Niet lullen maar ruilen: de zooizone.
woensdag 9 september 2009 om 13:29
quote:Schravelvot schreef op 09 september 2009 @ 13:01:
Iets weerhoud mij er telkens van om weer te gaan ruilen.. Die pakjes die maar niet bezorgd worden, mensen die niet terugmailen etc. Plus het hele voorval een tijdje geleden. Dat alles weerhoud mij ervan, wat ik toch wel jammer vind.
Vond het altijd wel gezellig om hier te ruilen plus dat ik nog wel het een en ander heb liggen
Maar toch. Kweenie.
Misschien een idee om 'live' af te spreken met z'n allen? Zeg maar een ruilbeurs te doen? Dan is iedereen hopelijk in 1 keer van alles af, geen postbodes...
Hmm, zal er ergens centraal in het land een gratis plek te regelen zijn?
Iets weerhoud mij er telkens van om weer te gaan ruilen.. Die pakjes die maar niet bezorgd worden, mensen die niet terugmailen etc. Plus het hele voorval een tijdje geleden. Dat alles weerhoud mij ervan, wat ik toch wel jammer vind.
Vond het altijd wel gezellig om hier te ruilen plus dat ik nog wel het een en ander heb liggen
Maar toch. Kweenie.
Misschien een idee om 'live' af te spreken met z'n allen? Zeg maar een ruilbeurs te doen? Dan is iedereen hopelijk in 1 keer van alles af, geen postbodes...
Hmm, zal er ergens centraal in het land een gratis plek te regelen zijn?
woensdag 9 september 2009 om 13:44
schravel jij ook twijfel.. herkenbaar hoor, ik lees hier weer mee, en wordt langzaamaan weer wat enthousiaster. maar nadat er drie pakketjes bij mij niet aangekomen zijn en iemand de verzendkosten niet overmaakte (nadat ik mijn zeeeer geliefde pumps die net iets te klein waren en dus niet lekker liepen opgestuurd had) lastig hoor.
Najah op dit moment heb ik weinig in de aanbieding dus lees ik weer lekker mee..
Najah op dit moment heb ik weinig in de aanbieding dus lees ik weer lekker mee..
woensdag 9 september 2009 om 14:09
Sharry, ik ben benieuwd naar de kleding!! Je kan me mailen op taartje81@hotmail.com. Volgens mij heb ik nog zo'n boek voor je liggen. Zal straks even kijken.
Er had iemand naar die tegelstickers die je bij de viva kreeg gevraagd. Summerxx???? Ik heb ze in elk geval liggen en doe er niets mee. Mail me maar!
Leuk dat er weer meer geruild gaat worden.
Ik heb dat ook Marels. Baal er nog steeds van dat mij pakje niet is aan gekomen bij jou!! Je voelt je inderdaad erg lullig dan!
Er had iemand naar die tegelstickers die je bij de viva kreeg gevraagd. Summerxx???? Ik heb ze in elk geval liggen en doe er niets mee. Mail me maar!
Ik heb dat ook Marels. Baal er nog steeds van dat mij pakje niet is aan gekomen bij jou!! Je voelt je inderdaad erg lullig dan!
woensdag 9 september 2009 om 14:29
Mensen die naar de hallomeeting komen kunnen sowieso spullen mee nemen daar naar toe om te ruilen.
Ik twijfel ook om meer te ruilen hier. Ik zal wel eens mijn ruilspullen opdaten.
Ik heb in ieder geval veel boeken (thrillers enzo), een nooit gebruikte wokset, heel veel kinderkleding, grote maten kleding, Een rieten ladenmand (3 lades), halloween spullen, kerststickers voor op de ramen, puzzels voor kinderen, een fonduset, een broodbakmachine, wat wii accessoires, wat dvd's en andere kleine dingen.
Ik zoek zelf:
- de pluszegels
- gogo's (c1000 volgende week)
- spullen van de efteling
Ik twijfel ook om meer te ruilen hier. Ik zal wel eens mijn ruilspullen opdaten.
Ik heb in ieder geval veel boeken (thrillers enzo), een nooit gebruikte wokset, heel veel kinderkleding, grote maten kleding, Een rieten ladenmand (3 lades), halloween spullen, kerststickers voor op de ramen, puzzels voor kinderen, een fonduset, een broodbakmachine, wat wii accessoires, wat dvd's en andere kleine dingen.
Ik zoek zelf:
- de pluszegels
- gogo's (c1000 volgende week)
- spullen van de efteling
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
woensdag 9 september 2009 om 15:25
quote:Marels schreef op 09 september 2009 @ 13:17:
Ik woon BIJNA in Overijssel.
Mijn mailadres is trouwens marelsmarels@live.nl
Vallen je schoenen als een grote of als een kleine 39?
Gebakkie; mail me ook maar even, dan ga ik wat foto's maken en je doormailen!
Haha, ligt eraan waar je woont natuurlijk. Ik woon in Twente.
De schoenen zijn een normale 39
Ik woon BIJNA in Overijssel.
Mijn mailadres is trouwens marelsmarels@live.nl
Vallen je schoenen als een grote of als een kleine 39?
Gebakkie; mail me ook maar even, dan ga ik wat foto's maken en je doormailen!
Haha, ligt eraan waar je woont natuurlijk. Ik woon in Twente.
De schoenen zijn een normale 39
woensdag 9 september 2009 om 15:49
woensdag 9 september 2009 om 16:17
quote:Gebakkie schreef op 08 september 2009 @ 15:44:
Meiske1981, dat boompje met waxinelichtjes vind ik leuk! Ik heb net zoiets maar dan groter en ik denk ook zwaarder. Hij zou er leuk bij passen Ik zou die graag met je willen ruilen.
Mail me maar op meiske1981@yahoo.com
Kunnen we kijken wat voor ruil we kunnen maken.
Meiske1981, dat boompje met waxinelichtjes vind ik leuk! Ik heb net zoiets maar dan groter en ik denk ook zwaarder. Hij zou er leuk bij passen Ik zou die graag met je willen ruilen.
Mail me maar op meiske1981@yahoo.com
Kunnen we kijken wat voor ruil we kunnen maken.
woensdag 9 september 2009 om 17:33
woensdag 9 september 2009 om 20:27
quote:taartje81 schreef op 09 september 2009 @ 14:09:
Sharry, ik ben benieuwd naar de kleding!! Je kan me mailen op taartje81@hotmail.com. Volgens mij heb ik nog zo'n boek voor je liggen. Zal straks even kijken.
Heb je een mail gestuurd, even afwachten wat de anderen nemen.
Zodra ik dat weet kan ik je de andere foto's ook sturen.
Heb je een mail gestuurd, even afwachten wat de anderen nemen.
Zodra ik dat weet kan ik je de andere foto's ook sturen.
woensdag 9 september 2009 om 21:47
Leuk hoor, dat het hier weer wat drukker is! Ik heb nog wel het eea liggen te ruilen, vooral meisjeskleding die ik op marktplaats maar niet kwijtraak. En een mooie rooie (dames)winterjas, heb m hier al eerder geshowt, was ook iemand op zoek naar een rode jas meende ik, maar niemand die deze mooi vind??