Over angels, beleid en discussies

09-09-2009 13:08 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige topic was vol, dus een nieuw deel. Ik knip en plak een deel van mijn eerdere openingspost:

De Angels handelen volgens het door Viva vastgestelde beleid. Dat dat beleid nogal eens ter discussie staat vind ik op zich goed. Ik vind het alleen erg vervelend dat de Angels regelmatig op het beleid worden aangesproken: zij zijn degenen die het beleid uitvoeren maar ze zijn niet verantwoordelijk voor het beleid zelf. Ik merk ook dat de moderatortopics regelmatig verzanden in een lange discussie over beslissingen van de Angels. De Angels beschikken niet over erg veel tijd, en komen dan voor een dilemma te staan: uitgebreid in discussie blijven gaan waarbij ze zichzelf vaak moeten herhalen (en daardoor geen tijd overhouden voor hun eigenlijke Angel-werk) of de discussie op een gegeven moment negeren/beëindigen (gevolg: onvrede bij de deelnemers aan de discussie/escalatie). Bovendien sneeuwen de overige verzoekjes door de discussies in de moderatortopics teveel onder. Ik vind het daarom belangrijk om de moderatortopics schoon te houden.

Ik stel het volgende voor, en wil dat per direct laten ingaan:

* De moderatortopics en het blokkadetopic worden weer gebruikt waarvoor ze oorspronkelijk bedoeld waren (dus: verzoekjes aan Angels, mededelingen van Angels over verwijderde discussies e.d.);

* We gebruiken dit topic voor vragen/opmerkingen over beslissingen, discussies over het beleid e.d;

* Ik zal jullie vragen/opmerkingen zoveel mogelijk beantwoorden (moet daarbij wel meteen zeggen dat ik niet fulltime werk en slechts een beperkt aantal uren voor Viva beschikbaar ben, dus 't kan dan gebeuren dat ik niet meteen dezelfde dag reageer). De Angels mogen hier wat mij betreft natuurlijk ook altijd reageren, maar zijn dat niet verplicht;

* In de moderatortopics en het blokkadetopic plaatsen we links naar dit topic. Off-topics, ter discussie stellen van het beleid, opmerkingen/vragen n.a.v. beslissingen van Angels etc. zullen uit die topics verwijderd worden en waar nodig zullen er waarschuwingen uitgedeeld worden;

* Gevolg: Angels komen meer toe aan hun eigenlijke werk, het modereren, terwijl er toch ruimte is voor het stellen van vragen en het plaatsen van opmerkingen. Bovendien komen die meteen bij de juiste persoon terecht, zodat ik meer zicht heb op wat er precies speelt. Verzoekjes aan de moderators zullen niet meer ondersneeuwen door de discussies.

Tot slot zou ik jullie (wie de schoen past....) nog willen verzoeken om niet elke verkeerde komma die de angels plaatsen onder een vergrootglas te leggen. Ik zie dat soms wel gebeuren (de laatste tijd weer vaker) en vind dat jammer en onterecht. Ik ben, nogmaals, echt heel erg blij met de enorme (!) inzet van de Angels, met hun objectiviteit en met de manier waarop er de laatste tijd meer openheid/transparantie gekomen is (f) (f) (f)

grtjs,

Naomi
@iry: of de schijn wekken dat er sprake is van reclame of marktonderzoek...
quote:ColeTurner schreef op 09 september 2009 @ 20:06:

@iry: of de schijn wekken dat er sprake is van reclame of marktonderzoek...Nee, Cole, dat werkte dus NIET. Ik moest zelfs de angel mailen om uit te leggen dat jij het was!
hmm....

Nee Cole je hebt nog veel te leren.

Wat ook kan werken is een memorabel topic openen waarbij men je naam nooit zal vergeten.

Goede onderwerpen zijn bijv.

* Wat kan je allemaal doen met een klauwhamer.

* Help mijn droger staat in brand,wat moet ik doen!!

* Mijn vriendin plast in de wasbak.

Succes!!
quote:iry schreef op 09 september 2009 @ 20:10:

hmm....

Nee Cole je hebt nog veel te leren.

Wat ook kan werken is een memorabel topic openen waarbij men je naam nooit zal vergeten.

Goede onderwerpen zijn bijv.

* Wat kan je allemaal doen met een klauwhamer.

* Help mijn droger staat in brand,wat moet ik doen!!

* Mijn vriendin plast in de wasbak.

