met het uitmesten van mn kledingkast. Ik vond tussen het wintergoed nog een aantal miskopen van vorig jaar. Nauwelijks gedragen en dus zonde om weg te doen.
Roze trui M
Esprit trui M
Streetwise geblokte blouse 38
Wie o wie kan ik hier blij mee maken?
Vandaag begonnen met het uitmesten van mn kledingkast. Ik vond tussen het wintergoed nog een aantal miskopen van vorig jaar. Nauwelijks gedragen en dus zonde om weg te doen.
Roze trui M
Esprit trui M
Streetwise geblokte blouse 38
Wie o wie kan ik hier blij mee maken?
woensdag 9 september 2009 om 12:14
Heej ladies...
leuk dat er zo geruild wordt
Gebakkie ik heb wel interesse in je kookboeken...wil je mij even mailen??viva_varisha@live.nl
oow en het boekje euro cadeautjes is ook wel heel leuk...
Hemera heb je mijn pakje al??
de rest die nog n pakje van mij verw8,het komt dr echt aan...moet nog doosjes zoeken...
leuk dat er zo geruild wordt
Gebakkie ik heb wel interesse in je kookboeken...wil je mij even mailen??viva_varisha@live.nl
oow en het boekje euro cadeautjes is ook wel heel leuk...
Hemera heb je mijn pakje al??
de rest die nog n pakje van mij verw8,het komt dr echt aan...moet nog doosjes zoeken...
woensdag 9 september 2009 om 12:16
Gewoon met een filter Fladder. Een klein filtertje eigenlijk, maar ik knipte altijd gewone filters wat kleiner, veel makkelijker en goedkoper.
Mail me maar op marelsmarels@gmail.com
Mail me maar op marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast
woensdag 9 september 2009 om 12:20
Varisha, ik heb je dat via de mail ook al verteld, jouw pakje had ik opgestuurd maar is nooit aangekomen. Ik wil je rustig een nieuwe reep chocola opsturen, maar ik vind het niet leuk dat je doet of ik je dat niet verteld heb via de mail.
Het gaat me echt niet om dat stuk chocola, maar, weer, om de manier waarop.
Het gaat me echt niet om dat stuk chocola, maar, weer, om de manier waarop.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 9 september 2009 om 12:33
woensdag 9 september 2009 om 12:49
quote:Gebakkie schreef op 09 september 2009 @ 12:48:
Oh sorry, ik lees het al. Nee, ik zoek eigenlijk een apparaatje om vers gemalen koffie mee te kunnen zetten, net zoiets als van douwe egberts maar dan geen senseo.Gebakkie, je kunt ook een koffiebonenmaler nemen, weet niet precies hoe zo'n ding heet, maar als je interesse heb, dan heb ik er wel een voor je.
Oh sorry, ik lees het al. Nee, ik zoek eigenlijk een apparaatje om vers gemalen koffie mee te kunnen zetten, net zoiets als van douwe egberts maar dan geen senseo.Gebakkie, je kunt ook een koffiebonenmaler nemen, weet niet precies hoe zo'n ding heet, maar als je interesse heb, dan heb ik er wel een voor je.
Cum non tum age
woensdag 9 september 2009 om 12:52
Balen van die pakjes die geopend of gejat zijn. Ik pak de pakjes altijd zo stevig in dat de postbode daar bij voorbaat al geen zin in heeft. En de pakjes voor mij zijn altijd heel aangekomen. Maar goed, wij hebben een hele betrouwbare bezorger hier, onze eigenste Hassan (ja zo heet hij echt).
Cum non tum age