Succes!!Dit wordt hem dus niet! Maar: is het verantwoord met een vriend na een paar biertjes in de sloot te plassen op drie meter afstand van je huis, is wél een idee.
quote:Zwieber schreef op 09 september 2009 @ 20:11:

[...]

Dit wordt hem dus niet! Maar: is het verantwoord met een vriend na een paar biertjes in de sloot te plassen op drie meter afstand van je huis, is wél een idee. is dit jouw manier om hem alsnog van het forum af te krijgen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Zwieber schreef op 09 september 2009 @ 20:11:

[...]

Dit wordt hem dus niet! Maar: is het verantwoord met een vriend na een paar biertjes in de sloot te plassen op drie meter afstand van je huis, is wél een idee.
@Zwieber: het was een gracht in hartje Den Haag en dus zeker geen sloot!
Een memorabel topic starten over het Westland? Volgens mij zijn er genoeg forummers die samen met Zwieber hun gal kunnen spuwen.
quote:ColeTurner schreef op 09 september 2009 @ 20:18:

Een memorabel topic starten over het Westland? Volgens mij zijn er genoeg forummers die samen met Zwieber hun gal kunnen spuwen.

Als het een echt westlands topic wordt, dan zwijg je het hele onderwerp dood en gaat het topic over het weer en de wegen. No thanks.

Een leuk topic moet uit jezelf komen (of uit onze psychotische schoonmaakster )
quote:rosanna08 schreef op 09 september 2009 @ 20:14:

[...]

is dit jouw manier om hem alsnog van het forum af te krijgen? Ik sar Mr. Zwieber gewoon zó graag en ik heb hem gewaarschuwd dat ik het ook niet zou laten op het forum. Hij wist waar hij aan begon.
quote:ColeTurner schreef op 09 september 2009 @ 19:26:

[...]

Angel5 / Sarah Scott: jij bent de uitzondering die de regel bevestigd

Het viel me op dat ik soms opmerkingen maak in een discussie, waar niet meer op wordt gereageerd. Ik heb het voorgelegd aan Zwieber en die zegt dat dat wel vaker voorkomt en niet te wijten is aan kwijlopwekkende avatar.
Een beetje slijmen met de Angels, Cole...daar zien ze doorheen hoor!
Bovendien helpt het geslijm ook niet Cole.

Ze pakken je even al hard aan.

Loeders zijn het!!!
Als half-demon heb ik sowieso een wat ongewone verstandhouding met engelen.
Zwieber, Cole heeft nu een lekkere avatar, maar, jullie passen niet zo goed bij elkaar. Dus, weg met die jattende vos en hop een Phoebe Halliwell plaatje

Ik stem op deze:

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
@Inad, ik denk niet dat Zwieber dat gaat doen
Uh...Nee Inad, ik vond Phoebe het eerste seizoen wel ok maar haar transformatie tot megabimbo daarna was zó erg dat ik echt voor geen goud met haar als avatar ga rondforummen.
Ik vind Shannen Doherty veel leuker!
Lekker krengerig inderdaad, Shannen. Die Page is ook niet leuk, vooral qua intelligentie (of gebrek daaraan).

Hmm, toch zie ik Cole dit niet met Zwieber doen:

quote:minny schreef op 09 september 2009 @ 16:28:

Ik eis dat er een Hugh Jackman gaat posten op dit forum! Dus als iemand nog een partner heeft die zich verveelt... Oh, dat wil ik ook wel doen hoor, al is het een achteruitgang in mijn geval. Is deze ok als basis voor de avatar?

.
edit edit, niet quote, damn wat is dat toch moeilijk.
Ardberg, ik zou voor een avatar van een hele mooie edoch niet al te intelligente man gaan. Dan is het extra leuk als je quote i.p.v. edit doet
quote:Inad schreef op 09 september 2009 @ 21:39:

Ardberg, ik zou voor een avatar van een hele mooie edoch niet al te intelligente man gaan. Dan is het extra leuk als je quote i.p.v. edit doet

Hij moet iig blont zijn. Maar ik krijg het niet voor elkaar. Heb je nog ergens eentje liggen? Of hoe krijg ik anders die van Hugh handzaam?

Misschien moet ik maar gewoon houden wat ik heb, al was ik graag Minny ter wille geweest, natuurlijk. Ik heb nog wat goed te maken omdat ik haar ooit plussy noemde.
Met een Hugh Jackman avatar maak je het helemaal goed Ardberg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven